Ach, als je jezelf buitensluit komen ze ook helpen als je wil, dus op die manier valt het allemaal nog wel meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Het is erg goed dat ze er zijn, al hoop ik niet van hun diensten gebruik te hoeven maken, de komende tijd.
Ik moet eerlijk bekennen dat dat een van de straten is die ik niet zou weten te vinden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:45 schreef densmee het volgende:
Frankenthalerstraat
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog vragen of je dan met zo'n TMO niet onderling contact kan hebben, en met de DMO niet de GMK kan bereiken, maar dat zal ik dan maar laten..
bij een flinke brand is dat dus amper bruikbaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
TMO kan je overschakelen naar DMO maar dan verlies je contact met GMK en wordt niet gedaan. TMO kan onderling gebruikt worden in de gemeentelijke groepen voor langere afstand (landelijke dekking)
DMO is alleen onderling en heeft een zeer mager bereik van 300 meter en dus niet in gebouwen.
of bij de www.beyerd.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef jpjedi het volgende:
voor speciaalbier moet je in het bierreclame museum zijn.
Fikkie gestookt, JDude?quote:21:39:31 12-08-06 17 G BRAN PRIO 1 6136 ORANJEBOOMSTRAAT 146 BREDA BUITENBRAND AFVAL/RUIGTE (INC: 03)
zeezicht op de grote markt is ook leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef hannekethemaster het volgende:
jippie het klussen is inmiddels klaar en ik ben zelfs al helemaal overgehuisden belangrijker vanaf 1 augustus ben ik officieel Bredanaar
we zijn afgelopen donderdag wat gaan drinken bij de Corenmarkt, leuke tent wel. Zijn er nog meer leuke kroegjes waar je lekkere speciaalbiertjes kan drinken???
Bij Vesteda hebben ze wel leuke appartementen. De gemiddelde wachttijd is ongeveer 3 maanden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand trouwens nog woonruimte te vinden?
Zoek een studio of appartementje ....
studio is keuken enzo voor eigen gebruik, wastafeltje erbij ...quote:
Da's aan de andere kant van de dr. Struyckenstraat.quote:
Zo heet wat ik heb ook geloof ik. Heb eigen keuken en badkamer met wastafel/toilet/douche.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
studio is keuken enzo voor eigen gebruik, wastafeltje erbij ...
soms apart slaapgedeelte
En Moeke natuurlijk, op de Ginnekenmarkt!quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
zeezicht op de grote markt is ook leuk
verder Belgian-Beer cafe Bruxxeles, ligt naast de Corenmaet is ook erg lekker drinken daar..
Ja, das ook van de Belgian Beer Cafe groupquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
En Moeke natuurlijk, op de Ginnekenmarkt!
I know, maar dat terras is goed te doen daar...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:54 schreef timmeeeh het volgende:
Ja, das ook van de Belgian Beer Cafe group
Dat is vaak zo in Bruxelles... daarom mijd ik die tent op donderdag en zaterdag sowieso al.quote:Wij waren gister in Bruxelles, 1 biertje gedronken want het was echt té druk en té warm.
Toen naar Kerkpleintje geweest en veel tequila gedronken
Het keteltje!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:05 schreef travelman het volgende:
Wat is eigenlijk het fav. cafe en/of restaurant van de Bredase Fokker?
- Cafe: de Beyerd, SamSam, Zeezicht, (in een foute bui: het Keteltje)
- restaurant: Al Dente
Favo's:quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:05 schreef travelman het volgende:
Wat is eigenlijk het fav. cafe en/of restaurant van de Bredase Fokker?
- Cafe: de Beyerd, SamSam, Zeezicht, (in een foute bui: het Keteltje)
- restaurant: Al Dente
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
- o'Mearas
Gewoon, tof, en een groot glas bier is daar ook...groot!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
verdomme, daar ben ik nog nooit geweest
overtuig me eens jongens
Vertel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef richkes het volgende:
Dat wordt een hete herfst in Breda!
Mooi exemplaar op de kop getikt, zonder gebruikersporen. Geen echte Bredase, dat dan weer niet.quote:
brand??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Een stuk hout dat je in de fik gaat steken in de herfst?
Oeh, heb je nog wat tofs te vertellen over de brandweer?quote:
er was pas geleden toch in Noord nog een grote brand??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oeh, heb je nog wat tofs te vertellen over de brandweer?
Het is ontiegelijk rustig in Breda de laatste tijd!
Ach, eigenlijk wel een goed teken, toch?
Niks van meegekregen eigenlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
er was pas geleden toch in Noord nog een grote brand??
Ik teken bezwaar aan. Zou je met zo een actie nog even kunnen wachten? (minimaal een maand)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef richkes het volgende:
Graag wil ik een actiepunt inbrengen: Wie heeft deze week nog tijd om het belastingkantoor in de hens te zetten?
van mij mag je ook nog even een maandje wachten. ik krijg nog wat van die jongens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik teken bezwaar aan. Zou je met zo een actie nog even kunnen wachten? (minimaal een maand)![]()
quote:A.V. Sprint Breda, Breda
Deze zeer populaire wedstrijd voor regionale, nationale en internationale atleten is door de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie erkend als één van de negen wedstrijden van het Nationaal Baancircuit.
Zaterdag 19 augustus 2006 19:30 uur
Nou, 8-1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben belange na geen Bredanaar maar heb zuiver Beeks bloed.. echter 8-0 doet zeer.![]()
Ik was op dat moment in westerparkquote:
Wel een beetje positief blijven, 8-1 is zo bagger slecht, dat het vanaf nu alleen maar beter kan!quote:
Volgens de Metro 65.000 mensen. Toch nog een mooi aantal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond het nog behoorlijk druk.
Ligt er nogal aan wat je zoekt, ben je eenzaam en wanhopig; Het hijgend hert. Kunstenaar of ict'er; De Bommel, Volkskrant in de dop: De Beijerd. Gewoon een leuke meid: Zie ik je vanzelf.(zal mijn vriendin leuk vinden)quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef hannekethemaster het volgende:
trouwens, was zaterdag voor t eerst gaan stappen in Breda en ben tot de conclusie gekomen dat men wel erg fan is van feestcafe anex apres ski barren.... Kortom een hoog breezah gehalte... Waar moet ik zijn op een zaterdag als ik gewoon een leuk kroegje wil vinden zonder feestmuziek, waar het niet TE vol is (Bruxelles vond ik nl. wel ok maar daar was t weer TE warm en TE druk)
of je volgt de reeks gewoon en heb je al tien keer irish pub o'mearas voorbij zien komenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef hannekethemaster het volgende:
trouwens, was zaterdag voor t eerst gaan stappen in Breda en ben tot de conclusie gekomen dat men wel erg fan is van feestcafe anex apres ski barren.... Kortom een hoog breezah gehalte... Waar moet ik zijn op een zaterdag als ik gewoon een leuk kroegje wil vinden zonder feestmuziek, waar het niet TE vol is (Bruxelles vond ik nl. wel ok maar daar was t weer TE warm en TE druk)
open anders even een topic in UVT over stappen in gare gehuchten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
Zelf tot mijn 16e in Breda wezen stappen drie keer per week...nu ben ik 29 en we gaan nog maar zelden.
Prinsenbeek heeft 9 cafe`s dus daar kunnen we ons ook goed vermaken en anders gaan we in Belgie stappen.
Gemeente zundert heeft geen sluitingstijden dus dat is ook wel gezellig als de eerste weer binnenkomt als de laatste naar huis gaat. (De Bels in Zundert en Jolly jester in Rijsbergen)
Als dicotheek vind ik toch highstreet het leukst in Hoogstraten. Daar gaan de meesten hier uit de buurt toch heen aangezien er in Breda geen discotheken zijn. De sfeer is daar allemaal wat gemoedelijker dan in NL en veel minder aggressief. Pluspunt vind ik oook bediening in een discotheek, dat heeft toch wel wat.
Eigenaar van Highstreet is bezig met de overname van Zalinas in Etten-Leur.
zijn we zaterdag ook geweest, maar ik hoop niet dat het volk wat er toen rondliep representatief is voor een normale dag dan....quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
of je volgt de reeks gewoon en heb je al tien keer irish pub o'mearas voorbij zien komen
moet dat nou zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
of je volgt de reeks gewoon en heb je al tien keer irish pub o'mearas voorbij zien komen
[..]
open anders even een topic in UVT over stappen in gare gehuchten.
2003!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef Irritinus het volgende:
Ben trouwens benieuwd wanneer de herbouw klaar is van de 3 gezusters. Iemand een idee?
Ach, De 3 Gezusters...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef Irritinus het volgende:
Ben trouwens benieuwd wanneer de herbouw klaar is van de 3 gezusters. Iemand een idee?
Ik wist niet dat je ging huilenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet dat nou zo?
Tis een gezellig topic hier en ik lees het met plezier. nu beschrij ik wat uit de omgeving, mijn eigen ervaring en nu zeik jij het af..![]()
ben je vrouw, 25, lang blond haar en minimaal C?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Tallz het volgende:
jaaa, breda, geen idee of het een leuke stad is maar kom er binnenkort wel achter want ben heeeel hard opzoek naar een kamertje: dicht in/bij t centrum en minimaal iets van 16/18 m2. Heeft er iemand wat leuks?
Zou sowieso even de prikborden op de diverse hogescholen in de gaten houden, daar worden regelmatig kamers aangeboden, voor vast of tijdelijk ivm reizen naar het buitenland ofzo. Al is het maar voor een paar maanden, je hebt dan iig een uitvalsbasis om wat anders te zoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Tallz het volgende:
jaaa, breda, geen idee of het een leuke stad is maar kom er binnenkort wel achter want ben heeeel hard opzoek naar een kamertje: dicht in/bij t centrum en minimaal iets van 16/18 m2. Heeft er iemand wat leuks?
Kijk ook regelmatig op Marktplaats, Speurders, Kamernet. En als je afgezet wilt worden: Direct Wonen, Rotsvast en dergelijke.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou sowieso even de prikborden op de diverse hogescholen in de gaten houden, daar worden regelmatig kamers aangeboden, voor vast of tijdelijk ivm reizen naar het buitenland ofzo. Al is het maar voor een paar maanden, je hebt dan iig een uitvalsbasis om wat anders te zoeken.
ik ben blij dat we voor de flat zo een ondergrondse container hebben. lekker je rotzooi weggooien als het je zelf uitkomt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:13 schreef timmeeeh het volgende:
ik snap dat systeem niet
hier werk je het probleem van zwerfafval en afvaldumpen toch alleen maar in de hand?! als mensen niet thuis zijn op dat moment gooien ze hun zak vuil gewoon ergens weg.. althans dat zou ik doen
Hou ons mooie stadje schoon, idioot!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Ritchie het volgende:
hehe.. wat een achterlijk gedoe zeg..
Straks moet je nog een afspraak maken om je huisvuil op te laten halen.
Workaround:
Dump die zakken gewoon op straat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |