niets aan toe te voegen behalve een:quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:38 schreef Dagonet het volgende:
Mart is tof.
iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Onbetwist de beste sportjournalist van Nederland
schitterende actie van Smeetsquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:54 schreef Haunter het volgende:
Op tv valt hij mee, maar in het echt blijkt hij redelijk arrogant te zijn... ook gezien dit filmpje van 6pack:
Kijk rond 3.16 min
![]()
Ik denk ook niet dat iemand dat wil als je er zo'n bakkes bij krijgt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk niet dat Mart Smeets 12 talen vloeiend kan spreken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Bert Wagendorp, Paul Onkenhout, Rob Fleur, Hugo Borst om er een paar te noemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef BoNi het volgende:
Nederland kent geen goede sportjournalisten....
Dat is jouw mening.......quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bert Wagendorp, Paul Onkenhout, Rob Fleur, Hugo Borst om er een paar te noemen.
Alsjeblieft zeg, Paul Onkenhout en en Rob Fleur. Over arrogante betweters gesproken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer Smeets, mag ik u wat vragen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:54 schreef Haunter het volgende:
Op tv valt hij mee, maar in het echt blijkt hij redelijk arrogant te zijn... ook gezien dit filmpje van 6pack:
Kijk rond 3.16 min
![]()
Edwin Struis vind ik dan weer een kneus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef Senang het volgende:
Edwin Struis en Frans Lomans vind ik over het algemeen ook erg de moeite waard.
Wat snapte je niet aan het woord goed?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja hoor, helemaal gelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Bicks het volgende:
Types als Mart maken de sport KAPUT!!!
Borst is juist de enige echt goede journalist in dat rijtjequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan het woord goed?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Een van de beste sportjournalisten van Nederland
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:20 schreef Homdeck het volgende:
Met de tour de france vind ik hem goed.
Hij moet alleen geen sporten gaan presenteren waar hij geen drol aan vindt, zoals het WK-journaal.
En verder is het natuurlijk gewoon een arrogante zak.
Eehm nee dat was Ria Visserquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hij heeft wel Dionne de Graaf geneukt.
O, ik dacht dat het Wilfred Genee was...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voorzitter van de Dione fanclup ?
)*&(*&^*^$$#^(*^&()*)&%#&&^**) Ga je mond spoelenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hij heeft wel Dionne de Graaf geneukt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Borst is juist de enige echt goede journalist in dat rijtje
Ach ik zie al aan je AT. Borst is Rotterdammer hè, dan kun je niet goed zijn natuurlijk.quote:
wat die in hem zienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:29 schreef Evertjan het volgende:
Mart Smeets is cool en hij heeft klasse en stijl en hij neukt met 19-jarige schaatssletjes
Fijn want ik verstond het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Meneer Smeets, mag ik u wat vragen?
Smeets: "Dat doet u al!"
Meesterlijke opmerking.![]()
te stemmen want Mart verliest terrein.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:38 schreef Deetch het volgende:
Jammer dat alleen de tegenstemmers nog de moeite nemen om op de poll
Hoe kun je nou als je er een hekel aan hebt hem te zien, wel vinden dat hij goed presenteert. Laat hem maar mooi de tour de france blijven presenteren, dan hoef ik hem in ieder geval niet te zien. Verder nergens mee bemoeien graag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:34 schreef maril het volgende:
Kijk, je houdt van Smeets of je hebt een hekel aan hem. Maar zelfs als je een hekel aan hem hebt, dan nog is het onmogelijk te beweren dat er iemand in Nederland bestaat die beter een sportprogramma kan presenteren dan hij.
Idd echt prachtigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:49 schreef Evertjan het volgende:
nu op 2vandaag prachtige repo schitterend
Dat wel, het lijkt me wel heel boeiend om een keer met hem te spreken/interviewen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Lijkt me echt een onmogelijke man om mee te samenwerken.
Vond ik juist een beetje een jammere opmerking was niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Evertjan het volgende:
hij is lekker bezig prachtig
''de blonde stomheid van een Tooske' prachtig![]()
Dat vond ik ook nog eens een behoorlijk kinderachtige opmerking. Echt een verzuurde oude man.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Evertjan het volgende:
Martquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Evertjan het volgende:
Heb je de televisierring ook gezien destijdsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft wel gelijk
Ik denk dat als je hem uit het vliegtuig gooit hij wel een kleine stadswijk plat krijgt, maar om hem nu de bom te noemen.....quote:
Mart Smeets is ubermensch. In elk opzicht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:13 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hem uit het vliegtuig gooit hij wel een kleine stadswijk plat krijgt, maar om hem nu de bom te noemen.....
En terecht. Hij is geweldig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:15 schreef SuperRembo het volgende:
Het irritantste aan Smeets is dat ie zichzelf zo geweldig vindt.
Hmm de quasi elitaire cirkel zou pas echt rond zijn als hij zijn opwachting mag maken bij Zomergasten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef Loohcs het volgende:
Quasi elitair mannetje dat denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit. En dat hij boos wordt omdat 'de mensen' zeggen dat hij meer weet is ook raar. Na dat Theunisse-fragment zit hij te glunderen dat hij via een bron wist dat Theunisse gebruikte en als 'de mensen' er dan logischerwijs van uit gaan dat hij dan wel vaker goede bronnen zal hebben is het ineens een reden om boos te worden.
En dan op dat zure toontje iets in de trant van:..."in het buitenland zitten wel oudere presentatoren en hier moeten ze weg"...(Ach arme Mart, wat ben je toch zielig, onbegrepen en ondergewaardeerd)
ik wou dat ik hem wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
die arme journalist die hem moest interviewen.
Oudquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Meneer Smeets, mag ik u wat vragen?
Smeets: "Dat doet u al!"
Meesterlijke opmerking.![]()
het was ook echt zo'n meesterlijke opmerkingquote:
Eenschquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef Loohcs het volgende:
Quasi elitair mannetje dat denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit. En dat hij boos wordt omdat 'de mensen' zeggen dat hij meer weet is ook raar. Na dat Theunisse-fragment zit hij te glunderen dat hij via een bron wist dat Theunisse gebruikte en als 'de mensen' er dan logischerwijs van uit gaan dat hij dan wel vaker goede bronnen zal hebben is het ineens een reden om boos te worden.
En dan op dat zure toontje iets in de trant van:..."in het buitenland zitten wel oudere presentatoren en hier moeten ze weg"...(Ach arme Mart, wat ben je toch zielig, onbegrepen en ondergewaardeerd)
Ik begrijp dat wel, het is gewoon een irritante betweterige enkel zichzelf zoveel mogelijk profilerende droplulquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:57 schreef faberic het volgende:
je ziet het aan de poll: of je haat hem, of je vindt hem cool.
ik begrijp niet waarom iedereen zoeen hekel heeft. Hij is gewoon een sportjournalist die er verstand van heeft en een beetje vlot.
Ken de geschiedenis van Erica Terpstraquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, het is gewoon een irritante betweterige enkel zichzelf zoveel mogelijk profilerende droplulDaarbij heb ik ook nogal een probleem met sportcommentatoren die zelf eruit zien alsof ze nog geen blokje kunnen rennen. Daarom begin ik maar niet over Erika Terpstra. Werkend voor NOC geloof ik en dan zelf door het leven gaand met een overgewicht waar je 3 extra personen van kan maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |