het was ook echt zo'n meesterlijke opmerkingquote:
Eenschquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef Loohcs het volgende:
Quasi elitair mannetje dat denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit. En dat hij boos wordt omdat 'de mensen' zeggen dat hij meer weet is ook raar. Na dat Theunisse-fragment zit hij te glunderen dat hij via een bron wist dat Theunisse gebruikte en als 'de mensen' er dan logischerwijs van uit gaan dat hij dan wel vaker goede bronnen zal hebben is het ineens een reden om boos te worden.
En dan op dat zure toontje iets in de trant van:..."in het buitenland zitten wel oudere presentatoren en hier moeten ze weg"...(Ach arme Mart, wat ben je toch zielig, onbegrepen en ondergewaardeerd)
Ik begrijp dat wel, het is gewoon een irritante betweterige enkel zichzelf zoveel mogelijk profilerende droplulquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:57 schreef faberic het volgende:
je ziet het aan de poll: of je haat hem, of je vindt hem cool.
ik begrijp niet waarom iedereen zoeen hekel heeft. Hij is gewoon een sportjournalist die er verstand van heeft en een beetje vlot.
Ken de geschiedenis van Erica Terpstraquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, het is gewoon een irritante betweterige enkel zichzelf zoveel mogelijk profilerende droplulDaarbij heb ik ook nogal een probleem met sportcommentatoren die zelf eruit zien alsof ze nog geen blokje kunnen rennen. Daarom begin ik maar niet over Erika Terpstra. Werkend voor NOC geloof ik en dan zelf door het leven gaand met een overgewicht waar je 3 extra personen van kan maken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |