niets aan toe te voegen behalve een:quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:38 schreef Dagonet het volgende:
Mart is tof.
iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Onbetwist de beste sportjournalist van Nederland
schitterende actie van Smeetsquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:54 schreef Haunter het volgende:
Op tv valt hij mee, maar in het echt blijkt hij redelijk arrogant te zijn... ook gezien dit filmpje van 6pack:
Kijk rond 3.16 min
![]()
Ik denk ook niet dat iemand dat wil als je er zo'n bakkes bij krijgt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk niet dat Mart Smeets 12 talen vloeiend kan spreken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Bert Wagendorp, Paul Onkenhout, Rob Fleur, Hugo Borst om er een paar te noemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef BoNi het volgende:
Nederland kent geen goede sportjournalisten....
Dat is jouw mening.......quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bert Wagendorp, Paul Onkenhout, Rob Fleur, Hugo Borst om er een paar te noemen.
Alsjeblieft zeg, Paul Onkenhout en en Rob Fleur. Over arrogante betweters gesproken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer Smeets, mag ik u wat vragen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:54 schreef Haunter het volgende:
Op tv valt hij mee, maar in het echt blijkt hij redelijk arrogant te zijn... ook gezien dit filmpje van 6pack:
Kijk rond 3.16 min
![]()
Edwin Struis vind ik dan weer een kneus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef Senang het volgende:
Edwin Struis en Frans Lomans vind ik over het algemeen ook erg de moeite waard.
Wat snapte je niet aan het woord goed?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja hoor, helemaal gelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:33 schreef Bicks het volgende:
Types als Mart maken de sport KAPUT!!!
Borst is juist de enige echt goede journalist in dat rijtjequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan het woord goed?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Een van de beste sportjournalisten van Nederland
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:20 schreef Homdeck het volgende:
Met de tour de france vind ik hem goed.
Hij moet alleen geen sporten gaan presenteren waar hij geen drol aan vindt, zoals het WK-journaal.
En verder is het natuurlijk gewoon een arrogante zak.
Eehm nee dat was Ria Visserquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hij heeft wel Dionne de Graaf geneukt.
O, ik dacht dat het Wilfred Genee was...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:34 schreef Remzz het volgende:
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voorzitter van de Dione fanclup ?
)*&(*&^*^$$#^(*^&()*)&%#&&^**) Ga je mond spoelenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar hij heeft wel Dionne de Graaf geneukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |