quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
acryl is geen kipquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
acryl is geen kip
kijk
kip
[afbeelding]
acryl
[afbeelding]
dus acrylkip is een plastikenkip, en vind je dat nu echt lekker?
nothing personal kip
een acrylkip jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef Acryl het volgende:
eerst was ik nog wel een kip volgens jou! jij dondersteen
Neequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef most_wanted het volgende:
Sebasser ga eens slapen!
doe maar nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef most_wanted het volgende:
Sebasser ga eens slapen!
vergeet de Aquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
acryl is geen kip
kijk
kip
[afbeelding]
acryl
[afbeelding]
dus acrylkip is een plastikenkip, en vind je dat nu echt lekker?
nothing personal kip
trusten mop!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:54 schreef Acryl het volgende:
ik ga slapen lieven vrienden
ja maar toen niet... toen was "Ik heb de zomer in me bol.. " een nummer 1 en zong hij het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:55 schreef Sebasser het volgende:
hazes is dood
Er bestaat toch een God blijkbaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:55 schreef Sebasser het volgende:
hazes is dood
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
ik zing ook veel, maar dan onder de douche.
En dan zeggen de buren altijd zo van, omg!
Wat deed Zanger bob bij je op bezoek
Zanger bobquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Hoax!!!!!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Hoax!!!!quote:
bij mij kwamen de buren van 3 verdiepingen beneden vragen of ik ook zo'n last had van die muziek 's nachts....ik heel droog: nergens last van want dan slaap ik he. Buuf: ja dat d8 ik ookal want je hebt natuurlijk die kleinequote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij kwamen de buren van 3 verdiepingen beneden vragen of ik ook zo'n last had van die muziek 's nachts....ik heel droog: nergens last van want dan slaap ik he. Buuf: ja dat d8 ik ookal want je hebt natuurlijk die kleine![]()
Sindsdien ben ik de beste vriend van volumeknopje boxen![]()
Ik nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:03 schreef PeZu het volgende:
ik word dat telekots gebeurem nu wel zat qunix
ik ga 'm voor je zoeken kee?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:12 schreef Pony-Lover het volgende:
m'n lul is zoek
de grootste familie van nederlandquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:30 schreef Qunix het volgende:
TROS!
schat ik heb al naar 'gevonden voorwerpen' gebeld ondertussen , maar daar wisten ze van nix....ik ga nu er even op googlen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja graag![]()
![]()
ik ben een beetje verdrietig nu ie weg is
![]()
de tragediequote:Op maandag 7 augustus 2006 03:36 schreef Qunix het volgende:
Lopen net zo 6 negers op het fietspad hiero en ik hoor 4 schoten snel achter elkaar.. Hoor ik een neger schreeuwen "ej doe die pipa weg man". En nu rennen ze weg... Dit is mijn buurt dus.
pipa = pistool
Hard knock life mattiequote:Op maandag 7 augustus 2006 03:36 schreef Qunix het volgende:
Lopen net zo 6 negers op het fietspad hiero en ik hoor 4 schoten snel achter elkaar.. Hoor ik een neger schreeuwen "ej doe die pipa weg man". En nu rennen ze weg... Dit is mijn buurt dus.
pipa = pistool
welcome to the hoodquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:36 schreef Qunix het volgende:
pipa = pistool
Heb je wel door hoe fout die 2 zinnen bij elkaar samen klinkt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik ga lekker slapen...morgenochtend is dochterlief er eindelijk weer, voor iedereen !!!![]()
jij ook truste!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je wel door hoe fout die 2 zinnen bij elkaar samen klinkt klinken?
Bij elkaar word 1.quote:
Is dat slang voor sex of zulks?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:54 schreef Sebasser het volgende:
TRUSTEN SOL, MAG IK NOG ANTWOORD ?
Dankje
waar is die kut dop heen, wou ik net een dop pakken.
en dan pak ik een wuppie
Koop anal-beads en doe plopperdeplop.quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:03 schreef PsyCha het volgende:
de kabouterdans
dank je NJ, veel plezier met Shirleyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Kutkick.
Klinkt goed op deze manier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
dank je NJ, veel plezier met Shirley
Over het andere topicquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef SiemeN het volgende:
Oh. Nachtbagger.
De mijne is gescheurd, net.quote:
Jongens, mocht het vorige deel op slot zijn en niet vol doen ze em na 12en zo weer voor je open hoor....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:11 schreef Qunix het volgende:
NJ: kan je deze even dicht doen
[NB#74] Alleen voor de échte baggeraars!
Zo praat je niet over NBquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef NJ het volgende:
Gelukkig gaat het over iets triviaals als NachtBagger.
Die man van Pattex is al langs geweest.quote:
JA maar was 10minten nog niets en jogy zei dat je een nieuwe moest maken en die OP is wel up-2-date en kon deze niet snel vinden en en en....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Jongens, mocht het vorige deel op slot zijn en niet vol doen ze em na 12en zo weer voor je open hoor....
Leer dat nou eens![]()
heeyquote:
quote van t typetje Dirk (avatar) van Kooten en de Biequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:19 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
heey
Effe denken: is dit nou m'n eerste biertje van vandoag, of m'n loatste van gisteren...?`
wil even zeggen dat ik hem cool vind
![]()
Zelf bedacht?
whehe je hebt wel een meningsverschil blootgelegd in de onz crewquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
JA maar was 10minten nog niets en jogy zei dat je een nieuwe moest maken en die OP is wel up-2-date en kon deze niet snel vinden en en en....
Nu hebben ze wat te besprekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
whehe je hebt wel een meningsverschil blootgelegd in de onz crew
lekker ff een pilsie doen johquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:24 schreef KaMo het volgende:
bagger!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:26 schreef SiemeN het volgende:
Dude, geef mij die playboy!
ehhhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey BITCH, nu ben je hier.
Je gulp staat op een kier.
Je bent echt niet Camplo.
Met je Zwitsalshampoo.
Ik blijf Nichtrijder erg tof vinden.quote:
Wat doe je met m'n bips trouwens, bio?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:29 schreef Biogarde het volgende:
Mijn gedicht voor Oma. Sinterklaas 2006.
Sint vond op z'n gemak, dit voor het ouwe wrak.
idd zo af en toe is het wel ff leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik blijf Nichtrijder erg tof vinden.
Ey?! K.U.T.T., wat is dat voor kanker muziek!
Mastermovies.nl, flapdrol.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:30 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
idd zo af en toe is het wel ff leuk![]()
Doe ff link posten dan![]()
Wat jij wil vrindquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat doe je met m'n bips trouwens, bio?
kort maar krachtig zullen we zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:29 schreef Biogarde het volgende:
Mijn gedicht voor Oma. Sinterklaas 2006.
Sint vond op z'n gemak, dit voor het ouwe wrak.
Mijn bips voelt zich eigenlijk wel prima zonder je.quote:
Reken maar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mijn bips voelt zich eigenlijk wel prima zonder je.
Ik had 'm nog in m'n history, dus vooruit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
ik wil een direct link hebben
Geen zin om te zoeken enzo..
Ik was poepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef SiemeN het volgende:
Nu kijkt iedereen nichtrijder en is het topic dood?
Pics!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:36 schreef PsyCha het volgende:
nichtrijder kan me reet likken
Klootvioolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef SiemeN het volgende:
Nu kijkt iedereen nichtrijder en is het topic dood?
Ja zeg, hij wel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:36 schreef PsyCha het volgende:
nichtrijder kan me reet likken
Sjurequote:
Maar ik bats wel met je moeder.quote:
quote:
Hoi solquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Even iedereen truste wensen voor strax....tot die tijd een fijne nachtbagger!
![]()
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Even iedereen truste wensen voor strax....tot die tijd een fijne nachtbagger!
![]()
Je zal het misschien gaan missenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx hoop dat ik geen afkickverschijnselen krijg![]()
En ik..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe je bips..
Je krijgt de groeten van dr..quote:
Mijn hart loopt over van vreugde.quote:
Weltrusten, zoon.quote:
quote:
Ik leer het gestaag.quote:
Ik ook. 16.00 uur.quote:
Dan ben ik al lang en breed klaarquote:
Tot middernacht, inderaad!quote:
Ik ben altijd in voor een pittige discussie over paarse lama's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:53 schreef Qunix het volgende:
Dr is geen onderwerp zodat dit topic geen snelheid heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:53 schreef Acryl het volgende:
Waarom stop je een baby eerst met de beentjes in de blender?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt tof.
Maarre, ik ga weerWeltrusten
![]()
Best grappige zinquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:53 schreef Qunix het volgende:
Dr is geen onderwerp zodat dit topic geen snelheid heeft
waar komt die vandaan? de milka-koe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een pittige discussie over paarse lama's.
we weten het nu wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:01 schreef SiemeN het volgende:
Moet ik nog iets posten over batsen en moeders?
Ik hou het gelukkig bij 1 nachtje, en heb geen veldmuis-achtige plannen dit weken door te zetten.quote:
Of maagden, mag ook.quote:
*geeft aandacht*quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:03 schreef Qunix het volgende:
belangrijk
aandacht
gezocht,
graag
eventueel
reageren!
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:
nee, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:05 schreef SiemeN het volgende:
Hey, PsyCha, is dat nou tof hè? Echte sex?
Hihi.quote:
Mzlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:11 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga onder de wol.
Weltrusten allemaal. Niet op het ijs, en nog een fijne nacht!
3000, eindelijk!
omg. dat is echt van vroegerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef Qunix het volgende:
Flamman & Abraxas feat. MC Remsy - Good To Go.avi
Maar als die vol is moet de andere open en er is geen modquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:23 schreef PsyCha het volgende:
zo snel zal deze niet vol worden
na mijn date met manhattanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:14 schreef Acryl het volgende:
PsyCha, waneer gaan we nou eensch sex hebben?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |