kippen zijn cool!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, het was het eerste wat in me opkwam toen ik de naam acryl voorbij zag komen, een tijdje terug alweer
vandaar dat ik ook steeds kip roep
klinkt miss wat raar maar niets is minder waar
quote:
Jjij keek geen telekids hequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
egwel, wacht maar, ik geef je een rechtse...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
krielkippen zijn koel
gewone kippen zijn echt kutbeesten
ik had tijdje terug verjaardag...en die mensen hadden veul beesten... zat dus ook een kip op rugleuning van de bank.... maar die kipje was dom... hij viel er zo vanafquote:
haha die kipjequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had tijdje terug verjaardag...en die mensen hadden veul beesten... zat dus ook een kip op rugleuning van de bank.... maar die kipje was dom... hij viel er zo vanaf...
En toen kwam het hoogtepunt van de avond... ik moest even plassen....Whoooohooo wat zat daar op de pleedeur...een dikke vette vloekende kakatoe (of hoe je het ook schrijft)... toen durfde ik niet meer te plassen![]()
het ernstige is dat het ook echt waar is...zat al heel die avondje niet op mijn gemak met die kutkip naast mijn hoofdquote:
eenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het ernstige is dat het ook echt waar is...zat al heel die avondje niet op mijn gemak met die kutkip naast mijn hoofd![]()
Ik ben Ludo, en ik ben de slechterik van het stuk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:36 schreef Qunix het volgende:
Het is mij!!!!! RObert!
link?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:38 schreef Qunix het volgende:
Heb nu echt de tijd van me leven dat ik alle pitigetijden eps kan kijken![]()
![]()
wilde je wat kwijt lieve schat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
gfdfgd|@2
je hebt mij gemistquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:39 schreef PsyCha het volgende:
ohw ik ben effe weggeweest. Wat heb ik gemist
Ik luister Crash test dummies - hmm hmm hmmquote:
over kutnummers gesprokenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
Ik luister Crash test dummies - hmm hmm hmm
nu luister ik Bruce Dickinson - Taking the Queenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
Ik luister Crash test dummies - hmm hmm hmm
*valt van zijn burostoel*quote:
toch maar Bruce Dickinson - Back from the edge opgezetquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:44 schreef Acryl het volgende:
[..]
nu luister ik Bruce Dickinson - Taking the Queen
i kneuwquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:44 schreef SeaOfLove het volgende:
wtf kreeg berichtje dat ik niet in hele korte tijd 2x kon posten
hoax!!!quote:
hee zaadpiraat ff dimmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |