abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40606734
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Refragmental het volgende:

Het komt erop neer dat veel van het nieuws over het leed dat de Palestijnen wordt aangedaan door Israel vaak overdreven of zelfs in scene gezet blijkt te zijn.

Jammer dat dit niet uitgebreid in het nieuws komt.
Het omgekeerde is net zo waar.....Propaganda is zo oud als de mens bestaat, dat je denkt dat het maar van een kant komt/of dat er maar een kant de waarheid spreekt zegt meer over jouw....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_40612754
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:12 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nou, nog één keer dan, knul.
[..]
Toon me eens duidelijk pro-israelisch news dat in scene gezet is of zo is verdraaid om Israel er goed uit te laten komen.

Ik heb israel daar nog niet op kunnen betrappen... de internationale pers daarentegen wordt constant betrapt op anti-israelisch news en zelfs de hezbollah en palestijnen zetten hun eigen leed in scene om sympathie op te wekken bij mensen zoals jij, mensen die zeer makkelijk beinvloedbaar zijn en alles wat ook maar een beetje anti-israel is voor zoete koek slikken.
pi_40612829
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Het omgekeerde is net zo waar.....Propaganda is zo oud als de mens bestaat, dat je denkt dat het maar van een kant komt/of dat er maar een kant de waarheid spreekt zegt meer over jouw....
Ik bekijk het nieuws altijd kritisch, in tegenstelling tot veel van de israel-bashers die fok en de wereld rijk is. Dezelfde mensen die meteen schande riepen bij het gaza strand incident, dezelfde mensen die schande riepen bij het qana incident. En dat allemaal zonder ook maar 1!!!! moment kritisch naar het nieuws te kijken.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:45:28 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40613311
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Toon me eens duidelijk pro-israelisch news dat in scene gezet is of zo is verdraaid om Israel er goed uit te laten komen.

Ik heb israel daar nog niet op kunnen betrappen... de internationale pers daarentegen wordt constant betrapt op anti-israelisch news en zelfs de hezbollah en palestijnen zetten hun eigen leed in scene om sympathie op te wekken bij mensen zoals jij, mensen die zeer makkelijk beinvloedbaar zijn en alles wat ook maar een beetje anti-israel is voor zoete koek slikken.
Israël heeft ook ander 'handig gereedschap'.
Bijvoorbeeld: Wat is er waar van de 'machtige joodse lobby'?
Hezbollah heeft dát weer niet.

En als het politiek niet lukt, dan maar via de media. Het lijkt Godfather wel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40613379
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Israël heeft ook ander 'handig gereedschap'.
Bijvoorbeeld: Wat is er waar van de 'machtige joodse lobby'?
Hezbollah heeft dát weer niet.

En als het politiek niet lukt, dan maar via de media. Het lijkt Godfather wel.
Is dat zo?
De Hezbollah heeft sterke banden met bijvoorbeeld Syrië en Iran. Je kunt het misschien niet echt een lobby noemen... maar Israel is zeker niet de enige die z'n zaak sterk probeert te maken in andere landen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:50:38 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40613464
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat zo?
De Hezbollah heeft sterke banden met bijvoorbeeld Syrië en Iran. Je kunt het misschien niet echt een lobby noemen... maar Israel is zeker niet de enige die z'n zaak sterk probeert te maken in andere landen.
Ik gok zo, uit m'n losse pols, dat je beter de US en de halve wereld achter je kan hebben staan, dan 2 pislanden als Syrië en Iran.
pi_40613621
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik gok zo, uit m'n losse pols, dat je beter de US en de halve wereld achte je kan hebben staan, dan 2 pislanden als Syrië en Iran.
Pislanden zoals Syrië en Iran vormen wel een gigantische bedreiging voor Israel.

En de halve wereld? Volgens mij staat alleen de VS 100% achter israel. De rest probeert zo politiek correct te blijven en andere westerse landen kiezen bijna zelfs ronduit de kant van de Hezbollah
pi_40613754
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pislanden zoals Syrië en Iran vormen wel een gigantische bedreiging voor Israel.

En de halve wereld? Volgens mij staat alleen de VS 100% achter israel. De rest probeert zo politiek correct te blijven en andere westerse landen kiezen bijna zelfs ronduit de kant van de Hezbollah
Tuurlijk, daarom dat alle westerse landen vliegtuiglandingen toestaan om wapens aan de zionisten te brengen.
pi_40613801
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

en andere westerse landen kiezen bijna zelfs ronduit de kant van de Hezbollah
Wat is daar mis mee dan ???
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_40614334
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef altface het volgende:

[..]

alles.

Het zijn terroristen en er is geen enkel goed woord voor over
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:23:51 #111
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40614405
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef altface het volgende:

[..]

Refragmental kotst op deze Arabische varkens, zegt-ie.
Hij vindt mensen die begrip voor hen kunnen opbrengen kutventjes.
De Israëlische helden daarentegen kunnen rekenen op zijn onvoorwaardelijke steun.
Zoiets.
Dat verandert alles
pi_40614630
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Refragmental kotst op deze Arabische varkens, zegt-ie.
Hij vindt mensen die begrip voor hen kunnen opbrengen kutventjes.
De Israëlische helden daarentegen kunnen rekenen op zijn onvoorwaardelijke steun.
Zoiets.
Bijna.

Ik kots op deze arabische varkens, ik kots op ze omdat ze een land gijzelen en de aganda van een ander land erop na houden, ik kots op ze omdat ze raketten lanceren middenin woonwijken en daarna de burgers gebruiken als schilden, ik kots op ze omdat ze raketten vol proppen met kogellagers en ander materiaal om zo veel mogelijk leed onder de israelische bevolking te brengen, ik kots op ze omdat ze niet tegen israelische militairen vechten maar willekeurig raketten lanceren in de richting van grote israelische steden, ik kots op ze omdat ze hun eigen burgers gebruiken voor de meest ranzigste vormen van propaganda.

Duidelijker?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:35:25 #113
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40614694
En van de medeschuldige aan al dit vreselijke geweld (Israël) hoef je niet te kotsen?
Dat verandert alles
pi_40614834
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:35 schreef Kiegie het volgende:
En van de medeschuldige aan al dit vreselijke geweld (Israël) hoef je niet te kotsen?
Waarin is Israel medeschudlig?
Op welke manier?

Bedoel je dat het erg is dat Israel eerst de burgers waarschuwt met flyers alvorens ze gaan bombarderen?
Bedoel je dat het erg is dat Israel iedere burgerslachtoffer betreurt, daar waar de Hezbollah bij iedere burgerslachtoffer juicht?
Bedoel je dat het erg is dat Israel zo min mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken en zo veel mogelijk preciesiebombardementen uitvoert op doelen waar de hezbollah zich schuild houdt?
Dat deze doelen toevallig midden in een woonwijk liggen omdat de hezbollah varkens zich willen verstoppen tussen zoveel mogelijk vrouwen en kinderen kan israel niks aan doen.

Je verheerlijking van de hezbollah komt me werkelijk de spuigaten uit.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:49:23 #115
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40615093
Jij bent er met je onvolwassen en bijna vertederende kortzichtigheid medeschuldig aan dat ik op dit moment meer sympathiseer met het Palestijnse volk dan met het Israëlische. Je noemt jezelf een kritisch kijker, maar je slikt alle Israëlische propaganda blijkbaar voor zoete koek. Sterker nog, je doet er vrolijk aan mee.
Je spreekt over 'eye-openers' en dat je nu 'werkelijk geen enkele sympathie meer voor de Palestijnen hebt', terwijl inmiddels overduidelijk is dat je allang een zeer vooringemomen standpunt had in de kwestie.

Bah, Refragmental, je bent een eng mannetje.
Als ik een even gevoelig maagje zou hebben als jij, zou ik ervan moeten overgeven.
Maar gelukkig ben ik een échte bikkel.
Dat verandert alles
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:51:58 #116
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40615183
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Kiegie het volgende:

Als ik een even gevoelig maagje zou hebben als jij, zou ik ervan moeten overgeven.
Ja, wat Joden uitmoorden is tof.
pi_40616447
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Joden uitmoorden is nergens voor nodig, de Zionisten vernietigen wel.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:22:48 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_40620196
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 04:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dit soort propaganda is overigens heel gewoon in dit soort conflicten. Geen enkel soort misbruik van dode lichamen gaat moslims te ver.
Iedereen maakt gebruik van propaganda. Palestijn, jood, amerikaan... allemaal.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_40621922
quote:
Jij bent er met je onvolwassen en bijna vertederende kortzichtigheid medeschuldig aan dat ik op dit moment meer sympathiseer met het Palestijnse volk dan met het Israëlische.
Ja, helden zijn het die JordanezenPalestijnen

dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:16:30 #120
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40622056
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Nou, fraaie quote is dat.

Laat Refragmental het maar niet horen, want die kotst je helemaal onder.
Dat verandert alles
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:19:11 #121
93744 Finder_elf_towns
pi_40622159
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nou, fraaie quote is dat.

Laat Refragmental het maar niet horen, want die kotst je helemaal onder.
Moet het er nou nog duiderlijker bovenop liggen dat zoiets sarcastisch bedoeld was?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:21:55 #122
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40622264
quote:
Why do parents, unlike any sensible parents in a healthy society, allow them to be in harm's way, and not safe at home?
Because, MidEastTruth.com, at home they die by the Israelic bombing. Besides, these fights you pictured are staged and do not take place at all. It is as safe there as in a common theater. At least, so we're told.
Dat verandert alles
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:24:22 #123
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40622357
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Moet het er nou nog duiderlijker bovenop liggen dat zoiets sarcastisch bedoeld was?
En waar is je sarcasme op gebaseerd dan? Heb ik ergens gezegd dat ik vind dat Joden dood moeten?
Dat verandert alles
pi_40622811
Wat een leugens zeg. Maar ja, ik had niet anders verwacht van die zandapen en varkens.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:28:10 #125
93744 Finder_elf_towns
pi_40624658
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef Kiegie het volgende:

[..]

En waar is je sarcasme op gebaseerd dan? Heb ik ergens gezegd dat ik vind dat Joden dood moeten?
Nergens, maar zoiets is wel de uiterste consequentie van je mening.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:38:41 #126
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40625029
En wat is dan mijn mening volgens jou?
Dat verandert alles
pi_40625290
quote:
Jij bent er met je onvolwassen en bijna vertederende kortzichtigheid medeschuldig aan dat ik op dit moment meer sympathiseer met het Palestijnse volk dan met het Israëlische. Je noemt jezelf een kritisch kijker, maar je slikt alle Israëlische propaganda blijkbaar voor zoete koek. Sterker nog, je doet er vrolijk aan mee.
Je spreekt over 'eye-openers' en dat je nu 'werkelijk geen enkele sympathie meer voor de Palestijnen hebt', terwijl inmiddels overduidelijk is dat je allang een zeer vooringemomen standpunt had in de kwestie.

Ok "bikkel".
Waarom regeer je niet inhoudelijk? Komt dat omdat je weet dat ik gelijk heb. Dat de hezbollah bestaat uit vieze varkens die m'n stront nog niet eens waard zijn?

Laat me eens wat van die Israelische propaganda zien waar je het altijd over hebt. Er is al zat gemanipuleerde pro-hezbollah en pro-palestijnen propaganda te vinden. Ben echter nog geen pro-israel propaganda tegengekomen. Ik baseer mijn mening op de informatie die ik voorgeschoteld krijg en daarna kritisch bekijk.
pi_40625364
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:22 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Iedereen maakt gebruik van propaganda. Palestijn, jood, amerikaan... allemaal.
Toch vreemd dat er tot nu toe nog geen pro-israel propaganda te vinden is. Je zou namelijk denken dat de talloze hezbollah liefhebbers die fok rijk is dan massaal topics aan gaan maken om te laten zien hoe vuil de zionisten wel niet zijn.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:18:52 #129
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40626626
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ok "bikkel".
Waarom regeer je niet inhoudelijk? Komt dat omdat je weet dat ik gelijk heb. Dat de hezbollah bestaat uit vieze varkens die m'n stront nog niet eens waard zijn?
De Israëli zijn in techniek en pr natuurlijk verder ontwikkeld dan de Palestijnen. Zij zitten niet wolkjes te plakken met Photoshop, zij hoeven niet met kinderlijkjes te zeulen. De Israëli werken, net als vele andere landen overigens, met selectieve nieuwsberichten, genuanceerde formuleringen, afgewogen beeldvorming, doelgerichte desinformatie. Daar zit een hele marketingstrategie achter.
Overigens schei ik er nu echt mee uit, want ik praat eigenlijk niet met sujetten die hun medemensen omschrijven als 'vieze varkens die m'n stront nog niet eens waard zijn'. Je zoekt het maar uit met je frustraties.
Dat verandert alles
pi_40626803
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:18 schreef Kiegie het volgende:

[..]

De Israëli zijn in techniek en pr natuurlijk verder ontwikkeld dan de Palestijnen. Zij zitten niet wolkjes te plakken met Photoshop, zij hoeven niet met kinderlijkjes te zeulen. De Israëli werken, net als vele andere landen overigens, met selectieve nieuwsberichten, genuanceerde formuleringen, afgewogen beeldvorming, doelgerichte desinformatie. Daar zit een hele marketingstrategie achter.
Overigens schei ik er nu echt mee uit, want ik praat eigenlijk niet met sujetten die hun medemensen omschrijven als 'vieze varkens die m'n stront nog niet eens waard zijn'. Je zoekt het maar uit met je frustraties.
Medemensen?

De hezbollah stronthopen vind ik geen medemensen.
Dat jij dat wel vindt zegt genoeg over jou.
Ik heb geen goed woord over "medemensen" die onschuldige burgers moedwillig in gevaar brengen door raketten te lanceren middenin woonwijken, raketten vol met kogellagers en ander puin. En na de lancering brengen ze nog meer onschuldige burgers in gevaar door zich te gaan verstoppen in woonwijken e.d.

Maar ok, jij vindt blijkbaar dat de hezbollah honden wel goed bezig zijn. Dan mag je me wel eens uitleggen waarom.
pi_40627552
Hier nog meer mediamanipulatie, dit heeft echter betrekking op Bosnie. Ook hier weer zijn het de moslims die maar weer eens onterecht zielig worden afgebeeld.

http://www.whatreallyhapp(...)IA_PHOTO/bosnia.html
pi_40628514
Waarom ik de Hezbollah een warm hart toedraag.

Een opstel van Razzberry.

Hezbollah is een organisatie die in 1982 opgericht om te vechten tegen de Israelische bezetting en om de zionistische agenda tegen te werken.
Ze waren een van de enigste om tegen de zionistische bezetters te vechten.
Het is daardoor dat Israel zich heeft teruggetrokken en niet uit vrije wil.

Het is misschien de enigste organisatie die nog een beetje tegen Israel strijdt (naast Hamas) aangezien de andere Arabische landen liever kontjelikken bij de USA.

Na de zionistische bezetting, het bouwen van nederzettingen, de genocide in de Palastijnse vluchtelingen kampen, het apartheidsregime tegenover Arabische Israeliers en de scheidingslijn gebouwd te hebben dank ik God dat iemand tegen Israel optreed.

Nee, niet met geavanceerde rakketten die van grote vriend Amerika worden verkregen maar inferieure Katuchka's die nauwlijks te mikken zijn. 150 geschoten, 2 joden dood. O jee wat een drama

Iran en Syrie proberen hun minderwaardige producten te geven maar het helpt weinig.
Israel met zijn machtige wapens mikt gericht op burgerdoelen. Geloof het maar niet.
Denk maar dat Israel de goedheid zelve is. Maar zulke gavanceerde wapens hebben
en toch hele wijken in puin leggen. Ik weet niet hoe ze het flikken.

Pallywood, de leugen van de Palastijnen noem je topic. Om maar aan te geven wat voor een
propaganda de Palastijnen hebben. Dat is niks vergeleken bij wat de zionisten hebben.
Mijn neef is journalist, hij is in Israel geweest. Ze hebben daar een gigantisch centrum
alleen maar gericht op propaganda. Als Journalist kun je alles krijgen: routes naar nabestaanden
van aanslagen, videos, plaatjes, verhalen, toespraken enz. maar als er toestemming om naar de
bezette gebieden te gaan moet worden gegeven duurt het wel even.

Pottenkijkers worden niet op prijs gesteld. Misschien zouden ze zien wat mijn neef ook
heeft gezien door gewoon ernaar toe te gaan. Zonder toestemming.

Mannen die 8 uur onder schot worden gehouden in de brandende zon. Waarom? Ze zijn Palestijn.
Vrouwen die niet naar het ziekenhuis mogen, hoe ziek ook. Waarom? Ze zijn Palestijn.
Kinderen waar gericht op wordt geschoten als ze stenen gooien. Waarom? Ze zijn Palestijn.
Dit zijn maar 3 voorbeelden. Ik zou de hele pagina vol kunnen schrijven.

Alles wat de Israelis hebben, hebben de palestijnen niet.
Als Israel de hemel is dan zijn de bezette gebieden de Hel.
Als God bestaat en insh'allah ik hoop het, dan zullen alle vermoorde kinderen in de hemel komen want de Hel hebben ze al daar meegemaakt.
Als God niet bestaat dan bestaat de Hel toch want het is daar.

Daarom steun ik Hezbollah. Niet vanwege die 5 joden die soms dood gaan maar vanwege de duizenden die in de bezette gebieden doodgaan. En niemand die er wat aan doet. Niemand.

De joden hadden de gealieerden nog in de 2e W.O. die ze van hun genocide verloste.
Deze mensen hebben niemand. Zelfs hun Arabische broeders schijten op hun. Alleen wat
onderhuids steun van de Perziers (Iran, Syrie).

Er komt een dag waarop de zionisten niet zullen zegenvieren, waarop zij verantwoording voor hun daden zullen moeten afleggen. Ik hoop dat die dag snel komt. Maar ik denk het niet. Het zal nog 100e jaren duren. En Palstijns bloed zal blijven vloeien.

Die kleine tegenstand, die ene organisatie die zegt: met de beperkte middelen die we hebben proberen we er wat aan te doen. Die steun ik. Ik steun ze met mijn Hart.

Het is makkelijk om hier te zitten en een oordeel te hebben: Alles is de schuld van de terroristen, Hezbollah-honden.
Maar ben je daar geweest, heb jij in mensen hun bloed gestaan, in de puinhopen van hun gevallen huizen, ken je iemand die het met zijn eigen ogen gezien heeft. Nee.

Dus een grote mond hebben over het zogenaamde Pallywood, maar zelf niet de ervaring hebbben opgedaan. Daar schijt ik op.
Ga er heen en ga dan een grote mond vertonen.
Praat met m'n neef en ga dan een grote mond vertonen.
Strijd met je geliefde Zionisten en ga dan een grote mond vertonen.

Maar tot dan wil ik dat je fluisterd. Dat je je met beperkte kennis geformuleerde standpunt fluistert,
heel zachtjes zodat we hem net horen. En dan oordelen op hetzelfde niveau.
Fluister maar TS. Fluister....
pi_40628865
Echt een succes die Hezbollah van je, heel Libanon ligt in puin. Hezbollah plukt de wrange vruchten van hun eenzijdige oorlogsverklaring tegen Israël. Al die doden, al die gewonden en al die schade was allemaal te voorkomen geweest als Hezbollah niet de door niemand betwiste grens tussen Israël en Libanon was overgestoken. Wat zullen ze achteraf spijt hebben. Ben je daar echt trots op?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40628877
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef Refragmental het volgende:
Hier nog meer mediamanipulatie, dit heeft echter betrekking op Bosnie. Ook hier weer zijn het de moslims die maar weer eens onterecht zielig worden afgebeeld.

http://www.whatreallyhapp(...)IA_PHOTO/bosnia.html
het enige wat je "de moslims" kwalijk kan nemen is dat ze de media zo knullig manipuleren. kijk eens een docu als outfoxed, dan krijg je een idee hoe zoiets in de westerse wereld gebeurt. dan snap je ook meteen waarom je geen "joodse propaganda" vind.
pi_40629095
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:27 schreef Tikorev het volgende:
Echt een succes die Hezbollah van je, heel Libanon ligt in puin. Hezbollah plukt de wrange vruchten van hun eenzijdige oorlogsverklaring tegen Israël. Al die doden, al die gewonden en al die schade was allemaal te voorkomen geweest als Hezbollah niet de door niemand betwiste grens tussen Israël en Libanon was overgestoken. Wat zullen ze achteraf spijt hebben. Ben je daar echt trots op?
Je gaat ervan uit dat Israel niet het plan had aan te vallen voor de ontvoeringen. Maar laten we voor de discussie aannemen dat het niet zo was.
Je probeert de schuld te leggen bij Hezbollah terwijl het de Zionisten zijn die de aanvallen plegen. Ze hadden ook de keus 2 Hezbollah strijders te ontvoeren en te ruilen. Het is de Zionisten hun verantwoordelijkheid niet die van Hezbollah. Vraag maar aan de Libanezen wie ze steunen. Wie ze denken dat schuldig is. En voor wie ze hun leven zouden willen geven. Omdat er een grote Agressor in de buurt is betekend het nog niet dat je niks moet doen. Zo had Nazi-Duitsland de wereld veroverd. Het is nooit verkeerd het moreel juiste te doen.
pi_40629435
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:35 schreef razzberry het volgende:

[..]

Je probeert de schuld te leggen bij Hezbollah terwijl het de Zionisten zijn die de aanvallen plegen.
Israël en Libanon leefde al jaren in relatieve vrede. Libanon maakte een enorme ontwikkeling door en nu, dankzij de oorlogsverklaring van Hezbollah (ontvoering twee soldaten) is het land weer compleet terug bij af. En nu zit jij hier makkelijk vanachter je veilige computertje dat 'het moreel juiste' te noemen. Ik denk dat heel wat mensen in Libanon daar anders over denken:

Met dank aan 'de moreel juiste' Hezbollah agressie

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40630135
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Israël en Libanon leefde al jaren in relatieve vrede. Libanon maakte een enorme ontwikkeling door en nu, dankzij de oorlogsverklaring van Hezbollah (ontvoering twee soldaten) is het land weer compleet terug bij af. En nu zit jij hier makkelijk vanachter je veilige computertje dat 'het moreel juiste' te noemen. Ik denk dat heel wat mensen in Libanon daar anders over denken:

[afbeelding]

Die foto is fake
pi_40630469
quote:

[..]

[afbeelding]

Veilig achter mijn computertje. Alsjeblieft. Ik ben in Libanon geweest. Ik weet hoe het was en ik weet hoe het nu is. En dat dode kind is door Zionisten vermoord niet door Hezbollah. Niet de zaak omdraaien. Israel heeft gekozen om zo te reageren, hun verantwoordelijkheid.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 01:30:48 #139
93744 Finder_elf_towns
pi_40630826
quote:

[..]

[afbeelding]

Naast dat is die foto ook nog eens een voorbeeld van hizbollah-propaganda.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 01:37:52 #140
93744 Finder_elf_towns
pi_40630970

Laten we allemaal Hizbollah aanwijzen en uitlachen vanwege hun bizar slechte propaganda. Let op het laatste "lijk", dat zijn knie buigt en beter probeerd te gaan liggen, om nog maar te zwijgen over de totale afwezigheid van bloed en zelfs stof op de lichamen.
pi_40631596
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef razzberry het volgende:
Waarom ik de Hezbollah een warm hart toedraag.

Een opstel van Razzberry.

verhaal*
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  woensdag 9 augustus 2006 @ 02:23:59 #142
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_40631822
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 01:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]

Laten we allemaal Hizbollah aanwijzen en uitlachen vanwege hun bizar slechte propaganda. Let op het laatste "lijk", dat zijn knie buigt en beter probeerd te gaan liggen, om nog maar te zwijgen over de totale afwezigheid van bloed en zelfs stof op de lichamen.
Laten we allemaal Finder_elf_towns aanwijzen en uitlachen vanwege zijn bizar slechte propaganda. Let op de vlag in zijn avatar. Om nog maar te zwijgen over al dat stof dat zeer duidelijk te zien is op al die lichamen op de foto.
---verdwijnt---
  woensdag 9 augustus 2006 @ 03:10:33 #143
93744 Finder_elf_towns
pi_40632351
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 02:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Laten we allemaal Finder_elf_towns aanwijzen en uitlachen vanwege zijn bizar slechte propaganda. Let op de vlag in zijn avatar. Om nog maar te zwijgen over al dat stof dat zeer duidelijk te zien is op al die lichamen op de foto.
Welke stof? Of bedoel je soms die schone kleren die het eerste "lijk" aan heeft.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 05:03:18 #144
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_40632984
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 03:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Welke stof? Of bedoel je soms die schone kleren die het eerste "lijk" aan heeft.
JA, dat bruin-witte kleedje ja, dat bedoel ik. Blij dat je het begrijpt.
---verdwijnt---
pi_40633320
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 01:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]

ik mis de aanwezigheid van de mickey mouse deken.

of de schreeuwende vrouwen in de achtergrond
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 08:45:18 #146
136 V.
Like tears in rain...
pi_40633789
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef Refragmental het volgende:

[url=http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/LIE/BOSNIA_PHOTO/bosnia.html
Wat]http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/LIE/BOSNIA_PHOTO/bosnia.html[/quote]Wat[/url] ik wel zo apart vind... nou ja, apart, eigenlijk is het niet zo verbazingwekkend, is dat je een paar gevallen neemt van mediamanipulatie, en dat daardoor wat jou betreft alle werkelijke ellende niet bestaat.

Waarom is dat? Ik denk dat dat is omdat het jou beter uitkomt.

Zoals in het geval van dat Servië... 'o jee, wat een schandalige manipulatie', maar het vervolgens dus nooit meer hebben over de vele duizenden doden, tientallen massagraven etcetera die de Serviërs op hun geweten hebben.

Dat maakt het voor mij erg moeilijk om serieus met jou (en anderen in dit topic) een discussie aan te gaan.

Om nog maar niet te spreken over de tegenmanipulatie die veel professioneler kan plaatsvinden en waar jij het voor je gemak ook maar niet over praat.

Echt, een pijnlijke eenzijdigheid.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40633909
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat ik wel zo apart vind... nou ja, apart, eigenlijk is het niet zo verbazingwekkend, is dat je een paar gevallen neemt van mediamanipulatie, en dat daardoor wat jou betreft alle werkelijke ellende niet bestaat.
Dat wordt niet gezegd, maar het is wel frappant dat de bekendste voorbeelden niet lijken te kloppen.
quote:
Waarom is dat? Ik denk dat dat is omdat het jou beter uitkomt.

Zoals in het geval van dat Servië... 'o jee, wat een schandalige manipulatie', maar het vervolgens dus nooit meer hebben over de vele duizenden doden, tientallen massagraven etcetera die de Serviërs op hun geweten hebben.
Wat betreft de Serviers is er een verschrikkelijk eenzijdig beeld geschetst door de Westerse media, en echt niet per ongeluk.

De Serviers werden afgeschilderd als de aanstichters en enigen die oorlogsmisdaden begingen waarvan in NL het bekendste voorbeeld Srebrenica is: dat werd willens en wetens voorgesteld als een enclave met vrouwen en kindermoslims die gevlucht waren voor de brute Serviers en op een gegeven moment door de Servische monsters opgehaald werden. De waarheid was echter geheel anders: Nasar Oruc en zijn vrienden gebruikten de 'veilige enclave' om non-stop moordpartijen in de omliggende Servische dorpen aan te richten. Niet zo vreemd dus dat het Servische leger na maanden van die aanslagen langs kwam.

Dat de Kroaten en Bosnische moslims notabene de oorlog begonnen zijn en niet de Serviers wordt ook onder het tapijt geveegd. De gruweldaden die de Kroaten en Bosnische moslims (geholpen door Afghaanse en Tjetjeense Muhadjedien die een fundi-staat wilden stichten in Europa) worden gewoon niet getoond, waarvan het fimpje met de Serviers die moslims doodschieten een paar maanden geleden een fraai voorbeeld was: de andere zijde die exact hetzelfde flikt wordt gewoon NIET getoond, er wordt zelfs niet over gesproken.

Nasar Oruc wordt vrijgesproken en alle Servische 'oorlogsmisdadigers' worden veroordeeld tot levenslang.

Dan nog het UCK verhaal: moslimterroristen vermoorden Serviers en plegen etnische zuiveringen in Kosovo: wat doet de NAVO? Die vallen de Serviers aan die de UCK-ers aanpakken

Echt, de aanpak van de Serviers is de schoftelijkste die het Westen in een heel lange tijd heeft gedaan.
quote:
Dat maakt het voor mij erg moeilijk om serieus met jou (en anderen in dit topic) een discussie aan te gaan.

Om nog maar niet te spreken over de tegenmanipulatie die veel professioneler kan plaatsvinden en waar jij het voor je gemak ook maar niet over praat.

Echt, een pijnlijke eenzijdigheid.

V.
Spiegel.
pi_40634105
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 01:16 schreef razzberry het volgende:

[..]

Veilig achter mijn computertje. Alsjeblieft. Ik ben in Libanon geweest.
Net als miljoenen toeristen, toen deze hele toestand nog niet aan de gang was.
quote:
En dat dode kind is door Zionisten vermoord niet door Hezbollah.
Dat kind is dood dankzij een door Hezbollah uitgelokte oorlog.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tikorev op 09-08-2006 09:16:03 ]
pi_40635569
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:27 schreef Tikorev het volgende:
ik denk dat je even bij moet lezen .. ga maar eens googelen op wazzini river en je hebt de ware oorzaak van deze inval in libanon
quote:
Perhaps the most important gain from the crisis is Israel’s recovery of control over its main sources of water, the Wazani springs in the divided Ghajar village. This was achieved in the early hours of the IDF push in the east. Israel will not cede this asset in a hurry. Worth citing in this regard is defense minister Amir Peretz’s statement Tuesday, 25, after US secretary of state Condoleezza Rice left the Middle East, that Israel would retain control of a security belt in southern Lebanon until a multinational force takes over.
debka files

en dit gaat al een paar jaar zo
quote:
Following a brief period of calm on Israel's northern border, the drums of war have begun to beat again in recent weeks. This time, the background to what thus far remains only verbal escalation is not Hizbullah actions against Israel. Instead, it is the Lebanese Government's intention to begin pumping water from the Wazzani River, one of the tributaries of the Jordan.

Israel has warned Beirut that if it goes ahead with its plans, Israel will treat the project as a casus belli. And Hizbullah has predictably weighed in with its own demands that the Government of Lebanon proceed as planned and ignore Israeli warnings. Hizbullah spokesmen have added that if Israel acts against Lebanon, Hizbullah will respond by attacking targets in Israel.

Lebanese plans to pump water from the Wazzani [which flows into the Jordan River], as well as from other sources in the area, are not new. Immediately after the Israeli withdrawal from south Lebanon in May 2000, the Lebanese began to pump small quantities to villages in the vicinity. However, Lebanon has now decided to increase substantially the amounts it will divert. To make that possible, it has constructed a pumping station over the Wazzani and also laid a pipeline to villages as far as 10 kilometers away from the course of the stream.
moshe dayan center
pleased to meet you
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:39:01 #150
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40635785
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Net als miljoenen toeristen, toen deze hele toestand nog niet aan de gang was.
[..]

Dat kind is dood dankzij een door Hezbollah uitgelokte oorlog.
Wow, dat je dat uit je bek kunt krijgen zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')