Oke, nou weten we hoe de vork in de steel zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Refragmental het volgende:
[...]de laffe hezbollah varkens zullen ongetwijfeld zich zeer in een flat hebben verstopt.
Ik vind refragmental anders kraakhelder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Oke, nou weten we hoe de vork in de steel zit.
Refragmental heeft een hekel aan Palestijnen, heeft een blinde vlek voor de wandaden van de Israëli en doet net of hij door dit filmpje van een objectieve toeschouwer is veranderd in iemand met een onderbouwde mening (de Palestijnen zijn zwijnen en de Israëli zijn helden).
Dag, Refragmental, je bent een onhandige edoch vervelende manipulant.
![]()
laten we even eerlijk zijn het was al een week bekend dat dat gebouw gebombardeerd zou worden, er werden 10tallen raketten gelanceerd vanuit die plek en nog gaat men schuilen in dat gebouw.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Refragmental heeft een hekel aan Palestijnen, heeft een blinde vlek voor de wandaden van de Israëli en doet net of hij door dit filmpje van een objectieve toeschouwer is veranderd in iemand met een onderbouwde mening (de Palestijnen zijn zwijnen en de Israëli zijn helden).
![]()
Die bullshit over het instorten 6-7 uur na de bombardementen is een verzinsel van de joden waar geen enkele aanwijzing voor bestaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is niet DE waarheid... maar het laat wel zien dat het 1 grote manipulatieve bende is!
[..]
Ow... dat het gebombardeerd is twijfel ik ook niet aan, de laffe hezbollah varkens zullen ongetwijfeld zich zeer in een flat hebben verstopt. Waar ik echter wel aan twijfel is het slachtofferaantal en het feit dat het heeeeeeeeeeel erg raar is dat het gebouw pas 6-7uur na de bombardementen is ingestort. En dat er blijkbaar alleen maar kinderen en vrouwen in het gebouw zaten laat bij mij ook enkele belletjes rinkelen... en dan hebben we het nog niet eens over "green hat" en "white tee shirt" die een x aantal uur met dezelfde kinderlijkjes zijn aan het poseren en de dramaqueen spelen.
Maar ik zou graag je bronnen willen zien
Net zoals al weken bekend is dat Hezbollah het noorden van Israel zou bombarderen, maar de idioten gaan op een kerkhof picknicken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
laten we even eerlijk zijn het was al een week bekend dat dat gebouw gebombardeerd zou worden, er werden 10tallen raketten gelanceerd vanuit die plek en nog gaat men schuilen in dat gebouw.
Dat is van 10 jaar geleden, snuggerequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef moussie het volgende:
[..]
http://domino.un.org/UNIS(...)05179be?OpenDocument
Inderdaad, ook een jammerlijke fout van de Israelis die door een antisemitische Nederlandse generaal (van Kappen) werd voorgesteld als een doelbewuste slachting...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is van 10 jaar geleden, snuggere
Om vervolgens die conclusie in NOVA onlangs nog flink te nuanceren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef Doderok het volgende:
[..]
Inderdaad, ook een jammerlijke fout van de Israelis die door een antisemitische Nederlandse generaal (van Kappen) werd voorgesteld als een doelbewuste slachting...
Lieve Limburger Noord, noem mij 2 oorlogen uit de afgelopen 20 jaar, waar GEEN moslims mee te maken hadden....quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
2 Libanezen nog wel...(zijn alle Moslims nu ineens Libanees of andersom ?)
Met die redenatie kom je er wel...
Anders kun je ook zeggen :
Noem eens 1 Land waar Joden geen problemen veroorzaken...of Nederlanders of Chinezen of Blanken ?
ect...
Als je niets meer te zeggen hebt, hoef je echt niet je posts op te krikken door onzin uit te kramen, Ga eens lekker op vakantie, naar Meki ofzo ( en neem NorthernStar ook mee)quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:47 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Alle Palestijnen zijn dus va Hezbollah ?
En alle Joden hebben de concentratiekampen meegemaakt ?
omdat itt dat de idf hezbolla nog minder mikvermogen heeft dan de turken in wo1quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Doderok het volgende:
[..]
Net zoals al weken bekend is dat Hezbollah het noorden van Israel zou bombarderen, maar de idioten gaan op een kerkhof picknicken.![]()
Niet in de uitzending die ik gezien heb.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Om vervolgens die conclusie in NOVA onlangs nog flink te nuanceren.
Als alles wat niet Israel bejubbeld , onzin is heb je gelijk ja....quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef B4CO het volgende:
[..]
Als je niets meer te zeggen hebt, hoef je echt niet je posts op te krikken door onzin uit te kramen, Ga eens lekker op vakantie, naar Meki ofzo ( en neem NorthernStar ook mee)
Falkland oorlog? (ok, 24 jaar geleden ) ,Sovjet invasie in Afghanistan (hier waren de Afghanen toch niet de agressor of wel ?) ,invasie van het Amerikaanse leger in Panama , burgeroorlog in Nepalquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef B4CO het volgende:
[..]
Lieve Limburger Noord, noem mij 2 oorlogen uit de afgelopen 20 jaar, waar GEEN moslims mee te maken hadden....
Bosnie, filipijnen, ethiopie etc... nou? ga verder?![]()
Heb ik je pijn gedaan door je Hezbollahvriendjes varkens te noemen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Nee dacht het al... inhoudelijk heb je niks te melden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:23 schreef Kiegie het volgende:
Je vooringenomenheid wordt steeds duidelijker met dit soort reacties.
En als je anderen 'kutventjes' gaat noemen, maak je het al helemaal onomstotelijk dat je een triest pubertje bent.
Dag jongetje, ik ga weer met de grote mensen communiceren, hoor.
![]()
Nee, jongen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 smeekte Refragmental het volgende:
Probeer het dan eens? Leg me uit waar ik fout zit. PLEASE probeer het.
Wijs me dan aub ff waar je het hebt uitgelegd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nee, jongen.
Ik heb het je al een keer uitgelegd, en verder moet je het zelf doen.
Als je nou mijn zoon was, dan nam ik even de tijd.
Maar als ik elke loslopende puber in Nederland moet gaan uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt, hou ik geen tijd meer over om te werken en kan ik geen belasting meer betalen.
En dat lijkt me een slecht plan.
![]()
Nou, nog één keer dan, knul.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wijs me dan aub ff waar je het hebt uitgelegd?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef Kiegie al het volgende:
[..]
Israël begaat al decennia lang misdaden tegen de Palestijnen.
De Palestijnen begaan al decennia lang misdaden tegen de Israëli.
Israël brengt al decennia lang een gekleurd beeld van de werkelijkheid naar buiten.
De Palestijnen leggen al decennia lang de nadruk op hun slachtofferrol.
Nu komt er blijkbaar weer een nieuw staaltje van manipulatie naar buiten. So fucking what?
Verandert daardoor je hele beeld van de toestand daar? Ben je zo makkelijk te beïnvloeden?
Ben je veertien jaar oud of gewoon dom?
ach nee ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is van 10 jaar geleden, snuggere
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |