abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:15:13 #76
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40578107
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Refragmental het volgende:

[...]de laffe hezbollah varkens zullen ongetwijfeld zich zeer in een flat hebben verstopt.
Oke, nou weten we hoe de vork in de steel zit.
Refragmental heeft een hekel aan Palestijnen, heeft een blinde vlek voor de wandaden van de Israëli en doet net of hij door dit filmpje van een objectieve toeschouwer is veranderd in iemand met een onderbouwde mening (de Palestijnen zijn zwijnen en de Israëli zijn helden).

Dag, Refragmental, je bent een onhandige edoch vervelende manipulant.
Dat verandert alles
pi_40579590
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Refragmental heeft een hekel aan Palestijnen, heeft een blinde vlek voor de wandaden van de Israëli en doet net of hij door dit filmpje van een objectieve toeschouwer is veranderd in iemand met een onderbouwde mening (de Palestijnen zijn zwijnen en de Israëli zijn helden).

Ik vind refragmental anders kraakhelder.
pi_40579643
quote:

[..]

laten we even eerlijk zijn het was al een week bekend dat dat gebouw gebombardeerd zou worden, er werden 10tallen raketten gelanceerd vanuit die plek en nog gaat men schuilen in dat gebouw.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40579736
verder viel mij dit bericht op

Ook discussie over lijkenfoto's Qana
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_40579857
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet DE waarheid... maar het laat wel zien dat het 1 grote manipulatieve bende is!
[..]

Ow... dat het gebombardeerd is twijfel ik ook niet aan, de laffe hezbollah varkens zullen ongetwijfeld zich zeer in een flat hebben verstopt. Waar ik echter wel aan twijfel is het slachtofferaantal en het feit dat het heeeeeeeeeeel erg raar is dat het gebouw pas 6-7uur na de bombardementen is ingestort. En dat er blijkbaar alleen maar kinderen en vrouwen in het gebouw zaten laat bij mij ook enkele belletjes rinkelen... en dan hebben we het nog niet eens over "green hat" en "white tee shirt" die een x aantal uur met dezelfde kinderlijkjes zijn aan het poseren en de dramaqueen spelen.

Maar ik zou graag je bronnen willen zien
Die bullshit over het instorten 6-7 uur na de bombardementen is een verzinsel van de joden waar geen enkele aanwijzing voor bestaat.
Jij gelooft waarschijnlijk ook dat het WTC een "controlled demolition" was?
pi_40579959
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

laten we even eerlijk zijn het was al een week bekend dat dat gebouw gebombardeerd zou worden, er werden 10tallen raketten gelanceerd vanuit die plek en nog gaat men schuilen in dat gebouw.
Net zoals al weken bekend is dat Hezbollah het noorden van Israel zou bombarderen, maar de idioten gaan op een kerkhof picknicken.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:13:49 #82
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40579978
Schokkende propaganda, ik wist niet dat het zo ver ging en dat de media zo weinig kritisch is.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40579994
quote:
Dat is van 10 jaar geleden, snuggere
pi_40580264
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Inderdaad, ook een jammerlijke fout van de Israelis die door een antisemitische Nederlandse generaal (van Kappen) werd voorgesteld als een doelbewuste slachting...
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:11:25 #85
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40581777
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef Doderok het volgende:

[..]

Inderdaad, ook een jammerlijke fout van de Israelis die door een antisemitische Nederlandse generaal (van Kappen) werd voorgesteld als een doelbewuste slachting...
Om vervolgens die conclusie in NOVA onlangs nog flink te nuanceren.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:21:45 #86
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40582089
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:09 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

2 Libanezen nog wel...(zijn alle Moslims nu ineens Libanees of andersom ?)
Met die redenatie kom je er wel...
Anders kun je ook zeggen :
Noem eens 1 Land waar Joden geen problemen veroorzaken...of Nederlanders of Chinezen of Blanken ?
ect...
Lieve Limburger Noord, noem mij 2 oorlogen uit de afgelopen 20 jaar, waar GEEN moslims mee te maken hadden....

Bosnie, filipijnen, ethiopie etc... nou? ga verder?
Trotse papa van Eden
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:25:12 #87
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40582198
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:47 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Alle Palestijnen zijn dus va Hezbollah ?
En alle Joden hebben de concentratiekampen meegemaakt ?
Als je niets meer te zeggen hebt, hoef je echt niet je posts op te krikken door onzin uit te kramen, Ga eens lekker op vakantie, naar Meki ofzo ( en neem NorthernStar ook mee)
Trotse papa van Eden
pi_40582870
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Doderok het volgende:

[..]

Net zoals al weken bekend is dat Hezbollah het noorden van Israel zou bombarderen, maar de idioten gaan op een kerkhof picknicken.
omdat itt dat de idf hezbolla nog minder mikvermogen heeft dan de turken in wo1
pi_40583283
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Om vervolgens die conclusie in NOVA onlangs nog flink te nuanceren.
Niet in de uitzending die ik gezien heb.
pi_40589065
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef B4CO het volgende:

[..]

Als je niets meer te zeggen hebt, hoef je echt niet je posts op te krikken door onzin uit te kramen, Ga eens lekker op vakantie, naar Meki ofzo ( en neem NorthernStar ook mee)
Als alles wat niet Israel bejubbeld , onzin is heb je gelijk ja....
Waar slaat die reaktie nu weer op ?..als je het niet begrijpt mag je dat gewoon zeggen hoor
Even ter info : ik zei dit alleen om aan te geven hoe dom het is om hele volksstammen over 1 kam te scheren

[ Bericht 22% gewijzigd door Limburger_noord op 07-08-2006 22:25:47 ]
pi_40589663
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef B4CO het volgende:

[..]

Lieve Limburger Noord, noem mij 2 oorlogen uit de afgelopen 20 jaar, waar GEEN moslims mee te maken hadden....

Bosnie, filipijnen, ethiopie etc... nou? ga verder?
Falkland oorlog? (ok, 24 jaar geleden ) ,Sovjet invasie in Afghanistan (hier waren de Afghanen toch niet de agressor of wel ?) ,invasie van het Amerikaanse leger in Panama , burgeroorlog in Nepal

Ik kan er wel een heleboel noemen van meer dan 20 jaar geleden ....

Maar wat wil je hier trouwens mee zeggen ?...Moslims zitten nu eenmaal overal ..er zijn ook vaak Christenen bij betrokken
pi_40591668
Interresant
pi_40594450
quote:

[..]

Heb ik je pijn gedaan door je Hezbollahvriendjes varkens te noemen?

Ik heb een hekel aan hypocriete kutventjes zoals jij. Je kunt op z'n minst eens proberen inhoudelijk te reageren. Al betwijfel ik of je dat lukt. Negeren en doodzwijgen is namelijk veel makkelijker.

Je zou voor de grap eens moeten kijken naar het filmpje, want ik durf te beweren dat je deze helemaal niet eens hebt gekeken.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:23:55 #94
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40595770
Je vooringenomenheid wordt steeds duidelijker met dit soort reacties.
En als je anderen 'kutventjes' gaat noemen, maak je het al helemaal onomstotelijk dat je een triest pubertje bent.
Dag jongetje, ik ga weer met de grote mensen communiceren, hoor.
Dat verandert alles
pi_40595828
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:23 schreef Kiegie het volgende:
Je vooringenomenheid wordt steeds duidelijker met dit soort reacties.
En als je anderen 'kutventjes' gaat noemen, maak je het al helemaal onomstotelijk dat je een triest pubertje bent.
Dag jongetje, ik ga weer met de grote mensen communiceren, hoor.
Nee dacht het al... inhoudelijk heb je niks te melden?

Ik had nog gevraagd of je het op z'n minst wilde proberen... echter wist ik wel al dat je dit niet zou doen zoals ik al aangaf in m'n eerdere reactie. Blijkbaar heb ik toch gelijk.

Probeer het dan eens? Leg me uit waar ik fout zit. PLEASE probeer het.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:30:38 #96
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40595908
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 smeekte Refragmental het volgende:

Probeer het dan eens? Leg me uit waar ik fout zit. PLEASE probeer het.
Nee, jongen.
Ik heb het je al een keer uitgelegd, en verder moet je het zelf doen.
Als je nou mijn zoon was, dan nam ik even de tijd.
Maar als ik elke loslopende puber in Nederland moet gaan uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt, hou ik geen tijd meer over om te werken en kan ik geen belasting meer betalen.
En dat lijkt me een slecht plan.
Dat verandert alles
pi_40595957
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:30 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nee, jongen.
Ik heb het je al een keer uitgelegd, en verder moet je het zelf doen.
Als je nou mijn zoon was, dan nam ik even de tijd.
Maar als ik elke loslopende puber in Nederland moet gaan uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt, hou ik geen tijd meer over om te werken en kan ik geen belasting meer betalen.
En dat lijkt me een slecht plan.
Wijs me dan aub ff waar je het hebt uitgelegd?
pi_40596044
Hier nog meer media-manipulatie om sympathie te wekken voor de hezbollah.

http://powerlineblog.com/archives/014919.php
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:12:54 #99
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40598945
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wijs me dan aub ff waar je het hebt uitgelegd?
Nou, nog één keer dan, knul.
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef Kiegie al het volgende:

[..]

Israël begaat al decennia lang misdaden tegen de Palestijnen.
De Palestijnen begaan al decennia lang misdaden tegen de Israëli.
Israël brengt al decennia lang een gekleurd beeld van de werkelijkheid naar buiten.
De Palestijnen leggen al decennia lang de nadruk op hun slachtofferrol.

Nu komt er blijkbaar weer een nieuw staaltje van manipulatie naar buiten. So fucking what?
Verandert daardoor je hele beeld van de toestand daar? Ben je zo makkelijk te beïnvloeden?
Ben je veertien jaar oud of gewoon dom?
Dat verandert alles
pi_40604425
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

ach nee ..
waar het mij om gaat is dat het toen ook al gebeurde en ook daar de israelies voet bij stuk hielden over hezbollah tot er een tape van een noorse soldaat te zien was ..
deze keer hebben ze een paar dagen eerder al VN posten beschoten, alweer per "ongeluk", en dan nu dit .. en gek genoeg heeft iedereen het hierover, de zogenoemde mediamanipulatie neerzetten alsof het iets nieuws is, de tegenstander ongeloofwaardig maken, ergo .. we hebben het niet meer over dat beschieten van meerdere VN-posten, de aanvankelijke verontwaardiging daarover is geheel verdwenen uit het voetlicht .. hoezo voorspelbaar
en maar hezbollah de schuld aan alles in de schoenen schuiven en dat terwijl het de israelies eigenlijk, nog steeds, alleen maar om een ding gaat .. wazzini springs anyone ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')