abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40606734
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Refragmental het volgende:

Het komt erop neer dat veel van het nieuws over het leed dat de Palestijnen wordt aangedaan door Israel vaak overdreven of zelfs in scene gezet blijkt te zijn.

Jammer dat dit niet uitgebreid in het nieuws komt.
Het omgekeerde is net zo waar.....Propaganda is zo oud als de mens bestaat, dat je denkt dat het maar van een kant komt/of dat er maar een kant de waarheid spreekt zegt meer over jouw....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_40612754
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:12 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nou, nog één keer dan, knul.
[..]
Toon me eens duidelijk pro-israelisch news dat in scene gezet is of zo is verdraaid om Israel er goed uit te laten komen.

Ik heb israel daar nog niet op kunnen betrappen... de internationale pers daarentegen wordt constant betrapt op anti-israelisch news en zelfs de hezbollah en palestijnen zetten hun eigen leed in scene om sympathie op te wekken bij mensen zoals jij, mensen die zeer makkelijk beinvloedbaar zijn en alles wat ook maar een beetje anti-israel is voor zoete koek slikken.
pi_40612829
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Het omgekeerde is net zo waar.....Propaganda is zo oud als de mens bestaat, dat je denkt dat het maar van een kant komt/of dat er maar een kant de waarheid spreekt zegt meer over jouw....
Ik bekijk het nieuws altijd kritisch, in tegenstelling tot veel van de israel-bashers die fok en de wereld rijk is. Dezelfde mensen die meteen schande riepen bij het gaza strand incident, dezelfde mensen die schande riepen bij het qana incident. En dat allemaal zonder ook maar 1!!!! moment kritisch naar het nieuws te kijken.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:45:28 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40613311
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Toon me eens duidelijk pro-israelisch news dat in scene gezet is of zo is verdraaid om Israel er goed uit te laten komen.

Ik heb israel daar nog niet op kunnen betrappen... de internationale pers daarentegen wordt constant betrapt op anti-israelisch news en zelfs de hezbollah en palestijnen zetten hun eigen leed in scene om sympathie op te wekken bij mensen zoals jij, mensen die zeer makkelijk beinvloedbaar zijn en alles wat ook maar een beetje anti-israel is voor zoete koek slikken.
Israël heeft ook ander 'handig gereedschap'.
Bijvoorbeeld: Wat is er waar van de 'machtige joodse lobby'?
Hezbollah heeft dát weer niet.

En als het politiek niet lukt, dan maar via de media. Het lijkt Godfather wel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40613379
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Israël heeft ook ander 'handig gereedschap'.
Bijvoorbeeld: Wat is er waar van de 'machtige joodse lobby'?
Hezbollah heeft dát weer niet.

En als het politiek niet lukt, dan maar via de media. Het lijkt Godfather wel.
Is dat zo?
De Hezbollah heeft sterke banden met bijvoorbeeld Syrië en Iran. Je kunt het misschien niet echt een lobby noemen... maar Israel is zeker niet de enige die z'n zaak sterk probeert te maken in andere landen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:50:38 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40613464
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat zo?
De Hezbollah heeft sterke banden met bijvoorbeeld Syrië en Iran. Je kunt het misschien niet echt een lobby noemen... maar Israel is zeker niet de enige die z'n zaak sterk probeert te maken in andere landen.
Ik gok zo, uit m'n losse pols, dat je beter de US en de halve wereld achter je kan hebben staan, dan 2 pislanden als Syrië en Iran.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40613621
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik gok zo, uit m'n losse pols, dat je beter de US en de halve wereld achte je kan hebben staan, dan 2 pislanden als Syrië en Iran.
Pislanden zoals Syrië en Iran vormen wel een gigantische bedreiging voor Israel.

En de halve wereld? Volgens mij staat alleen de VS 100% achter israel. De rest probeert zo politiek correct te blijven en andere westerse landen kiezen bijna zelfs ronduit de kant van de Hezbollah
pi_40613754
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pislanden zoals Syrië en Iran vormen wel een gigantische bedreiging voor Israel.

En de halve wereld? Volgens mij staat alleen de VS 100% achter israel. De rest probeert zo politiek correct te blijven en andere westerse landen kiezen bijna zelfs ronduit de kant van de Hezbollah
Tuurlijk, daarom dat alle westerse landen vliegtuiglandingen toestaan om wapens aan de zionisten te brengen.
pi_40613801
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

en andere westerse landen kiezen bijna zelfs ronduit de kant van de Hezbollah
Wat is daar mis mee dan ???
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_40614334
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef altface het volgende:

[..]

alles.

Het zijn terroristen en er is geen enkel goed woord voor over
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:23:51 #111
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40614405
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:02 schreef altface het volgende:

[..]

Refragmental kotst op deze Arabische varkens, zegt-ie.
Hij vindt mensen die begrip voor hen kunnen opbrengen kutventjes.
De Israëlische helden daarentegen kunnen rekenen op zijn onvoorwaardelijke steun.
Zoiets.
Dat verandert alles
pi_40614630
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Refragmental kotst op deze Arabische varkens, zegt-ie.
Hij vindt mensen die begrip voor hen kunnen opbrengen kutventjes.
De Israëlische helden daarentegen kunnen rekenen op zijn onvoorwaardelijke steun.
Zoiets.
Bijna.

Ik kots op deze arabische varkens, ik kots op ze omdat ze een land gijzelen en de aganda van een ander land erop na houden, ik kots op ze omdat ze raketten lanceren middenin woonwijken en daarna de burgers gebruiken als schilden, ik kots op ze omdat ze raketten vol proppen met kogellagers en ander materiaal om zo veel mogelijk leed onder de israelische bevolking te brengen, ik kots op ze omdat ze niet tegen israelische militairen vechten maar willekeurig raketten lanceren in de richting van grote israelische steden, ik kots op ze omdat ze hun eigen burgers gebruiken voor de meest ranzigste vormen van propaganda.

Duidelijker?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:35:25 #113
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40614694
En van de medeschuldige aan al dit vreselijke geweld (Israël) hoef je niet te kotsen?
Dat verandert alles
pi_40614834
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:35 schreef Kiegie het volgende:
En van de medeschuldige aan al dit vreselijke geweld (Israël) hoef je niet te kotsen?
Waarin is Israel medeschudlig?
Op welke manier?

Bedoel je dat het erg is dat Israel eerst de burgers waarschuwt met flyers alvorens ze gaan bombarderen?
Bedoel je dat het erg is dat Israel iedere burgerslachtoffer betreurt, daar waar de Hezbollah bij iedere burgerslachtoffer juicht?
Bedoel je dat het erg is dat Israel zo min mogelijk burgerslachtoffers probeert te maken en zo veel mogelijk preciesiebombardementen uitvoert op doelen waar de hezbollah zich schuild houdt?
Dat deze doelen toevallig midden in een woonwijk liggen omdat de hezbollah varkens zich willen verstoppen tussen zoveel mogelijk vrouwen en kinderen kan israel niks aan doen.

Je verheerlijking van de hezbollah komt me werkelijk de spuigaten uit.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:49:23 #115
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40615093
Jij bent er met je onvolwassen en bijna vertederende kortzichtigheid medeschuldig aan dat ik op dit moment meer sympathiseer met het Palestijnse volk dan met het Israëlische. Je noemt jezelf een kritisch kijker, maar je slikt alle Israëlische propaganda blijkbaar voor zoete koek. Sterker nog, je doet er vrolijk aan mee.
Je spreekt over 'eye-openers' en dat je nu 'werkelijk geen enkele sympathie meer voor de Palestijnen hebt', terwijl inmiddels overduidelijk is dat je allang een zeer vooringemomen standpunt had in de kwestie.

Bah, Refragmental, je bent een eng mannetje.
Als ik een even gevoelig maagje zou hebben als jij, zou ik ervan moeten overgeven.
Maar gelukkig ben ik een échte bikkel.
Dat verandert alles
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:51:58 #116
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40615183
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Kiegie het volgende:

Bah, Refragmental, je bent een eng mannetje.
Als ik een even gevoelig maagje zou hebben als jij, zou ik ervan moeten overgeven.
Maar gelukkig ben ik een échte bikkel.
Ja, wat Joden uitmoorden is tof.
pi_40616447
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Joden uitmoorden is nergens voor nodig, de Zionisten vernietigen wel.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:22:48 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_40620196
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 04:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dit soort propaganda is overigens heel gewoon in dit soort conflicten. Geen enkel soort misbruik van dode lichamen gaat moslims te ver.
Iedereen maakt gebruik van propaganda. Palestijn, jood, amerikaan... allemaal.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_40621922
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Kiegie het volgende:
Jij bent er met je onvolwassen en bijna vertederende kortzichtigheid medeschuldig aan dat ik op dit moment meer sympathiseer met het Palestijnse volk dan met het Israëlische.
Ja, helden zijn het die JordanezenPalestijnen

dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:16:30 #120
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40622056
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Nou, fraaie quote is dat.

Laat Refragmental het maar niet horen, want die kotst je helemaal onder.
Dat verandert alles
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:19:11 #121
93744 Finder_elf_towns
pi_40622159
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Nou, fraaie quote is dat.

Laat Refragmental het maar niet horen, want die kotst je helemaal onder.
Moet het er nou nog duiderlijker bovenop liggen dat zoiets sarcastisch bedoeld was?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:21:55 #122
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40622264
quote:
Why do parents, unlike any sensible parents in a healthy society, allow them to be in harm's way, and not safe at home?
Because, MidEastTruth.com, at home they die by the Israelic bombing. Besides, these fights you pictured are staged and do not take place at all. It is as safe there as in a common theater. At least, so we're told.
Dat verandert alles
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:24:22 #123
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_40622357
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Moet het er nou nog duiderlijker bovenop liggen dat zoiets sarcastisch bedoeld was?
En waar is je sarcasme op gebaseerd dan? Heb ik ergens gezegd dat ik vind dat Joden dood moeten?
Dat verandert alles
pi_40622811
Wat een leugens zeg. Maar ja, ik had niet anders verwacht van die zandapen en varkens.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:28:10 #125
93744 Finder_elf_towns
pi_40624658
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef Kiegie het volgende:

[..]

En waar is je sarcasme op gebaseerd dan? Heb ik ergens gezegd dat ik vind dat Joden dood moeten?
Nergens, maar zoiets is wel de uiterste consequentie van je mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')