Ik zag het ook pas net. Was het net van plan om in FB te vragenquote:
Die van mij o.a. (Ik moest iets verzinnen, misschien niet slim om dat in de vakantie te doen, maar daarnaast heeft niet iedere Hool-er een werkweek)quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef pascalheister het volgende:
welke werkweek?
ik ook, 3 weken is wel mooi. Dan mag het echte werk wel weer beginnen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:44 schreef Suijk het volgende:
Ik ga gewoon mijn laatste vakantieweek in.
Jij werkt keihard, je bent overdags nooit meer online.quote:
Sssssttt laat m'n image intaktquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij werkt keihard, je bent overdags nooit meer online.![]()
Verzin maar een betere. Dan mag een mod hem veranderen (tenzij ik het geen leuke titel vindquote:
Gezelligquote:Maar deze werkweek telt slechts 4 dagen!Aanstaande vrijdag tot en met zondag lekker met dinnetje naar Parijs!
ik ben vrijquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Ja, ja iedereen die nog vrij heeft moet gewoon lekker zijn biertje drinken en vooral niet kenbaar maken dat ze vrij zijn
quote:
In dat geval zet ik wel ff een fles neerquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Wijntje, lekker. Doe maar een rosé-tje.
quote:In het centrum van Utrecht zijn volgens ooggetuigen tientallen gewonden gevallen tijdens het slotconcert van de Muzikale Botenparade.Volgens de eerste berichten is een brug voor voetgangers ingestort.
Volgens de eerste berichten rijden brandweer,politie en ambulancediensten af en aan. Het ongeluk gebeurde ter hoogte van de Stadhuisbrug. In de gracht zijn duikers op zoek naar slachtoffers.
Ik ga mijn best doen, deze zijn al klaar :quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik had graag drie glazen dan: jij eentje, clau eentje en ik ook graag.
quote:Gewonden na val stenen trap in Utrecht
Uitgegeven: 6 augustus 2006 22:11
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2006 22:19
UTRECHT - Een nog onbekend aantal mensen is zondagavond gewond geraakt bij een openluchtoptreden van een band in het centrum van Utrecht. De band Zuco 103 was net begonnen met een optreden op de Oudegracht, toen een trap met bezoekers instortte, zegt een woordvoerder van de organisatie. Het is nog onduidelijk hoe het met de slachtoffers is. Zij worden afgevoerd naar het ziekenhuis.
Zuco 103 vormde de slotact van de Muzikale Botenparade in Utrecht. Op en onder de trap ter hoogte van de Stadhuisbrug stonden toeschouwers naar het optreden te kijken. Het evenement is direct na het ongeval stilgelegd.
Volgens een ooggetuige is een trap richting de gracht in elkaar gestort. Behalve politie en ambulancepersoneel zijn duikers ingezet om de gracht te doorzoeken op eventuele slachtoffers.
De politie is nog niet bereikbaar voor een reactie.
Ai...quote:
Het is daar nu helemaal afgezet en de ambulances bleven rijden, dus er zijn erg veel gewondenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Behoorlijk veel gewonden, veel bloed. Maar de ernst is vooralsnog niet duidelijk
quote:Gewonden na val houten trap in Utrecht
Uitgegeven: 6 augustus 2006 22:11
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2006 22:49
UTRECHT - Een nog onbekend aantal mensen is zondagavond gewond geraakt bij een openluchtoptreden van een band in het centrum van Utrecht. De band Zuco 103 was net begonnen met een optreden op de Oudegracht, toen een trap instortte, zegt een woordvoerder van de organisatie. De trap, waar diverse mensen op en onder stonden, kwam terecht op een boot.
Volgens de persvoorlichter van de politie Utrecht zijn er vijf zwaargewonden en een nog onbekend aantal lichtgewonden. Enkele daarvan zijn in levensgevaar. Het drama deed zich voor om 21.45 uur.
Ooggetuigen melden NU.nl dat er veel brandweer en ambulancediensten aanwezig zijn.
Het is nog onduidelijk hoe het met de slachtoffers is. Een ooggetuige meldt dat zeker één persoon is overleden, maar de politie kan nog niets zeggen over slachtoffers. Wel is duidelijk dat duikers van de brandweer meerdere mensen uit de gracht hebben gehaald.
Zuco 103 vormde de slotact van de Muzikale Botenparade in Utrecht. Op en onder de trap ter hoogte van de Stadhuisbrug stonden toeschouwers naar het optreden te kijken. Het evenement is direct na het ongeval stilgelegd. De politie zegt dat het op het moment van het incident 'heel erg druk' was bij het optreden.
Op de trap voor de Winkel van Sinkel stonden volgens de organisatie ongeveer vijftig mensen te dansen. Ook onder het houten en stalen gevaarte waren op dat moment tientallen mensen. Door het gezamenlijk dansen is de trap vermoedelijk ingestort, waarna diverse mensen klem kwamen te zitten en enkelen in het water belandden.
Het evenement, waarbij zes- tot zevenduizend mensen aanwezig waren, is direct na het ongeval stilgelegd. Een deel van de binnenstad is afgezet om de hulpdiensten de ruimte te geven slachtoffers af te voeren.
Nu.nl
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:01 schreef dndiek het volgende:
Bij het inpakken van mijn tas ook maar een pak bacalaitos-mix ingepakt....
Het kan toch zijn dat iemand de bestellingen was vergeten te plaatsenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Vast wel diek. Wat is nu een kroeg zonder bier
welke en waarquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef pascalheister het volgende:
om de nieuwe maand in te luiden net even 5 dvdtjes besteld voor ¤ 15,95
Komt ie luchtig binnenvallen terwijl ik me afvroeg of SCH onder de trap stondquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Gatverdamme, zit niet lekker meer.
[DVD] DVD's die binnenkort door je brievengat vallen! [#19]quote:
Die trap staat er al jaaaaaaaaaaaaaren .. helemaal niets tijdelijke trapquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Hoe kunnen ze daar dan zo'n trap neerzetten wat daar niet op berekend is? Ik neem aan dat je weet dat het druk wordt...
Ok, ik begreep dat het een tijdelijke trap voor dit evenement was.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die trap staat er al jaaaaaaaaaaaaaren .. helemaal niets tijdelijke trap
Nee, het is een houten trap die vanaf de Oude Gracht naar de werfkelders loopt, zoals je ze wel meer aan de gracht hebt. Op het oog ziet zo'n trap er erg stevig en sterk uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, ik begreep dat het een tijdelijke trap voor dit evenement was.
Blijkbaar werd er gedanst nu en kon die trap dat niet hebben en stonden er dus mensen onder. Er zijn volgens mij tientallen van dit soort trappen langs de hele gracht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef VoreG het volgende:
Apart want er staan altijd veel mensen op de trap te wachten voor de Arena
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar werd er gedanst nu en kon die trap dat niet hebben en stonden er dus mensen onder. Er zijn volgens mij tientallen van dit soort trappen langs de hele gracht.
Die trappen zijn normaal gesproken goed stevig hoor. Ik was er ook zonder problemen op gaan staan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:20 schreef pascalheister het volgende:
50 mensen op een trap, kom op dat kan toch niet
voor 50 mensen die staan te springen geef ik geen garantiequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die trappen zijn normaal gesproken goed stevig hoor. Ik was er ook zonder problemen op gaan staan.
Er hebben wel eerder zeker 50 mensen op gestaan, zeker als het druk is bij Arena.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor 50 mensen die staan te springen geef ik geen garantie![]()
ja dat gaat ook niet in 1 keer maar dat slijt er na een tijd in hequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er hebben wel eerder zeker 50 mensen op gestaan, zeker als het druk is bij Arena.
werk ze morgen lieverdquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Inderdaad...
Ik ga zo maar eens slapen...trusten mensen.
Ik ga nog ff met je meequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:
Trusten allemaal. Ik ga nog ff door.
Echt bizarquote:
met of zonder kortingsbonnen ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeetje wat een gedoe zeg, in Utrecht.![]()
Via cdwow heb ik laatst de cd van de Stereophonics gekocht.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:20 schreef Beschouw het volgende:
Foto-onderschrift topic loopt weer vast![]()
Help eens een handje![]()
Zonder, ik kreeg 1 euro korting. Als ik dat wist dat je er wat over had...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met of zonder kortingsbonnen ?
Als het seizoen begint is die gezelligheid snel weg bij jullie denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef Superheld het volgende:
hoi
iest teveel gezlligheid bij NAc dekn ik
En zelfs moderators maken supperdomme kutgrappenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een knullige extra journaals, en wat een kutreakties in dat topic
dit topic altijd in de gaten houdenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonder, ik kreeg 1 euro korting. Als ik dat wist dat je er wat over had...
is altjid gezeligquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als het seizoen begint is die gezelligheid snel weg bij jullie denk ik
Jullie selectie is er namelijk niet echt op vooruitgegaan...
SCHquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben even bij de persconferentie geweest - en mijn vriendinnetje was er wel maar stond gelukkig heel ergens anders
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:37 schreef mitt het volgende:
[..]
SCH
Wat ben ik nog blij dat je leeft!!![]()
serieus
Gelukkig maar. Wat een ellende daar in Utrechtquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben even bij de persconferentie geweest - en mijn vriendinnetje was er wel maar stond gelukkig heel ergens anders
Werd toch steeds minder gezellig naarmate het seizoen & de play-offs vorderde vorig seizoen...quote:
Zuipen, ouwhoeren en een pot voetbal kijken!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:57 schreef Superheld het volgende:
is mara net wat je gezellig vind
op dat laatse na kon et allemaalquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zuipen, ouwhoeren en een pot voetbal kijken!
Dat was zeker een mislukte poging tot voetbalquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
op dat laatse na kon et allemaal
Klopt dat welquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[24 uurs topic] Voor de leukste olifant van VBL!!
Niks te dankenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Geweldig.
Net trouwens het awards topic teruggelezen. HILARISCH![]()
* SCH rent de trap af.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Richt Isreal de raketten nu ook al op Nederland???
* Eilanden duikt de schuilkelders in
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik word altijd een beetje vrolijker als Chen post. Ben ik de enige?
Ben ik geen doelgroep?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik wist dat jij zou reageren. Ik bedoel eigenlijk een andere doelgroep SCH...
Misschien voor de inhoud van zijn berichten wel, maar jij weet net zo goed als ik dat ik op zijn avatar doel. Ik dacht niet dat dat jou iets deed, of heb ik tijdens het weekend ineens iets gemist?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien voor de inhoud van zijn berichten wel, maar jij weet net zo goed als ik dat ik op zijn avatar doel. Ik dacht niet dat dat jou iets deed, of heb ik tijdens het weekend ineens iets gemist?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben labiel momenteel. Maak er even misbruik van joh.
www.footballsquads.com, ik weet niet of ie al helemaal bijgewerkt is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:17 schreef Chen het volgende:
Even een vraagje: MM had altijd zo'n website die hij gebruikte waar alle rugnummers van spelers uit elke competitie stonden! Weet iemand deze website of een soort dergelijke?
Wat doet ie?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemiddag.
Rondje op kosten van Salmon
lekker biertjequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef DarkShine het volgende:
Voor mij 1 meter Jupiler dan!
Hey 100 jarigequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef Beschouw het volgende:
Morgen Hools. Alles ok?
Inderdaad.quote:
en daar straks was er nog atletiek op Eurosportquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:44 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers die geen dag zonder sport kunnen is er heel de middag wielrennen op de ARD.
Slapen die mensen daar dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen dorp in, legitimeren bij de Postbank
Er staat al 2 weken een rij van hier tot tokio daar
Met welgeteld 1 loket die open is.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:14 schreef tong80 het volgende:
Nog altijd beter dan de postbode uit De Noordelingen
Die taak neem ik voor ieder drankje op mequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Andy van der Meyde. Graag wel even voorproeven.
doe mijn bier maar hier in; da's veiligerquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Andy van der Meyde. Graag wel even voorproeven.
Mooie nummers idd allebei gecoverd door de Stones.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Net nog ff een nieuwe telefoonhouder gehaald voor in de auto. Wel zo makkelijk als je TomTom en Route66 op je telefoon hebt draaien
Heb de Stones als 10jarig jochie live zien spelen op Megaland Landgraaf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie nummers idd allebei gecoverd door de Stones.
Jij bent gewoon een drankorgelquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die taak neem ik voor ieder drankje op me
Mooi zo, en nog 4........quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef clauwheee het volgende:
Van mij wel Bluezzie.
Ik heb de eerste dag weer overleefd
En dan is het zomaar ineens alweer vrijdagquote:
Mot je bij Noca wezen SCHat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb een slecht weekend gehad door die brommerhelm clauw
Je bent niks veranderdquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al een week oude casette bandjes aan het draaien.Hoor ik net mezelf rochelen en kuchen met NENA op tv op de achtergrond
Ook @ Clauw : studeren voor een paar tentamens die ik nog in augustus moet maken, daarna nog twee weken vakantie waarin ik een paar dagen naar schier ga en nog een weekendje naar Antwerpen ga. Ik ga geen bijbaantje meer zoeken voor de komende tijd, aangezien ik financieel wel goed zit en ik over een half jaar alweer op afstudeerstage moet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
Lekker StarGazer. En daarna?
Ik heb Albertoooooooooooooooooooooo nog niet gezien. KOmt vast nog welquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Lekker SG, even uitrusten dus.
Haha, Gert was er ook al. Is de kapper er ook Bos?
Ik zal morgen voor het laatst nog uitgebreid zwaaienquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef clauwheee het volgende:
Groot gelijk SG. Maar maar maar maar dan kunnen we niet meer zwaaien
Pfieuwquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zal morgen voor het laatst nog uitgebreid zwaaien![]()
Bij mij gaat er zometeen een pizza in de ovenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:02 schreef borisz het volgende:
net lekker gegeten, aardappeltorentjes, wortels en een hamburger
18.45 finale kogelstoten heren met rutger smit
Ja jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, dan pas...
Ik zal er aan denken vandaag of morgen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, dan pas...
Ik zal er aan denken vandaag of morgen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]schandalig, mensen die lang die band bij zich houden
Lang wachten met het doorgeven van je adres is wel okeequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb 30 kopietjes getrokken en geef het nu iedereen als presentje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef rubbereend het volgende:
Wij zijn altijd zeer op tijd met 24 uurs topics, dus dat hoef je ons echt niet te vertellenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:16 schreef borisz het volgende:
ik ben over een kleine 2 weken jarig, zaterdag de 19de
nog veel schandaligerquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lang wachten met het doorgeven van je adres is wel okee![]()
336-uurs verjaardag topic voor Borisz.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:16 schreef borisz het volgende:
ik ben over een kleine 2 weken jarig, zaterdag de 19de
wat er soms van 24 uur overblijftquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn altijd zeer op tijd met 24 uurs topics, dus dat hoef je ons echt niet te vertellen
quote:
Als jij een kamer opentquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nog isketchen?
Nee hoor, ga je vast een slotje zettenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
gaan we nog isketchen?
auquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:46 schreef clauwheee het volgende:
Bos zit er in en SCH komt er niet op
ja hehe, als ik niet gestopt was echt nietquote:
Dankjequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
www.footballsquads.com, ik weet niet of ie al helemaal bijgewerkt is.
Goeiemiddag!
IJsthee graag juffrouw Clauquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:18 schreef clauwheee het volgende:
Nu allemaal een glaasje ranja?
Dan heb ik je maar bij hyves toegevoegdquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef StarGazer het volgende:
Zo, m'n fotoboek maar eens opgeschoond, doe er toch vrijwel niks meer mee.
Ik zie hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik je maar bij hyves toegevoegd
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:29 schreef clauwheee het volgende:
Een [afbeelding] voor Zandmannetje en een [afbeelding] voor Bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |