neem ff een kratje bier mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
Gisteravond feestje gehad waar we flink wat door dronken.
Op een gegeven moment zijn we de straat op gegaan om een ommetje te lopen.
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was, alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.
Toen hing hij boven me en weet ik de rest niet meer.
Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.
Hoe is nou het beste te handen?
De man negeren?
Even langs gaan en vragen wat ie deed?\
Even langs gaan, excusus aanbieden, en vragen wat hij deed ?
Of iets en anders....
Hoe kan ik het ook het best uitleggen aan mijn ouders
Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
Gisteravond feestje gehad waar we flink wat door dronken.
Op een gegeven moment zijn we de straat op gegaan om een ommetje te lopen.
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was, alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.
Toen hing hij boven me en weet ik de rest niet meer.
Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.
Hoe is nou het beste te handen?
De man negeren?
Even langs gaan en vragen wat ie deed?\
Of iets en anders....
Hoe kan ik het ook het best uitleggen aan mijn ouders
ik zou iemand waarvan ik niet wist wat ie 's nachts in mijn tuin kwam doen en met meerdere personen is, ook flink te grazen nemen. dit soort dingen moet je gewoon niet doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:16 schreef john6 het volgende:
[..]
Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.
Foute boel, maar laten we eerlijk zijn, jullie waren dronken, en dan doe je wel eens rare dingen.
Deze persoon heeft niet het recht om je zomaar op je gezicht te slaan.
Ik zou, persoonlijk, het hierover hebben met je ouders, over wat je zou moeten doen.
hebben je vrienden het niet zien gebeuren?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.quote:
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Naar de dokter gaan en aangifte doen. Het enige recht wat de man had was volgens mij om je vast te houden en aan te geven bij de politie wegens misschien vernieling.
Idd...quote:Overigens, waar waren je vriendin toen jij werd geslagen
Dat teruggaan en verhaal halen is de finishing touch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer.
Maakt niets uit ..ze hebben daar niets te zoeken..of de volgende keer fff voor de lol het huis in lopen ?...moet ook kunnen toch want ach je bent dronken dus niet verantwoordelijkquote:Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]
Maar wat zou TS gedaan hebben als 1 van zijn 'vrienden 'was gepakt ?...quote:Idd..."vrienden"
weet die kerel veel, misschien dacht ie wel dat het inbrekers waren. ze hadden beter met zijn drieen kunnen blijven staan, vertellen dat ze dronken waren en baldadig, maar dat ze niks kapot hebben gemaakt. rennen is niet slim, in situaties waarin iemand wil weten wat mensen op zijn grond moeten. ts kwam gewoon de verkeerde tegen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]
Idd..."vrienden"
Ik kan me je reactie goed voorstellen, alleen je trekt aan het korte eind.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ik zou iemand waarvan ik niet wist wat ie 's nachts in mijn tuin kwam doen en met meerdere personen is, ook flink te grazen nemen. Dit soort dingen moet je gewoon niet doen.
In mijn duistere verleden (quote:
Ik ben het met je eens, maar misschien is mijn relativeringsvermogen iets groter dan dat van jou. Als die dronken gasten alleen maar in de tuin zijn, en verder niets doen behalve in een boomhut klimmen dan hoeft er geen lichamelijke mishandeling toegepast te worden mijns inziens.quote:Maakt niets uit ..ze hebben daar niets te zoeken..of de volgende keer fff voor de lol het huis in lopen ?...moet ook kunnen toch want ach je bent dronken dus niet verantwoordelijk![]()
Ik weet niet in wat voor laffe kringen TS verkeert, maar normaal rammen je vrienden die kerel van je af.quote:Maar wat zou TS gedaan hebben als 1 van zijn 'vrienden 'was gepakt ?...
daarom gast. ga langs met de intentie schuld te bekennen. tover een paar biertjes te voorschijn en vraag of ie toevallig ooit op een boxvereniging heeft gezeten. zand er over.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:32 schreef Ewaldus het volgende:
Er is niets vernield in de tuin, zelfs geen planten.
Van mijn vrienden (op dat moment waren we met zn 3en, 5 anderen nog thuis) had eentje zich in een tuin weten te verstoppen en van de 3e weet ik nog niet waar hij op dit moment uithangt.
Ik weet ook dat ik fout zat, het niet had moeten doen; daarom leek mij bij die kerel langs gaan ook een optie.
En onthou dat ik wel in een Gronings dorp woon met 10k inwoners. Het is niet een stad oid.
Ik weet zeker dat ik hem niet geslagen heb,quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:30 schreef Blue-eyes het volgende:
Je zegt dat je zelf niet meer weet wat er is gebeurd toen hij boven je hing. Je kunt dus misschien zelf wel begonnen zijn met slaan. En ja, dan kan je een paar meppen terug verwachten.
Dus even langs gaan is wel zo netjes.
Als ik zo'n dwaas in de tuin uit de boom zie vallen, gaat ie met een grote schop de tuin uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:31 schreef baskabel4 het volgende:
hij had nooit het recht om je te slaan(zeker niet te achtervolgen)
Als jij schade hebt kan je hem aansprakelijk stellen en zelfs uitval op het werk moet hij betalen...
je bent jong en je doet een stom dingetje....lekker makkelijk voor een volwassen vent
om dan een kind(dat ben je nog)bewusteloos te slaan...
als ik dit vroeger aan me pa had verteld was er niks van die vent overgebleven(ben geen tokkie hoor)
heb nu zelf ook kids en als die om zoiets lulligs knock-out wordeb geslagen word ik dus echt wel gek..
in mijn ogen ois dit een kwajongensstreek en had die vent gewoon moeten zeggen dat jullie moesten ophoepelen...klaar!
Geluk gehad of kun je hard rennen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:33 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
In mijn duistere verleden ()zijn wel ergere dingen gebeurd en ik heb nooit klappen gekregen.
[..]
Buiten het feit dat we dat van dat mishandelen niet weten (zegt TS zelf) weten we niet wat die 'vent 'dacht ?quote:Ik ben het met je eens, maar misschien is mijn relativeringsvermogen iets groter dan dat van jou. Als die dronken gasten alleen maar in de tuin zijn, en verder niets doen behalve in een boomhut klimmen dan hoeft er geen lichamelijke mishandeling toegepast te worden mijns inziens.
[..]
Rammen nog wel ?quote:Ik weet niet in wat voor laffe kringen TS verkeert, maar normaal rammen je vrienden die kerel van je af.
Mja, je schopt hem de tuin uit, roept ophorken en gaat dan weer naar binnen om te genieten van koud bier of anders te knorren. Je gaat niet een hele marathon rennen om daarna een McFlurry van knallen te geven waar de ontvanger enkel z'n gezicht kan gebruiken om te blokken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik zo'n dwaas in de tuin uit de boom zie vallen, gaat ie met een grote schop de tuin uit.![]()
stoere vent heur! beetje de schuld geven aan de man die je zoontje even aanpakt nadat hij onoorbaare dingen doet waar jij als vader verantwoordelijk voor bent. ik zou mijn zoon niet slaan, maar wel zeggen eigen schuld, dikke bult. en ik had hem zijn excusses laten aanbieden. grappig dat je zegt dat je geen tokkie bent. overigens zou ik een vader die op die manier verhaal gaat halen voor de stomiteit van zijn eigen zoon, ook flink de poeier in trappen als hij agressief wordt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:31 schreef baskabel4 het volgende:
Als jij schade hebt kan je hem aansprakelijk stellen en zelfs uitval op het werk moet hij betalen...
je bent jong en je doet een stom dingetje....lekker makkelijk voor een volwassen vent
om dan een kind(dat ben je nog)bewusteloos te slaan...
als ik dit vroeger aan me pa had verteld was er niks van die vent overgebleven(ben geen tokkie hoor)
heb nu zelf ook kids en als die om zoiets lulligs knock-out wordeb geslagen word ik dus echt wel gek..
in mijn ogen ois dit een kwajongensstreek en had die vent gewoon moeten zeggen dat jullie moesten ophoepelen...klaar!
Je weet wel veel details die TS niet lijkt te weten ,was je soms 1 van die 'vrienden ' (een halve maraton ?...quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Mja, je schopt hem de tuin uit, roept ophorken en gaat dan weer naar binnen om te genieten van koud bier of anders te knorren. Je gaat niet een hele marathon rennen om daarna een McFlurry van knallen te geven waar de ontvanger enkel z'n gezicht kan gebruiken om te blokken.
Het is zoiezo achterlijk om iemand lazarus te meppen als hij weet waar je woont. Zeker als je familie hebt. Het zorgt alleen maar voor eventuele repraissaile acties waar je kroost de dupe van wordt.
maar de meeste proberen heel mans antwoord te geven...zo van bij was je dood geweest en terecht dat je beuken hebt gehad...quote:Als ik zo'n dwaas in de tuin uit de boom zie vallen, gaat ie met een grote schop de tuin uit.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stoere vent heur! beetje de schuld geven aan de man die je zoontje even aanpakt nadat hij onoorbaare dingen doet waar jij als vader verantwoordelijk voor bent. ik zou mijn zoon niet slaan, maar wel zeggen eigen schuld, dikke bult. en ik had hem zijn excusses laten aanbieden. grappig dat je zegt dat je geen tokkie bent. overigens zou ik een vader die op die manier verhaal gaat halen voor de stomiteit van zijn eigen zoon, ook flink de poeier in trappen als hij agressief wordt.
En als je 'zoontje'nu bezopen uit de boom was gelazerd en dood was geweest was het dan ook de schuld van de 'buurman 'omdat hij toeliet dat iemand in zijn boomhut kon komen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:42 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
maar de meeste proberen heel mans antwoord te geven...zo van bij was je dood geweest en terecht dat je beuken hebt gehad...
En nu krijgt je eigen kind klappen en word verkeerd geraakt(en hij is dood)omdat hij in een boom zat van de buurman...
terecht??? of word je dan mischien wel kwaad??
misschien heeft die kerel wel vaker last van in zijn tuin zwalkende jongeren, laten zien dat je niet bang bent en een flinke klap kan uitdelen is een fijne manier om 'die klootzakken' eens mores te leren en bovendien denk ik dat ts wel twee keer nadenkt voor ie weer dronken in die hut klimt. zijn 'vrienden' ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:42 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
maar de meeste proberen heel mans antwoord te geven...zo van bij was je dood geweest en terecht dat je beuken hebt gehad...
En nu krijgt je eigen kind klappen en word verkeerd geraakt(en hij is dood)omdat hij in een boom zat van de buurman...
terecht??? of word je dan mischien wel kwaad??
schandalig dat je die man via justitie aanpakt!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Ewaldus het volgende:
beetje off-topic gelul...
het ziet er naar uit dat ik gewoon eerlijk tegen mn ouders benen daarna naar de politie stap...
Hoelang blijft zo'n zwelling van je lippen ?
JÁ, ik WEET dat ik het niet had moeten doen, en ook niet in harhaling ga treden... maar ik vraag meer hoe verder..quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien heeft die kerel wel vaker last van in zijn tuin zwalkende jongeren, laten zien dat je niet bang bent en een flinke klap kan uitdelen is een fijne manier om 'die klootzakken' eens mores te leren en bovendien denk ik dat ts wel twee keer nadenkt voor ie weer dronken in die hut klimt. zijn 'vrienden' ook.
moet ik hem dan zelf aanpakken? wat schiet ik daar mee op, zul je zien dat hij een sterker woord heeft (gezien mijn lip zo dik isquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schandalig dat je die man via justitie aanpakt!
laffe hond dat je er bent.
idd, dat deed die man toch ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Jouw stelling is een 'wat als ' verhaal ....daar kom je nergens mee ,vandaar mijn antwoord als voorbeeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:46 schreef baskabel4 het volgende:
probeer eerst dan maar die stelling van mij te beantwoorden..
jou voorbeeld heeft niks met geweld te maken en is een triest ongeval wat ze eigen schuld is....
jongevent. in bedoel aanpakken, nogmaals voor de zoveelste keer in dit topic, als je excusses aanbieden en wat biertjes mee nemen en terloops ff vragen (als ijsbrekertje) of ie soms op een boxvereniging zit. dork!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:50 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
moet ik hem dan zelf aanpakken? wat schiet ik daar mee op, zul je zien dat hij een sterker woord heeft (gezien mijn lip zo dik is)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je? ik zou je zo ongenadig hard terug slaan dat je een beugel nodig gaat hebben. beetje verhaal komen halen als je weet dat je pauperzoontje fout zat. kom maar op zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef baskabel4 het volgende:
we verschillen van mening makker,als jij mijn kinderen knock-out slaat onderga je hetzelde lot....
Iemand bewusteloos slaan en z'n beugel beschadigen (wat al lastig is aangezien dat ding bijna in je tanden ligt) valt ook onder de corrigerende tik ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
misschien heeft die kerel wel vaker last van in zijn tuin zwalkende jongeren, laten zien dat je niet bang bent en een flinke klap kan uitdelen is een fijne manier om 'die klootzakken' eens mores te leren en bovendien denk ik dat ts wel twee keer nadenkt voor ie weer dronken in die hut klimt. zijn 'vrienden' ook.
Dus jij gaat rammen als je zoon jou verteld dat die knock-out is geslagen zonder te checken of het klopt ?...quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef baskabel4 het volgende:
we verschillen van mening makker,als jij mijn kinderen knock-out slaat onderga je hetzelde lot....
haha...zijn je ouders niet thuis dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus jij gaat rammen als je zoon jou verteld dat die knock-out is geslagen zonder te checken of het klopt ?...
Dus toch een tokkie?
Kom maar fff langs dan 'praten 'we erover![]()
als je iemand op zijn bek slaat dan raak je automatisch ook de beugel. ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Iemand bewusteloos slaan en z'n beugel beschadigen (wat al lastig is aangezien dat ding bijna in je tanden ligt) valt ook onder de corrigerende tik ?
tis zo'n spalk die op de achterkant van mn tanden is geplakt..quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je iemand op zijn bek slaat dan raak je automatisch ook de beugel. ja.
Dat lijkt me een logische verklaring.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:18 schreef Mach3 het volgende:
je laat je op je bek vallen en denkt dan dat die vent dat gedaan heeft . Je bent gewoon met je dronken kop op je plaat gevallen en daardoor is je gezicht verbouwd, hoop voor jou dat het er beter op is geworden .
Nee , als heel lang niet meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
haha...zijn je ouders niet thuis dan?
ja jongen, had je het maar niet moeten doen. nogmaals ga excuus aanbieden, als ie je ziet dan zegt ie misschien zelf wel dat hij ook erg hard heeft geslagen oid. dan weet je tenminste je 'zwarte gat'.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
tis zo'n spalk die op de achterkant van mn tanden is geplakt..
er zit ook bloed aan mn oorlel...
zijn vader nam het vroeger toch ook altijd op voor hem? (geen tokkie)quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Nee , als heel lang niet meer![]()
De jouwe wel dan(durf je zelf niet ?)
En minder zuipen voortaan (of je door een taxi thuis laten afzetten )quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja jongen, had je het maar niet moeten doen. nogmaals ga excuus aanbieden, als ie je ziet dan zegt ie misschien zelf wel dat hij ook erg hard heeft geslagen oid. dan weet je tenminste je 'zwarte gat'.
En geen goede opvoedingquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn vader nam het vroeger toch ook altijd op voor hem? (geen tokkie)
Precies. Hij was zó bezopen dat dit net zo goed gevolgen kunnen zijn van bijv. z'n val uit de boom.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:58 schreef 2walletjes het volgende:
Weet je zeker dat je geslagen bent? Mischien ben je met je bek op straat geklapt...
Dan moet die vent binnen blijven en de politie bellen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef Limburger_noord het volgende:
Buiten het feit dat we dat van dat mishandelen niet weten (zegt TS zelf) weten we niet wat die 'vent 'dacht ?
Misschien is er kort geleden nog bij hem ingebroken ?
Jij rent weg als je vriend onterecht wordt afgetuigd? Ik dus niet. Ik zorg ervoor dat die agressieveling stopt met slaan, het liefst verbaal maar zonodig ook via een handgemeen. Het is toch duidelijk dat de bewoner het geweld initieert, en niet TS...quote:Rammen nog wel ?
Dus die man mag niet slaan maar jullie, met zijn alle, mogen hem (in zijn eigen tuin ) wel aftuigen ?
![]()
Dat had ie dus wel moeten doen. Braaf binnen blijven en de politie bellen. Met geweld los je niets op (quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:52 schreef GizartFRL het volgende:
idd, dat deed die man toch ook niet.
Aangifte doen van inbraak neem ik dan aan. Met de TS als dader.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef Sputnik het volgende:
Aangifte doen, al is het alleen maar om de kosten van je beugel-reparatie te drukken
Inbraak wordt sowieso al lastig als ze alleen in de tuin zijn geweest en geen braaksporen hebben gemaakt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aangifte doen van inbraak neem ik dan aan. Met de TS als dader.
ga jij dan weer uit je raam kijken van 8 hoog ergens in brabant?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef baskabel4 het volgende:
de manier waarop jullie mans praten zegt eigenlijk genoeg over jullie leeftijd...
nu kunnen we 3 pagina,s over en weer schelden...(zouden jullie pubers prachtig vinden en stoer en zo...)
maar je kan beter weer je vaste pornosite bezoeken en gaan lopen voorhuidjoggen (als je ouders je maar niet horen)
Z'n vrienden waren weggerend, dat was het ook een beetje het trieste eraan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:14 schreef HenryHill het volgende:
Als TS nou bij een van z'n vrienden even navraagt wat er nu precies gebeurd is en of hij inderdaad geslagen is, dan weet hij in ieder geval of het zin heeft om er nog even langs te gaan en z'n excuses aan te bieden...
Ah, ok.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Z'n vrienden waren weggerend, dat was het ook een beetje het trieste eraan.
ik was ooit als tiener in heerlen. jaar of 12 denk ik. het had gesneeuwd, dus tegen alle ramen in de buurt ff een hard sneeuwballetje gooien, je weet tog?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef timmeeeh het volgende:
Oké die vent kan hebben gedacht dat het inbrekers waren of hij kan nare ervaringen hebben gehad met inbraak en vreemde mensen in zijn tuin en zulks.
Maar je bent wel een ontzettende saaie lul als je niet begrijpt dat als een stel dronken tieners lekker over straat aan het zwalken zijn en ze zien een boomhut, dat ze er dan even in willen klimmen. Dat is het mooiste wat er is als je dronken bent, ik kan genieten van zo'n verhaal. Moet je voorstellen wat voor lol die gasten hadden toen ze lekker in die boomhut zaten!
op mn rug, en ik kon ook even geen lucht meer halen weet ik nog.. daarna steeds groter gat in een periode van ~5 minutenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Overigens ben je niet op je snufferd gevallen van 1,5 m hoog?
Klojo
Als het aan mij lag was de TS er met iets meer wegkomen dan alleen een klap op ze bek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef timmeeeh het volgende:
Oké die vent kan hebben gedacht dat het inbrekers waren of hij kan nare ervaringen hebben gehad met inbraak en vreemde mensen in zijn tuin en zulks.
Maar je bent wel een ontzettende saaie lul als je niet begrijpt dat als een stel dronken tieners lekker over straat aan het zwalken zijn en ze zien een boomhut, dat ze er dan even in willen klimmen. Dat is het mooiste wat er is als je dronken bent, ik kan genieten van zo'n verhaal. Moet je voorstellen wat voor lol die gasten hadden toen ze lekker in die boomhut zaten!
Jij had z'n FokAccount ook gehackt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was de TS er met iets meer wegkomen dan alleen een klap op ze bek.
moet je nodig naar de politie stappen LOL!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:32 schreef Ewaldus het volgende:
...
En onthou dat ik wel in een Gronings dorp woon met 10k inwoners. Het is niet een stad oid.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef baskabel4 het volgende:
de manier waarop jullie mans praten zegt eigenlijk genoeg over jullie leeftijd...
nu kunnen we 3 pagina,s over en weer schelden...(zouden jullie pubers prachtig vinden en stoer en zo...)
maar je kan beter weer je vaste pornosite bezoeken en gaan lopen voorhuidjoggen (als je ouders je maar niet horen)
Ach ik heb altijd standaard een stuk staal naast de deur staan. Praatjes vullen geen gaatjes. Daden des te meer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij had z'n FokAccount ook gehackt?
Die toffe praatjes op Internet vind ik altijd zo geil!
[..]quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dan moet die vent binnen blijven en de politie bellen.
Onterecht ?..afgetuigd ?...hoe weet je dat ?quote:Jij rent weg als je vriend onterecht wordt afgetuigd? Ik dus niet. Ik zorg ervoor dat die agressieveling stopt met slaan, het liefst verbaal maar zonodig ook via een handgemeen. Het is toch duidelijk dat de bewoner het geweld initieert, en niet TS...
Geef hem dan geen 'reden 'quote:Dat had ie dus wel moeten doen. Braaf binnen blijven en de politie bellen. Met geweld los je niets op ()
Die zijn er toch allemaal vandoor gegaan ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:14 schreef HenryHill het volgende:
Als TS nou bij een van z'n vrienden even navraagt wat er nu precies gebeurd is en of hij inderdaad geslagen is, dan weet hij in ieder geval of het zin heeft om er nog even langs te gaan en z'n excuses aan te bieden...
Ja hoor!, de TS moet gewoon opzouten uit die kerel zijn tuin met zijn dronken kop. Terecht dat ie een kleun tegen zijn harses aan heeft gekregen en nu maar hopen dat ie er wat wijzer van is geworden. Het is wat anders als die vent de TS helemaal de tyfus had geslagen want dat is gewoon buitenproportioneel geweld, maar dit is precies goed genoeg.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:16 schreef jamesdeluxe het volgende:
Aangifte doen. Als iemand in je boomhut klimt (ik neem aan niets stuk maakt) en dan wegrent is toch geen reden om iemand te slaan...loser.
Als die al gelagen heeft (zelfs DAT weten we niet ) is het waarschijnlijk slechts 1 klap geweest ...te veel ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja hoor!, de TS moet gewoon opzouten uit die kerel zijn tuin met zijn dronken kop. Terecht dat ie een kleun tegen zijn harses aan heeft gekregen en nu maar hopen dat ie er wat wijzer van is geworden. Het is wat anders als die vent de TS helemaal de tyfus had geslagen want dat is gewoon buitenproportioneel geweld, maar dit is precies goed genoeg.![]()
en dan zegt ie ditquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef baskabel4 het volgende:
quote:maar je kan beter weer je vaste pornosite bezoeken en gaan lopen voorhuidjoggen (als je ouders je maar niet horen)
Je weet toch hoe vervelend dronken groepjes kunnen zijn? Lollig is het wel voor die gasten maar niet voor degene in wiens terein die boomhut zich bevindt. Misschien had ie die hut wel gemaakt voor zijn kind ofzo, dan kan ik best begrijpen dat je daar geen dronken pubers in wilt hebben zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef timmeeeh het volgende:
en schijt dat ts toevallig een beugeltje draagt. daar kan die vent niks aan doen. kan ts misschien wel gewoon op zijn eigen verzekering verhalen door te zeggen dat ie onhandig gevallen is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja hoor!, de TS moet gewoon opzouten uit die kerel zijn tuin met zijn dronken kop. Terecht dat ie een kleun tegen zijn harses aan heeft gekregen en nu maar hopen dat ie er wat wijzer van is geworden. Het is wat anders als die vent de TS helemaal de tyfus had geslagen want dat is gewoon buitenproportioneel geweld, maar dit is precies goed genoeg.![]()
Ik ben het wel met je eens dat TS en consorten fout zitten. Maar de reactie van de huiseigenaar had gewoon anders gemoeten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:35 schreef Limburger_noord het volgende:
En die komt natuurlijk meteen ...
Gewoon uit zijn tuin blijven is dus geen optie ?![]()
Nee, jij wel? We kunnen alleen maar afgaan op het verhaal van TS.quote:Onterecht ?..afgetuigd ?...hoe weet je dat ?
Nogmaals was je erbij ?
Ten eerste maken de meeste van mijn vrienden nooit ruzie, dus dat scheelt al een hoop. Maar laat ik het zo stellen: ik zou zeker reageren. Ik ben niet het type dat er bovenop ramt, maar ik zou wel proberen mijn vriend te beschermen (tegen zichzelf of tegen zijn eventuele belagers).quote:Als je het zo stelt is het antwoord nee, natuurlijk niet , maar als jouw vriend met iemand ruzie maakt (eigen schuld ) en hij krijgt klappen, spring je er dan ook met een groep tussen om die gast in elkaar te rammen ?
Nogmaals, TS zat fout. Maar er was géén reden tot geweld (afgegaan op de informatie die we hebben).quote:Geef hem dan geen 'reden '![]()
En niet alleen financieelquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:48 schreef Chriz2k het volgende:
Aangifte doen en financieel leegzuigen natuurlijk.
Hahahahaha!quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:49 schreef Ewaldus het volgende:
Ik zit net wat beter aan mn gezicht te voelen en kom er achter dat ik twee keer door die vent geslagen/geschopt ben.
vlak onder mijn oor, en mn kaak/lip....
Hier kan ik me opzich wel in vinden. Maar ik denk gewoon niet op zo'n laag niveau dat ik een 'pomp voor je neus' een normale reactie vind. Nee, het is ook niet normaal om in iemands tuin rond te hangen midden in de nacht maar het is duidelijk mínder niet-normaal dan geweld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:44 schreef LSS het volgende:
Je weet toch hoe vervelend dronken groepjes kunnen zijn? Lollig is het wel voor die gasten maar niet voor degene in wiens terein die boomhut zich bevindt. Misschien had ie die hut wel gemaakt voor zijn kind ofzo, dan kan ik best begrijpen dat je daar geen dronken pubers in wilt hebben zitten.
Ik snap best dat het erg grappig kan zijn om dit soort (illegale) stunts uit te halen met je maten, maar je moet ook niet zitten zeiken als je dan gepakt wordt en een pomp op je neus krijgt.
Je bent alleen niet grappig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:51 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Ja moet je ook niet in mijn tuin gaan rommelen want.
Iemand slaan is toevalig een van mijn specialiteiten.
Mijn Miranda zei dat ook altijd. Pa zei ze zo als jij mij slaat.
Aah fijn zo kan ik slaan he.,
jij bent hier nieuw zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:51 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Ja moet je ook niet in mijn tuin gaan rommelen want.
Iemand slaan is toevalig een van mijn specialiteiten.
Mijn Miranda zei dat ook altijd. Pa zei ze zo als jij mij slaat.
Aah fijn zo kan ik slaan he.,
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ga je nu nog een beetje een grote vent zijn en je excuus aanbieden?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef Ewaldus het volgende:
ik denk wel dat ik dat ga doen
En dan woedende ouders aan de deur krijgen die klagen dat de boomhut met 'hun 'jongens erin is ingestort omdat ze er met tien man inklimmen (en dat jij de schade mag betalen omdat ze gewond zijn geraakt )quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:44 schreef LSS het volgende:
[..]
Je weet toch hoe vervelend dronken groepjes kunnen zijn? Lollig is het wel voor die gasten maar niet voor degene in wiens terein die boomhut zich bevindt. Misschien had ie die hut wel gemaakt voor zijn kind ofzo, dan kan ik best begrijpen dat je daar geen dronken pubers in wilt hebben zitten.
Ik snap best dat het erg grappig kan zijn om dit soort (illegale) stunts uit te halen met je maten, maar je moet ook niet zitten zeiken als je dan gepakt wordt en een pomp op je neus krijgt.
En die zegt het niet te wetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef timmeeeh het volgende:
Nee, jij wel? We kunnen alleen maar afgaan op het verhaal van TS.
[..]
vooral dat ie toch het lef heeft om toe te geven dat hij fout zat aan die manquote:
Idd ,er is dus nog hoopquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vooral dat ie toch het lef heeft om toe te geven dat hij fout zat aan die man![]()
ik zag dat nog niet staan toen ik dat poste, sorry dat ik zo langzaam ben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het antwoord staat er al, druiloor!
Maakt niet uit, zorg dat je FokTools installeert, ofzoiets. QuickQuotequote:Op zondag 6 augustus 2006 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zag dat nog niet staan toen ik dat poste, sorry dat ik zo langzaam ben.
geeft niks dat je een beetje langzaam bentquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zag dat nog niet staan toen ik dat poste, sorry dat ik zo langzaam ben.
ik vind het tot nu toe prima gaan eik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zorg dat je FokTools installeert, ofzoiets. QuickQuote.
erm hier vind ik niets normaals aan hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]
Och, dan hou je het toch zo. Zolang je niet weet wat je mist weet je niet wat je mist!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het tot nu toe prima gaan eik.
precies. ik heb ook geen mobiele telefoon.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, dan hou je het toch zo. Zolang je niet weet wat je mist weet je niet wat je mist!
Maikuuuul ook niet!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik heb ook geen mobiele telefoon.
Maar gelukkig wel een PCquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik heb ook geen mobiele telefoon.
Die wonen niet is dorpen of stedenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben maar blij dat 't geen piraat was.![]()
Dan ligt het er weer aan hoe jij er uit ziet ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:47 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb gehoord dat het een kerel van ~22 was, met van die getrainde armen en oorbelletjes..
Dan zou ik zéker aangifte doen!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:47 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb gehoord dat het een kerel van ~22 was, met van die getrainde armen en oorbelletjes..
En je maakt iemand midden in de nacht wakker.. kan me ook wel voorstellen dat die vent pissig is geworden en jij bent gewoon de lul!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had hem ook een klap verkocht als hij in mijn tuin rondhing. Je moet eens weten hoeveel gekken en inbrekers er tegenwoordig rondlopen. Daarnaast kan een tuin, speeltoestel nog wel eens flink duur zijn. Je moet gewoon met je poten van dingen afblijven waar andere mensen hard voor werken!
Waarom dan zeker ?quote:
Zoalng je niet te hard rijd ,komen ze toch nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:09 schreef arnold-d het volgende:
De Politie bellen? wegens geweld plegen?![]()
Gewoon met 180 richting het politiebureau rijden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zoalng je niet te hard rijd ,komen ze toch niet![]()
Met of zonder de dader \slachtoffer aan je trekhaak ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gewoon met 180 richting het politiebureau rijden.
Prima plan..maar misschien iemand meenemen (voor de zekerheid\ getuige )quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef Chrrris het volgende:
langs die man zeggen en het uitleggen, en dat het je spijt.
En hopen dat hij de waarheid spreekt ?quote:En vragen of hij meer weet van die avond. ?
je had mijn jongste zusje kunnen zijn...quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:33 schreef Eix het volgende:
Eigen schuld vind ik dit... Oké, het is inderdaad misschien wat overtrokken van die vent om je knock-out te slaan maar bekijk het eens vanuit zijn positie:
De man is lekker aan het slapen, wordt wakker door lawaai, kijkt uit het raam en ziet een groep dronken lieden in zijn boomhut.
De gemiddelde Texaanse boer had jullie op dat moment al met de windbuks die hut uitgeschoten maar hij vroeg nog wat jullie daar deden. Vervolgens wordt er snel een vaag smoesje verzonnen en zetten jullie het op een lopen... Dat je dan gepakt wordt, tsja, eigen schuld.
Als ik jou was zou ik bij hem langsgaan, excuses aanbieden en uitleggen wat er precies is gebeurd.
Zeg, denk je dat ik dit hele topic helemaal ga doorlezen voor ik ga posten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je had mijn jongste zusje kunnen zijn...![]()
die praatte ook altijd alles exact na.
Natuurlijk wel. Je mag iemand staande houden en achtervolgen bij een inbraak. In elkaar slaan mag natuurlijk niet maar hoeveel onafhankelijke getuigen heeft de TS?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:31 schreef baskabel4 het volgende:
Ligt eraan. Als die kerel 'm inderdaad op z'n kop heeft geslagen zou ik geen excuses aanbieden nee. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef caradoc het volgende:
Hmmja, ik denk dat veel van de mensen die roepen "biet je ekskuuses aan" het zelf niet eens zouden doen. Maar misschien denk ik dat alleen omdat ik het zelf gewoon niet zal doen. Anyways, keep us informed TS.
Nee, het was niet minder erg geweest, maar een pauper met een oorbel hoort gewoon gestraft te worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Waarom dan zeker ?
Was het minder erg als hij door een ouder (met bierbuikje) persoon geslagen was?![]()
doe dan aangifte lapzwans.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef Ewaldus het volgende:
volgens mij heeft ie voor die wond onder mn oor echt een trap gegeven (ik zat op de grond)...
Excuses aanbieden aan iemand die mij op m'n bek geslagen heeft is wel het laatste wat ik zou doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar ga je nu nog een beetje een grote vent zijn en je excuus aanbieden?
Op zijn bek geslagen na huisvredebreuk, niet te vergeten!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Excuses aanbieden aan iemand die mij op m'n bek geslagen heeft is wel het laatste wat ik zou doen.
Dat is gewoon een stukje Nederlandsche cultuur, altijd klagen. Als je je daar elke keer druk om maakt, heb je een heel zwaar leven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef Supersoep het volgende:
''HEY, ik ben die hitte beu''
Een dag later regent het, heerlijk.
''JA, regen hoeft nou ook weer niet persé! Dan toch maar die hitte weer.''
dat weet ie niet eens meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Excuses aanbieden aan iemand die mij op m'n bek geslagen heeft is wel het laatste wat ik zou doen.
Praatjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef Martinovibes het volgende:
SIM-PEL , de volgende nacht terug gaan en die boomhut platbranden.
Die reactie van die vent was totaal buiten alle proportie
Natuurlijk heb je niks in iemand anders zijn tuin te zoeken maar daarvoor mishandel je niet iemand , er zijn zat voorbeelden van idioten die een keer uithalen maar zo wel iemand doodslaan.
Tijd dus voor een passende reactie of je slaat die vent zelf op zijn smoel of je brand zijn mooie hutje af of je doet aangifte tegen die idioot.
Het feit dat jij op zijn terrein was weegt niet op tegen een mishandeling
Opzouten zeg hadden ze mij dus niet moeten flikken die geintjes.
Als er iets SIM-PEL is ben JIJ het welquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef Martinovibes het volgende:
SIM-PEL , de volgende nacht terug gaan en die boomhut platbranden.
Die reactie van die vent was totaal buiten alle proportie
Natuurlijk heb je niks in iemand anders zijn tuin te zoeken maar daarvoor mishandel je niet iemand , er zijn zat voorbeelden van idioten die een keer uithalen maar zo wel iemand doodslaan.
Tijd dus voor een passende reactie of je slaat die vent zelf op zijn smoel of je brand zijn mooie hutje af of je doet aangifte tegen die idioot.
Het feit dat jij op zijn terrein was weegt niet op tegen een mishandeling
Opzouten zeg hadden ze mij dus niet moeten flikken die geintjes.
En waarom zei je dat niet toen je de Topic schreef ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef Ewaldus het volgende:
ik ben niet gevallen, ik ben 2x geslagen/geschopt.
We waren opgesplitst en toen kwam een vriend van mij ook die pauper tegen, zegt ie: ik heb er al een van langs gegeven.
en wederom een mep krijgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Vannacht door z'n brievenbus pissen.
Leer lezen, gare Limburgerquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En waarom zei je dat niet toen je de Topic schreef ?
Sterker nog ,je zegt in de topic precies het tegenovergestelde (nl.dat je niets meer weet)
En vervolgens vertel je dat ze je knockout naar huis hebben gesleept ?..en nu vertel je dat je na het 'gevecht 'je vriend tegenkwam ?
Of lees ik dat verkeerd ?
Dus die man gaat jou achterna ...je vrienden lopen allemaal weg (zijn je eigen woorden hoor ) en vervolgens spring hij op jou ...vrienden rennen ,rennen ....hij slaat je op je gezicht en vervolgens is hij nog snel genoeg om je 'vriend 'in te halen om hem dit te vertellen
Ik heb maar 1 advies voor die man ...hij moet zich inschrijven voor de olympische spelen want hij kan sneller rennen als al die atleten daar
BTW Als hij zo agressief is waarom ramde hij die vriend van je dan ook niet op zijn bek ?
![]()
Sterker nog, waarom is het dan maar bij 2 klappen gebleven?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En waarom zei je dat niet toen je de Topic schreef ?
Sterker nog ,je zegt in de topic precies het tegenovergestelde (nl.dat je niets meer weet)
En vervolgens vertel je dat ze je knockout naar huis hebben gesleept ?..en nu vertel je dat je na het 'gevecht 'je vriend tegenkwam ?
Dus die man gaat jou achterna ...je vrienden lopen allemaal weg (zijn je eigen woorden hoor ) en vervolgens spring hij op jou ...vrienden rennen ,rennen ....hij slaat je op je gezicht en vervolgens is hij nog snel genoeg om je 'vriend 'in te halen om hem dit te vertellen
Ik heb maar 1 advies voor die man ...hij moet zich inschrijven voor de olympische spelen want hij kan sneller rennen als al die atleten daar
BTW Als hij zo agressief is waarom ramde hij die vriend van je dan ook niet op zijn bek ?
![]()
Oh, ok, het was me uit je eerdere posts niet duideijk geworden dat je toch nog wel wist hoe het was gegaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef Ewaldus het volgende:
We waren opgesplitst en toen kwam een vriend van mij ook die pauper tegen, zegt ie: ik heb er al een van langs gegeven.
Here you go, schele kaasdrager ( Dat doen ze in limburg vast wel )quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Staat er wat anders dan ?
Laat zien...
Debiele Nijmeger![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef Ewaldus het volgende:
Jij begint toch met schelden ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:55 schreef caradoc het volgende:
[..]
Here you go, schele kaasdrager
[..]
[..]
En je zei iets terug, dus is het mijn beurt weer,dat snap je toch wel hé? ;-Þquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Jij begint toch met schelden ?
Dus wat zanik je nou ...
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Simpele ziel ....ben jij niet die man die met zijn krantje bij de V&D staat ?![]()
En de tekst die ik quote staat ook in de TOPIC !!!! sterker nog, jouw tekst staat ook in de TOPIC !!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Ik had het over de tekst in de TOPIC !!!!
En vervolgens quote je de tekst waarop ik reageerde![]()
Simpele ziel ....ben jij niet die man die met zijn krantje bij de V&D staat ?![]()
Zal wel iets zijn wat je alleen begrijpt als je in Nijmegen woontquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:09 schreef caradoc het volgende:
[..]
En je zei iets terug, dus is het mijn beurt weer,dat snap je toch wel hé? ;-Þ
[..]
oquote:Nee
[..]
Volgens mij is de topic (onderwerp) de begin tekst ,de rest zijn Posts ..waarom heet het anders Topic ?quote:En de tekst die ik quote staat ook in de TOPIC !!!! sterker nog, jouw tekst staat ook in de TOPIC !!!!
En ja, je leest nog steeds verkeerd
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:06 schreef kev256 het volgende:
waren jullie Dronken gek in m'n tuin vanacht. dit?
Dus jouw vriend heeft je dat verteld ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef Ewaldus het volgende:
we waren dus opgesplitst, 2e vriend die dus die kerel tegen kwam liep rustig terug, en kwam hem toen tegen.. ik lag voor het huis waar het feest was.
waarom zouden mijn beste vrienden daarover liegen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus jouw vriend heeft je dat verteld ?
Je was er dus niet zelf 'bij ' ?
Ik zou toch eens gaan vragen aan die man hoe hij het ziet ..neem anders ff je vriend mee
Hoewel ik denk dat jij je mening al klaar hebt over wat er gebeurt is dus waarschijnlijk is dat bezoek toch nutteloos
Om jou te steunen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
waarom zouden mijn beste vrienden daarover liegen?
ik begreep je verkeerd. sorry. ik dacht dat je bedoelde dat mijn vrienden mij wel op mijn bek zouden zien gaan maar mij vertellen dat die kerel mij geslagen heeft..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Om jou te steunen ?
Als hij 'getuige 'is sta je toch sterker ?
afgezien van excusses aanbieden...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:42 schreef fokje het volgende:
wat een geneuzel zeg. Dus TS heeft nu een dikke lipboehoe
Ik mag aannemen dat als het een beetje dorp is dat een eventuele aangifte keihard wordt uitgelachen door de pliisie daar.
excuses aanbieden is daarintegen ook overdreven (tenzij er wat vernield is). Je hebt je klappen gehad en inclusief vriendjes zijn afgedropen en daarmee is de kous af.
Bekijk het eens vanuit die vent dan. Je wordt wakker, en ziet een stel gasten in die mooie boomhut kloten die jij op je vrije zondagen voor je kids in mekaar hebt getimmert... je gaat naar buiten, vraagt vriendelijk wat die lui aan het doen zijn, en ipv te antwoorden rennen ze weg... natuurlijk ren je erachteraan, want je ben pislink op ze... dan gaat er een op z'n smoel in het gras, straalbezopen. Zeer waarschijnlijk dat meneer hier bij TS dus alsnog verhaal ging halen. TS bezopen, wellicht geïrriteerd en mogelijk dat TS met z'n zatte hoofd uithaalde naar meneer... meneer wordt boos, tuigt TS af, boontje komt om z'n loontje, en klaar. TS wordt wakker, gaar, met een dikke lip en wat pijn hier en daar...quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:31 schreef baskabel4 het volgende:
Komt helemaal goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Conclusie: Je bent op je bek geslagen, en het zou best nog eens mogen gebeuren.![]()
Hier ben ik het mee eens. Naar de politie gaan? Kom op zeg, als je een beetje kerel bent ga je naar die kerel toe met een krat bier en drink je er samen een paar! 's Avonds een kerel, 's morgens een kerel. Moet je maar niet met je zatte kop daar in de tuin zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef Lennart22 het volgende:
We leven wel in 2006 he.....midden in de nacht! Die man ziet 3 schimmen die de hele buurt wakker houden en notabene zijn zoontje z,n boomhut aan het ,slopen, zijn. Die stapt er logischerwijs op af en terwijl die dat doet weet ,ie ook (onbewust?) wat er dagelijks in de kranten staat....er worden mensen voor veel minder DOODgeslagen.....het is jullie of hij!
Het is natuurlijk niet goed te praten dat hij jou uitgebreid nok-out slaat en dat beseft ,ie misschien ook wel nu....of niet!
Hoe dan ook, ik zou ,zonder kratje bier, toch even mijn excusus aan gaan bieden en/of er heen gaan en uitleggen waar je ,dacht, dat je mee bezig was!
erm bij mijn weten niet, tenzij hij een ring droegquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
nee ik ben wel geslagen, en niet gevallen
ik ging wel zitten op mn kont....
is het trouwens mogelijk dat je bij een slag op je lip een schaafwondje oploopt?
ja zeker als je kinnebakkes vol zand/kleine steentjes zit vanwege een ongelukkig val uit een boomhut op andermans terrein in de nacht waar je niks te zoeken had. behalve een terecht pak slaag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
nee ik ben wel geslagen, en niet gevallen
ik ging wel zitten op mn kont....
is het trouwens mogelijk dat je bij een slag op je lip een schaafwondje oploopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |