En waarom zei je dat niet toen je de Topic schreef ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef Ewaldus het volgende:
ik ben niet gevallen, ik ben 2x geslagen/geschopt.
We waren opgesplitst en toen kwam een vriend van mij ook die pauper tegen, zegt ie: ik heb er al een van langs gegeven.
en wederom een mep krijgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Vannacht door z'n brievenbus pissen.
Leer lezen, gare Limburgerquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En waarom zei je dat niet toen je de Topic schreef ?
Sterker nog ,je zegt in de topic precies het tegenovergestelde (nl.dat je niets meer weet)
En vervolgens vertel je dat ze je knockout naar huis hebben gesleept ?..en nu vertel je dat je na het 'gevecht 'je vriend tegenkwam ?
Of lees ik dat verkeerd ?
Dus die man gaat jou achterna ...je vrienden lopen allemaal weg (zijn je eigen woorden hoor ) en vervolgens spring hij op jou ...vrienden rennen ,rennen ....hij slaat je op je gezicht en vervolgens is hij nog snel genoeg om je 'vriend 'in te halen om hem dit te vertellen
Ik heb maar 1 advies voor die man ...hij moet zich inschrijven voor de olympische spelen want hij kan sneller rennen als al die atleten daar
BTW Als hij zo agressief is waarom ramde hij die vriend van je dan ook niet op zijn bek ?
![]()
Sterker nog, waarom is het dan maar bij 2 klappen gebleven?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En waarom zei je dat niet toen je de Topic schreef ?
Sterker nog ,je zegt in de topic precies het tegenovergestelde (nl.dat je niets meer weet)
En vervolgens vertel je dat ze je knockout naar huis hebben gesleept ?..en nu vertel je dat je na het 'gevecht 'je vriend tegenkwam ?
Dus die man gaat jou achterna ...je vrienden lopen allemaal weg (zijn je eigen woorden hoor ) en vervolgens spring hij op jou ...vrienden rennen ,rennen ....hij slaat je op je gezicht en vervolgens is hij nog snel genoeg om je 'vriend 'in te halen om hem dit te vertellen
Ik heb maar 1 advies voor die man ...hij moet zich inschrijven voor de olympische spelen want hij kan sneller rennen als al die atleten daar
BTW Als hij zo agressief is waarom ramde hij die vriend van je dan ook niet op zijn bek ?
![]()
Oh, ok, het was me uit je eerdere posts niet duideijk geworden dat je toch nog wel wist hoe het was gegaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef Ewaldus het volgende:
We waren opgesplitst en toen kwam een vriend van mij ook die pauper tegen, zegt ie: ik heb er al een van langs gegeven.
Here you go, schele kaasdrager ( Dat doen ze in limburg vast wel )quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Staat er wat anders dan ?
Laat zien...
Debiele Nijmeger![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef Ewaldus het volgende:
Jij begint toch met schelden ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:55 schreef caradoc het volgende:
[..]
Here you go, schele kaasdrager
[..]
[..]
En je zei iets terug, dus is het mijn beurt weer,dat snap je toch wel hé? ;-Þquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Jij begint toch met schelden ?
Dus wat zanik je nou ...
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Simpele ziel ....ben jij niet die man die met zijn krantje bij de V&D staat ?![]()
En de tekst die ik quote staat ook in de TOPIC !!!! sterker nog, jouw tekst staat ook in de TOPIC !!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Ik had het over de tekst in de TOPIC !!!!
En vervolgens quote je de tekst waarop ik reageerde![]()
Simpele ziel ....ben jij niet die man die met zijn krantje bij de V&D staat ?![]()
Zal wel iets zijn wat je alleen begrijpt als je in Nijmegen woontquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:09 schreef caradoc het volgende:
[..]
En je zei iets terug, dus is het mijn beurt weer,dat snap je toch wel hé? ;-Þ
[..]
oquote:Nee
[..]
Volgens mij is de topic (onderwerp) de begin tekst ,de rest zijn Posts ..waarom heet het anders Topic ?quote:En de tekst die ik quote staat ook in de TOPIC !!!! sterker nog, jouw tekst staat ook in de TOPIC !!!!
En ja, je leest nog steeds verkeerd
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:06 schreef kev256 het volgende:
waren jullie Dronken gek in m'n tuin vanacht. dit?
Dus jouw vriend heeft je dat verteld ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef Ewaldus het volgende:
we waren dus opgesplitst, 2e vriend die dus die kerel tegen kwam liep rustig terug, en kwam hem toen tegen.. ik lag voor het huis waar het feest was.
waarom zouden mijn beste vrienden daarover liegen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus jouw vriend heeft je dat verteld ?
Je was er dus niet zelf 'bij ' ?
Ik zou toch eens gaan vragen aan die man hoe hij het ziet ..neem anders ff je vriend mee
Hoewel ik denk dat jij je mening al klaar hebt over wat er gebeurt is dus waarschijnlijk is dat bezoek toch nutteloos
Om jou te steunen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
waarom zouden mijn beste vrienden daarover liegen?
ik begreep je verkeerd. sorry. ik dacht dat je bedoelde dat mijn vrienden mij wel op mijn bek zouden zien gaan maar mij vertellen dat die kerel mij geslagen heeft..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Om jou te steunen ?
Als hij 'getuige 'is sta je toch sterker ?
afgezien van excusses aanbieden...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:42 schreef fokje het volgende:
wat een geneuzel zeg. Dus TS heeft nu een dikke lipboehoe
Ik mag aannemen dat als het een beetje dorp is dat een eventuele aangifte keihard wordt uitgelachen door de pliisie daar.
excuses aanbieden is daarintegen ook overdreven (tenzij er wat vernield is). Je hebt je klappen gehad en inclusief vriendjes zijn afgedropen en daarmee is de kous af.
Bekijk het eens vanuit die vent dan. Je wordt wakker, en ziet een stel gasten in die mooie boomhut kloten die jij op je vrije zondagen voor je kids in mekaar hebt getimmert... je gaat naar buiten, vraagt vriendelijk wat die lui aan het doen zijn, en ipv te antwoorden rennen ze weg... natuurlijk ren je erachteraan, want je ben pislink op ze... dan gaat er een op z'n smoel in het gras, straalbezopen. Zeer waarschijnlijk dat meneer hier bij TS dus alsnog verhaal ging halen. TS bezopen, wellicht geïrriteerd en mogelijk dat TS met z'n zatte hoofd uithaalde naar meneer... meneer wordt boos, tuigt TS af, boontje komt om z'n loontje, en klaar. TS wordt wakker, gaar, met een dikke lip en wat pijn hier en daar...quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:31 schreef baskabel4 het volgende:
heb nu zelf ook kids en als die om zoiets lulligs knock-out wordeb geslagen word ik dus echt wel gek..
in mijn ogen ois dit een kwajongensstreek en had die vent gewoon moeten zeggen dat jullie moesten ophoepelen...klaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |