jongevent. in bedoel aanpakken, nogmaals voor de zoveelste keer in dit topic, als je excusses aanbieden en wat biertjes mee nemen en terloops ff vragen (als ijsbrekertje) of ie soms op een boxvereniging zit. dork!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:50 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
moet ik hem dan zelf aanpakken? wat schiet ik daar mee op, zul je zien dat hij een sterker woord heeft (gezien mijn lip zo dik is)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schandalig dat je die man via justitie aanpakt!
laffe hond dat je er bent.
denk je? ik zou je zo ongenadig hard terug slaan dat je een beugel nodig gaat hebben. beetje verhaal komen halen als je weet dat je pauperzoontje fout zat. kom maar op zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef baskabel4 het volgende:
we verschillen van mening makker,als jij mijn kinderen knock-out slaat onderga je hetzelde lot....
Iemand bewusteloos slaan en z'n beugel beschadigen (wat al lastig is aangezien dat ding bijna in je tanden ligt) valt ook onder de corrigerende tik ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
misschien heeft die kerel wel vaker last van in zijn tuin zwalkende jongeren, laten zien dat je niet bang bent en een flinke klap kan uitdelen is een fijne manier om 'die klootzakken' eens mores te leren en bovendien denk ik dat ts wel twee keer nadenkt voor ie weer dronken in die hut klimt. zijn 'vrienden' ook.
Dus jij gaat rammen als je zoon jou verteld dat die knock-out is geslagen zonder te checken of het klopt ?...quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef baskabel4 het volgende:
we verschillen van mening makker,als jij mijn kinderen knock-out slaat onderga je hetzelde lot....
haha...zijn je ouders niet thuis dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus jij gaat rammen als je zoon jou verteld dat die knock-out is geslagen zonder te checken of het klopt ?...
Dus toch een tokkie?
Kom maar fff langs dan 'praten 'we erover![]()
als je iemand op zijn bek slaat dan raak je automatisch ook de beugel. ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Iemand bewusteloos slaan en z'n beugel beschadigen (wat al lastig is aangezien dat ding bijna in je tanden ligt) valt ook onder de corrigerende tik ?
tis zo'n spalk die op de achterkant van mn tanden is geplakt..quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je iemand op zijn bek slaat dan raak je automatisch ook de beugel. ja.
Dat lijkt me een logische verklaring.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:18 schreef Mach3 het volgende:
je laat je op je bek vallen en denkt dan dat die vent dat gedaan heeft . Je bent gewoon met je dronken kop op je plaat gevallen en daardoor is je gezicht verbouwd, hoop voor jou dat het er beter op is geworden .
Nee , als heel lang niet meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
haha...zijn je ouders niet thuis dan?
ja jongen, had je het maar niet moeten doen. nogmaals ga excuus aanbieden, als ie je ziet dan zegt ie misschien zelf wel dat hij ook erg hard heeft geslagen oid. dan weet je tenminste je 'zwarte gat'.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
tis zo'n spalk die op de achterkant van mn tanden is geplakt..
er zit ook bloed aan mn oorlel...
zijn vader nam het vroeger toch ook altijd op voor hem? (geen tokkie)quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Nee , als heel lang niet meer![]()
De jouwe wel dan(durf je zelf niet ?)
En minder zuipen voortaan (of je door een taxi thuis laten afzetten )quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja jongen, had je het maar niet moeten doen. nogmaals ga excuus aanbieden, als ie je ziet dan zegt ie misschien zelf wel dat hij ook erg hard heeft geslagen oid. dan weet je tenminste je 'zwarte gat'.
En geen goede opvoedingquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn vader nam het vroeger toch ook altijd op voor hem? (geen tokkie)
Precies. Hij was zó bezopen dat dit net zo goed gevolgen kunnen zijn van bijv. z'n val uit de boom.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:58 schreef 2walletjes het volgende:
Weet je zeker dat je geslagen bent? Mischien ben je met je bek op straat geklapt...
Dan moet die vent binnen blijven en de politie bellen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef Limburger_noord het volgende:
Buiten het feit dat we dat van dat mishandelen niet weten (zegt TS zelf) weten we niet wat die 'vent 'dacht ?
Misschien is er kort geleden nog bij hem ingebroken ?
Jij rent weg als je vriend onterecht wordt afgetuigd? Ik dus niet. Ik zorg ervoor dat die agressieveling stopt met slaan, het liefst verbaal maar zonodig ook via een handgemeen. Het is toch duidelijk dat de bewoner het geweld initieert, en niet TS...quote:Rammen nog wel ?
Dus die man mag niet slaan maar jullie, met zijn alle, mogen hem (in zijn eigen tuin ) wel aftuigen ?
![]()
Dat had ie dus wel moeten doen. Braaf binnen blijven en de politie bellen. Met geweld los je niets op (quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:52 schreef GizartFRL het volgende:
idd, dat deed die man toch ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |