abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:05:17 #1
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40534466
Gisteravond feestje gehad waar we flink wat door dronken.
Op een gegeven moment zijn we de straat op gegaan om een ommetje te lopen.
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was , alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.
Toen hing hij boven me en weet ik de rest niet meer.

Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.

Hoe is nou het beste te handen?
De man negeren?
Even langs gaan en vragen wat ie deed?\
Even langs gaan, excusus aanbieden, en vragen wat hij deed ?
Of iets en anders....

Hoe kan ik het ook het best uitleggen aan mijn ouders
niets
pi_40534489
Dikke pech en zo min mogelijk lullen met die dikke lip.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:09:02 #3
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_40534494
Aargh... ik kan niet kiezen uit het enorme aanbod van powned plaatjes op internet

te ...... veel .... keuze ....
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_40534566
Boomhut in de fik!
pi_40534568
Aangifte doen. Als iemand in je boomhut klimt (ik neem aan niets stuk maakt) en dan wegrent is toch geen reden om iemand te slaan...loser.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:16:52 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534573
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Ewaldus het volgende:
We vonden een leuke boomhut, van professionele kwaliteit, en zijn er in geklommen.. (in iemand tuin dus)
Ik was er nog uit geklommen omdati k het met mijn dronken kop te gevaarlijk vond worden (was toevallig er ook nog uitgevallen van 1,5 meter op mn rug). Toen hoorden we een mannenstem die vroeg wat we hier deden, ik zei dat ik niets wist en de weg kwijt was , alleen dit geloofde hij niet.
We renden via een andere weg uit de tuin weg en zetten het als een gek op de lopen maar hij haalde mij in. Ik liet mij maar vallen in hte gras want ik was kapot.

Ik word om 09.35 wakker en wordt mij verteld hoe ik aan die dikke lip kom met al dat bloed. Schijnt dat mn vrienden van mij knockout naar binnen hebben gesleept. Hoe de anderen zijn ontkomen is mij een raadsel, maar ik zit nu met een enorm dikke lip, beschadigde beugel (zo'n spalk erachter) en een enorm pijnlijke kaak bij die vriend thuis.

De man negeren?
Of iets en anders....

neem ff een kratje bier mee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40534574
quote:

De man negeren?
Of iets en anders....

Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.
Foute boel, maar laten we eerlijk zijn, jullie waren dronken, en dan doe je wel eens rare dingen.
Deze persoon heeft niet het recht om je zomaar op je gezicht te slaan.
Ik zou, persoonlijk, het hierover hebben met je ouders, over wat je zou moeten doen.
hebben je vrienden het niet zien gebeuren?
pi_40534585
je laat je op je bek vallen en denkt dan dat die vent dat gedaan heeft . Je bent gewoon met je dronken kop op je plaat gevallen en daardoor is je gezicht verbouwd, hoop voor jou dat het er beter op is geworden .
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:18:50 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534593
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:16 schreef john6 het volgende:

[..]

Tja, 19 jaar, dronken in andermans tuin.
Foute boel, maar laten we eerlijk zijn, jullie waren dronken, en dan doe je wel eens rare dingen.
Deze persoon heeft niet het recht om je zomaar op je gezicht te slaan.
Ik zou, persoonlijk, het hierover hebben met je ouders, over wat je zou moeten doen.
hebben je vrienden het niet zien gebeuren?
ik zou iemand waarvan ik niet wist wat ie 's nachts in mijn tuin kwam doen en met meerdere personen is, ook flink te grazen nemen. dit soort dingen moet je gewoon niet doen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:19:56 #11
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_40534603
Ik zou je ook op je bek rammen als je in mijn boomhut kwam !
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:20:06 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40534605
quote:

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_40534611
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

pi_40534613
Naar de dokter gaan en aangifte doen. Het enige recht wat de man had was volgens mij om je vast te houden en aan te geven bij de politie wegens misschien vernieling.

Overigens, waar waren je vriendin toen jij werd geslagen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40534615
Ik heb je helemaal niet geslagen, je bent gewoon over je eigen dronken voeten gestruikeld
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:22:28 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40534623
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:20 schreef sig000 het volgende:

[..]

Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:24:41 #17
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40534643
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Naar de dokter gaan en aangifte doen. Het enige recht wat de man had was volgens mij om je vast te houden en aan te geven bij de politie wegens misschien vernieling.
Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
quote:
Overigens, waar waren je vriendin toen jij werd geslagen
Idd... "vrienden"
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_40534661
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Niet dan? Moet je maar niet met je lompe harses midden in de nacht in iemands tuin gaan wroeten en gek doen.
Dat teruggaan en verhaal halen is de finishing touch.
pi_40534671
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer.
en nooit klappen gehad ?
quote:
Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]
Maakt niets uit ..ze hebben daar niets te zoeken..of de volgende keer fff voor de lol het huis in lopen ?...moet ook kunnen toch want ach je bent dronken dus niet verantwoordelijk
quote:
Idd... "vrienden"
Maar wat zou TS gedaan hebben als 1 van zijn 'vrienden 'was gepakt ?...
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:28:42 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534674
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:24 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Idd, als de schade echt erg is zou ik aangifte doen. Je hebt die vent toch niets misdaan? Behalve dan des nachts dronken door z'n tuin zwalken, maar dat doet iedereen wel een keer. Overigens kan ik niet opmaken uit het verhaal van TS dat er iets is vernield..
[..]

Idd... "vrienden"
weet die kerel veel, misschien dacht ie wel dat het inbrekers waren. ze hadden beter met zijn drieen kunnen blijven staan, vertellen dat ze dronken waren en baldadig, maar dat ze niks kapot hebben gemaakt. rennen is niet slim, in situaties waarin iemand wil weten wat mensen op zijn grond moeten. ts kwam gewoon de verkeerde tegen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:30:16 #21
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40534695
Excuses aambieden als hij je kapot slaat

Jezus

Steek die tyfushut in de fik
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:30:45 #22
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_40534702
Je zegt dat je zelf niet meer weet wat er is gebeurd toen hij boven je hing. Je kunt dus misschien zelf wel begonnen zijn met slaan. En ja, dan kan je een paar meppen terug verwachten.
Dus even langs gaan is wel zo netjes.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:31:00 #23
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40534703
Terechte klap trouwens, mietje
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_40534705
Niet meer zoveel drinken volgende keer

blub blub
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:31:19 #25
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_40534707
hij had nooit het recht om je te slaan(zeker niet te achtervolgen)
Als jij schade hebt kan je hem aansprakelijk stellen en zelfs uitval op het werk moet hij betalen...
je bent jong en je doet een stom dingetje....lekker makkelijk voor een volwassen vent
om dan een kind(dat ben je nog)bewusteloos te slaan...

als ik dit vroeger aan me pa had verteld was er niks van die vent overgebleven(ben geen tokkie hoor)
heb nu zelf ook kids en als die om zoiets lulligs knock-out wordeb geslagen word ik dus echt wel gek..
in mijn ogen ois dit een kwajongensstreek en had die vent gewoon moeten zeggen dat jullie moesten ophoepelen...klaar!
Bas heeft gesproken...
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:32:22 #26
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40534718
Er is niets vernield in de tuin, zelfs geen planten.
Van mijn vrienden (op dat moment waren we met zn 3en, 5 anderen nog thuis) had eentje zich in een tuin weten te verstoppen en van de 3e weet ik nog niet waar hij op dit moment uithangt.

Ik weet ook dat ik fout zat, het niet had moeten doen; daarom leek mij bij die kerel langs gaan ook een optie.
En onthou dat ik wel in een Gronings dorp woon met 10k inwoners. Het is niet een stad oid.
niets
pi_40534733
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik zou iemand waarvan ik niet wist wat ie 's nachts in mijn tuin kwam doen en met meerdere personen is, ook flink te grazen nemen. Dit soort dingen moet je gewoon niet doen.
Ik kan me je reactie goed voorstellen, alleen je trekt aan het korte eind.
Want zoals in veel gevallen word je dan van"het slachtoffer de dader".
En nou is de dader het slachtoffer
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:33:42 #28
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40534738
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:28 schreef Limburger_noord het volgende:
en nooit klappen gehad ?
In mijn duistere verleden ( )zijn wel ergere dingen gebeurd en ik heb nooit klappen gekregen.
quote:
Maakt niets uit ..ze hebben daar niets te zoeken..of de volgende keer fff voor de lol het huis in lopen ?...moet ook kunnen toch want ach je bent dronken dus niet verantwoordelijk
Ik ben het met je eens, maar misschien is mijn relativeringsvermogen iets groter dan dat van jou. Als die dronken gasten alleen maar in de tuin zijn, en verder niets doen behalve in een boomhut klimmen dan hoeft er geen lichamelijke mishandeling toegepast te worden mijns inziens.
quote:
Maar wat zou TS gedaan hebben als 1 van zijn 'vrienden 'was gepakt ?...
Ik weet niet in wat voor laffe kringen TS verkeert, maar normaal rammen je vrienden die kerel van je af.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:33:53 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534743
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:32 schreef Ewaldus het volgende:
Er is niets vernield in de tuin, zelfs geen planten.
Van mijn vrienden (op dat moment waren we met zn 3en, 5 anderen nog thuis) had eentje zich in een tuin weten te verstoppen en van de 3e weet ik nog niet waar hij op dit moment uithangt.

Ik weet ook dat ik fout zat, het niet had moeten doen; daarom leek mij bij die kerel langs gaan ook een optie.
En onthou dat ik wel in een Gronings dorp woon met 10k inwoners. Het is niet een stad oid.
daarom gast. ga langs met de intentie schuld te bekennen. tover een paar biertjes te voorschijn en vraag of ie toevallig ooit op een boxvereniging heeft gezeten. zand er over.
pi_40534749
Ik zou die kut-boomhut van hem tot de laatste plank in puin trappen!
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:34:39 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40534755
Ik vindt dIk vindt dat de TS er redelijk goed van af gekomen is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:34:40 #32
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40534756
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:30 schreef Blue-eyes het volgende:
Je zegt dat je zelf niet meer weet wat er is gebeurd toen hij boven je hing. Je kunt dus misschien zelf wel begonnen zijn met slaan. En ja, dan kan je een paar meppen terug verwachten.
Dus even langs gaan is wel zo netjes.
Ik weet zeker dat ik hem niet geslagen heb,
ik lag op de grond en herinner die vent boven mij en ben toen inelkaar gekropen
niets
pi_40534770
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:31 schreef baskabel4 het volgende:
Als jij schade hebt kan je hem aansprakelijk stellen en zelfs uitval op het werk moet hij betalen...
je bent jong en je doet een stom dingetje....lekker makkelijk voor een volwassen vent

als ik dit vroeger aan me pa had verteld was er niks van die vent overgebleven(ben geen tokkie hoor)
heb nu zelf ook kids en als die om zoiets lulligs knock-out wordeb geslagen word ik dus echt wel gek..
in mijn ogen ois dit een kwajongensstreek en had die vent gewoon moeten zeggen dat jullie moesten ophoepelen...klaar!
Als ik zo'n dwaas in de tuin uit de boom zie vallen, gaat ie met een grote schop de tuin uit.
pi_40534809
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:33 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

In mijn duistere verleden ( )zijn wel ergere dingen gebeurd en ik heb nooit klappen gekregen.
[..]
Geluk gehad of kun je hard rennen ?
quote:
Ik ben het met je eens, maar misschien is mijn relativeringsvermogen iets groter dan dat van jou. Als die dronken gasten alleen maar in de tuin zijn, en verder niets doen behalve in een boomhut klimmen dan hoeft er geen lichamelijke mishandeling toegepast te worden mijns inziens.
[..]
Buiten het feit dat we dat van dat mishandelen niet weten (zegt TS zelf) weten we niet wat die 'vent 'dacht ?
Misschien is er kort geleden nog bij hem ingebroken ?
quote:
Ik weet niet in wat voor laffe kringen TS verkeert, maar normaal rammen je vrienden die kerel van je af.
Rammen nog wel ?
Dus die man mag niet slaan maar jullie, met zijn alle, mogen hem (in zijn eigen tuin ) wel aftuigen ?

pi_40534813
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Als ik zo'n dwaas in de tuin uit de boom zie vallen, gaat ie met een grote schop de tuin uit.
Mja, je schopt hem de tuin uit, roept ophorken en gaat dan weer naar binnen om te genieten van koud bier of anders te knorren. Je gaat niet een hele marathon rennen om daarna een McFlurry van knallen te geven waar de ontvanger enkel z'n gezicht kan gebruiken om te blokken.

Het is zoiezo achterlijk om iemand lazarus te meppen als hij weet waar je woont. Zeker als je familie hebt. Het zorgt alleen maar voor eventuele repraissaile acties waar je kroost de dupe van wordt.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:40:10 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534822
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:31 schreef baskabel4 het volgende:

stoere vent heur! beetje de schuld geven aan de man die je zoontje even aanpakt nadat hij onoorbaare dingen doet waar jij als vader verantwoordelijk voor bent. ik zou mijn zoon niet slaan, maar wel zeggen eigen schuld, dikke bult. en ik had hem zijn excusses laten aanbieden. grappig dat je zegt dat je geen tokkie bent. overigens zou ik een vader die op die manier verhaal gaat halen voor de stomiteit van zijn eigen zoon, ook flink de poeier in trappen als hij agressief wordt.
pi_40534839
Je weet dus wie het was ? Aangifte doen van mishandeling.

(en was je mijn zoon geweest, dan ik je eerst langs die vent gestuurd om je excuses aan te bieden)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40534843
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Mja, je schopt hem de tuin uit, roept ophorken en gaat dan weer naar binnen om te genieten van koud bier of anders te knorren. Je gaat niet een hele marathon rennen om daarna een McFlurry van knallen te geven waar de ontvanger enkel z'n gezicht kan gebruiken om te blokken.

Het is zoiezo achterlijk om iemand lazarus te meppen als hij weet waar je woont. Zeker als je familie hebt. Het zorgt alleen maar voor eventuele repraissaile acties waar je kroost de dupe van wordt.
Je weet wel veel details die TS niet lijkt te weten ,was je soms 1 van die 'vrienden ' (een halve maraton ?... )
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:42:20 #39
114609 baskabel4
pi_40534852
quote:
maar de meeste proberen heel mans antwoord te geven...zo van bij was je dood geweest en terecht dat je beuken hebt gehad...
En nu krijgt je eigen kind klappen en word verkeerd geraakt(en hij is dood)omdat hij in een boom zat van de buurman...

terecht??? of word je dan mischien wel kwaad??
Bas heeft gesproken...
pi_40534857
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

stoere vent heur! beetje de schuld geven aan de man die je zoontje even aanpakt nadat hij onoorbaare dingen doet waar jij als vader verantwoordelijk voor bent. ik zou mijn zoon niet slaan, maar wel zeggen eigen schuld, dikke bult. en ik had hem zijn excusses laten aanbieden. grappig dat je zegt dat je geen tokkie bent. overigens zou ik een vader die op die manier verhaal gaat halen voor de stomiteit van zijn eigen zoon, ook flink de poeier in trappen als hij agressief wordt.
pi_40534898
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:42 schreef baskabel4 het volgende:

[..]

maar de meeste proberen heel mans antwoord te geven...zo van bij was je dood geweest en terecht dat je beuken hebt gehad...
En nu krijgt je eigen kind klappen en word verkeerd geraakt(en hij is dood)omdat hij in een boom zat van de buurman...

En als je 'zoontje'nu bezopen uit de boom was gelazerd en dood was geweest was het dan ook de schuld van de 'buurman 'omdat hij toeliet dat iemand in zijn boomhut kon komen ?
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:46:47 #42
114609 baskabel4
pi_40534927
probeer eerst dan maar die stelling van mij te beantwoorden..

jou voorbeeld heeft niks met geweld te maken en is een triest ongeval wat ze eigen schuld is....
Bas heeft gesproken...
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:48:14 #43
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40534942
beetje off-topic gelul...
het ziet er naar uit dat ik gewoon eerlijk tegen mn ouders ben en daarna naar de politie stap...

Hoelang blijft zo'n zwelling van je lippen ?
niets
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:48:15 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534943
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:42 schreef baskabel4 het volgende:

[..]

misschien heeft die kerel wel vaker last van in zijn tuin zwalkende jongeren, laten zien dat je niet bang bent en een flinke klap kan uitdelen is een fijne manier om 'die klootzakken' eens mores te leren en bovendien denk ik dat ts wel twee keer nadenkt voor ie weer dronken in die hut klimt. zijn 'vrienden' ook.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:48:58 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40534952
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Ewaldus het volgende:
beetje off-topic gelul...
het ziet er naar uit dat ik gewoon eerlijk tegen mn ouders ben en daarna naar de politie stap...

Hoelang blijft zo'n zwelling van je lippen ?
schandalig dat je die man via justitie aanpakt!

laffe hond dat je er bent.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:49:18 #46
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40534956
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien heeft die kerel wel vaker last van in zijn tuin zwalkende jongeren, laten zien dat je niet bang bent en een flinke klap kan uitdelen is een fijne manier om 'die klootzakken' eens mores te leren en bovendien denk ik dat ts wel twee keer nadenkt voor ie weer dronken in die hut klimt. zijn 'vrienden' ook.
JÁ, ik WEET dat ik het niet had moeten doen, en ook niet in harhaling ga treden... maar ik vraag meer hoe verder..
niets
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:50:05 #47
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40534968
quote:

[..]

moet ik hem dan zelf aanpakken? wat schiet ik daar mee op, zul je zien dat hij een sterker woord heeft (gezien mijn lip zo dik is )
niets
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:51:54 #48
114609 baskabel4
pi_40534995
oke...begrijp je stelling wel....
zal mijn vaderhart wel zijn die spreekt,en jij bekijkt het vanuit een ander standpunt
en ts die dikke lip hou je nog wel een paar dagen,beschadide beugel is een ander verhaal...
Bas heeft gesproken...
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:52:22 #49
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_40535002
quote:

[..]

idd, dat deed die man toch ook niet.
@ TS:
Wees blij dat je er met een dikke lip afkomt.
Minder drinken voortaan.
Je onvindbare vriend ligt inmiddels in stukjes in een vriezer.
Boomhut is niet vervangbaar, je beugel wel.
Minder drinken voortaan.

Talpa
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_40535031
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:46 schreef baskabel4 het volgende:
probeer eerst dan maar die stelling van mij te beantwoorden..

jou voorbeeld heeft niks met geweld te maken en is een triest ongeval wat ze eigen schuld is....
Jouw stelling is een 'wat als ' verhaal ....daar kom je nergens mee ,vandaar mijn antwoord als voorbeeld
Iemand heeft naar je vrouw gekeken ...iedereen zegt ja ,en ?
en dus zeg je 'maar als ze nou zou worden verkracht wat zeg je dan ? '...
Ja natuurlijk is de situatie dan anders

Dus ja als mijn zoon dood geslagen werdt was mijn reaktie anders ..dus ?..wat wil je nu zeggen ?

(Als mijn zoon met DIT verhaal thuis was gekomen was ik wel met die man gaan praten (om zijn kant van het verhaal ter horen want of je als ouder de waarheid hoort is nog maar de vraag ) maar mijn zzon (tje) had ook wat te horen gekregen
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:54:09 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535038
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:50 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

moet ik hem dan zelf aanpakken? wat schiet ik daar mee op, zul je zien dat hij een sterker woord heeft (gezien mijn lip zo dik is )
jongevent. in bedoel aanpakken, nogmaals voor de zoveelste keer in dit topic, als je excusses aanbieden en wat biertjes mee nemen en terloops ff vragen (als ijsbrekertje) of ie soms op een boxvereniging zit. dork!
pi_40535072
Aangifte doen, al is het alleen maar om de kosten van je beugel-reparatie te drukken
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:56:45 #53
114609 baskabel4
pi_40535073
we verschillen van mening makker,als jij mijn kinderen knock-out slaat onderga je hetzelde lot....
Bas heeft gesproken...
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:57:09 #54
114609 baskabel4
pi_40535076
nu ontopic...
Bas heeft gesproken...
pi_40535082
quote:

[..]

pi_40535096
Weet je zeker dat je geslagen bent? Mischien ben je met je bek op straat geklapt...

En...als je met je poten aan andermans spullen zit moet je niet mekkeren als je wél klappen op loopt..
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:58:45 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535098
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef baskabel4 het volgende:
we verschillen van mening makker,als jij mijn kinderen knock-out slaat onderga je hetzelde lot....
denk je? ik zou je zo ongenadig hard terug slaan dat je een beugel nodig gaat hebben. beetje verhaal komen halen als je weet dat je pauperzoontje fout zat. kom maar op zou ik zeggen.
pi_40535105
quote:
Iemand bewusteloos slaan en z'n beugel beschadigen (wat al lastig is aangezien dat ding bijna in je tanden ligt) valt ook onder de corrigerende tik ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40535107
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef baskabel4 het volgende:
Dus jij gaat rammen als je zoon jou verteld dat die knock-out is geslagen zonder te checken of het klopt ?...
Dus toch een tokkie?
Kom maar fff langs dan 'praten 'we erover
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:59:43 #60
114609 baskabel4
pi_40535120
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Dus jij gaat rammen als je zoon jou verteld dat die knock-out is geslagen zonder te checken of het klopt ?...
Dus toch een tokkie?
Kom maar fff langs dan 'praten 'we erover
haha...zijn je ouders niet thuis dan?
Bas heeft gesproken...
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:00:02 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535127
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Iemand bewusteloos slaan en z'n beugel beschadigen (wat al lastig is aangezien dat ding bijna in je tanden ligt) valt ook onder de corrigerende tik ?
als je iemand op zijn bek slaat dan raak je automatisch ook de beugel. ja.

ik zou niet 's nachts gaan vragen of ie een beugel draagt zodat ik hem onder zijn kin kan pompen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:01:46 #62
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40535162
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je iemand op zijn bek slaat dan raak je automatisch ook de beugel. ja.
tis zo'n spalk die op de achterkant van mn tanden is geplakt..

er zit ook bloed aan mn oorlel...
niets
pi_40535167
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:18 schreef Mach3 het volgende:
je laat je op je bek vallen en denkt dan dat die vent dat gedaan heeft . Je bent gewoon met je dronken kop op je plaat gevallen en daardoor is je gezicht verbouwd, hoop voor jou dat het er beter op is geworden .
Dat lijkt me een logische verklaring.

Hoe dan ook, TS moet niet zeiken. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Wees blij dat het je gezicht was en niet je billen.
pi_40535188
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:59 schreef baskabel4 het volgende:

[..]

haha...zijn je ouders niet thuis dan?
Nee , als heel lang niet meer
De jouwe wel dan (durf je zelf niet ?)
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:03:24 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535196
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

tis zo'n spalk die op de achterkant van mn tanden is geplakt..

er zit ook bloed aan mn oorlel...
ja jongen, had je het maar niet moeten doen. nogmaals ga excuus aanbieden, als ie je ziet dan zegt ie misschien zelf wel dat hij ook erg hard heeft geslagen oid. dan weet je tenminste je 'zwarte gat'.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:04:00 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535207
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:03 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Nee , als heel lang niet meer
De jouwe wel dan (durf je zelf niet ?)
zijn vader nam het vroeger toch ook altijd op voor hem? (geen tokkie)
pi_40535213
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja jongen, had je het maar niet moeten doen. nogmaals ga excuus aanbieden, als ie je ziet dan zegt ie misschien zelf wel dat hij ook erg hard heeft geslagen oid. dan weet je tenminste je 'zwarte gat'.
En minder zuipen voortaan (of je door een taxi thuis laten afzetten )
(of bij baskabel4 , kun je daar de tuin in ,daar mag het blijkbaar )
pi_40535232
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zijn vader nam het vroeger toch ook altijd op voor hem? (geen tokkie)
En geen goede opvoeding
pi_40535262
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:58 schreef 2walletjes het volgende:
Weet je zeker dat je geslagen bent? Mischien ben je met je bek op straat geklapt...
Precies. Hij was zó bezopen dat dit net zo goed gevolgen kunnen zijn van bijv. z'n val uit de boom.
Ik zou wél ff langs gaan om het uit te praten, ook omdat het plaatsvond in een dorp, daar loop je elkaar nogal eens tegen het lijf. Dan is het maar uit de wereld.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:08:21 #70
114609 baskabel4
pi_40535285
de manier waarop jullie mans praten zegt eigenlijk genoeg over jullie leeftijd...
nu kunnen we 3 pagina,s over en weer schelden...(zouden jullie pubers prachtig vinden en stoer en zo...)
maar je kan beter weer je vaste pornosite bezoeken en gaan lopen voorhuidjoggen (als je ouders je maar niet horen)
Bas heeft gesproken...
pi_40535291
We leven wel in 2006 he.....midden in de nacht! Die man ziet 3 schimmen die de hele buurt wakker houden en notabene zijn zoontje z,n boomhut aan het ,slopen, zijn. Die stapt er logischerwijs op af en terwijl die dat doet weet ,ie ook (onbewust?) wat er dagelijks in de kranten staat....er worden mensen voor veel minder DOODgeslagen.....het is jullie of hij!

Het is natuurlijk niet goed te praten dat hij jou uitgebreid nok-out slaat en dat beseft ,ie misschien ook wel nu....of niet!

Hoe dan ook, ik zou ,zonder kratje bier, toch even mijn excusus aan gaan bieden en/of er heen gaan en uitleggen waar je ,dacht, dat je mee bezig was!
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:08:59 #72
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40535299
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef Limburger_noord het volgende:
Buiten het feit dat we dat van dat mishandelen niet weten (zegt TS zelf) weten we niet wat die 'vent 'dacht ?
Misschien is er kort geleden nog bij hem ingebroken ?
Dan moet die vent binnen blijven en de politie bellen.
quote:
Rammen nog wel ?
Dus die man mag niet slaan maar jullie, met zijn alle, mogen hem (in zijn eigen tuin ) wel aftuigen ?
Jij rent weg als je vriend onterecht wordt afgetuigd? Ik dus niet. Ik zorg ervoor dat die agressieveling stopt met slaan, het liefst verbaal maar zonodig ook via een handgemeen. Het is toch duidelijk dat de bewoner het geweld initieert, en niet TS...
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:52 schreef GizartFRL het volgende:
idd, dat deed die man toch ook niet.
Dat had ie dus wel moeten doen. Braaf binnen blijven en de politie bellen. Met geweld los je niets op ( )
pi_40535310
TS. Naar Justitie gaan?

Jij bent degene die fout zit, die man heeft misschien vervelende ervaringen gehad met inbrekers en dacht gisteravond, nu bijt ik een keer van me af. Wees blij dat we niet in Amerika wonen. Daar had hij je kapot mogen schieten.

Moraal van het verhaal? Blijf met je poten van de spullen af waar andere mensen hard voor werken. En nu naar die vent heen en je excuses aanbieden, met een beetje geluk krijg je excuses terug,.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:09:41 #74
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_40535313
En TS is er 100% zeker van dat ie niet gewoon op z'n smoel is gevallen tijdens het rennen?

Het lijkt me nogal lastig om aan de politie te vertellen dat die kerel jou 'vast wel geslagen heeft', maar dat je er zelf helaas niks meer van weet
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:11:00 #75
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_40535333
post hier Drank waar wordt je echt bezopen van ? ff wat je op had!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_40535336
De politie lacht je uit, was je dronken? En je was op het terrein van iemand anders? Maar je weet niet precies meer wat er gebeurd is?

Daar doen ze echt niets mee!
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:11:38 #77
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40535345
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:56 schreef Sputnik het volgende:
Aangifte doen, al is het alleen maar om de kosten van je beugel-reparatie te drukken
Aangifte doen van inbraak neem ik dan aan. Met de TS als dader.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:12:36 #78
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40535366
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Aangifte doen van inbraak neem ik dan aan. Met de TS als dader.
Inbraak wordt sowieso al lastig als ze alleen in de tuin zijn geweest en geen braaksporen hebben gemaakt.
pi_40535379
Huisvredebreuk dan,
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:14:15 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535403
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef baskabel4 het volgende:
de manier waarop jullie mans praten zegt eigenlijk genoeg over jullie leeftijd...
nu kunnen we 3 pagina,s over en weer schelden...(zouden jullie pubers prachtig vinden en stoer en zo...)
maar je kan beter weer je vaste pornosite bezoeken en gaan lopen voorhuidjoggen (als je ouders je maar niet horen)
ga jij dan weer uit je raam kijken van 8 hoog ergens in brabant?
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:14:16 #81
67978 HenryHill
pi_40535404
Als TS nou bij een van z'n vrienden even navraagt wat er nu precies gebeurd is en of hij inderdaad geslagen is, dan weet hij in ieder geval of het zin heeft om er nog even langs te gaan en z'n excuses aan te bieden...
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:15:28 #82
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40535423
Oké die vent kan hebben gedacht dat het inbrekers waren of hij kan nare ervaringen hebben gehad met inbraak en vreemde mensen in zijn tuin en zulks.

Maar je bent wel een ontzettende saaie lul als je niet begrijpt dat als een stel dronken tieners lekker over straat aan het zwalken zijn en ze zien een boomhut, dat ze er dan even in willen klimmen. Dat is het mooiste wat er is als je dronken bent, ik kan genieten van zo'n verhaal. Moet je voorstellen wat voor lol die gasten hadden toen ze lekker in die boomhut zaten!
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:16:13 #83
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40535436
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:14 schreef HenryHill het volgende:
Als TS nou bij een van z'n vrienden even navraagt wat er nu precies gebeurd is en of hij inderdaad geslagen is, dan weet hij in ieder geval of het zin heeft om er nog even langs te gaan en z'n excuses aan te bieden...
Z'n vrienden waren weggerend, dat was het ook een beetje het trieste eraan.
pi_40535450
Gewoon naar die vent toe stappen! Hij kan hooguit je lip nog iets dikker slaan Maar het zal ongetwijfeld erg meevallen. Je woont in een klein dorpje dus je gezicht zal die wel kennen bij daglicht. Ik denk niet dat je ergens bang voor hoeft te zijn, gewoon goed maken en klaar!
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:18:41 #85
67978 HenryHill
pi_40535470
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Z'n vrienden waren weggerend, dat was het ook een beetje het trieste eraan.
Ah, ok.

Wel Groningers, maar geen boeren dus.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:19:05 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535476
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef timmeeeh het volgende:
Oké die vent kan hebben gedacht dat het inbrekers waren of hij kan nare ervaringen hebben gehad met inbraak en vreemde mensen in zijn tuin en zulks.

Maar je bent wel een ontzettende saaie lul als je niet begrijpt dat als een stel dronken tieners lekker over straat aan het zwalken zijn en ze zien een boomhut, dat ze er dan even in willen klimmen. Dat is het mooiste wat er is als je dronken bent, ik kan genieten van zo'n verhaal. Moet je voorstellen wat voor lol die gasten hadden toen ze lekker in die boomhut zaten!
ik was ooit als tiener in heerlen. jaar of 12 denk ik. het had gesneeuwd, dus tegen alle ramen in de buurt ff een hard sneeuwballetje gooien, je weet tog?

totdat we toevallig een heel harde klap maakten bij een familiebijeenkomst. oma had zich een rotje geschrokken en dat kwamen twee zonen ff duidelijk maken.

ik heb nog nooit zon pak slaag gehad. heeft wel geholpen moet ik zeggen.
pi_40535477
Ach ik vind het zijn eigen schuld. Ik kan me voorstellen dat als er een groepje tuig midden in de nacht in mijn achtertuin aan een boom gaat hangen, dat ik ook 'not amused' ben. Om nou gelijk te gaan slaan gaat misschien een beetje te ver, maar aan de andere kant is het ook wel logisch. Denk niet dat jullie nog in zijn tuin komen.......
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:19:30 #88
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_40535482
Je moet idd even bij die vent langsgaan. En als ie dan nog moeilijk gaat doen, even aangifte doen bij de pliesie.
pi_40535501
Overigens ben je niet op je snufferd gevallen van 1,5 m hoog?

Klojo
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:21:15 #90
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40535508
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Overigens ben je niet op je snufferd gevallen van 1,5 m hoog?

Klojo
op mn rug, en ik kon ook even geen lucht meer halen weet ik nog.. daarna steeds groter gat in een periode van ~5 minuten
niets
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:21:31 #91
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40535512
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef timmeeeh het volgende:

Als het aan mij lag was de TS er met iets meer wegkomen dan alleen een klap op ze bek.
pi_40535567
Whehehehehe die bedenkt zich wel een tweede keer voor-ie in een boomhut klimt!
pi_40535572
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als het aan mij lag was de TS er met iets meer wegkomen dan alleen een klap op ze bek.
Jij had z'n FokAccount ook gehackt?

Die toffe praatjes op Internet vind ik altijd zo geil!
pi_40535654
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:32 schreef Ewaldus het volgende:
...
moet je nodig naar de politie stappen LOL!
pi_40535673
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef baskabel4 het volgende:

Beschrijf je hier jouw leven ?
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:34:51 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40535763
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:25 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Jij had z'n FokAccount ook gehackt?

Die toffe praatjes op Internet vind ik altijd zo geil!
Ach ik heb altijd standaard een stuk staal naast de deur staan. Praatjes vullen geen gaatjes. Daden des te meer.
pi_40535779
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Dan moet die vent binnen blijven en de politie bellen.
[..]

En die komt natuurlijk meteen ...
Gewoon uit zijn tuin blijven is dus geen optie ?
quote:
Jij rent weg als je vriend onterecht wordt afgetuigd? Ik dus niet. Ik zorg ervoor dat die agressieveling stopt met slaan, het liefst verbaal maar zonodig ook via een handgemeen. Het is toch duidelijk dat de bewoner het geweld initieert, en niet TS...
Onterecht ?..afgetuigd ?...hoe weet je dat ?
Nogmaals was je erbij ?
Als je het zo steld is het antwoord nee, natuurlijk niet , maar als jouw vriend met iemand ruzie maakt (eigen schuld ) en hij krijgt klappen, spring je er dan ook met een groep tussen om die gast in elkaar te rammen ?

[..]
quote:
Dat had ie dus wel moeten doen. Braaf binnen blijven en de politie bellen. Met geweld los je niets op ( )
Geef hem dan geen 'reden '
pi_40535805
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:14 schreef HenryHill het volgende:
Die zijn er toch allemaal vandoor gegaan ?
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:36:46 #99
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40535813
TS, die dikke lip heb je helemaal aan jezelf te danken. Aangifte gaan doen bij de politie terwijl je niet eens meer weet wat er precies gebeurd is, is echt een mietenactie

Je zou idd beter je excuus kunnen gaan aanbieden.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40535829
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:16 schreef jamesdeluxe het volgende:
Aangifte doen. Als iemand in je boomhut klimt (ik neem aan niets stuk maakt) en dan wegrent is toch geen reden om iemand te slaan...loser.
Ja hoor!, de TS moet gewoon opzouten uit die kerel zijn tuin met zijn dronken kop. Terecht dat ie een kleun tegen zijn harses aan heeft gekregen en nu maar hopen dat ie er wat wijzer van is geworden. Het is wat anders als die vent de TS helemaal de tyfus had geslagen want dat is gewoon buitenproportioneel geweld, maar dit is precies goed genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')