Komt helemaal goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Conclusie: Je bent op je bek geslagen, en het zou best nog eens mogen gebeuren.![]()
Hier ben ik het mee eens. Naar de politie gaan? Kom op zeg, als je een beetje kerel bent ga je naar die kerel toe met een krat bier en drink je er samen een paar! 's Avonds een kerel, 's morgens een kerel. Moet je maar niet met je zatte kop daar in de tuin zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef Lennart22 het volgende:
We leven wel in 2006 he.....midden in de nacht! Die man ziet 3 schimmen die de hele buurt wakker houden en notabene zijn zoontje z,n boomhut aan het ,slopen, zijn. Die stapt er logischerwijs op af en terwijl die dat doet weet ,ie ook (onbewust?) wat er dagelijks in de kranten staat....er worden mensen voor veel minder DOODgeslagen.....het is jullie of hij!
Het is natuurlijk niet goed te praten dat hij jou uitgebreid nok-out slaat en dat beseft ,ie misschien ook wel nu....of niet!
Hoe dan ook, ik zou ,zonder kratje bier, toch even mijn excusus aan gaan bieden en/of er heen gaan en uitleggen waar je ,dacht, dat je mee bezig was!
erm bij mijn weten niet, tenzij hij een ring droegquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
nee ik ben wel geslagen, en niet gevallen
ik ging wel zitten op mn kont....
is het trouwens mogelijk dat je bij een slag op je lip een schaafwondje oploopt?
ja zeker als je kinnebakkes vol zand/kleine steentjes zit vanwege een ongelukkig val uit een boomhut op andermans terrein in de nacht waar je niks te zoeken had. behalve een terecht pak slaag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:
nee ik ben wel geslagen, en niet gevallen
ik ging wel zitten op mn kont....
is het trouwens mogelijk dat je bij een slag op je lip een schaafwondje oploopt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |