abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40562159
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Conclusie: Je bent op je bek geslagen, en het zou best nog eens mogen gebeuren.
Komt helemaal goed.
  maandag 7 augustus 2006 @ 03:13:21 #202
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40562364
He TS, je bent een slappe lul. Als jij mans genoeg bent om bezopen in een boomhut te klimmen, moet je ook mans genoeg zijn om de gevolgen ervan te dragen. Als jij écht aangifte gaat doen/hebt gedaan, vind ik je een fluim.

Als je mijn zoon was zou ik natuurlijk schrikken omdat je wel pijn hebt gehad, maar het zou wel je verdiende loon zijn. Je hebt gewoon niet met je poten aan andermans spullen te zitten, en in die tuin heb je helemaal niks te zoeken.

Je moet je excuses aanbieden aan die man. Daarna kun je altijd nog 'peilen' wat hij precies gedaan heeft.

En als je toch aangifte wil doen, doe het dan tegen je vrienden, wegens verraad. Wat een sukkels.
pi_40572984
Ten eerste niet meer zoveel drinken dat je niet meer weet wat je doet,verder zeg je dat je gevallen bent,misschien heb je daarbij wel je verwondingen opgelopen en heb je die niet gevoeld op dat moment omdat je door de alcohol verdoofd was,ik zou zeggen eigen schuld dikke lip.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:30:01 #204
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_40580437
nee ik ben wel geslagen, en niet gevallen
ik ging wel zitten op mn kont....

is het trouwens mogelijk dat je bij een slag op je lip een schaafwondje oploopt?
niets
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:31:19 #205
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_40580487
hou nou maar op over je dikke lip.....
Bas heeft gesproken...
pi_40580763
waarin grunn gebeurde het?
Extremistisch gematigd.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:41:02 #207
24441 Iceking
en zo iest!
pi_40580779
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef Lennart22 het volgende:
We leven wel in 2006 he.....midden in de nacht! Die man ziet 3 schimmen die de hele buurt wakker houden en notabene zijn zoontje z,n boomhut aan het ,slopen, zijn. Die stapt er logischerwijs op af en terwijl die dat doet weet ,ie ook (onbewust?) wat er dagelijks in de kranten staat....er worden mensen voor veel minder DOODgeslagen.....het is jullie of hij!

Het is natuurlijk niet goed te praten dat hij jou uitgebreid nok-out slaat en dat beseft ,ie misschien ook wel nu....of niet!

Hoe dan ook, ik zou ,zonder kratje bier, toch even mijn excusus aan gaan bieden en/of er heen gaan en uitleggen waar je ,dacht, dat je mee bezig was!
Hier ben ik het mee eens. Naar de politie gaan? Kom op zeg, als je een beetje kerel bent ga je naar die kerel toe met een krat bier en drink je er samen een paar! 's Avonds een kerel, 's morgens een kerel. Moet je maar niet met je zatte kop daar in de tuin zitten.
Welcome to the phantom zone
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:42:16 #208
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_40582786
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:

is het trouwens mogelijk dat je bij een slag op je lip een schaafwondje oploopt?
erm bij mijn weten niet, tenzij hij een ring droeg
dus toch op je bakkes gevallen?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:42:59 #209
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40587852
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Ewaldus het volgende:

ja zeker als je kinnebakkes vol zand/kleine steentjes zit vanwege een ongelukkig val uit een boomhut op andermans terrein in de nacht waar je niks te zoeken had. behalve een terecht pak slaag.

jij gaat nooit meer met je zatte kop die boomhut in. heb je al je excusses aangeboden?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')