Flame onquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kwalificeerd jezelf als een "emo".
Heb je al een scheermes gekocht en een dagboek?
Dat is ook weer een soort gothic volgens mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wat is nou een emo? Iemand die emotioneel is?
"As an adjective, emo can describe a style of fashion or music; or a general state of unhappiness, loneliness, or melancholy (as in "to feel emo")."quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
zo ongeveer jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zo'n gast met haar en schminkquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Gelukkig want het is echt goths of gothics en het is niet een ding het is of goths of gothics die dingen kan je niet verwarrenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef Shark.Bait het volgende:
zo beter?
nee, dat doe jij. ik speel even mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kwalificeerd jezelf als een "emo".
ja, moet toch wel mijn oksels scherenquote:Heb je al een scheermes gekocht
nee, ben niet 12quote:en een dagboek?
Emoquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
"As an adjective, emo can describe a style of fashion or music; or a general state of unhappiness, loneliness, or melancholy (as in "to feel emo")."
Van wikipedia.
en daarna maakt ie er een einde aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef tonks het volgende:
[..]
hij is gewoon weer een megalange post aan het typen
hey een snorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ben helemaal geen emo! vieze gothic!
en ik ben al helemaal geen homo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef CasB het volgende:
Emo is dood...die homo-achtige ventjes die naar My Chemical Romance luisteren zijn alleen maar scene.
Emo is al jaren dood. De emo/emocore van vroegah zat heel erg tegen hardcore aan, en dat waren geen huilies, maar die hadden teksten over gevoelens etc. Niet over dat het mietjes zijn
hahahaha, dit is zo'n verschrikkelijk domme opmerking dat 'ie bijna weer grappig is....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Skazminko het volgende:
Waarom 'romantiseren' goths de duivel?![]()
hoi casbquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef CasB het volgende:
Emo is dood...die homo-achtige ventjes die naar My Chemical Romance luisteren zijn alleen maar scene.
Emo is al jaren dood. De emo/emocore van vroegah zat heel erg tegen hardcore aan, en dat waren geen huilies, maar die hadden teksten over gevoelens etc. Niet over dat het mietjes zijn
had jij niet een geweldige mop over gothics?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
voor iedereen die graag meer wilt weten over gothics:
--------------------------------------------
Nog wat feitjes en weetjes over gothics:
* Gothics zijn niet depressief omdat hun konijn dood is, het is een vereist onderdeel van een gothic.
* Het is geen toeval dat gothics lelijk zijn.
* Gothics luisteren alleen klote-muziek.
* Gothics zijn heksen, en ze drinken bloed.
* Gothics aanbidden Satan.
* Gothics vinden pijn fijn. Deze connectie zie je bijvoorbeeld als je kijkt naar SM-attributen en gothic-kleding. SM gothic
* Sommige gothics, vooral de oudere, grijpen het gothic-zijn aan als methode om in SM-kleding over straat te kunnen zodat ze niet steeds van kleren hoeven te verwisselen.
* Gothics denken dat ze slim zijn en boven andere mensen staan omdat ze veganistisch zijn en nadenken over leven-dood. Het veganisme is echter een methode om extra bleek te worden en heeft weinig met de ware principes van een gothic te maken.
* Het onbegrepen voelen en afstand nemen van de maatschappij is om hun domheid te verbergen, het uiterlijk met haar horrorattributen zijn om mensen op afstand te houden zodat de gothic niet met haar domheid en lelijkheid wordt geconfronteerd.
------------------------------------------
gekopieerd van mijn goede vriend blaise: http://zopp.nl/spitted/5
Volgens mij is dat een stereotype emo inderdaad.quote:
ja, heulemaal zelf bedacht heh! ok hier komt ie weer voor de 4e keer op dit forum:quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef PsyCha het volgende:
[..]
had jij niet een geweldige mop over gothics?
Jij bent dus ook emo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
zij is dus echt geen emo, want ik ken haar toevallig![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
zij is dus echt geen emo, want ik ken haar toevallig![]()
zo overduidelijk het product van een gefrusteerd persoon dit... Op 2 regels na is het totale bullshit en die 2 die overblijven zijn discutabel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
* Gothics zijn niet depressief omdat hun konijn dood is, het is een vereist onderdeel van een gothic.
* Gothics vinden pijn fijn. Deze connectie zie je bijvoorbeeld als je kijkt naar SM-attributen en gothic-kleding. SM gothic
* Sommige gothics, vooral de oudere, grijpen het gothic-zijn aan als methode om in SM-kleding over straat te kunnen zodat ze niet steeds van kleren hoeven te verwisselen.
* Gothics denken dat ze slim zijn en boven andere mensen staan omdat ze veganistisch zijn en nadenken over leven-dood. Het veganisme is echter een methode om extra bleek te worden en heeft weinig met de ware principes van een gothic te maken.
* Het onbegrepen voelen en afstand nemen van de maatschappij is om hun domheid te verbergen, het uiterlijk met haar horrorattributen zijn om mensen op afstand te houden zodat de gothic niet met haar domheid en lelijkheid wordt geconfronteerd.
jij hebt een snorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
met snor
ik lust geen tapasquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wou je bijna mee uit vragen voor tapas bij de haagse lounge![]()
*neemt slok koud bier* Damn dan doe ik het al 8 jaar fout.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
net als alle emofagsquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef seto het volgende:
Dat nummer van Simple Plan is gewoon vet gay.
GMTAquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat we goths gingen bashen! boe!
Die op de 2e foto zijn gothic lolita's volgens mij, die vind ik stiekem wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:27 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whehehe
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef CasB het volgende:
Dat is ook echt te zien als je je lelijke kutkop onder een berg met haar verbergt.quote:
boeie!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is ook echt te zien als je je lelijke kutkop onder een berg met haar verbergt.
neeman.. dan hadden we zon tof verhaaltje misgeelopenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Had de elephant man maar een hoop haar zal ie ook een goede voor je zijn..
matigquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Had de elephant man maar een hoop haar zal ie ook een goede voor je zijn..
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nuquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
neeman.. dan hadden we zon tof verhaaltje misgeelopen
enne waarom probeer je me niet meer te bashen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nudoe en jullie maar laat aan baggeren aangezien jullie een stelletje weggooiers zijn.
![]()
komop geef het nou toe, je doet het speciaal om onze aandacht, maak jezelf is blij en bash!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nudoe en jullie maar laat aan baggeren aangezien jullie een stelletje weggooiers zijn.
![]()
quote:(So say goodbye) to the vows you take
(And say goodbye) to the life you make
(And say goodbye) to the heart you break
And all the cyanide you drank.
MCR.quote:
thx!quote:
je kent de tekst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
MCR.
En dan overigens Sonny Moore kut vinden maar wel Gerard Way cool vinden wtf is daar mee?, zijn zelfde level faggyness.
Nee, maar google wel: http://www.google.com/search?q=lyrics+drank+cyanidequote:
ohwquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, maar google wel: http://www.google.com/search?q=lyrics+drank+cyanide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja offspringer!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:38 schreef seto het volgende:
Waarom doe je zo hard to get?
dat is 1 van de levensvragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:37 schreef Teije het volgende:
waarom? waarom zo?
dat kan je maar beter niet aan gothics vragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:39 schreef Teije het volgende:
wat is een leven
Goths romantiseren niet de duivel gezien geen 1 goth in de duivel gelooft, dat is wat christelijke organisaties beweren net zoals dat ze vroeger beweerde dat kruidevrouwtjes heksen waren die de duivel aanbaden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Skazminko het volgende:
Waarom 'romantiseren' goths de duivel?![]()
die drummer in je avatar heeft anders een behoorlijk emo kapsel hehequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ben helemaal geen emo! vieze gothic!
een mohawkquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:25 schreef misantropia het volgende:
[..]
die drummer in je avatar heeft anders een behoorlijk emo kapsel hehe
Vertel ? zins wanneer zijn ze christelijk ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:36 schreef Roellio het volgende:
Ach, alle gothics op de brandstapel. Dat vinden ze waarschijnlijk nog wel binnen hun 'scene' passen.
die!quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ga eens weg hypocrietje.
billy talentquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:30 schreef seto het volgende:
Welke band is het eigenlijk?
zit veel verschil in gotische kunst en gothic hoor! Mss had je effe moeten opletten tijdens CKV.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:35 schreef misantropia het volgende:
Maar goed, echte goth, dus niet die slipknot ventjes met teveel spikes en houtskool op hun gezicht is gewoon kunst, iedereen vind een Kathedraal of een gotische film prachtig, en de kleding word dan ineens afgekraakt ? hypocriet hoor
Je verward ze met crusties die verschonen hun ondergoed nooit hehequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:35 schreef seto het volgende:
Ik heb gehoord dat goths hun ondergoed soms een week lang niet verschonen.
discuss
Het hedendaagse gothic is voor een deel het romantiseren van de oude gotische kunst en nieuwe vormen daarvan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:36 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zit veel verschil in gotische kunst en gothic hoor! Mss had je effe moeten opletten tijdens CKV.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:38 schreef seto het volgende:
en jij bij Nederlandsch
gothicgekrijs.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:44 schreef PsyCha het volgende:
welke muziek luisteren gothics eigenlijk?
Kanker muziek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:44 schreef PsyCha het volgende:
leuke christelijke beschijving van een gothquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
voor de mensen die niet weten hoe een gothic eruit ziet:
[afbeelding]
GOTHICISHIERIHNOGWATquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:46 schreef PsyCha het volgende:
jongens ik was nog wel serieus.
New Wave goth rock bands zoals Bauhaus, Christian Death, London after Midnight, The Cure, The sisters of Mercy, hee veel klassiek en nog zoveel meer bands, en zins eind jaren 90 is de electronische muziek nogal groot geworden in de gothic wereld, electronische muziek waar zelfs gabbers nog voor weg rennen hehehe (wat ik dus zelf persoonlijk heb meegemaakt lol)quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:44 schreef PsyCha het volgende:
misschien renden ze wel weg voor jullie stankquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:49 schreef misantropia het volgende:
[..]
New Wave goth rock bands zoals Bauhaus, Christian Death, London after Midnight, The Cure, The sisters of Mercy, hee veel klassiek en nog zoveel meer bands, en zins eind jaren 90 is de electronische muziek nogal groot geworden in de gothic wereld, electronische muziek waar zelfs gabbers nog voor weg rennen hehehe (wat ik dus zelf persoonlijk heb meegemaakt lol)
nee niet the curequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:49 schreef misantropia het volgende:
[..]
New Wave goth rock bands zoals Bauhaus, Christian Death, London after Midnight, The Cure, The sisters of Mercy, hee veel klassiek en nog zoveel meer bands, en zins eind jaren 90 is de electronische muziek nogal groot geworden in de gothic wereld, electronische muziek waar zelfs gabbers nog voor weg rennen hehehe (wat ik dus zelf persoonlijk heb meegemaakt lol)
Welke stank ? ik sta anders ELKE DAG onder de douche, ik ben geen vieze stinkaap die bezweet de disco uit komtquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
misschien renden ze wel weg voor jullie stank
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:54 schreef misantropia het volgende:
[..]
Welke stank ? ik sta anders ELKE DAG onder de douche, ik ben geen vieze stinkaap die bezweet de disco uit komt
maar mesjes zijn handigerquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:58 schreef misantropia het volgende:
[..]
Nee dankje, ik gebruik een scheeraparaat![]()
vind dit nummer trouwens beter van The Cure http://www.youtube.com/watch?v=hj1zkBZCyZQquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:55 schreef seto het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=_f6-fv80M1A
![]()
hoe gothic ben jij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:02 schreef misantropia het volgende:
Als iemand een gotische kerk bezoekt om de bouwkunst is het zeker ook een snijder![]()
nee qua uiterlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:04 schreef misantropia het volgende:
[..]
weet ik het, grootste gedeelte van me collectie is metal![]()
lol 0, vind goth kleding mooier bij een meisje staanquote:
ohw je bent een ventquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:07 schreef misantropia het volgende:
[..]
lol 0, vind goth kleding mooier bij een meisje staan
behalve als je lang haar en een zwarte jas gelijk al gothic vind
Hmm heb alleen de kisten. Tenminste als het niet zo warm is. Momenteel zwarte slippers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
hmmmm Morgodius? Of ben ik nu in de war? (Zou goed kunnen. Tis vroeg en het bier is op)quote:
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Jullie klinken zo bekrompen dat jullie net zo goed een stel Christenen kunnen zijn.
liever een christen dan een gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Jullie klinken zo bekrompen dat jullie net zo goed een stel Christenen kunnen zijn.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
liever een christen dan een gothic
Ik ook. Ik ben zelf totaal geen gothic, maar echt, het lijken wel een stel relifanaten hier. Alles wat raar en onbekend en anders is moet dooood.quote:
Dat je gothics maf of lelijk vind, prima, maar dat er geen moment is waarop er geen topic is over hoe lomp gothics zijn is wel ernstig ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:21 schreef Lamon het volgende:
Mensen die de moeite nemen om zich op een internetforum te irriteren aan mensen die een Gothic achtige levenstijl uitdragen, zijn overtollig gewicht op deze wereld, zou ik bijna denken.
Er gaat iets verkeerd in de hersenen, wat weet ik niet, maar het is best ernstig.
Ik ben nooit Gothic geweest in welke vorm dan ook, maar er iets onbeschrijfbaar triest aan een kleine niet geweldadige of overheersende groep mensen maar met naam en toenaam blijven beledigen.
Noem het geestelijk gehandicapt, noem het een devaluatie in emotionele wording, ik weet het niet, maar het is ongezond volgens mij.
Of op zijn minst teleurstellend ongericht.
Ga je ergeren aan dingen die er toe doen ofzo..
Niet eens zo zeer wat betreft dit topic trouwens hoor, maar het blijft maar terugkomen, die idioterie.
toevallig heb ik niks tegen buitenlanders, haat ik trance en ik luister zover ik weet ook nooit top40 muziek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef OFfSprngr het volgende:
De zelfde FOK fundementalisten zijn ook de gene die het hardst roepen dat alle buitenlanders NL uitmoeten en mensen die niet Trance of top40 luisteren dood moeten.
is al miljard keer uitgelegd. een emo is hetzelfde als een gothic maar jankt iets vaker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand nou eens godverdomme uitleggen wat een emo is?!?!![]()
Maar jij bent beter..quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
toevallig heb ik niks tegen buitenlanders, haat ik trance en ik luister zover ik weet ook nooit top40 muziek.
gothics zijn nou eenmaal stakkers.
Is al verder voorbij gekomen: http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_(slang)quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand nou eens godverdomme uitleggen wat een emo is?!?!![]()
Dat zijn de extreme, ZEKER niet alle goths zijn zo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
Ik ken niet eens Goths die er zo uitzien de meeste zijn onwijs verzorgt en besteden onwijs veel tijd aan hun uiterlijk en kisten zijn al jaren lang omgewisseld voor New Rocks.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn de extreme, ZEKER niet alle goths zijn zo.
Tja daar zit wat in. Ken niet veel Goths dus zou het niet weten, maar diegenen die ik ken zien er echt niet zo uit als op dat voorbeeld. Dat zijn gewoon van die "vooroordelen".quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ken niet eens Goths die er zo uitzien de meeste zijn onwijs verzorgt en besteden onwijs veel tijd aan hun uiterlijk en kisten zijn al jaren lang omgewisseld voor New Rocks.
New Rocks zijn zeker een soort kisten vervanger voor de wat hippere gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ken niet eens Goths die er zo uitzien de meeste zijn onwijs verzorgt en besteden onwijs veel tijd aan hun uiterlijk en kisten zijn al jaren lang omgewisseld voor New Rocks.
1. ze zijn lelijk.quote:maar jij bent beter.. je hebt niet eens een argument om een hekel aan Goths te hebben zielig kutkneusje.
Of ze vinden die stijl gewoon mooi? Ik hoef echt niet anders gevonden te worden, ik ben ook geen gothic maar vind de stijl opzich wel mooi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
2. ze stinken door hun gore ongewassen haren.
3. ze voelen zich dieper/spiritueler/beter omdat ze zogenaamd vaak over het leven/dood denken.
4. ze doen altijd alsof ze de grootste problemen hebben.
5. ze hebben geen (goed) gevoel voor humor.
6. ze willen persé anders zijn dan de anderen en zullen zich altijd bij voorbaat tegen alles uit 'de mainstream'() afzetten als een echt rebels pubertje.
genoeg?
Een trucker cap is zeker de vervanger voor de wat "hippere" alto..quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
New Rocks zijn zeker een soort kisten vervanger voor de wat hippere gothic?
Stereotype hokjesgeestig ben je, heel amusant op een helequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
3. ze voelen zich dieper/spiritueler/beter omdat ze zogenaamd vaak over het leven/dood denken.
6. ze willen persé anders zijn dan de anderen en zullen zich altijd bij voorbaat tegen alles uit 'de mainstream'() afzetten als een echt rebels pubertje.
genoeg?
Ik zal een gemiddelde Goth niet gaan aankijken op zijn of haar uiterlijk; ik deel hun levens- en kledingvisie niet, maar wat mij betreft mogen ze lekker hun gang gaan; zolang ze mij 'mijn gang' ook maar gunnen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of ze vinden die stijl gewoon mooi? Ik hoef echt niet anders gevonden te worden, ik ben ook geen gothic maar vind de stijl opzich wel mooi.[zolang het niet te exstreem wordt]
eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
genoeg?
Vooroordelen + je scheert ze allemaal over één kam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
genoeg?
Hee, als ik me niet vergis is dat een Bobje. Van makelij dan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
nee hoezo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een trucker cap is zeker de vervanger voor de wat "hippere" alto..
Ik sta dan ook in andere forum-kringen bekend als Bobje/Bob. wie ben jij dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:52 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Hee, als ik me niet vergis is dat een Bobje. Van makelij dan.
powerweb! toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:12 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Ik sta dan ook in andere forum-kringen bekend als Bobje/Bob. wie ben jij dan?
Ga je dan ook een priester worden en een heel zwart gewaad aan doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
liever een christen dan een gothic
ach het ligt eraan waar je woont heh, als je als alternatief gekleed persoon door Rotterdam loop word je automatisch allergisch voor buitenlanders gezien hun als geen ander alternatieve mensen beledigen en aanvallen, deze mensen hier zijn er niks bij vergeleken wat ik zoal naar me kop heb gekregen in de stad, 2 jaar geleden is nog een gothic jongen dood gemaakt door marokkanen puur omdat hij een gothic was, uiteraard komt dat niet in de media.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef OFfSprngr het volgende:
De zelfde FOK fundementalisten zijn ook de gene die het hardst roepen dat alle buitenlanders NL uitmoeten en mensen die niet Trance of top40 luisteren dood moeten.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:24 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
powerweb! toch?
Ik was daar, lang lang geleden jaaps![]()
dan weet jij dus niet wat een gothic en een emo isquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
is al miljard keer uitgelegd. een emo is hetzelfde als een gothic maar jankt iets vaker.
dat ik liever een christen zou willen zijn dan een gothic betekend niet dat ik ook echt een christen wil zijn. maar het lijkt me minder erg dan een gothic zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ga je dan ook een priester worden en een heel zwart gewaad aan doen![]()
boeiend! het gaat hier dus over gothicsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef misantropia het volgende:
[..]
dan weet jij dus niet wat een gothic en een emo is
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoonquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
ach het ligt eraan waar je woont heh, als je als alternatief gekleed persoon door Rotterdam loop word je automatisch allergisch voor buitenlanders gezien hun als geen ander alternatieve mensen beledigen en aanvallen, deze mensen hier zijn er niks bij vergeleken wat ik zoal naar me kop heb gekregen in de stad, 2 jaar geleden is nog een gothic jongen dood gemaakt door marokkanen puur omdat hij een gothic was, uiteraard komt dat niet in de media.
heb jij last van gothics ? hebben ze je weleens aangevallen ?quote:
Eigenlijk past het wel bij je ja, christenen zijn net zo bekrompenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat ik liever een christen zou willen zijn dan een gothic betekend niet dat ik ook echt een christen wil zijn. maar het lijkt me minder erg dan een gothic zijn.
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verfquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoon
ik denk dat jij zelf nog nooit een gothic heb gezien maar gewoon alles aanvalt wat niet 110% mcdonalds correct is.
McDonalds correct.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoon
ik denk dat jij zelf nog nooit een gothic heb gezien maar gewoon alles aanvalt wat niet 110% mcdonalds correct is.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef misantropia het volgende:
[..]
Eigenlijk past het wel bij je ja, christenen zijn net zo bekrompen
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verf![]()
nee die 10 ton gel dat die disco ventjes in hun haar smeren is lekker wil je zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verf![]()
Alto.quote:
whaha hebben alto's tegenwoordig nike's aan en petjes op van een wakeboard team?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.
hij ziet er anders best sexy uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.
Jij vindt alles sexy waar ik een hekel aan heb.quote:
Hebben Goths tegenwoordig een hanekam en luisteren ze Punk en dragen ze de Punk idealen uit?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whaha hebben alto's tegenwoordig nike's aan en petjes op van een wakeboard team?
owja nu je het zegt ik ben volgens mij gewoon bang voor gothicsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef misantropia het volgende:
Ik weet zeker dat de mensen die hier goths aanvallen niet eens weten waarom ze het doen, ze zijn gewoon bang
vroeger zaten ook al van de ventjes in me klas, weigerde dan om naast goths te zitten omdat ze bang waren![]()
wat lul je mens, dat is een clip van de slechte horror film Thir13en Ghosts van een wijf dat een geest is en vroeger een moordenares wasquote:
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hebben Goths tegenwoordig een hanekam en luisteren ze Punk en dragen ze de Punk idealen uit?
Mensen waar je bang voor bent kun je ook het beste beledigen want dan heb je al helemaal geen reden om bang voor ze te zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef misantropia het volgende:
Ik weet zeker dat de mensen die hier goths aanvallen niet eens weten waarom ze het doen, ze zijn gewoon bang
vroeger zaten ook al van de ventjes in me klas, weigerde dan om naast goths te zitten omdat ze bang waren![]()
hip hop, zuchtquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owja nu je het zegt ik ben volgens mij gewoon bang voor gothics![]()
nee bij jou?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef misantropia het volgende:
[..]
hip hop, zucht![]()
zit je broek laag genoeg en je onderbroek hoog genoeg ?
Niet dus en altos hebben van dat soort petjes op, nikes nog net niet maar wel andere Nike kleding, als je niet eens weet waar je over blaat hou dan je bek eens dicht anders kom je alleen over als een of andere domme kankermongool, dank je.quote:
whaha ik vind je eng hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dus en altos hebben van dat soort petjes op, nikes nog net niet maar wel andere Nike kleding, als je niet eens weet waar je over blaat hou dan je bek eens dicht anders kom je alleen over als een of andere domme kankermongool, dank je.
behalve sonny moorequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij vindt alles sexy waar ik een hekel aan heb.
Ja PsyCha wtf?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef misantropia het volgende:
[..]
wat lul je mens, dat is een clip van de slechte horror film Thir13en Ghosts van een wijf dat een geest is en vroeger een moordenares was
Dat maakt hem niet minder dom hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
en nog iets.. die pet van mij he? das geen truckers cap
Ik hou van spitten net als je moeder van chips houdtquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
en nog iets.. die pet van mij he? das geen truckers cap
ik ben gangsta hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Zelfde model en buig eens je pet als een normaal mens en niet als zo'n "gangsta" homo.
Pas maar op, zometeen gaat ie je "hitten"quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik hou van spitten net als je moeder van chips houdt
Ik eet mc's met een bloederige dipsaus
mensen met zo'n onderschift kan ik niet serieus nemen, sorry![]()
Ik luister meer dan honderd verschillende genres.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ben gangsta hoordan moet dat natuurlijk
owja en nog iets meneer de punker, jij bent dan wel zo'n fanatieke punk luisteraar he? verbrand dan ook dat lelijke metal t-shirt van dark tranquility want dat is ook niet bepaald 'punk' he?
jammer, heb m niet zelf bed8quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik hou van spitten net als je moeder van chips houdt
Ik eet mc's met een bloederige dipsaus
mensen met zo'n onderschift kan ik niet serieus nemen, sorry![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
op de middelbare school waar ik zat gooiden we altijd lege appelsap pakjes tegen de gothics aan (die heel rebels op de ranzige grond zaten)![]()
het is ook overal hetzelfde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
op de middelbare school waar ik zat gooiden we altijd lege appelsap pakjes tegen de gothics aan (die heel rebels op de ranzige grond zaten)![]()
ja het was altijd heel spannend je weet maar nooit hoe die labiele gothics reageren, soms had ik er nachtmerries van!quote:
en trouwens gothics zijn heel schoon hoor, dus wss gebruiken ze hun jurk als grondkleed anders worden ze nog viesquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
maar echt ik heb een grote schoenmaat hoor?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef OFfSprngr het volgende:
geblaat
ik wil niet veel zeggen, maar zo ben jij dus ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Zo'n hey-kijk-mij-ik-ben-veel-stoerder-dan-een-andere-subcultuur-omdat-ik-een-stereotype-beeld-van-ze-heb-dus-ben-ik-gewoon-veel-cooler-maar-heb-ik-eigenlijk-een-IQ-van-mn-schoenmaat topic.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar echt ik heb een grote schoenmaat hoor?
Dat is niet eens genoeg om geëxcuteerd te worden.quote:Schoenmaat 44
das jammer dan ben je nog niet van me afquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet eens genoeg om geëxcuteerd te worden.
Bewijs maar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar zo ben jij dus ook.
Je kunt het altijd nog zelf proberen, zet eens een mooie verticale streep over je onderarm.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
das jammer dan ben je nog niet van me af
Ze is een "Emo" want Emo is anders en er is geen Goth in dit topic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef seto het volgende:
PsyCha is al emo.
ow een expert! naah wat toevalligquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog zelf proberen, zet eens een mooie verticale streep over je onderarm.
ohja w8 ! toch wel 1 jaar.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef seto het volgende:
Gothics/Goths #2
Volgens mij is er wel een goth langsgeweest.
In Flames is een Melo-Death band, geen Gothic dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef seto het volgende:
Gothics/Goths #2
Volgens mij is er wel een goth langsgeweest.
gelukkig weet jij allesquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Tis zo funny om te zien hoe clueless mensen zijn.
Even uit interesse;quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
In Flames is een Melo-Death band, geen Gothic dus.
Meer dan de meeste mensen in dit topic iig anders zouden ze niet zo kankerstupid reageren.quote:
Uit (hard)Rock onstond met vooral een band Blue Cheer maar ook in zekere mate Led Zeppelin het Metal genre, dat werd later uitgebreid door Black Sabbath die ook gelijk het Doom genre hebben uitgevonden omdat het heel langzaam met duistere/apocalyptische/depressieve lyrics was, daarna is door het experimenteren tussen een Hardcore en Metal Thrash Metal onstaan, tegenlijkertijd was dat ook het geval met Grindcore wat een verder evolutie is van Hardcore maar later pas meer Metal invloeden kreeg, op een gegeven moment kreeg je Thrash bands zoals Testament en Slayer die harder gingen spelen en over morbide onderwerpen lyrics hadden, Death kwam toen al snel en daarna is het Death Metal genre geexplodeerd en zag het de komst van de Death grunt in de tussentijd was Death Metal niet hard genoeg meer voor sommige bands en kwam er een kruising tussen Death Metal en Grindcore maar goed, sommige bands wilden een meer Melodic versie van Death Metal zoals Death op de latere platen neer zetten samen met het Heartwork album van Carcass (die begonen als GoreGrind toen overgingen naar Death Metal, toen Melo-Death en op het laatst een soort van Death 'n Roll maakte) en later At The Gates die het genre echt op zetten onstond Melo-Death waarbij net daarna Dark Tranquillity, In Flames en Edge Of Sanity het licht zagen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef seto het volgende:
[..]
Even uit interesse;
Hoe komen mensen op al die verschillende namen voor genres?
En waarom moeten er zoveel verschillende zijn?
Zo wordt het toch alleen maar onoverzichtelijker, lijkt me.
Daar is het alleen zo dat beide kanten kankerstupid bezig zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:10 schreef seto het volgende:
Het is vergelijkbaar met het Israël-conflict ja.
hier is alleen Offsprngr kankerstupid bezig en de andere kant nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar is het alleen zo dat beide kanten kankerstupid bezig zijn.
Niet de meest overzichtelijke tekst, maar het is nu wel wat duidelijkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Uit (hard)Rock onstond met vooral een band Blue Cheer maar ook in zekere mate Led Zeppelin het Metal genre, dat werd later uitgebreid door Black Sabbath die ook gelijk het Doom genre hebben uitgevonden omdat het heel langzaam met duistere/apocalyptische/depressieve lyrics was, daarna is door het experimenteren tussen een Hardcore en Metal Thrash Metal onstaan, tegenlijkertijd was dat ook het geval met Grindcore wat een verder evolutie is van Hardcore maar later pas meer Metal invloeden kreeg, op een gegeven moment kreeg je Thrash bands zoals Testament en Slayer die harder gingen spelen en over morbide onderwerpen lyrics hadden, Death kwam toen al snel en daarna is het Death Metal genre geexplodeerd en zag het de komst van de Death grunt in de tussentijd was Death Metal niet hard genoeg meer voor sommige bands en kwam er een kruising tussen Death Metal en Grindcore maar goed, sommige bands wilden een meer Melodic versie van Death Metal zoals Death op de latere platen neer zetten samen met het Heartwork album van Carcass (die begonen als GoreGrind toen overgingen naar Death Metal, toen Melo-Death en op het laatst een soort van Death 'n Roll maakte) en later At The Gates die het genre echt op zetten onstond Melo-Death waarbij net daarna Dark Tranquillity, In Flames en Edge Of Sanity het licht zagen..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef PsyCha het volgende:
ze zien er mensafstotend uit.
Jij hebt ook een veelste lange uitleg op je fotoboek, zet er maar gewoon neer dat je kankerstupid bent en dat je gewoonweg niet weet waar de fuck je het over hebt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef boem-dikkie het volgende:
tgg veelste uitgebreid
bands als Led Zeppelin kwamen in de scene met het hardrock genre, Black Sabbath bracht met Ozzy metal in bekendheid en daarna kwamen er kut bands die over de dood schreeuwen en er ondertussen een trance-like deuntje onder flikkeren met een dubbele bassdrum , lange solo's en 3 barre accoorden
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij hebt ook een veelste lange uitleg op je fotoboek, zet er maar gewoon neer dat je kankerstupid bent en dat je gewoonweg niet weet waar de fuck je het over hebt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij hebt ook een veelste lange uitleg op je fotoboek, zet er maar gewoon neer dat je kankerstupid bent en dat je gewoonweg niet weet waar de fuck je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |