quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:24 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
powerweb! toch?
Ik was daar, lang lang geleden jaaps![]()
dan weet jij dus niet wat een gothic en een emo isquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
is al miljard keer uitgelegd. een emo is hetzelfde als een gothic maar jankt iets vaker.
dat ik liever een christen zou willen zijn dan een gothic betekend niet dat ik ook echt een christen wil zijn. maar het lijkt me minder erg dan een gothic zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ga je dan ook een priester worden en een heel zwart gewaad aan doen![]()
boeiend! het gaat hier dus over gothicsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef misantropia het volgende:
[..]
dan weet jij dus niet wat een gothic en een emo is
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoonquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
1. ze zijn lelijk.
2. ze stinken door hun gore ongewassen haren.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
ach het ligt eraan waar je woont heh, als je als alternatief gekleed persoon door Rotterdam loop word je automatisch allergisch voor buitenlanders gezien hun als geen ander alternatieve mensen beledigen en aanvallen, deze mensen hier zijn er niks bij vergeleken wat ik zoal naar me kop heb gekregen in de stad, 2 jaar geleden is nog een gothic jongen dood gemaakt door marokkanen puur omdat hij een gothic was, uiteraard komt dat niet in de media.
heb jij last van gothics ? hebben ze je weleens aangevallen ?quote:
Eigenlijk past het wel bij je ja, christenen zijn net zo bekrompenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat ik liever een christen zou willen zijn dan een gothic betekend niet dat ik ook echt een christen wil zijn. maar het lijkt me minder erg dan een gothic zijn.
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verfquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoon
ik denk dat jij zelf nog nooit een gothic heb gezien maar gewoon alles aanvalt wat niet 110% mcdonalds correct is.
McDonalds correct.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Gothics besteden vaak enorm veel aandacht aan hun haar en het haar is dus enorm schoon
ik denk dat jij zelf nog nooit een gothic heb gezien maar gewoon alles aanvalt wat niet 110% mcdonalds correct is.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef misantropia het volgende:
[..]
Eigenlijk past het wel bij je ja, christenen zijn net zo bekrompen
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verf![]()
nee die 10 ton gel dat die disco ventjes in hun haar smeren is lekker wil je zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t is heus niet altijd schoon, het glimt gewoon van de zwarte lak verf![]()
Alto.quote:
whaha hebben alto's tegenwoordig nike's aan en petjes op van een wakeboard team?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.
hij ziet er anders best sexy uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ze verzorgen hun haar ten minste beter dan jij met je alto-mat en je trucker-cap, ga je haar eens scheren lijkt gvd nergens op neem een model en niet niets, altos.
Jij vindt alles sexy waar ik een hekel aan heb.quote:
Hebben Goths tegenwoordig een hanekam en luisteren ze Punk en dragen ze de Punk idealen uit?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whaha hebben alto's tegenwoordig nike's aan en petjes op van een wakeboard team?
owja nu je het zegt ik ben volgens mij gewoon bang voor gothicsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef misantropia het volgende:
Ik weet zeker dat de mensen die hier goths aanvallen niet eens weten waarom ze het doen, ze zijn gewoon bang
vroeger zaten ook al van de ventjes in me klas, weigerde dan om naast goths te zitten omdat ze bang waren![]()
wat lul je mens, dat is een clip van de slechte horror film Thir13en Ghosts van een wijf dat een geest is en vroeger een moordenares wasquote:
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hebben Goths tegenwoordig een hanekam en luisteren ze Punk en dragen ze de Punk idealen uit?
Mensen waar je bang voor bent kun je ook het beste beledigen want dan heb je al helemaal geen reden om bang voor ze te zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef misantropia het volgende:
Ik weet zeker dat de mensen die hier goths aanvallen niet eens weten waarom ze het doen, ze zijn gewoon bang
vroeger zaten ook al van de ventjes in me klas, weigerde dan om naast goths te zitten omdat ze bang waren![]()
hip hop, zuchtquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
owja nu je het zegt ik ben volgens mij gewoon bang voor gothics![]()
nee bij jou?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef misantropia het volgende:
[..]
hip hop, zucht![]()
zit je broek laag genoeg en je onderbroek hoog genoeg ?
Niet dus en altos hebben van dat soort petjes op, nikes nog net niet maar wel andere Nike kleding, als je niet eens weet waar je over blaat hou dan je bek eens dicht anders kom je alleen over als een of andere domme kankermongool, dank je.quote:
whaha ik vind je eng hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Niet dus en altos hebben van dat soort petjes op, nikes nog net niet maar wel andere Nike kleding, als je niet eens weet waar je over blaat hou dan je bek eens dicht anders kom je alleen over als een of andere domme kankermongool, dank je.
behalve sonny moorequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij vindt alles sexy waar ik een hekel aan heb.
Ja PsyCha wtf?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef misantropia het volgende:
[..]
wat lul je mens, dat is een clip van de slechte horror film Thir13en Ghosts van een wijf dat een geest is en vroeger een moordenares was
Dat maakt hem niet minder dom hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
en nog iets.. die pet van mij he? das geen truckers cap
Ik hou van spitten net als je moeder van chips houdtquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
en nog iets.. die pet van mij he? das geen truckers cap
ik ben gangsta hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Zelfde model en buig eens je pet als een normaal mens en niet als zo'n "gangsta" homo.
Pas maar op, zometeen gaat ie je "hitten"quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik hou van spitten net als je moeder van chips houdt
Ik eet mc's met een bloederige dipsaus
mensen met zo'n onderschift kan ik niet serieus nemen, sorry![]()
Ik luister meer dan honderd verschillende genres.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ben gangsta hoordan moet dat natuurlijk
owja en nog iets meneer de punker, jij bent dan wel zo'n fanatieke punk luisteraar he? verbrand dan ook dat lelijke metal t-shirt van dark tranquility want dat is ook niet bepaald 'punk' he?
jammer, heb m niet zelf bed8quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik hou van spitten net als je moeder van chips houdt
Ik eet mc's met een bloederige dipsaus
mensen met zo'n onderschift kan ik niet serieus nemen, sorry![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
op de middelbare school waar ik zat gooiden we altijd lege appelsap pakjes tegen de gothics aan (die heel rebels op de ranzige grond zaten)![]()
het is ook overal hetzelfde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
op de middelbare school waar ik zat gooiden we altijd lege appelsap pakjes tegen de gothics aan (die heel rebels op de ranzige grond zaten)![]()
ja het was altijd heel spannend je weet maar nooit hoe die labiele gothics reageren, soms had ik er nachtmerries van!quote:
en trouwens gothics zijn heel schoon hoor, dus wss gebruiken ze hun jurk als grondkleed anders worden ze nog viesquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef Mustard_Man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |