Flame onquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kwalificeerd jezelf als een "emo".
Heb je al een scheermes gekocht en een dagboek?
Dat is ook weer een soort gothic volgens mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wat is nou een emo? Iemand die emotioneel is?
"As an adjective, emo can describe a style of fashion or music; or a general state of unhappiness, loneliness, or melancholy (as in "to feel emo")."quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
zo ongeveer jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zo'n gast met haar en schminkquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Gelukkig want het is echt goths of gothics en het is niet een ding het is of goths of gothics die dingen kan je niet verwarrenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef Shark.Bait het volgende:
zo beter?
nee, dat doe jij. ik speel even mee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kwalificeerd jezelf als een "emo".
ja, moet toch wel mijn oksels scherenquote:Heb je al een scheermes gekocht
nee, ben niet 12quote:en een dagboek?
Emoquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
"As an adjective, emo can describe a style of fashion or music; or a general state of unhappiness, loneliness, or melancholy (as in "to feel emo")."
Van wikipedia.
en daarna maakt ie er een einde aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:36 schreef tonks het volgende:
[..]
hij is gewoon weer een megalange post aan het typen
hey een snorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ben helemaal geen emo! vieze gothic!
en ik ben al helemaal geen homo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef CasB het volgende:
Emo is dood...die homo-achtige ventjes die naar My Chemical Romance luisteren zijn alleen maar scene.
Emo is al jaren dood. De emo/emocore van vroegah zat heel erg tegen hardcore aan, en dat waren geen huilies, maar die hadden teksten over gevoelens etc. Niet over dat het mietjes zijn
hahahaha, dit is zo'n verschrikkelijk domme opmerking dat 'ie bijna weer grappig is....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Skazminko het volgende:
Waarom 'romantiseren' goths de duivel?![]()
hoi casbquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef CasB het volgende:
Emo is dood...die homo-achtige ventjes die naar My Chemical Romance luisteren zijn alleen maar scene.
Emo is al jaren dood. De emo/emocore van vroegah zat heel erg tegen hardcore aan, en dat waren geen huilies, maar die hadden teksten over gevoelens etc. Niet over dat het mietjes zijn
had jij niet een geweldige mop over gothics?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
voor iedereen die graag meer wilt weten over gothics:
--------------------------------------------
Nog wat feitjes en weetjes over gothics:
* Gothics zijn niet depressief omdat hun konijn dood is, het is een vereist onderdeel van een gothic.
* Het is geen toeval dat gothics lelijk zijn.
* Gothics luisteren alleen klote-muziek.
* Gothics zijn heksen, en ze drinken bloed.
* Gothics aanbidden Satan.
* Gothics vinden pijn fijn. Deze connectie zie je bijvoorbeeld als je kijkt naar SM-attributen en gothic-kleding. SM gothic
* Sommige gothics, vooral de oudere, grijpen het gothic-zijn aan als methode om in SM-kleding over straat te kunnen zodat ze niet steeds van kleren hoeven te verwisselen.
* Gothics denken dat ze slim zijn en boven andere mensen staan omdat ze veganistisch zijn en nadenken over leven-dood. Het veganisme is echter een methode om extra bleek te worden en heeft weinig met de ware principes van een gothic te maken.
* Het onbegrepen voelen en afstand nemen van de maatschappij is om hun domheid te verbergen, het uiterlijk met haar horrorattributen zijn om mensen op afstand te houden zodat de gothic niet met haar domheid en lelijkheid wordt geconfronteerd.
------------------------------------------
gekopieerd van mijn goede vriend blaise: http://zopp.nl/spitted/5
Volgens mij is dat een stereotype emo inderdaad.quote:
ja, heulemaal zelf bedacht heh! ok hier komt ie weer voor de 4e keer op dit forum:quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef PsyCha het volgende:
[..]
had jij niet een geweldige mop over gothics?
Jij bent dus ook emo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
zij is dus echt geen emo, want ik ken haar toevallig![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
zij is dus echt geen emo, want ik ken haar toevallig![]()
zo overduidelijk het product van een gefrusteerd persoon dit... Op 2 regels na is het totale bullshit en die 2 die overblijven zijn discutabel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
* Gothics zijn niet depressief omdat hun konijn dood is, het is een vereist onderdeel van een gothic.
* Gothics vinden pijn fijn. Deze connectie zie je bijvoorbeeld als je kijkt naar SM-attributen en gothic-kleding. SM gothic
* Sommige gothics, vooral de oudere, grijpen het gothic-zijn aan als methode om in SM-kleding over straat te kunnen zodat ze niet steeds van kleren hoeven te verwisselen.
* Gothics denken dat ze slim zijn en boven andere mensen staan omdat ze veganistisch zijn en nadenken over leven-dood. Het veganisme is echter een methode om extra bleek te worden en heeft weinig met de ware principes van een gothic te maken.
* Het onbegrepen voelen en afstand nemen van de maatschappij is om hun domheid te verbergen, het uiterlijk met haar horrorattributen zijn om mensen op afstand te houden zodat de gothic niet met haar domheid en lelijkheid wordt geconfronteerd.
jij hebt een snorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
met snor
ik lust geen tapasquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wou je bijna mee uit vragen voor tapas bij de haagse lounge![]()
*neemt slok koud bier* Damn dan doe ik het al 8 jaar fout.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
net als alle emofagsquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef seto het volgende:
Dat nummer van Simple Plan is gewoon vet gay.
GMTAquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat we goths gingen bashen! boe!
Die op de 2e foto zijn gothic lolita's volgens mij, die vind ik stiekem wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:27 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whehehe
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef CasB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |