Dat is ook echt te zien als je je lelijke kutkop onder een berg met haar verbergt.quote:
boeie!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is ook echt te zien als je je lelijke kutkop onder een berg met haar verbergt.
neeman.. dan hadden we zon tof verhaaltje misgeelopenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Had de elephant man maar een hoop haar zal ie ook een goede voor je zijn..
matigquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Had de elephant man maar een hoop haar zal ie ook een goede voor je zijn..
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nuquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
neeman.. dan hadden we zon tof verhaaltje misgeelopen
enne waarom probeer je me niet meer te bashen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nudoe en jullie maar laat aan baggeren aangezien jullie een stelletje weggooiers zijn.
![]()
komop geef het nou toe, je doet het speciaal om onze aandacht, maak jezelf is blij en bash!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nudoe en jullie maar laat aan baggeren aangezien jullie een stelletje weggooiers zijn.
![]()
quote:(So say goodbye) to the vows you take
(And say goodbye) to the life you make
(And say goodbye) to the heart you break
And all the cyanide you drank.
MCR.quote:
thx!quote:
je kent de tekst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
MCR.
En dan overigens Sonny Moore kut vinden maar wel Gerard Way cool vinden wtf is daar mee?, zijn zelfde level faggyness.
Nee, maar google wel: http://www.google.com/search?q=lyrics+drank+cyanidequote:
ohwquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, maar google wel: http://www.google.com/search?q=lyrics+drank+cyanide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja offspringer!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:38 schreef seto het volgende:
Waarom doe je zo hard to get?
dat is 1 van de levensvragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:37 schreef Teije het volgende:
waarom? waarom zo?
dat kan je maar beter niet aan gothics vragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:39 schreef Teije het volgende:
wat is een leven
Goths romantiseren niet de duivel gezien geen 1 goth in de duivel gelooft, dat is wat christelijke organisaties beweren net zoals dat ze vroeger beweerde dat kruidevrouwtjes heksen waren die de duivel aanbaden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Skazminko het volgende:
Waarom 'romantiseren' goths de duivel?![]()
die drummer in je avatar heeft anders een behoorlijk emo kapsel hehequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ben helemaal geen emo! vieze gothic!
een mohawkquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:25 schreef misantropia het volgende:
[..]
die drummer in je avatar heeft anders een behoorlijk emo kapsel hehe
Vertel ? zins wanneer zijn ze christelijk ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:36 schreef Roellio het volgende:
Ach, alle gothics op de brandstapel. Dat vinden ze waarschijnlijk nog wel binnen hun 'scene' passen.
die!quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ga eens weg hypocrietje.
billy talentquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:30 schreef seto het volgende:
Welke band is het eigenlijk?
zit veel verschil in gotische kunst en gothic hoor! Mss had je effe moeten opletten tijdens CKV.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:35 schreef misantropia het volgende:
Maar goed, echte goth, dus niet die slipknot ventjes met teveel spikes en houtskool op hun gezicht is gewoon kunst, iedereen vind een Kathedraal of een gotische film prachtig, en de kleding word dan ineens afgekraakt ? hypocriet hoor
Je verward ze met crusties die verschonen hun ondergoed nooit hehequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:35 schreef seto het volgende:
Ik heb gehoord dat goths hun ondergoed soms een week lang niet verschonen.
discuss
Het hedendaagse gothic is voor een deel het romantiseren van de oude gotische kunst en nieuwe vormen daarvan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:36 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zit veel verschil in gotische kunst en gothic hoor! Mss had je effe moeten opletten tijdens CKV.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:38 schreef seto het volgende:
en jij bij Nederlandsch
gothicgekrijs.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:44 schreef PsyCha het volgende:
welke muziek luisteren gothics eigenlijk?
Kanker muziek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:44 schreef PsyCha het volgende:
leuke christelijke beschijving van een gothquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:43 schreef Mustard_Man het volgende:
voor de mensen die niet weten hoe een gothic eruit ziet:
[afbeelding]
GOTHICISHIERIHNOGWATquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:46 schreef PsyCha het volgende:
jongens ik was nog wel serieus.
New Wave goth rock bands zoals Bauhaus, Christian Death, London after Midnight, The Cure, The sisters of Mercy, hee veel klassiek en nog zoveel meer bands, en zins eind jaren 90 is de electronische muziek nogal groot geworden in de gothic wereld, electronische muziek waar zelfs gabbers nog voor weg rennen hehehe (wat ik dus zelf persoonlijk heb meegemaakt lol)quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:44 schreef PsyCha het volgende:
misschien renden ze wel weg voor jullie stankquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:49 schreef misantropia het volgende:
[..]
New Wave goth rock bands zoals Bauhaus, Christian Death, London after Midnight, The Cure, The sisters of Mercy, hee veel klassiek en nog zoveel meer bands, en zins eind jaren 90 is de electronische muziek nogal groot geworden in de gothic wereld, electronische muziek waar zelfs gabbers nog voor weg rennen hehehe (wat ik dus zelf persoonlijk heb meegemaakt lol)
nee niet the curequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:49 schreef misantropia het volgende:
[..]
New Wave goth rock bands zoals Bauhaus, Christian Death, London after Midnight, The Cure, The sisters of Mercy, hee veel klassiek en nog zoveel meer bands, en zins eind jaren 90 is de electronische muziek nogal groot geworden in de gothic wereld, electronische muziek waar zelfs gabbers nog voor weg rennen hehehe (wat ik dus zelf persoonlijk heb meegemaakt lol)
Welke stank ? ik sta anders ELKE DAG onder de douche, ik ben geen vieze stinkaap die bezweet de disco uit komtquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
misschien renden ze wel weg voor jullie stank
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:54 schreef misantropia het volgende:
[..]
Welke stank ? ik sta anders ELKE DAG onder de douche, ik ben geen vieze stinkaap die bezweet de disco uit komt
maar mesjes zijn handigerquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:58 schreef misantropia het volgende:
[..]
Nee dankje, ik gebruik een scheeraparaat![]()
vind dit nummer trouwens beter van The Cure http://www.youtube.com/watch?v=hj1zkBZCyZQquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:55 schreef seto het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=_f6-fv80M1A
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |