maar echt ik heb een grote schoenmaat hoor?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef OFfSprngr het volgende:
geblaat
ik wil niet veel zeggen, maar zo ben jij dus ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Zo'n hey-kijk-mij-ik-ben-veel-stoerder-dan-een-andere-subcultuur-omdat-ik-een-stereotype-beeld-van-ze-heb-dus-ben-ik-gewoon-veel-cooler-maar-heb-ik-eigenlijk-een-IQ-van-mn-schoenmaat topic.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar echt ik heb een grote schoenmaat hoor?
Dat is niet eens genoeg om geëxcuteerd te worden.quote:Schoenmaat 44
das jammer dan ben je nog niet van me afquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet eens genoeg om geëxcuteerd te worden.
Bewijs maar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar zo ben jij dus ook.
Je kunt het altijd nog zelf proberen, zet eens een mooie verticale streep over je onderarm.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
das jammer dan ben je nog niet van me af
Ze is een "Emo" want Emo is anders en er is geen Goth in dit topic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef seto het volgende:
PsyCha is al emo.
ow een expert! naah wat toevalligquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog zelf proberen, zet eens een mooie verticale streep over je onderarm.
ohja w8 ! toch wel 1 jaar.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef seto het volgende:
Gothics/Goths #2
Volgens mij is er wel een goth langsgeweest.
In Flames is een Melo-Death band, geen Gothic dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef seto het volgende:
Gothics/Goths #2
Volgens mij is er wel een goth langsgeweest.
gelukkig weet jij allesquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Tis zo funny om te zien hoe clueless mensen zijn.
Even uit interesse;quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
In Flames is een Melo-Death band, geen Gothic dus.
Meer dan de meeste mensen in dit topic iig anders zouden ze niet zo kankerstupid reageren.quote:
Uit (hard)Rock onstond met vooral een band Blue Cheer maar ook in zekere mate Led Zeppelin het Metal genre, dat werd later uitgebreid door Black Sabbath die ook gelijk het Doom genre hebben uitgevonden omdat het heel langzaam met duistere/apocalyptische/depressieve lyrics was, daarna is door het experimenteren tussen een Hardcore en Metal Thrash Metal onstaan, tegenlijkertijd was dat ook het geval met Grindcore wat een verder evolutie is van Hardcore maar later pas meer Metal invloeden kreeg, op een gegeven moment kreeg je Thrash bands zoals Testament en Slayer die harder gingen spelen en over morbide onderwerpen lyrics hadden, Death kwam toen al snel en daarna is het Death Metal genre geexplodeerd en zag het de komst van de Death grunt in de tussentijd was Death Metal niet hard genoeg meer voor sommige bands en kwam er een kruising tussen Death Metal en Grindcore maar goed, sommige bands wilden een meer Melodic versie van Death Metal zoals Death op de latere platen neer zetten samen met het Heartwork album van Carcass (die begonen als GoreGrind toen overgingen naar Death Metal, toen Melo-Death en op het laatst een soort van Death 'n Roll maakte) en later At The Gates die het genre echt op zetten onstond Melo-Death waarbij net daarna Dark Tranquillity, In Flames en Edge Of Sanity het licht zagen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef seto het volgende:
[..]
Even uit interesse;
Hoe komen mensen op al die verschillende namen voor genres?
En waarom moeten er zoveel verschillende zijn?
Zo wordt het toch alleen maar onoverzichtelijker, lijkt me.
Daar is het alleen zo dat beide kanten kankerstupid bezig zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:10 schreef seto het volgende:
Het is vergelijkbaar met het Israël-conflict ja.
hier is alleen Offsprngr kankerstupid bezig en de andere kant nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar is het alleen zo dat beide kanten kankerstupid bezig zijn.
Niet de meest overzichtelijke tekst, maar het is nu wel wat duidelijkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Uit (hard)Rock onstond met vooral een band Blue Cheer maar ook in zekere mate Led Zeppelin het Metal genre, dat werd later uitgebreid door Black Sabbath die ook gelijk het Doom genre hebben uitgevonden omdat het heel langzaam met duistere/apocalyptische/depressieve lyrics was, daarna is door het experimenteren tussen een Hardcore en Metal Thrash Metal onstaan, tegenlijkertijd was dat ook het geval met Grindcore wat een verder evolutie is van Hardcore maar later pas meer Metal invloeden kreeg, op een gegeven moment kreeg je Thrash bands zoals Testament en Slayer die harder gingen spelen en over morbide onderwerpen lyrics hadden, Death kwam toen al snel en daarna is het Death Metal genre geexplodeerd en zag het de komst van de Death grunt in de tussentijd was Death Metal niet hard genoeg meer voor sommige bands en kwam er een kruising tussen Death Metal en Grindcore maar goed, sommige bands wilden een meer Melodic versie van Death Metal zoals Death op de latere platen neer zetten samen met het Heartwork album van Carcass (die begonen als GoreGrind toen overgingen naar Death Metal, toen Melo-Death en op het laatst een soort van Death 'n Roll maakte) en later At The Gates die het genre echt op zetten onstond Melo-Death waarbij net daarna Dark Tranquillity, In Flames en Edge Of Sanity het licht zagen..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef PsyCha het volgende:
ze zien er mensafstotend uit.
Jij hebt ook een veelste lange uitleg op je fotoboek, zet er maar gewoon neer dat je kankerstupid bent en dat je gewoonweg niet weet waar de fuck je het over hebt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef boem-dikkie het volgende:
tgg veelste uitgebreid
bands als Led Zeppelin kwamen in de scene met het hardrock genre, Black Sabbath bracht met Ozzy metal in bekendheid en daarna kwamen er kut bands die over de dood schreeuwen en er ondertussen een trance-like deuntje onder flikkeren met een dubbele bassdrum , lange solo's en 3 barre accoorden
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij hebt ook een veelste lange uitleg op je fotoboek, zet er maar gewoon neer dat je kankerstupid bent en dat je gewoonweg niet weet waar de fuck je het over hebt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij hebt ook een veelste lange uitleg op je fotoboek, zet er maar gewoon neer dat je kankerstupid bent en dat je gewoonweg niet weet waar de fuck je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |