Maar ik mis de jaren 90quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Sorry maar dat is half Fok denk ik. Iedereen tussen de 15 en 25 was kind in de jaren 90.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Ik weet nog wie Captain Jack, Toy-Box, The spice girls en Aqua waren.
Ik herinner me de tijden dat Disney nog een grootmacht was.
Ik weet nog hoe je er niet bij hoorde als je geen flipp's had.
Ik weet nog dat deTurtles en later de power rangers altijd het gesprek onderwerp op school waren.
Dit is dus een klein stukje van mijn momenten van de jaren 90.
Ik hoop dat er hier meer 90's kids zijn
Mijn Lesbeau moeder heeft een grote mond tegen mij, iemand die de kinderbescherming kan bellenquote:
Het komt mij ook enigszins bekend voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef Sebasser het volgende:
Waar is dat Kyle en orange soda ook al weer van?
Denk je dat je dat niet mee krijgt als 6 en 8 jarige?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef NanKing het volgende:
Ik bedoel het niet algeheel lullig hoor, maar voor de helft ben je te jong om bewust te hebben meegemaakt.
Je was 6 toen kurt dood ging en 8 toen tupac dood ging, dus bij je eerste zin gaat het al een beetje fout.
Het is heel lang geledenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:02 schreef freiss het volgende:
[..]
Het komt mij ook enigsinds bekend voor
Kenan and Kylequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:02 schreef freiss het volgende:
[..]
Het komt mij ook enigsinds bekend voor
Oh dat natuurlijk.quote:
Wat jij wilquote:
En dat die kleren gestolen werdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh dat natuurlijk.. Die aflevering dat Kel zijn hoofd niet meer uit het hek kreeg
Inderdaad veel beter dan waar die jeugd nu naar kijkt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Telekids was gaaf
stol?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog hoe Madelief mijn hart stol bij de vpro.
Grunnigs me jongquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar ik mis de jaren 90![]()
Ik krijg nog steeds kippenvel bij Telekids momenten.
De enige aflevering die ik er van had gezien, was dat ze met een buggy der op uit ging.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Grunnigs me jong
En !! Madelief was lief![]()
Helemaal als je 8 bent.
ik weet nog hoe ze slakjes met zout ging besproeien![]()
Kenan is de dikkequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
kenan(of was het kel) is nu een stuk dikker
roddop manquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Grunnigs me jong
En !! Madelief was lief![]()
Helemaal als je 8 bent.
ik weet nog hoe ze slakjes met zout ging besproeien![]()
Ik werd natquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef densmee het volgende:
nog 3, 3 minuten voor een slot
Dat ik kap dat ik nok
Strakjes heel relaxed fijn in bad en dan plat
Iedereen de groeten, eens kijken we moeten nog...
3, 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok
De klok die blijft maar tikken, dus we komen er wel
samen naar het slot
Ja!! Jeugdsentiment!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef densmee het volgende:
Dat ik kap dat ik nok
samen naar het slot
Niks slot gewoon een nostalgie topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef densmee het volgende:
Dat ik kap dat ik nok
samen naar het slot
Het komt van telekids zegt googlequote:
Ik weet nog hoe knikkeren groot was geworden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
[knip]OP[/knip]
Linda roos en jessicaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Ringo het volgende:
Ik was 14, toen de jaren negentig begonnen. En eigenlijk werd het pas interessant toen ik achttien werd. 1994..
Iedereen had geld en werk, van internet had alleen de happy few gehoord, Jeroen Pauw zat nog gewoon bij RTL4, het woord 'paars' bracht bij velen een glimlach op de lippen, buitenlanders respecteerde je nog gewoon vanwege hun lekkere recepten en hun swingende muziek, alle zomers waren laf en regenachtig, geen koopzondagen, geen LPF, de allereerste pinautomaat bij de Albert Heijn, '15 miljoen mensen' zonder bittere ondertoon, Call TV, LindaRoos&Jessica, Hans van Mierlo, houthakkershemden, OK Computer, fitter, happier, more productive...
.... Nu. Alles anders. Zo snel. De tijd.
![]()
Je komt in adem noodquote:
Respect voor roos he die ligt ook al onder de zodenquote:
Tamagotchi die natuurlijk altijd eten wou als je net op school zatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef PrinceLu het volgende:
Middelbare school.![]()
CD-I![]()
Tamagotchi![]()
Klaparmbandjes![]()
Ah, de jaren 90.. Toen de lekkerste chocoladereep nog gewoon Raider heette.![]()
Wicky was vast gezicht op Kindernet in de jaren 90 jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Berkery het volgende:
Is Wickie de Viking dan herhaald in de jaren '90?![]()
...want Wickie is van mijn tijd, godverdomme, en ik ben ik de jaren '90 nooit kind geweest
En ik mis Beavis & Butthead in de OP![]()
Me too.... gejankt bij de laatste aflevering...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog hoe tof Telekids was en hoe verslaafd ik was aan pittige tijden.
Was dat die tekenzooi met dat nep hondje ?quote:
Dat niet maar kippenvel zeker welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Me too.... gejankt bij de laatste aflevering...
Marco?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Jugaros het volgende:
Ik geloofde echt dat Marco en irene gingen trouwen... En dan de harde volwassen wereld dat hij gewoon een Faget was...![]()
Carloquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Jugaros het volgende:
Ik geloofde echt dat Marco en irene gingen trouwen... En dan de harde volwassen wereld dat hij gewoon een Faget was...![]()
Net als een aantal miljoen anderenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:32 schreef -IksRee- het volgende:
Je bent verdomme 11 jaar jonger als ik en dan open je zo'n topic?
Je was verdomme een kind in de jaren 00.
lol je bent van 88 en je kan je herinneren wanneer cobain dood ging?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog wanneer 2pac en kurt dood gingen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik werd nat
ik verzoop als een kat
maar hoe kan dat?
ik zit gewoon in bad..
Edit: Hallo Qunix
zie pagina 1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
lol je bent van 88 en je kan je herinneren wanneer cobain dood ging?
toen was je 6
Als ik thuiskwam had ie altijd de hele boel ondergescheten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tamagotchi die natuurlijk altijd eten wou als je net op school zat
Oh, First hit op precies die zinnen.in google leverde jou opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:39 schreef Qunix het volgende:
HAKKÛH!!!!!!!
[..]Ben ik niet
![]()
!!111
DU BIST GEPNVD!!!!11einz!!!!![]()
![]()
:d
!!111-owertyhu
Marco, Carlo moet je nagaan hoe goed die therapie heeft gewerktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Carlo![]()
Maar goed toen mijn moeder vertelde '' maar eeum carlo is homo hoor''
Storte mijn 9 jarige wereld ook even in![]()
Serieusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, First hit op precies die zinnen.in google leverde jou op
Ik nam hem altijd stiekem mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:39 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Als ik thuiskwam had ie altijd de hele boel ondergescheten.![]()
Alsjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap hem trouwens niet... Geef eens de google url
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap hem trouwens niet... Geef eens de google url
Ik die standaard gele.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik nam hem altijd stiekem mee.
Ik had een starwars robot versie![]()
leuk meisjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijt
daar had ie en smoesje voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
lol je bent van 88 en je kan je herinneren wanneer cobain dood ging?
toen was je 6
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijt
Helaas kwam ik er pas ietsje later achter, Toen ik het ;wat eet je nu; topic wou gaan invullen + een mooi plaatjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat van dat ontbijt is ook iets uit de jaren 90 trouwens
Niet meegekregen, maar weet wel wie het zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Carlo & Irenequote:Ik weet nog hoe tof Telekids was en hoe verslaafd ik was aan pittige tijden.
Ik niet, ik keek geen VPROquote:Ik weet nog hoe Madelief mijn hart stol bij de vpro.
De buurman.. Dat is niet Albertooooooooooooooo toch of de burgemeester?quote:Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Captain Jack is doodquote:Ik weet nog wie Captain Jack, Toy-Box, The spice girls en Aqua waren.
Is dat veranderd dan?quote:Ik herinner me de tijden dat Disney nog een grootmacht was.
Knikkeren was de bomb!quote:Ik weet nog hoe je er niet bij hoorde als je geen flipp's had.
Michaelangelo!!quote:Ik weet nog dat deTurtles en later de power rangers altijd het gesprek onderwerp op school waren.
Maar toen was Sonic nog wel op Nintendo hardware!quote:Ik weet nog dat iedereen of voor Sonic of voor Mario was.
Kindernet was al na mijn tijdquote:Ik weet nog dat ik vroeger altijd naar Kindernet keek buiten het weekend om.
Een jongetje!quote:Ik weet nog dat ik me altijd afvroeg of Wicky de Viking nou een jongetje of een meisje was.
Ik weet nog dat GTST begon met Isa Hoes enzoquote:Ik weet nog hoe ik na gtst altijd naar bed moest.
Ah mijn god! Daar werd je misselijk van van die dingen!quote:Ik weet nog hoe die vreselijke rose koeken eters werden geintroduceert bij Villa Achterwerk
Utreg was voor het laatst wat eerderquote:Ik weet nog wanneer Feyenoord voor het laatst kampioen werd.
Ga maar door!quote:En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dan wordt dit een wel erg lang topic.
Geboren 1980, dus ja.. I remember a lotquote:Dit is dus een klein stukje van mijn momenten van de jaren 90.
Raider!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb
[afbeelding]
verloren aan
[afbeelding]
Maar nu willen ze misschien wel met je komen feestenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[afbeelding]
Ik kon ze nooit uitstaan...
Kheb de eerste 2 DVD boxen hier staanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef Lisanne__tje het volgende:
Vrouwenvleugel... maar eigenlijk mocht ik dat niet kijken
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef Vampess het volgende:
Ik kan me Purno de Purno nog herinneren, springend op een springkussen van tieten (kan me de context niet goed meer herinneren, ik begreep het ook niet echt). Pas vele jaren later begreep ik waar hij dus op aan't springen was, en me verbaasd over wat er vroeger in de middag wel niet op de tv was
Helaas werken de filmpjes op de villa site nietIk zou het nog wel eens terug willen zien
En Rambo & Rambo was ook.. weird, zacht uitgedrukt :p
Wickie is van af de introductie herhaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Berkery het volgende:
Is Wickie de Viking dan herhaald in de jaren '90?![]()
...want Wickie is van mijn tijd, godverdomme, en ik ben ik de jaren '90 nooit kind geweest
En ik mis Beavis & Butthead in de OP![]()
Boes was toch met die fietspomp enzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wickie is van af de introductie herhaald![]()
welke os kan ons iets leren?
BOES BOES! BOES BOES!
Fietsbandquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boes was toch met die fietspomp enzo?
Hee, ken je the Fugees nog?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef densmee het volgende:
wij hadden tenminste aqua en barbie girl
en niet die rap muziek
Dan had ik een Lindworm uitvoering, mijne wou altijd etenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er was een land hier ver vandaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:34 schreef perezoso het volgende:
Een vleugje uit mijn jeugd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mis mijn he-man pop
Traantjes rollen over mijn wangenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:31 schreef Remzz het volgende:
De laatste minuten van Telekids![]()
http://www.youtube.com/watch?v=S_KgBIV6bY8&mode=related&search=
Nee dankje. En deze zijn ook niet welkom:quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar nu willen ze misschien wel met je komen feesten![]()
Jaren 80.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:16 schreef DragonFire het volgende:
- Flippos waren leuk maar wie kent de garbage pail kids
[afbeelding]
Ik weet nog hoe tof Telekids was en hoe verslaafd ik was aan pittige tijden.
Ik weet nog hoe Madelief mijn hart stol bij de vpro.
Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Ik weet nog wie Captain Jack, Toy-Box, The spice girls en Aqua waren.
Ik herinner me de tijden dat Disney nog een grootmacht was.
Ik weet nog hoe je er niet bij hoorde als je geen flipp's had.
Ik weet nog dat deTurtles en later de power rangers altijd het gesprek onderwerp op school waren.
Ik weet nog dat iedereen of voor Sonic of voor Mario was.
Ik weet nog dat ik vroeger altijd naar Kindernet keek buiten het weekend om.
Ik weet nog dat ik me altijd afvroeg of Wicky de Viking nou een jongetje of een meisje was.
Ik weet nog hoe ik na gtst altijd naar bed moest.
Ik weet nog dat Kyle verliefd was op Orange Soda.
Ik weet nog dat in superhelden de anti held plots helemaal hot was.
Ik weet nog hoe die vreselijke rose koeken eters werden geintroduceert bij Villa Achterwerk
Ik weet nog wanneer Feyenoord voor het laatst kampioen werd.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dan wordt dit een wel erg lang topic.
"Who loves orange soda? Kel loves orange soda. Is it true? I do, I do, I do-o!"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog dat Kyle Kel verliefd was op Orange Soda.
quote:Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Was dat niet Meneer Octaaf De Bolle? "Mijn Miranda zegt altijd: 'Pa, zoals jij kunt...'"quote:De buurman.. Dat is niet Albertooooooooooooooo toch of de burgemeester?
Toch niet, had ik het toch goed:quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:24 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
[..]
Was dat niet Meneer Octaaf De Bolle? "Mijn Miranda zegt altijd: 'Pa, zoals jij kunt...'"
Nintendoquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef Europees het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog dat ik een ''daalder'' kreeg af en toe om wat lekkers te kopen op de markt
Ik weet nog dat telekids ermee stopte
ik weet nog dat we amper achter de computer/xbox/playstation zaten maar buiten speelde of op de nintendo
![]()
Nostalgie![]()
![]()
Eu.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef Europees het volgende:
Ik weet nog dat ik een ''daalder'' kreeg af en toe om wat lekkers te kopen op de markt
Nostalgie![]()
![]()
Zo niet waar wat je nu zegt. Tenzij je alleen maar door mensen van het kamp omring werd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
NintendoDat was voor de breezah jügend (enspé) van toen
Ok een knaakquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Ringo het volgende:
[..]. In de jaren 90.
Daalder.
Je bedoelt vast een 'riks'.
Een knaak dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Ringo het volgende:
[..]. In de jaren 90.
Daalder.
Je bedoelt vast een 'riks'.
Waarschijnlijk jaquote:
Enige "andere" dat nintendo te bieden had was mario, maar mario was toch niet boeiendquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo niet waar wat je nu zegt. Tenzij je alleen maar door mensen van het kamp omring werd.
Boes Boesquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:43 schreef cheukert het volgende:
Boes Boes
Boes Boes
Sta toch niet te koeieneren ofzo was het toch
Tegenwoordig zegt de jeugd Rampeneren![]()
Koeieneren ruleert dik
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boesquote:Welke os kan ons iets leren?
Boes Boes
Boes Boes
En een fietsband repareren?
Boes Boes
Boes Boes
Rock 'n Roll en ook nog de Samba
danst hij met je mee
Wie laat zich niet koeioneren?
Boes Boes
Boes Boes
Boes Boes
Boes Boes
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Boes Boes
Boes Boes
Die laat zich niet koeieneren
Die gezouten zonnebloempitte dingen, heb ik hier nog een zakje van liggen ergensquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:54 schreef Cyaa het volgende:
Dommel die hond en semafoor en balthasar
En Boes Boes was ook vet
En de Furbie dan?
En bij zo'n beetje elk Happy Hardcore dat ik hoor denk ik aan de basisschoolMental Theo shit enzo, weird. En dat nummer, no no! no no no no! weetjewel?
![]()
Ik vrat toen ook vet veel gezoute zonnepitten, wie nog meer?
En de flippo's spaarde ik ook, evenals pokémon kaarten en al die onzin. Man wat een geld had ik kunnen besparen in die tijdDenk je dan ook nog niet echt over na he.
No limit bedoel je van 2 Unlimitedquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:54 schreef Cyaa het volgende:
En bij zo'n beetje elk Happy Hardcore dat ik hoor denk ik aan de basisschoolMental Theo shit enzo, weird. En dat nummer, no no! no no no no! weetjewel?
![]()
Je leerde er anders wel wat vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:49 schreef Sebasser het volgende:
Jules unlimited, dat was echt een stom iets.
Dan kijk ik nog liever naar discovery
Geweldig was dat, met Dokter Ericquote:Medisch centrum west![]()
Ja dat is die Dude van Wordt vervolgd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef thaduck het volgende:
Voor de echte kenners:
[afbeelding]
Volgens mij was hij in de jaren 90 ook nogal bekendKijken of nog meer mensen weten hoe hij heet en wat hij presenteerde (en ja, er is zelfs nog een website van
)
Pekelquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef thaduck het volgende:
Voor de echte kenners:
[afbeelding]
Volgens mij was hij in de jaren 90 ook nogal bekendKijken of nog meer mensen weten hoe hij heet en wat hij presenteerde (en ja, er is zelfs nog een website van
)
Sorry, maar ik denk dat jij 1994 heel anders hebt ervaren dan ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Ringo het volgende:
alle zomers waren laf en regenachtig
Transformers waren ook jaren 80quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:06 schreef Killaht het volgende:
GI Joe, is meer jaren 80/begin 90 maar was zeker geweldig!
Transformers waren ook de shit, daarna is t alleen maar verziekt..met beast wars enzo, gaat nergens meer over.
Ja, MiniStars!quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:11 schreef Suuz_ het volgende:
telekids
pittige tijden
er was ok zo'n show dat heette mini-ster ofzo? was een liedje bij
mini ster mini steeheer
mini mini mini mini ster
wat klinkt dat dom haha maargoed kan iemand zich dit herinneren? ik kan het me maar heel vaag herinneren maar het zit er wel ergens in mijn hoofd haha
haha lachen! dat is écht lang geleden! ik weet het nog maar heel vaag maar ik vond het wel heel tof dat weet ik wel hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ja, MiniStars!
Soort Kinderen voor Kinderen, maar dan anders. Ze zongen bekende liedjes met een andere tekst.
Ik heb er nog een bandje van..
Elke ochtend, pauze en middag op het schoolplein aan het flippo'en en voetballenquote:
ook al geen jaren 90quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Sodium het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Oh, jeugdsentiment.
Maar wel jeugdsentiment. Ik ben een mix uit de jaren '80 en '90. Al werden wicky en barbapapa op Kindernet wel uitgezonden tijdens de jaren '90.quote:
Daar heb ik nog de single van, met 5 versies van het nummerquote:
Daar heb ik alle 2 de CD's nog vanquote:Later ook nog is uitgebracht met de Smurfen en Irene Moors
Peter Jan Rens deed Geef Nooit Op...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef Miss_kausalaya het volgende:
- geef nooit op van, kweet niet meer wie dat presenteerde,
- de ECHTE willem Wever
en die gezoute zonnepitten at ik ook altijd, en die fireballs ofzo, van die soort kauwgomballen, waren toen ineens heel populair..
Peter-Jan Rensquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef Miss_kausalaya het volgende:
- geef nooit op van, kweet niet meer wie dat presenteerde,
- de ECHTE willem Wever
Judith de Bruin toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef alors het volgende:
Eeen eehh die ene met Angela Groothuizen geloof ik, hoe heette dat ook alweer, ohja de Droomshowook altijd van die vette prijzen daar
![]()
Han Pekel dus, presentator van Wordt Vervolgd (ik ben Doopy, ik ben 8 jaar en ik doe Roadrunner na: miep miep mieeuwwwww)! Das meer 80's btw.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef thaduck het volgende:
Voor de echte kenners:
)
Amai he daar waren wij hier in het dorp helemaal gek van he.quote:
de grote uitdaging ofzo toch? ook zo'n programma waarin ze binnen 24 uur mensen gingen helpen enzo...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef alors het volgende:
Eeen eehh die ene met Angela Groothuizen geloof ik, hoe heette dat ook alweer, ohja de Droomshowook altijd van die vette prijzen daar
![]()
Hart in Aktie heeft dat idee gestolenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
de grote uitdaging ofzo toch? ook zo'n programma waarin ze binnen 24 uur mensen gingen helpen enzo...![]()
Eerder veroordeeld voor belastingfraude.. dacht dat hij bij wordt vervolgd als een soort taakstraf was begonnen..quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Han Pekel dus, presentator van Wordt Vervolgd (ik ben Doopy, ik ben 8 jaar en ik doe Roadrunner na: miep miep mieeuwwwww)! Das meer 80's btw.
Later trouwens veroordeeld voor belastingfraude.
de 90's![]()
http://jaren90.wwzapper.com/
Op een hele goedkope manier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hart in Aktie heeft dat idee gestolen
TNF zit hier toch ook op het forum?quote:
Daar zijn zelfs 3 cd's van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:40 schreef Vampess het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de single van, met 5 versies van het nummer
[..]
Daar heb ik alle 2 de CD's nog van
Jeugdsentiment
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:04 schreef Mgolovic het volgende:
Trotste eigenaar van 2 dvd's van Boes, en 2 dvd's van Vrouwtje Theelepel![]()
Helemaal geweldig! Tegenwoordig zijn ze Nederlands gesproken, als het uitgezonden wordt. Haalt meteen het genot uit de tekenfilmquote:Cow and Chicken
Johnny Bravo
IR Baboon
Dexters Lab
Pokemon hoort wel degelijk thuis in dit rijtje. Was samen met Dragonball Z toch echt dé hype eind jaren 90.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef densmee het volgende:
pokemon is te nieuw en hoort hier niet thuis
praat hier over mevrouw kaktus en telekids en doe ie het of doet ie het niet![]()
quote:Ik was een kind in de jaren ’90. Toen er nog leuke televisieprogramma’s gemaakt werden. Zaterdagmorgen Telekids. Met Pittige Tijden, genieten met visite, wij zijn beter, de Lipstick-show, de vraag-maar-raak-gast, de Megablubberpowerrace. Dat was op RTL-4. Een commerciële zender. De eerste. En toen nog leuk. ’s Avonds Goede Tijden Slechte Tijden. Dat begon met een aflevering op een school. Met een hele jonge Antonie Kamerling en een nog jongere Reinout Oerlemans die ruzie kregen. Alleen meisjes keken ernaar. Maar iedereen wist wat er gebeurde in Meerdijk. Na Goede Tijden Slechte Tijden naar bed.
Ik was een kind in de jaren ’90. Ik kreeg Flippo’s bij een zak chips. Daar kon je mee flippoën. Of verzamelen in een map. Wie ze niet had, hoorde er toch echt niet bij. Als het regende kon je niet flippoën. Dus zette je je Nintendo aan. Kroop je in de huid van een Italiaanse loodgieter. Of zijn broer. Moest je de prinses gaan redden uit de klauwen van een schildpad-achtige. Of je zette je 486 Personal Computer aan. Speelde je Lemmings, of SimCity. Dat startte je op met DOS. En dat zag je in VGA beeld. Later kreeg je Windows. Had je een harde schijf van 20 MB. Sloeg je files op een klein schijfje. Waar je er dan ook honderden van had.
Ik was een kind in de jaren ’90. Ik keek voetbal nog echt met het bord op schoot. Ajax-Feyenoord was soms live op televisie. Om 18.00 uur ’s avonds. Of gewoon om 14.30 ’s middags. Ajax was toen erg goed. Won de Europa Cup 3 en de Chamions League. Werd Wereldkampioen. Op een dinsdagmorgen. En iedereen heeft het gezien. Richard Krajicek won Wimbledon. Joop Alberda maakte het Nederlands volleybalteam Olympisch Kampioen. Het Nederlands voetbalelftal werkte toe naar een penaltysyndroom. “We” werden bijna wereldkampioen. Feyenoord behaalde zijn laatste landstitel.
Ik was een kind in de jaren ’90. MC Hammer – U Can’t Touch This. Human Resource – Dominator. Rotterdam Termination Source – Poing. Nuke – Nana. Robin S. – Show Me Love. 2 Unlimited – No Limit. DJ Bobo – Somebody Dance With Me. Reel 2 Real – I Like To Move It. Scooter – Hyper Hyper. Charly Lownoise & Mental Theo – Wonderfull Days. DJ Paul Elstak – Life Is Like A Dance. Party Animals – Aquarius. BBE – Seven Days And One Week. Robert Miles – Children. The Sunclub – Fiësta. R.O.O.S. – Instant Moments. Sash! – Encore Une Fois. Marshall Masters – I Like It Loud. Faithless – God Is A DJ. Vengaboys – Boom Boom Boom Boom. Southside Spinners – Luvstruck. DJ Jean – The Launch. System F – Out Of The Blue. Gouryella – Gouryella. Mr. Oizo – Flat Beat. Wamdue Project – King Of My Castle. Eiffel 65 – Blue.
Ik was een kind in de jaren ’90. MTV was een rockzender. Je kon nog liedjes aanvragen ook. En kijken naar Beavis & Butthead. Fabienne en Bridget waren VJ’s bij TMF. Het was allemaal vrolijk. Buitenlanders werden nog gewaardeerd. Ze maakten zulk lekker voedsel. De regering kleurde paars van de welvaart. Een Twix was nog een Raider. Lays heette nog gewoon Smiths. Naar school ging je in je aussie of je cavello. Of je was een skater. Zij reden daarvoor op de skatebike. Die kocht je dan weer met guldens. Ik voel me oud worden. Ik ga niet zeggen dat vroeger alles beter was. Wel anders. Vrolijker. Of is dat omdat ik een kind was in de jaren’90?
Dat was hilarisch, ja. Understatement ook nog. Heerlijke serie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
[afbeelding]
Ik heb me kapot gelachen zeg.![]()
Respectquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef hoM3r het volgende:
Waarom krijg ik geen uitingen van respect, ik heb verdomme aan de LIPSTICK SHOW meegedaan. En mn zus aan All you need is love.
Mja, mijn geschiedenisleraar zat in de jury bij de Achmea Kennisquiz, maar dat is van '02.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die met tv dingen hebben meegedaan. Ja, een leraar van vroeger deed mee aan Lingo.
ik heb gehuild tegelijk met davids en seedorf die naast Rijkaard zatenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef Komakie het volgende:
Ik heb Krajicek Wimbledon zien winnen en Ajax de Europa cup 1
you bet yaquote:
donder op met die mongolenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
dat liedje was wel cool ja en soms was het wel geinig maar voor mij is dat de deur geweest voor al die japanse mislukte cartoonsquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja... Voorlopers van ChinChan en al die andere bagger...
Al blijft dat liedje en die vervelende commentator best grappig.
Deze series ken ik eigenlijk pas vanaf de jaren 00. Ook al weet ik dat dragonball Z uit de jaren 80 komt volgens mij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
Cow and Chicken![]()
![]()
![]()
Johnny Bravo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IR Baboon![]()
![]()
![]()
Dexters Lab![]()
Powerpuff Girls![]()
(niet zeiken, alle jongens keken dit
)
Dragonball Z![]()
![]()
![]()
Ik liet de Tamagotchi altijd bij moeders achter, dan moest die hem eten geven en zijn drolletjes opruimen. Deed ze dat niet en verscheen er een grafzerk in beeld, dan was het huis te klein.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan moest je zo bij een onderdeel altijd zoveel mogelijk negerzoenen (ja, ik blijf consequent nergerzoenen zeggen) in een doos proppen, en wat overbleef moest je opetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef alors het volgende:
![]()
HIM....HIIIHHAAHIHHAAAquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
Alfred J. Kwak![]()
Boes (Boes)![]()
![]()
Calimero![]()
Thomas (stoomlocomotief)![]()
Cow and Chicken![]()
![]()
![]()
Johnny Bravo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IR Baboon![]()
![]()
![]()
Dexters Lab![]()
Powerpuff Girls![]()
)
Dragonball Z![]()
![]()
![]()
Ik mik Loreland(dit was té leip)
MTV Europe![]()
TMF toen het nog goed was![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
HIM, wtf, dit is toch geen kinderserie meer? travestietenlol in Powerpuff Girls
![]()
Ik was helemaal kapot toen ik erachter kwam dat Carlo homo was![]()
![]()
Wie kent deze nog:
[afbeelding]
Ik heb me kapot gelachen zeg.![]()
Jaren 90 zegt me alleen iets op TV gebied. De rest is hedendaags even normaal.
Ik had 4 van die dingen volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Kennen jullie trouwens de jojo-rage nog? Jojo's van de Twix, en de Lion enzo. Ik had zo'n mooie rode jojo, ik was er alleen erg slecht in, in Jojo-en.
Die topicreeks in WOW was heerlijk, over muziek uit de jaren '90quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:20 schreef borisz het volgende:
dan nog maar ff wat leuke muziek erin gooien http://www.youtube.com/watch?v=hp_-4ZHN5QM
Ik ben nu dan ook een opa in een jong lichaam volgens mijn vriendin.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Te kinderachtig? Uit '86? Jeemig, je was tien in '96.
Jep. Ik ben nog bijna kampioen geworden bij die kampioenschappen 10 jaar terug in Amsterdamquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Kennen jullie trouwens de jojo-rage nog? Jojo's van de Twix, en de Lion enzo. Ik had zo'n mooie rode jojo, ik was er alleen erg slecht in, in Jojo-en.
PIZZACATS!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
OMFG,quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
True, maar het was dan ook gewoon humor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
Powerpuff Girls![]()
)
Ik had een gouden Twix.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Samurari Pizzacats zijn het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
Samurai Pizzacatsquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
buskruit is verstoppertjequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef NanKing het volgende:
Is dat niet gewoon busje trap?
Jaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
De Bremer Stadsmuzikantenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PrinceLu het volgende:
De Bremer Stadsmuzikanten.![]()
[afbeelding]
je bent de hele 90's kind geweest, en van de 80's weet je, zeg maar gerust, helemaal niets meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Geboren in '86, ik ben een tweener tussen de 80'ies en de 90'ies. De 90'ies zijn vaak te kinderachtig voor me omdat ik al wat ouder was, en van de 80'ies weet ik niet heel veel meer. Wat moet ik doen, wat moet ik toch doen!
Ja, maar wat heeft dat met de 90's te maken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Kennen jullie trouwens de jojo-rage nog?
Ik heb nog een prullebak met David de kabouterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Veroniek het volgende:
Alfred was mn grote vriend en David de Kabouter! Heb ik nog steeds mn handdoek van
Familie Robinson ! Snorkels !
Jee bij mij ook zeg...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PrinceLu het volgende:
De tovenaar van OZ!
[afbeelding]
Het zien van dit plaatje bracht een hoop herinneringen naar boven zeg!![]()
Dat noemden wij weer blikspuitquote:Cyaa
Busje trap is hetzelfde als buskruit, spelletje met verstoppen en bal wegschoppen enzo.
Is er nog steeds op =] alleen vond ik het vroeger leuker.quote:thaduck
- Jules Unlimited
Idd lolquote:PrinceLu
Het zien van dit plaatje bracht een hoop herinneringen naar boven zeg!
Daar heb ik een vloer puzzel van gehadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Veroniek het volgende:
David de Kabouter!
hé ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De enige aflevering die ik er van had gezien, was dat ze met een buggy der op uit ging.
en toen was der iets, en moest ze met die buggy de bosjes in of zo.
Daar stonden der vrienden, oh, en toen moest ze verhuizen of zo
ik ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef freiss het volgende:
Ik keek vroeger ook wel eens naar de Mini Playbackshow![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |