Maar ik mis de jaren 90quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Sorry maar dat is half Fok denk ik. Iedereen tussen de 15 en 25 was kind in de jaren 90.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Ik weet nog wie Captain Jack, Toy-Box, The spice girls en Aqua waren.
Ik herinner me de tijden dat Disney nog een grootmacht was.
Ik weet nog hoe je er niet bij hoorde als je geen flipp's had.
Ik weet nog dat deTurtles en later de power rangers altijd het gesprek onderwerp op school waren.
Dit is dus een klein stukje van mijn momenten van de jaren 90.
Ik hoop dat er hier meer 90's kids zijn
Mijn Lesbeau moeder heeft een grote mond tegen mij, iemand die de kinderbescherming kan bellenquote:
Het komt mij ook enigszins bekend voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef Sebasser het volgende:
Waar is dat Kyle en orange soda ook al weer van?
Denk je dat je dat niet mee krijgt als 6 en 8 jarige?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef NanKing het volgende:
Ik bedoel het niet algeheel lullig hoor, maar voor de helft ben je te jong om bewust te hebben meegemaakt.
Je was 6 toen kurt dood ging en 8 toen tupac dood ging, dus bij je eerste zin gaat het al een beetje fout.
Het is heel lang geledenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:02 schreef freiss het volgende:
[..]
Het komt mij ook enigsinds bekend voor
Kenan and Kylequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:02 schreef freiss het volgende:
[..]
Het komt mij ook enigsinds bekend voor
Oh dat natuurlijk.quote:
Wat jij wilquote:
En dat die kleren gestolen werdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef freiss het volgende:
[..]
Oh dat natuurlijk.. Die aflevering dat Kel zijn hoofd niet meer uit het hek kreeg
Inderdaad veel beter dan waar die jeugd nu naar kijkt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Telekids was gaaf
stol?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog hoe Madelief mijn hart stol bij de vpro.
Grunnigs me jongquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar ik mis de jaren 90![]()
Ik krijg nog steeds kippenvel bij Telekids momenten.
De enige aflevering die ik er van had gezien, was dat ze met een buggy der op uit ging.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Grunnigs me jong
En !! Madelief was lief![]()
Helemaal als je 8 bent.
ik weet nog hoe ze slakjes met zout ging besproeien![]()
Kenan is de dikkequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
kenan(of was het kel) is nu een stuk dikker
roddop manquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Grunnigs me jong
En !! Madelief was lief![]()
Helemaal als je 8 bent.
ik weet nog hoe ze slakjes met zout ging besproeien![]()
Ik werd natquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef densmee het volgende:
nog 3, 3 minuten voor een slot
Dat ik kap dat ik nok
Strakjes heel relaxed fijn in bad en dan plat
Iedereen de groeten, eens kijken we moeten nog...
3, 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok
De klok die blijft maar tikken, dus we komen er wel
samen naar het slot
Ja!! Jeugdsentiment!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef densmee het volgende:
Dat ik kap dat ik nok
samen naar het slot
Niks slot gewoon een nostalgie topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef densmee het volgende:
Dat ik kap dat ik nok
samen naar het slot
Het komt van telekids zegt googlequote:
Ik weet nog hoe knikkeren groot was geworden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
[knip]OP[/knip]
Linda roos en jessicaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Ringo het volgende:
Ik was 14, toen de jaren negentig begonnen. En eigenlijk werd het pas interessant toen ik achttien werd. 1994..
Iedereen had geld en werk, van internet had alleen de happy few gehoord, Jeroen Pauw zat nog gewoon bij RTL4, het woord 'paars' bracht bij velen een glimlach op de lippen, buitenlanders respecteerde je nog gewoon vanwege hun lekkere recepten en hun swingende muziek, alle zomers waren laf en regenachtig, geen koopzondagen, geen LPF, de allereerste pinautomaat bij de Albert Heijn, '15 miljoen mensen' zonder bittere ondertoon, Call TV, LindaRoos&Jessica, Hans van Mierlo, houthakkershemden, OK Computer, fitter, happier, more productive...
.... Nu. Alles anders. Zo snel. De tijd.
![]()
Je komt in adem noodquote:
Respect voor roos he die ligt ook al onder de zodenquote:
Tamagotchi die natuurlijk altijd eten wou als je net op school zatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:20 schreef PrinceLu het volgende:
Middelbare school.![]()
CD-I![]()
Tamagotchi![]()
Klaparmbandjes![]()
Ah, de jaren 90.. Toen de lekkerste chocoladereep nog gewoon Raider heette.![]()
Wicky was vast gezicht op Kindernet in de jaren 90 jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Berkery het volgende:
Is Wickie de Viking dan herhaald in de jaren '90?![]()
...want Wickie is van mijn tijd, godverdomme, en ik ben ik de jaren '90 nooit kind geweest
En ik mis Beavis & Butthead in de OP![]()
Me too.... gejankt bij de laatste aflevering...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog hoe tof Telekids was en hoe verslaafd ik was aan pittige tijden.
Was dat die tekenzooi met dat nep hondje ?quote:
Dat niet maar kippenvel zeker welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Me too.... gejankt bij de laatste aflevering...
Marco?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Jugaros het volgende:
Ik geloofde echt dat Marco en irene gingen trouwen... En dan de harde volwassen wereld dat hij gewoon een Faget was...![]()
Carloquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Jugaros het volgende:
Ik geloofde echt dat Marco en irene gingen trouwen... En dan de harde volwassen wereld dat hij gewoon een Faget was...![]()
Net als een aantal miljoen anderenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:32 schreef -IksRee- het volgende:
Je bent verdomme 11 jaar jonger als ik en dan open je zo'n topic?
Je was verdomme een kind in de jaren 00.
lol je bent van 88 en je kan je herinneren wanneer cobain dood ging?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog wanneer 2pac en kurt dood gingen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik werd nat
ik verzoop als een kat
maar hoe kan dat?
ik zit gewoon in bad..
Edit: Hallo Qunix
zie pagina 1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
lol je bent van 88 en je kan je herinneren wanneer cobain dood ging?
toen was je 6
Als ik thuiskwam had ie altijd de hele boel ondergescheten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tamagotchi die natuurlijk altijd eten wou als je net op school zat
Oh, First hit op precies die zinnen.in google leverde jou opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:39 schreef Qunix het volgende:
HAKKÛH!!!!!!!
[..]Ben ik niet
![]()
!!111
DU BIST GEPNVD!!!!11einz!!!!![]()
![]()
:d
!!111-owertyhu
Marco, Carlo moet je nagaan hoe goed die therapie heeft gewerktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Carlo![]()
Maar goed toen mijn moeder vertelde '' maar eeum carlo is homo hoor''
Storte mijn 9 jarige wereld ook even in![]()
Serieusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, First hit op precies die zinnen.in google leverde jou op
Ik nam hem altijd stiekem mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:39 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Als ik thuiskwam had ie altijd de hele boel ondergescheten.![]()
Alsjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap hem trouwens niet... Geef eens de google url
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap hem trouwens niet... Geef eens de google url
Ik die standaard gele.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik nam hem altijd stiekem mee.
Ik had een starwars robot versie![]()
leuk meisjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijt
daar had ie en smoesje voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
lol je bent van 88 en je kan je herinneren wanneer cobain dood ging?
toen was je 6
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijt
Helaas kwam ik er pas ietsje later achter, Toen ik het ;wat eet je nu; topic wou gaan invullen + een mooi plaatjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat van dat ontbijt is ook iets uit de jaren 90 trouwens
Niet meegekregen, maar weet wel wie het zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog wanneer 2pac en kurt dood gingen![]()
Carlo & Irenequote:Ik weet nog hoe tof Telekids was en hoe verslaafd ik was aan pittige tijden.
Ik niet, ik keek geen VPROquote:Ik weet nog hoe Madelief mijn hart stol bij de vpro.
De buurman.. Dat is niet Albertooooooooooooooo toch of de burgemeester?quote:Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Captain Jack is doodquote:Ik weet nog wie Captain Jack, Toy-Box, The spice girls en Aqua waren.
Is dat veranderd dan?quote:Ik herinner me de tijden dat Disney nog een grootmacht was.
Knikkeren was de bomb!quote:Ik weet nog hoe je er niet bij hoorde als je geen flipp's had.
Michaelangelo!!quote:Ik weet nog dat deTurtles en later de power rangers altijd het gesprek onderwerp op school waren.
Maar toen was Sonic nog wel op Nintendo hardware!quote:Ik weet nog dat iedereen of voor Sonic of voor Mario was.
Kindernet was al na mijn tijdquote:Ik weet nog dat ik vroeger altijd naar Kindernet keek buiten het weekend om.
Een jongetje!quote:Ik weet nog dat ik me altijd afvroeg of Wicky de Viking nou een jongetje of een meisje was.
Ik weet nog dat GTST begon met Isa Hoes enzoquote:Ik weet nog hoe ik na gtst altijd naar bed moest.
Ah mijn god! Daar werd je misselijk van van die dingen!quote:Ik weet nog hoe die vreselijke rose koeken eters werden geintroduceert bij Villa Achterwerk
Utreg was voor het laatst wat eerderquote:Ik weet nog wanneer Feyenoord voor het laatst kampioen werd.
Ga maar door!quote:En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dan wordt dit een wel erg lang topic.
Geboren 1980, dus ja.. I remember a lotquote:Dit is dus een klein stukje van mijn momenten van de jaren 90.
Ik hoop dat er hier meer 90's kids zijn
Raider!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb
[afbeelding]
verloren aan
[afbeelding]
Maar nu willen ze misschien wel met je komen feestenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[afbeelding]
Ik kon ze nooit uitstaan...
Kheb de eerste 2 DVD boxen hier staanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef Lisanne__tje het volgende:
Vrouwenvleugel... maar eigenlijk mocht ik dat niet kijken
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef Vampess het volgende:
Ik kan me Purno de Purno nog herinneren, springend op een springkussen van tieten (kan me de context niet goed meer herinneren, ik begreep het ook niet echt). Pas vele jaren later begreep ik waar hij dus op aan't springen was, en me verbaasd over wat er vroeger in de middag wel niet op de tv was
Helaas werken de filmpjes op de villa site nietIk zou het nog wel eens terug willen zien
En Rambo & Rambo was ook.. weird, zacht uitgedrukt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |