Ik nam hem altijd stiekem mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:39 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Als ik thuiskwam had ie altijd de hele boel ondergescheten.![]()
Alsjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap hem trouwens niet... Geef eens de google url
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap hem trouwens niet... Geef eens de google url
Ik die standaard gele.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik nam hem altijd stiekem mee.
Ik had een starwars robot versie![]()
leuk meisjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijt
daar had ie en smoesje voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
lol je bent van 88 en je kan je herinneren wanneer cobain dood ging?
toen was je 6
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Weetje wat je bij afbeeldingen moet drukken op google.nl : cruesli ontbijt
Helaas kwam ik er pas ietsje later achter, Toen ik het ;wat eet je nu; topic wou gaan invullen + een mooi plaatjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat van dat ontbijt is ook iets uit de jaren 90 trouwens
Niet meegekregen, maar weet wel wie het zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog wanneer 2pac en kurt dood gingen![]()
Carlo & Irenequote:Ik weet nog hoe tof Telekids was en hoe verslaafd ik was aan pittige tijden.
Ik niet, ik keek geen VPROquote:Ik weet nog hoe Madelief mijn hart stol bij de vpro.
De buurman.. Dat is niet Albertooooooooooooooo toch of de burgemeester?quote:Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Captain Jack is doodquote:Ik weet nog wie Captain Jack, Toy-Box, The spice girls en Aqua waren.
Is dat veranderd dan?quote:Ik herinner me de tijden dat Disney nog een grootmacht was.
Knikkeren was de bomb!quote:Ik weet nog hoe je er niet bij hoorde als je geen flipp's had.
Michaelangelo!!quote:Ik weet nog dat deTurtles en later de power rangers altijd het gesprek onderwerp op school waren.
Maar toen was Sonic nog wel op Nintendo hardware!quote:Ik weet nog dat iedereen of voor Sonic of voor Mario was.
Kindernet was al na mijn tijdquote:Ik weet nog dat ik vroeger altijd naar Kindernet keek buiten het weekend om.
Een jongetje!quote:Ik weet nog dat ik me altijd afvroeg of Wicky de Viking nou een jongetje of een meisje was.
Ik weet nog dat GTST begon met Isa Hoes enzoquote:Ik weet nog hoe ik na gtst altijd naar bed moest.
Ah mijn god! Daar werd je misselijk van van die dingen!quote:Ik weet nog hoe die vreselijke rose koeken eters werden geintroduceert bij Villa Achterwerk
Utreg was voor het laatst wat eerderquote:Ik weet nog wanneer Feyenoord voor het laatst kampioen werd.
Ga maar door!quote:En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dan wordt dit een wel erg lang topic.
Geboren 1980, dus ja.. I remember a lotquote:Dit is dus een klein stukje van mijn momenten van de jaren 90.
Ik hoop dat er hier meer 90's kids zijn
Raider!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb
[afbeelding]
verloren aan
[afbeelding]
Maar nu willen ze misschien wel met je komen feestenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[afbeelding]
Ik kon ze nooit uitstaan...
Kheb de eerste 2 DVD boxen hier staanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef Lisanne__tje het volgende:
Vrouwenvleugel... maar eigenlijk mocht ik dat niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |