Judith de Bruin toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef alors het volgende:
Eeen eehh die ene met Angela Groothuizen geloof ik, hoe heette dat ook alweer, ohja de Droomshowook altijd van die vette prijzen daar
![]()
Han Pekel dus, presentator van Wordt Vervolgd (ik ben Doopy, ik ben 8 jaar en ik doe Roadrunner na: miep miep mieeuwwwww)! Das meer 80's btw.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef thaduck het volgende:
Voor de echte kenners:
Volgens mij was hij in de jaren 90 ook nogal bekendKijken of nog meer mensen weten hoe hij heet en wat hij presenteerde (en ja, er is zelfs nog een website van
)
Amai he daar waren wij hier in het dorp helemaal gek van he.quote:
de grote uitdaging ofzo toch? ook zo'n programma waarin ze binnen 24 uur mensen gingen helpen enzo...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef alors het volgende:
Eeen eehh die ene met Angela Groothuizen geloof ik, hoe heette dat ook alweer, ohja de Droomshowook altijd van die vette prijzen daar
![]()
Hart in Aktie heeft dat idee gestolenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
de grote uitdaging ofzo toch? ook zo'n programma waarin ze binnen 24 uur mensen gingen helpen enzo...![]()
Eerder veroordeeld voor belastingfraude.. dacht dat hij bij wordt vervolgd als een soort taakstraf was begonnen..quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Han Pekel dus, presentator van Wordt Vervolgd (ik ben Doopy, ik ben 8 jaar en ik doe Roadrunner na: miep miep mieeuwwwww)! Das meer 80's btw.
Later trouwens veroordeeld voor belastingfraude.
de 90's![]()
http://jaren90.wwzapper.com/
Op een hele goedkope manier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hart in Aktie heeft dat idee gestolen
TNF zit hier toch ook op het forum?quote:
Daar zijn zelfs 3 cd's van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:40 schreef Vampess het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de single van, met 5 versies van het nummer
[..]
Daar heb ik alle 2 de CD's nog van
Jeugdsentiment
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:04 schreef Mgolovic het volgende:
Trotste eigenaar van 2 dvd's van Boes, en 2 dvd's van Vrouwtje Theelepel![]()
Helemaal geweldig! Tegenwoordig zijn ze Nederlands gesproken, als het uitgezonden wordt. Haalt meteen het genot uit de tekenfilmquote:Cow and Chicken
Johnny Bravo
IR Baboon
Dexters Lab
Pokemon hoort wel degelijk thuis in dit rijtje. Was samen met Dragonball Z toch echt dé hype eind jaren 90.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef densmee het volgende:
pokemon is te nieuw en hoort hier niet thuis
praat hier over mevrouw kaktus en telekids en doe ie het of doet ie het niet![]()
quote:Ik was een kind in de jaren ’90. Toen er nog leuke televisieprogramma’s gemaakt werden. Zaterdagmorgen Telekids. Met Pittige Tijden, genieten met visite, wij zijn beter, de Lipstick-show, de vraag-maar-raak-gast, de Megablubberpowerrace. Dat was op RTL-4. Een commerciële zender. De eerste. En toen nog leuk. ’s Avonds Goede Tijden Slechte Tijden. Dat begon met een aflevering op een school. Met een hele jonge Antonie Kamerling en een nog jongere Reinout Oerlemans die ruzie kregen. Alleen meisjes keken ernaar. Maar iedereen wist wat er gebeurde in Meerdijk. Na Goede Tijden Slechte Tijden naar bed.
Ik was een kind in de jaren ’90. Ik kreeg Flippo’s bij een zak chips. Daar kon je mee flippoën. Of verzamelen in een map. Wie ze niet had, hoorde er toch echt niet bij. Als het regende kon je niet flippoën. Dus zette je je Nintendo aan. Kroop je in de huid van een Italiaanse loodgieter. Of zijn broer. Moest je de prinses gaan redden uit de klauwen van een schildpad-achtige. Of je zette je 486 Personal Computer aan. Speelde je Lemmings, of SimCity. Dat startte je op met DOS. En dat zag je in VGA beeld. Later kreeg je Windows. Had je een harde schijf van 20 MB. Sloeg je files op een klein schijfje. Waar je er dan ook honderden van had.
Ik was een kind in de jaren ’90. Ik keek voetbal nog echt met het bord op schoot. Ajax-Feyenoord was soms live op televisie. Om 18.00 uur ’s avonds. Of gewoon om 14.30 ’s middags. Ajax was toen erg goed. Won de Europa Cup 3 en de Chamions League. Werd Wereldkampioen. Op een dinsdagmorgen. En iedereen heeft het gezien. Richard Krajicek won Wimbledon. Joop Alberda maakte het Nederlands volleybalteam Olympisch Kampioen. Het Nederlands voetbalelftal werkte toe naar een penaltysyndroom. “We” werden bijna wereldkampioen. Feyenoord behaalde zijn laatste landstitel.
Ik was een kind in de jaren ’90. MC Hammer – U Can’t Touch This. Human Resource – Dominator. Rotterdam Termination Source – Poing. Nuke – Nana. Robin S. – Show Me Love. 2 Unlimited – No Limit. DJ Bobo – Somebody Dance With Me. Reel 2 Real – I Like To Move It. Scooter – Hyper Hyper. Charly Lownoise & Mental Theo – Wonderfull Days. DJ Paul Elstak – Life Is Like A Dance. Party Animals – Aquarius. BBE – Seven Days And One Week. Robert Miles – Children. The Sunclub – Fiësta. R.O.O.S. – Instant Moments. Sash! – Encore Une Fois. Marshall Masters – I Like It Loud. Faithless – God Is A DJ. Vengaboys – Boom Boom Boom Boom. Southside Spinners – Luvstruck. DJ Jean – The Launch. System F – Out Of The Blue. Gouryella – Gouryella. Mr. Oizo – Flat Beat. Wamdue Project – King Of My Castle. Eiffel 65 – Blue.
Ik was een kind in de jaren ’90. MTV was een rockzender. Je kon nog liedjes aanvragen ook. En kijken naar Beavis & Butthead. Fabienne en Bridget waren VJ’s bij TMF. Het was allemaal vrolijk. Buitenlanders werden nog gewaardeerd. Ze maakten zulk lekker voedsel. De regering kleurde paars van de welvaart. Een Twix was nog een Raider. Lays heette nog gewoon Smiths. Naar school ging je in je aussie of je cavello. Of je was een skater. Zij reden daarvoor op de skatebike. Die kocht je dan weer met guldens. Ik voel me oud worden. Ik ga niet zeggen dat vroeger alles beter was. Wel anders. Vrolijker. Of is dat omdat ik een kind was in de jaren’90?
Dat was hilarisch, ja. Understatement ook nog. Heerlijke serie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
[afbeelding]
Ik heb me kapot gelachen zeg.![]()
Respectquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef hoM3r het volgende:
Waarom krijg ik geen uitingen van respect, ik heb verdomme aan de LIPSTICK SHOW meegedaan. En mn zus aan All you need is love.
Mja, mijn geschiedenisleraar zat in de jury bij de Achmea Kennisquiz, maar dat is van '02.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die met tv dingen hebben meegedaan. Ja, een leraar van vroeger deed mee aan Lingo.
ik heb gehuild tegelijk met davids en seedorf die naast Rijkaard zatenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:44 schreef Komakie het volgende:
Ik heb Krajicek Wimbledon zien winnen en Ajax de Europa cup 1
you bet yaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |