donder op met die mongolenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
dat liedje was wel cool ja en soms was het wel geinig maar voor mij is dat de deur geweest voor al die japanse mislukte cartoonsquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja... Voorlopers van ChinChan en al die andere bagger...
Al blijft dat liedje en die vervelende commentator best grappig.
Deze series ken ik eigenlijk pas vanaf de jaren 00. Ook al weet ik dat dragonball Z uit de jaren 80 komt volgens mij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
Cow and Chicken![]()
![]()
![]()
Johnny Bravo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IR Baboon![]()
![]()
![]()
Dexters Lab![]()
Powerpuff Girls![]()
(niet zeiken, alle jongens keken dit
)
Dragonball Z![]()
![]()
![]()
Ik liet de Tamagotchi altijd bij moeders achter, dan moest die hem eten geven en zijn drolletjes opruimen. Deed ze dat niet en verscheen er een grafzerk in beeld, dan was het huis te klein.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tamagotchi die natuurlijk altijd eten wou als je net op school zat
Dan moest je zo bij een onderdeel altijd zoveel mogelijk negerzoenen (ja, ik blijf consequent nergerzoenen zeggen) in een doos proppen, en wat overbleef moest je opetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef alors het volgende:
Eeen eehh die ene met Angela Groothuizen geloof ik, hoe heette dat ook alweer, ohja de Droomshowook altijd van die vette prijzen daar
![]()
HIM....HIIIHHAAHIHHAAAquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
Alfred J. Kwak![]()
Boes (Boes)![]()
![]()
Calimero![]()
Thomas (stoomlocomotief)![]()
Cow and Chicken![]()
![]()
![]()
Johnny Bravo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IR Baboon![]()
![]()
![]()
Dexters Lab![]()
Powerpuff Girls![]()
)
Dragonball Z![]()
![]()
![]()
Ik mik Loreland(dit was té leip)
MTV Europe![]()
TMF toen het nog goed was![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
HIM, wtf, dit is toch geen kinderserie meer? travestietenlol in Powerpuff Girls
![]()
Ik was helemaal kapot toen ik erachter kwam dat Carlo homo was![]()
![]()
Wie kent deze nog:
[afbeelding]
Ik heb me kapot gelachen zeg.![]()
Jaren 90 zegt me alleen iets op TV gebied. De rest is hedendaags even normaal.
Ik had 4 van die dingen volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Kennen jullie trouwens de jojo-rage nog? Jojo's van de Twix, en de Lion enzo. Ik had zo'n mooie rode jojo, ik was er alleen erg slecht in, in Jojo-en.
Die topicreeks in WOW was heerlijk, over muziek uit de jaren '90quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:20 schreef borisz het volgende:
dan nog maar ff wat leuke muziek erin gooien http://www.youtube.com/watch?v=hp_-4ZHN5QM
Ik ben nu dan ook een opa in een jong lichaam volgens mijn vriendin.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Te kinderachtig? Uit '86? Jeemig, je was tien in '96.
Jep. Ik ben nog bijna kampioen geworden bij die kampioenschappen 10 jaar terug in Amsterdamquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Kennen jullie trouwens de jojo-rage nog? Jojo's van de Twix, en de Lion enzo. Ik had zo'n mooie rode jojo, ik was er alleen erg slecht in, in Jojo-en.
PIZZACATS!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
OMFG,quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
True, maar het was dan ook gewoon humor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
Powerpuff Girls![]()
)
Ik had een gouden Twix.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Samurari Pizzacats zijn het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
Samurai Pizzacatsquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie kentThe Pizzacats
nog?
[afbeelding]
buskruit is verstoppertjequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef NanKing het volgende:
Is dat niet gewoon busje trap?
Jaaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
De Bremer Stadsmuzikantenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PrinceLu het volgende:
De Bremer Stadsmuzikanten.![]()
[afbeelding]
je bent de hele 90's kind geweest, en van de 80's weet je, zeg maar gerust, helemaal niets meerquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Geboren in '86, ik ben een tweener tussen de 80'ies en de 90'ies. De 90'ies zijn vaak te kinderachtig voor me omdat ik al wat ouder was, en van de 80'ies weet ik niet heel veel meer. Wat moet ik doen, wat moet ik toch doen!
Ja, maar wat heeft dat met de 90's te maken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef Cheesecake het volgende:
Kennen jullie trouwens de jojo-rage nog?
Ik heb nog een prullebak met David de kabouterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Veroniek het volgende:
Alfred was mn grote vriend en David de Kabouter! Heb ik nog steeds mn handdoek van
Familie Robinson ! Snorkels !
Jee bij mij ook zeg...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PrinceLu het volgende:
De tovenaar van OZ!
[afbeelding]
Het zien van dit plaatje bracht een hoop herinneringen naar boven zeg!![]()
Dat noemden wij weer blikspuitquote:Cyaa
Busje trap is hetzelfde als buskruit, spelletje met verstoppen en bal wegschoppen enzo.
Is er nog steeds op =] alleen vond ik het vroeger leuker.quote:thaduck
- Jules Unlimited
Idd lolquote:PrinceLu
Het zien van dit plaatje bracht een hoop herinneringen naar boven zeg!
Daar heb ik een vloer puzzel van gehadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Veroniek het volgende:
David de Kabouter!
hé ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De enige aflevering die ik er van had gezien, was dat ze met een buggy der op uit ging.
en toen was der iets, en moest ze met die buggy de bosjes in of zo.
Daar stonden der vrienden, oh, en toen moest ze verhuizen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |