"Who loves orange soda? Kel loves orange soda. Is it true? I do, I do, I do-o!"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog dat Kyle Kel verliefd was op Orange Soda.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet nog wanneer Feyenoord voor het laatst kampioen werd.
Dit is dus een klein stukje van mijn momenten van de jaren 90.
Ik hoop dat er hier meer 90's kids zijn
quote:Ik weet nog hoe die buurman heet die vroeger bij Samson streken uithaalde.
Was dat niet Meneer Octaaf De Bolle? "Mijn Miranda zegt altijd: 'Pa, zoals jij kunt...'"quote:De buurman.. Dat is niet Albertooooooooooooooo toch of de burgemeester?
Toch niet, had ik het toch goed:quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:24 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
[..]
Was dat niet Meneer Octaaf De Bolle? "Mijn Miranda zegt altijd: 'Pa, zoals jij kunt...'"
Nintendoquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef Europees het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog dat ik een ''daalder'' kreeg af en toe om wat lekkers te kopen op de markt
Ik weet nog dat telekids ermee stopte
ik weet nog dat we amper achter de computer/xbox/playstation zaten maar buiten speelde of op de nintendo
![]()
Nostalgie![]()
![]()
Eu.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef Europees het volgende:
Ik weet nog dat ik een ''daalder'' kreeg af en toe om wat lekkers te kopen op de markt
Nostalgie![]()
![]()
Zo niet waar wat je nu zegt. Tenzij je alleen maar door mensen van het kamp omring werd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
NintendoDat was voor de breezah jügend (enspé) van toen
Ok een knaakquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Ringo het volgende:
[..]. In de jaren 90.
Daalder.
Je bedoelt vast een 'riks'.
Een knaak dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef Ringo het volgende:
[..]. In de jaren 90.
Daalder.
Je bedoelt vast een 'riks'.
Waarschijnlijk jaquote:
Enige "andere" dat nintendo te bieden had was mario, maar mario was toch niet boeiendquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo niet waar wat je nu zegt. Tenzij je alleen maar door mensen van het kamp omring werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |