Inderdaad, en dan Inter reglementair de wedstrijd laten winnen aangezien het andere team geschorst is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:49 schreef VoreG het volgende:
Op basis van televisiebeelden dat hele team schorsen
Om dit nou het Ajax publiek te noemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lachuh dat ajax publiek. De hele wedstrijd hoor je ze niet en als er een gele kaart word gegeven fluiten ze, en dat is dan ook meteen het hoogtepunt van wat ze hebben laten horen![]()
Wanneer is er volgens jou dan Ajax publiek aanwezig?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Om dit nou het Ajax publiek te noemen
Ah ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lachuh dat ajax publiek. De hele wedstrijd hoor je ze niet en als er een gele kaart word gegeven fluiten ze, en dat is dan ook meteen het hoogtepunt van wat ze hebben laten horen![]()
Zijn dit de dagjesmensen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk dat er weinig verschil zal zijn tussen dit publiek en het standaard ajaxpubliek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euh, dit zijn dagjesmensenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax is met een hoofdletter. Word is met DT.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ajax nog nooit met een hoofdletter geschreven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is met een hoofdletter. Word is met DT.
Er spelen geen Italianen mee in dat elftalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef Jasza het volgende:
Schop schop schop ze neer, schop die italiaanse homos neer.
Maar je schrijft het zelf met een d.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is met een hoofdletter. Word is met DT.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef PyTh het volgende:
ajax maakt weinig indruk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef PyTh het volgende:
ajax maakt weinig indruk
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate bevestigde in o.a. de Volkskrant dat Ajax vanavond tegen Internazionale en zaterdagavond tegen Manchester United niet voluit zal spelen.
Dit omdat de Amsterdammers volgende week woensdag de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League tegen FC Kopenhagen spelen. En dat is jammer voor het Tournament.
'‘Het is een moeilijke situatie, maar ik moet keuzen maken’, zei Ten Cate. ‘De spelers willen zich graag presenteren aan het publiek, maar de mensen zullen zich realiseren dat het niet doenlijk is om drie topwedstrijden te spelen in zes dagen tijd.’ (foto: Tamara Baart)
Die dus,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Ogararu vind ik na een wat weifelend begin wél een goede indruk maken trouwens.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk dat er weinig verschil zal zijn tussen dit publiek en het standaard ajaxpubliek.
excuses excusesquote:
Agh kom op, die opmerking van Cart_man kon niet veel duidelijker zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
AT is voor dagjesmensen, dat weet zelfs jij wel. De echte supporters sparen voor de wedstrijden die er wel toe doen.
Vertongen is die gozer die die wereldgoal maakte tegen Cambuurquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
wat riep die speaker nou laat je horen amsterdam![]()
![]()
en wie is die vertongen nou weer hebben ze die uit FC de kampioenen geplukt.
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar het was dus echt zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef Borkydude het volgende:
Laat iemand de opstelling es posten...
o dat joch en dat ze bij de aftrap als lijm aan de grond stondenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vertongen is die gozer die die wereldgoal maakte tegen Cambuur
Waarom kijk je eigenlijk, je haat Ajax toch zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar het was dus echt zo![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Vertonghen is beter dan die vetpad Janssen, en hij is nog veel jongerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
en wie is die vertongen nou weer hebben ze die uit FC de kampioenen geplukt.
Ik zit achter de computer met de tv achter me aan, daar vang je af en toe nog wel eens wat opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Waarom kijk je eigenlijk, je haat Ajax toch zo?
denk dat onze theo dit seizoen veel meer en beter zal speler dan dat blaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen is beter dan die vetpad Janssen, en hij is nog veel jonger![]()
DK is zo verzot en verliefd op Ajax dat hij het niet kan nalaten in elk Ajax-topic van zijn liefde voor onze club blijk te geven en natuurlijk kan hij dan ook niet ontbreken in een topic over het AT.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Haruhi het volgende:
Waarom kijk je eigenlijk, je haat Ajax toch zo?
Het is dan ook maar een wisselspeler uit de jeugd, dus waar praten we over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk dat onze theo dit seizoen veel meer en beter zal speler dan dat blaag![]()
Zeg dat maar niet te snel, ik verwacht veel wedstrijden en zelfs basisplekken voor die jongen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een wisselspeler uit de jeugd, dus waar praten we over.
en theo is ook niet meer dik , dus waar hebben we het helemaal overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een wisselspeler uit de jeugd, dus waar praten we over.
Gast, wat wil je nou...quote:
doe maar niet , na 31 aug. is ie toch wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:17 schreef Haruhi het volgende:
Word ik gebanned als ik Dirk-Kuijt de dood toewens?
Wat zeik je nou?quote:
Topaankoop van Koemanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:17 schreef borisz het volgende:
sonck wie is dat?
doen ze in nederland altijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat wordt er bij beide wedstrijden kinderachtig gefloten zeg.
0-1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoeveel is het?
Die ene bij dat schot van Rosenberg was wel aardig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Nog geen goede of mooie aanval gezien van Ajax
het blijven Italianen he. daar valt weinig te genieten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Nog geen goede of mooie aanval gezien van Ajax
Boeiend...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef evert het volgende:
wat een saaie wedstrijd. net maar weer de gouden race van inge dekker gekeken
2e wel, 1e nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
1e was een penal 2e niet.
Ik vind van nietquote:
Op het AT trekken de scheidrechters geen seconde blessuretijd bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:46 schreef -Wolf- het volgende:
kennelijk moeten we weer wachten tot de 94e minuut.
Noem je dat nog voetballen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Ach, er verandert toch nooit iets aan het voetbal van Inter. Je zou maar Inter-fan zijn, beschamend om zulke dure ploegen toch altijd zo passief te zien voetballen.
en ook beschamend dat je na 17 jaar op zo'n manier kampioen van Italie moet worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Ach, er verandert toch nooit iets aan het voetbal van Inter. Je zou maar Inter-fan zijn, beschamend om zulke dure ploegen toch altijd zo passief te zien voetballen.
Het lukt ze niet op een andere manier, dus ze zijn er verschrikkelijk blij mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
en ook beschamend dat je na 17 jaar op zo'n manier kampioen van Italie moet worden.
Dan moet ie naakt over het veld gaan rennen ofzo want hij is aan het douchen of zit op de bankquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik ben tevreden over de tweede helft.
Hier ook, plus Sneijder en ook toch weer Rosenberg. KJH was redelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook.
Jaap Stam, Ogararu en Gabri vielen mij op.
What's new?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef -Wolf- het volgende:
Commentaar van SBS6 was trouwens weer om te huilen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil wel over haar heen cummen. Zo aantrekkelijk is ze wel.
Viel wel mee. Tweede helft was in ieder geval een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef PyTh het volgende:
die zat er inderdaad goed in maar voor de rest was het redelijk bedroevend.
Viel best mee. Tweede helft was meer richting de echte basisopstelling en toen waren we echt niet de mindere.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef PyTh het volgende:
die zat er inderdaad goed in maar voor de rest was het redelijk bedroevend.
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien al beantwoord hier, maar kan het zo gauw niet vinden:
Mogen Rooney en Scholes de volgende wedstrijd meedoen?
Laten we deze nog maar eens extra quoten voor cultheldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef mikey99 het volgende:
Gabri wordt een goede
En de persoon die ergens tijdens de eertse wedstrijd komt binnen wandelen vanuit de Pathé is MrDoegewoonquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
Voor straks:
Die schreeuwerd die jullie op de achtergrond horen, dat is Doc.
Dat dikkertje met dat zwarte T-shirt, dat is nou tong80
Die met die rollator voorover lopende bejaarde, dat is nou golfer
en dat jochie erbij, dat is Kamagurka.![]()
Ze kunnen gewoon niet anders. Dit is hoe ze spelen. En dat weet Ajax al jaren, dus waarom ze deze ploeg uitnodigen weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap ook niet dat Inter zelfs in een oefenpartij zo speelt...
Klopt en terrecht ook van beide. Vieze elleboog van Rooney, en hard van achter trappen van Scoles.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef -Wolf- het volgende:
Ik neem aan dat die spelers van ManU die rood kregen, vandaag niet mogen spelen. Ik ruik kansen voor AJAX!
Vieze elleboog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:56 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Klopt en terrecht ook van beide. Vieze elleboog van Rooney, en hard van achter trappen van Scoles.
Int stadion leek het zo, heb nog geen herhaling gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vieze elleboog.
Was niks aan de hand.
Alweer zo'n kleuter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ajakkes
Zit niet zo te zeiken, je ziet toch wel voor welke club ik ben. Dat heet psychologische oorlogvoering. Mieperd..quote:
de sperz natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:29 schreef Suijk het volgende:
Wie bedoel je precies met de benaming SCUM, golfer?
Van der Sar had ook rood moeten hebben, dus zoveel maakt het ook weer niet uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als daar 'n elleboog bij zat, dan ben ik de kerstmanNee, geel was meer op zijn plaats geweest. Van Scholes was gewoon terecht.
Ik wens Ajakkes veel succes bij 't verpulveren van Man U, ik denk dat 't eerder andersom is
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:56 schreef okee6 het volgende:
Tja waarom organiseert Ajax een toernooi als dat helemaal niet uitkomt en het er zich toch niet voor 100% wil presenteren? Als je dan zo'n Italiaanse keeper vlak voor tijd de bal in eigen doel ziet duwen, nadat de verdediging al uiteen week, wil je als toeschouwer toch je geld terug lijkt me.
Als Ajax niet komt, geen toernooiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef OnlineGokker het volgende:
Ajax organiseert het toernooi volgens mij niet
jij bent grappig, whehehe...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:56 schreef okee6 het volgende:
Tja waarom organiseert Ajax een toernooi als dat helemaal niet uitkomt en het er zich toch niet voor 100% wil presenteren? Als je dan zo'n Italiaanse keeper vlak voor tijd de bal in eigen doel ziet duwen, nadat de verdediging al uiteen week, wil je als toeschouwer toch je geld terug lijkt me.
Met zulke namen zou ik -meegerekend dat het voor de seizoenstart is- toch redelijk voetbal willen zien. Als Sneijder dan mag wandelen en nog maar eens mag proberen te scoren... Uiteindelijk wil zo'n bal er dan wel eens in rollen. Met als voordeel dat er vandaag nog iets op het spel staat voor het thuispubliek.quote:
Yup, we waren de scouts van FC Balzak net voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:13 schreef Adothehague het volgende:
Wie is Vertongen nou weer hebben ze die weggeplukt bij FC Scheendekker ofzo?
Was dat al helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, we waren de scouts van FC Balzak net voor.
http://www.youtube.com/watch?v=W8JRohf8clg
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word dat ook omgeroepen bij competitiewedstrijden?
Nope. Dan zit het volk van gister er gelukkig niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word dat ook omgeroepen bij competitiewedstrijden?
Dat was alleen niet te horen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Rotterdam loop weg na de 1e helft.
Ja, die riedeltjes kennen we nu zo onderhand wel. Kan het weer gewoon over dat toernooi gaan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:17 schreef Adothehague het volgende:
Feyenoord heeft tenminste een legioen. In die arena is het altijd muisstil.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die riedeltjes kennen we nu zo onderhand wel. Kan het weer gewoon over dat toernooi gaan?
Houd jij dan ook een keer je kopquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kun je dat ook een keer zeggen als er weer eens iemand voor de 1000ste keer over een dvd begint?
Hij heeft gelijk hoor. En hoeft zn kop niet te houden, iedereen moet gelijk behandeld worden.quote:
Zolang je dat in dat 010-020 topic doet maakt het me geen moer uit, wijs jij even aan wanneer dat verder wordt gezegd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kun je dat ook een keer zeggen als er weer eens iemand voor de 1000ste keer over een dvd begint?
Dat is toch niet de opstellingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:33 schreef Adothehague het volgende:
Selectie inter.
Doel: Francesco Toldo, Julio Cesar, Fabian Carini;
Verdediging: Marco Andreolli, Leonardo Bonucci, Ivan Cordoba, Simone Fautario, Douglas Maicon, Daniele Marino, Walter Samuel, Javier Zanetti;
Middenveld: Tjani Belaid, Esteban Cambiasso, Cesar, Olivier Dacourt, David Pizarro, Santiago Solari, Dejan Stankovic;
Aanval: Adriano, Lampros Choutos, Obafemi Martins, Goran Slavkovski.
Ik snap niks van jouw redenatie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Beschamend
Als je zelf een serieuze supporter bent maakt het ook niet uit wat voor kneuzen er verder nog zitten
Tuurlijk knul. Gewoon lekker met de rest van je vriendjes meelullen, dat is stoer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:17 schreef Adothehague het volgende:
Feyenoord heeft tenminste een legioen. In die arena is het altijd muisstil.
Echte supporters gaan naar competitie+ andere shit en gaan niet 5 minuten voor tijd wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Beschamend
Als je zelf een serieuze supporter bent maakt het ook niet uit wat voor kneuzen er verder nog zitten
Zeker op voetbalkwaliteit gezien zou een SK daar 10 euro moetten kosten, en geen 250quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Echte supporters gaan naar competitie+ andere shit en gaan niet 5 minuten voor tijd wegAmsterdam Tournament is gewoon veel te duur gek, als je ziet wat ik deze maand allemaal uitgeef aan Ajax dan zou je het wel snappen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zeker op voetbalkwaliteit gezien zou een SK daar 10 euro moetten kosten, en geen 250
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zeker op voetbalkwaliteit gezien zou een SK daar 10 euro moetten kosten, en geen 250
Juist wel toch, ze moeten de tactiek voor de competitie oefenen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap ook niet dat Inter zelfs in een oefenpartij zo speelt...
Hahaahaha!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep en ze hebben een hartstikke mooi team, het zou een raar zijn als ze dit jaar geen kampioen gaan worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist wel toch, ze moeten de tactiek voor de competitie oefenen.
Serieuze vraag: ben jij zwakbegaafd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Serieuze vraag: ben jij zwakbegaafd?
Ja dat zou me toch een raar zijn joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep en ze hebben een hartstikke mooi team, het zou een raar zijn als ze dit jaar geen kampioen gaan worden.
Blijf het vooral tolereren. Als je 1 keer kanker zegt in VBL mag je een week moven maar dagenlang lopen zieken in een topic mag wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Suijk het volgende:
Blijf ook vooral happen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja dat zou me toch een raar zijn joh..
Flikker toch op, dit soort gasten leven op jullie reactie's.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijf het vooral tolereren. Als je 1 keer kanker zegt in VBL mag je een week moven maar dagenlang lopen zieken in een topic mag wel.
Ik ben pas 1 dag in dit topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijf het vooral tolereren. Als je 1 keer kanker zegt in VBL mag je een week moven maar dagenlang lopen zieken in een topic mag wel.
Komt door mods zoals jij hoor. Heel stoer je kleurtje enzo, maar verder steek je nooit geen poot uit. En het dan maar gek vinden dat er zoveel geziekt wordt in allerlei topics.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Suijk het volgende:
Blijf ook vooral happen.
Flutmod.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Flikker toch op, dit soort gasten leven op jullie reactie's.
Als iedereen er ook maar op blijft reageren, dan krijg je dat. Het is idd irritant, maar iedereen hapt ook lekker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Of door users zoals jij die erop reagerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komt door mods zoals jij hoor. Heel stoer je kleurtje enzo, maar verder steek je nooit geen poot uit. En het dan maar gek vinden dat er zoveel geziekt wordt in allerlei topics.
Mag je denken, maar je ziet blijkbaar niet hoeveel er al weg wordt gehaald. Je ziet dus ook niet dat de lol er voor hun af gaat als je niet op ze reageert. Ze maken zichzelf belachelijk genoeg, dat hoef jij niet nog eens te doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komt door mods zoals jij hoor. Heel stoer je kleurtje enzo, maar verder steek je nooit geen poot uit. En het dan maar gek vinden dat er zoveel geziekt wordt in allerlei topics.
Idd waarom kunnen mensen nooit een normale discussie voeren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Als iedereen er ook maar op blijft reageren, dan krijg je dat. Het is idd irritant, maar iedereen hapt ook lekker.
Doe dat lekker in het alles vs. 020 topic waar al die kutusers lopen te rellen, dan kunnen we het hier ontopic houden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Als iedereen er ook maar op blijft reageren, dan krijg je dat. Het is idd irritant, maar iedereen hapt ook lekker.
Jij bent het voorbeeld van iemand die dat dus niet kan hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd waarom kunnen mensen nooit een normale discussie voeren?
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Haruhi het volgende:
Ja, ik wil het best negeren hoor, als het 1 keer in de zoveel tijd gebeurt. Maar het gebeurt de hele godganse tijd, en er wordt fuck-all aan gedaan, ja dan gaat het wel eens irriteren ja.
Zeg je dit nou tegen mij? Ik rel nergens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het alles vs. 020 topic waar al die kutusers lopen te rellen, dan kunnen we het hier ontopic houden.
Het zal mij echt verrotten wat die internetkneusjes allemaal schrijven hoor. Degene die nooit een stadion van binnen zien hebben altijd de grootste bekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Of door users zoals jij die erop reageren
Jij snapt er duidelijk niks van aan je reactie te lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij bent het voorbeeld van iemand die dat dus niet kan he![]()
Dat is dus gewoon onzin. Of moet ik jouw suffe reactie's in het PSV topic nu ook weghalen? Nee, die halen hun schouders op en gaan er verder niet op in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Haruhi het volgende:
Ja, ik wil het best negeren hoor, als het 1 keer in de zoveel tijd gebeurt. Maar het gebeurt de hele godganse tijd, en er wordt fuck-all aan gedaan, ja dan gaat het wel eens irriteren ja.
Ik zeg de waarheid, komt hard aan he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niks van aan je reactie te lezen![]()
![]()
Jij anders ook maar erg weinig, ga je nog ontopic meeposten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niks van aan je reactie te lezen![]()
![]()
Ja hoor alleen ik moest figuren als jasza de waarheid even zeggen, die denken het altijd beter te weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij anders ook maar erg weinig, ga je nog ontopic meeposten?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja hoor alleen ik moest figuren als jasza de waarheid even zeggen, die denken het altijd beter te weten.
Nee, tegen die josti's in dit topic.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeg je dit nou tegen mij? Ik rel nergens.
IDD een goede constateringquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Cart_man het volgende:
Leuk om te lezen dat het nooit aan de joodjes ligt.
Dat zeg ik in ieder geval niet..Komop man, zelfs jij hebt een hekel aan Dirk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Cart_man het volgende:
Leuk om te lezen dat het nooit aan de joodjes ligt.
Inter is ook een echt goed team, en dan te bedenken dat ze de helft missen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inter speelt echt sterk hoor, met Cambiasso op dat middenveld.
Porto heeft gewoon echt een spits nodig.
Straks met Materazzi, Grosso en Cruz is het helemaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Inter is ook een echt goed team, en dan te bedenken dat ze de helft missen.
Ach, ik vind Materazzi niet zo'n geweldige voetballer, maar hij heeft wel stijl. En Cruz is gewoon top.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad, Cruz die missen ze met Adriano, Martins en Solari voorin
En het lijkt wel alsof men Materazzi nadat 'ie z'n kopstoot ontving in een klap een wereldvoetballer vindt. Erg knap, geef mij ook eens zo'n kopstoot...
Of Porto is gewoon über slecht bezig. Heb je gezien hoe slecht ze staan te verdedigenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Deed Ajax het toch niet zo slecht.
Tsjah ze spelen ook 3-4-3.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:59 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Of Porto is gewoon über slecht bezig. Heb je gezien hoe slecht ze staan te verdedigen![]()
Zijn idd klote dingen. irriteer me er alijd mateloos aan bij wedstrijden in de primera division.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef Ricky_ het volgende:
Wat een teringreclameborden daar.
Bij de herhaling van dat doelpunt zou je zo epilepsie krijgen.
oh, dacht dat die andere gast rood kreeg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |