Het lukt ze niet op een andere manier, dus ze zijn er verschrikkelijk blij mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
en ook beschamend dat je na 17 jaar op zo'n manier kampioen van Italie moet worden.
Dan moet ie naakt over het veld gaan rennen ofzo want hij is aan het douchen of zit op de bankquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik ben tevreden over de tweede helft.
Hier ook, plus Sneijder en ook toch weer Rosenberg. KJH was redelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook.
Jaap Stam, Ogararu en Gabri vielen mij op.
What's new?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef -Wolf- het volgende:
Commentaar van SBS6 was trouwens weer om te huilen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil wel over haar heen cummen. Zo aantrekkelijk is ze wel.
Viel wel mee. Tweede helft was in ieder geval een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef PyTh het volgende:
die zat er inderdaad goed in maar voor de rest was het redelijk bedroevend.
Viel best mee. Tweede helft was meer richting de echte basisopstelling en toen waren we echt niet de mindere.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef PyTh het volgende:
die zat er inderdaad goed in maar voor de rest was het redelijk bedroevend.
Nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien al beantwoord hier, maar kan het zo gauw niet vinden:
Mogen Rooney en Scholes de volgende wedstrijd meedoen?
Laten we deze nog maar eens extra quoten voor cultheldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef mikey99 het volgende:
Gabri wordt een goede
En de persoon die ergens tijdens de eertse wedstrijd komt binnen wandelen vanuit de Pathé is MrDoegewoonquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
Voor straks:
Die schreeuwerd die jullie op de achtergrond horen, dat is Doc.
Dat dikkertje met dat zwarte T-shirt, dat is nou tong80
Die met die rollator voorover lopende bejaarde, dat is nou golfer
en dat jochie erbij, dat is Kamagurka.![]()
Ze kunnen gewoon niet anders. Dit is hoe ze spelen. En dat weet Ajax al jaren, dus waarom ze deze ploeg uitnodigen weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap ook niet dat Inter zelfs in een oefenpartij zo speelt...
Klopt en terrecht ook van beide. Vieze elleboog van Rooney, en hard van achter trappen van Scoles.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef -Wolf- het volgende:
Ik neem aan dat die spelers van ManU die rood kregen, vandaag niet mogen spelen. Ik ruik kansen voor AJAX!
Vieze elleboog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:56 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Klopt en terrecht ook van beide. Vieze elleboog van Rooney, en hard van achter trappen van Scoles.
Int stadion leek het zo, heb nog geen herhaling gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vieze elleboog.
Was niks aan de hand.
Alweer zo'n kleuter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ajakkes
Zit niet zo te zeiken, je ziet toch wel voor welke club ik ben. Dat heet psychologische oorlogvoering. Mieperd..quote:
de sperz natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:29 schreef Suijk het volgende:
Wie bedoel je precies met de benaming SCUM, golfer?
Van der Sar had ook rood moeten hebben, dus zoveel maakt het ook weer niet uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als daar 'n elleboog bij zat, dan ben ik de kerstmanNee, geel was meer op zijn plaats geweest. Van Scholes was gewoon terecht.
Ik wens Ajakkes veel succes bij 't verpulveren van Man U, ik denk dat 't eerder andersom is
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:56 schreef okee6 het volgende:
Tja waarom organiseert Ajax een toernooi als dat helemaal niet uitkomt en het er zich toch niet voor 100% wil presenteren? Als je dan zo'n Italiaanse keeper vlak voor tijd de bal in eigen doel ziet duwen, nadat de verdediging al uiteen week, wil je als toeschouwer toch je geld terug lijkt me.
Als Ajax niet komt, geen toernooiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef OnlineGokker het volgende:
Ajax organiseert het toernooi volgens mij niet
jij bent grappig, whehehe...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:56 schreef okee6 het volgende:
Tja waarom organiseert Ajax een toernooi als dat helemaal niet uitkomt en het er zich toch niet voor 100% wil presenteren? Als je dan zo'n Italiaanse keeper vlak voor tijd de bal in eigen doel ziet duwen, nadat de verdediging al uiteen week, wil je als toeschouwer toch je geld terug lijkt me.
Met zulke namen zou ik -meegerekend dat het voor de seizoenstart is- toch redelijk voetbal willen zien. Als Sneijder dan mag wandelen en nog maar eens mag proberen te scoren... Uiteindelijk wil zo'n bal er dan wel eens in rollen. Met als voordeel dat er vandaag nog iets op het spel staat voor het thuispubliek.quote:
Yup, we waren de scouts van FC Balzak net voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:13 schreef Adothehague het volgende:
Wie is Vertongen nou weer hebben ze die weggeplukt bij FC Scheendekker ofzo?
Was dat al helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, we waren de scouts van FC Balzak net voor.
http://www.youtube.com/watch?v=W8JRohf8clg
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word dat ook omgeroepen bij competitiewedstrijden?
Nope. Dan zit het volk van gister er gelukkig niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word dat ook omgeroepen bij competitiewedstrijden?
Dat was alleen niet te horen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Rotterdam loop weg na de 1e helft.
Ja, die riedeltjes kennen we nu zo onderhand wel. Kan het weer gewoon over dat toernooi gaan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:17 schreef Adothehague het volgende:
Feyenoord heeft tenminste een legioen. In die arena is het altijd muisstil.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die riedeltjes kennen we nu zo onderhand wel. Kan het weer gewoon over dat toernooi gaan?
Houd jij dan ook een keer je kopquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kun je dat ook een keer zeggen als er weer eens iemand voor de 1000ste keer over een dvd begint?
Hij heeft gelijk hoor. En hoeft zn kop niet te houden, iedereen moet gelijk behandeld worden.quote:
Zolang je dat in dat 010-020 topic doet maakt het me geen moer uit, wijs jij even aan wanneer dat verder wordt gezegd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kun je dat ook een keer zeggen als er weer eens iemand voor de 1000ste keer over een dvd begint?
Dat is toch niet de opstellingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:33 schreef Adothehague het volgende:
Selectie inter.
Doel: Francesco Toldo, Julio Cesar, Fabian Carini;
Verdediging: Marco Andreolli, Leonardo Bonucci, Ivan Cordoba, Simone Fautario, Douglas Maicon, Daniele Marino, Walter Samuel, Javier Zanetti;
Middenveld: Tjani Belaid, Esteban Cambiasso, Cesar, Olivier Dacourt, David Pizarro, Santiago Solari, Dejan Stankovic;
Aanval: Adriano, Lampros Choutos, Obafemi Martins, Goran Slavkovski.
Ik snap niks van jouw redenatie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Beschamend
Als je zelf een serieuze supporter bent maakt het ook niet uit wat voor kneuzen er verder nog zitten
Tuurlijk knul. Gewoon lekker met de rest van je vriendjes meelullen, dat is stoer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:17 schreef Adothehague het volgende:
Feyenoord heeft tenminste een legioen. In die arena is het altijd muisstil.
Echte supporters gaan naar competitie+ andere shit en gaan niet 5 minuten voor tijd wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Beschamend
Als je zelf een serieuze supporter bent maakt het ook niet uit wat voor kneuzen er verder nog zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |