Inter is ook een echt goed team, en dan te bedenken dat ze de helft missen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inter speelt echt sterk hoor, met Cambiasso op dat middenveld.
Porto heeft gewoon echt een spits nodig.
Straks met Materazzi, Grosso en Cruz is het helemaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Inter is ook een echt goed team, en dan te bedenken dat ze de helft missen.
Ach, ik vind Materazzi niet zo'n geweldige voetballer, maar hij heeft wel stijl. En Cruz is gewoon top.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad, Cruz die missen ze met Adriano, Martins en Solari voorin
En het lijkt wel alsof men Materazzi nadat 'ie z'n kopstoot ontving in een klap een wereldvoetballer vindt. Erg knap, geef mij ook eens zo'n kopstoot...
Of Porto is gewoon über slecht bezig. Heb je gezien hoe slecht ze staan te verdedigenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Deed Ajax het toch niet zo slecht.
Tsjah ze spelen ook 3-4-3.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:59 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Of Porto is gewoon über slecht bezig. Heb je gezien hoe slecht ze staan te verdedigen![]()
Zijn idd klote dingen. irriteer me er alijd mateloos aan bij wedstrijden in de primera division.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef Ricky_ het volgende:
Wat een teringreclameborden daar.
Bij de herhaling van dat doelpunt zou je zo epilepsie krijgen.
oh, dacht dat die andere gast rood kreeg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |