Inderdaad, en dan Inter reglementair de wedstrijd laten winnen aangezien het andere team geschorst is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:49 schreef VoreG het volgende:
Op basis van televisiebeelden dat hele team schorsen
Om dit nou het Ajax publiek te noemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lachuh dat ajax publiek. De hele wedstrijd hoor je ze niet en als er een gele kaart word gegeven fluiten ze, en dat is dan ook meteen het hoogtepunt van wat ze hebben laten horen![]()
Wanneer is er volgens jou dan Ajax publiek aanwezig?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Om dit nou het Ajax publiek te noemen
Ah ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lachuh dat ajax publiek. De hele wedstrijd hoor je ze niet en als er een gele kaart word gegeven fluiten ze, en dat is dan ook meteen het hoogtepunt van wat ze hebben laten horen![]()
Zijn dit de dagjesmensen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk dat er weinig verschil zal zijn tussen dit publiek en het standaard ajaxpubliek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euh, dit zijn dagjesmensenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax is met een hoofdletter. Word is met DT.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ajax nog nooit met een hoofdletter geschreven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is met een hoofdletter. Word is met DT.
Er spelen geen Italianen mee in dat elftalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef Jasza het volgende:
Schop schop schop ze neer, schop die italiaanse homos neer.
Maar je schrijft het zelf met een d.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is met een hoofdletter. Word is met DT.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef PyTh het volgende:
ajax maakt weinig indruk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef PyTh het volgende:
ajax maakt weinig indruk
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate bevestigde in o.a. de Volkskrant dat Ajax vanavond tegen Internazionale en zaterdagavond tegen Manchester United niet voluit zal spelen.
Dit omdat de Amsterdammers volgende week woensdag de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League tegen FC Kopenhagen spelen. En dat is jammer voor het Tournament.
'‘Het is een moeilijke situatie, maar ik moet keuzen maken’, zei Ten Cate. ‘De spelers willen zich graag presenteren aan het publiek, maar de mensen zullen zich realiseren dat het niet doenlijk is om drie topwedstrijden te spelen in zes dagen tijd.’ (foto: Tamara Baart)
Die dus,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Ogararu vind ik na een wat weifelend begin wél een goede indruk maken trouwens.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk dat er weinig verschil zal zijn tussen dit publiek en het standaard ajaxpubliek.
excuses excusesquote:
Agh kom op, die opmerking van Cart_man kon niet veel duidelijker zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
AT is voor dagjesmensen, dat weet zelfs jij wel. De echte supporters sparen voor de wedstrijden die er wel toe doen.
Vertongen is die gozer die die wereldgoal maakte tegen Cambuurquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
wat riep die speaker nou laat je horen amsterdam![]()
![]()
en wie is die vertongen nou weer hebben ze die uit FC de kampioenen geplukt.
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar het was dus echt zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef Borkydude het volgende:
Laat iemand de opstelling es posten...
o dat joch en dat ze bij de aftrap als lijm aan de grond stondenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vertongen is die gozer die die wereldgoal maakte tegen Cambuur
Waarom kijk je eigenlijk, je haat Ajax toch zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar het was dus echt zo![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Vertonghen is beter dan die vetpad Janssen, en hij is nog veel jongerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
en wie is die vertongen nou weer hebben ze die uit FC de kampioenen geplukt.
Ik zit achter de computer met de tv achter me aan, daar vang je af en toe nog wel eens wat opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Waarom kijk je eigenlijk, je haat Ajax toch zo?
denk dat onze theo dit seizoen veel meer en beter zal speler dan dat blaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen is beter dan die vetpad Janssen, en hij is nog veel jonger![]()
DK is zo verzot en verliefd op Ajax dat hij het niet kan nalaten in elk Ajax-topic van zijn liefde voor onze club blijk te geven en natuurlijk kan hij dan ook niet ontbreken in een topic over het AT.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Haruhi het volgende:
Waarom kijk je eigenlijk, je haat Ajax toch zo?
Het is dan ook maar een wisselspeler uit de jeugd, dus waar praten we over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk dat onze theo dit seizoen veel meer en beter zal speler dan dat blaag![]()
Zeg dat maar niet te snel, ik verwacht veel wedstrijden en zelfs basisplekken voor die jongen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een wisselspeler uit de jeugd, dus waar praten we over.
en theo is ook niet meer dik , dus waar hebben we het helemaal overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een wisselspeler uit de jeugd, dus waar praten we over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |