Gast, wat wil je nou...quote:
doe maar niet , na 31 aug. is ie toch wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:17 schreef Haruhi het volgende:
Word ik gebanned als ik Dirk-Kuijt de dood toewens?
Wat zeik je nou?quote:
Topaankoop van Koemanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:17 schreef borisz het volgende:
sonck wie is dat?
doen ze in nederland altijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat wordt er bij beide wedstrijden kinderachtig gefloten zeg.
0-1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoeveel is het?
Die ene bij dat schot van Rosenberg was wel aardig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Nog geen goede of mooie aanval gezien van Ajax
het blijven Italianen he. daar valt weinig te genieten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Nog geen goede of mooie aanval gezien van Ajax
Boeiend...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef evert het volgende:
wat een saaie wedstrijd. net maar weer de gouden race van inge dekker gekeken
2e wel, 1e nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
1e was een penal 2e niet.
Ik vind van nietquote:
Op het AT trekken de scheidrechters geen seconde blessuretijd bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:46 schreef -Wolf- het volgende:
kennelijk moeten we weer wachten tot de 94e minuut.
Noem je dat nog voetballen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Ach, er verandert toch nooit iets aan het voetbal van Inter. Je zou maar Inter-fan zijn, beschamend om zulke dure ploegen toch altijd zo passief te zien voetballen.
en ook beschamend dat je na 17 jaar op zo'n manier kampioen van Italie moet worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Ach, er verandert toch nooit iets aan het voetbal van Inter. Je zou maar Inter-fan zijn, beschamend om zulke dure ploegen toch altijd zo passief te zien voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |