Zeker op voetbalkwaliteit gezien zou een SK daar 10 euro moetten kosten, en geen 250quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Echte supporters gaan naar competitie+ andere shit en gaan niet 5 minuten voor tijd wegAmsterdam Tournament is gewoon veel te duur gek, als je ziet wat ik deze maand allemaal uitgeef aan Ajax dan zou je het wel snappen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zeker op voetbalkwaliteit gezien zou een SK daar 10 euro moetten kosten, en geen 250
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zeker op voetbalkwaliteit gezien zou een SK daar 10 euro moetten kosten, en geen 250
Juist wel toch, ze moeten de tactiek voor de competitie oefenen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap ook niet dat Inter zelfs in een oefenpartij zo speelt...
Hahaahaha!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep en ze hebben een hartstikke mooi team, het zou een raar zijn als ze dit jaar geen kampioen gaan worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist wel toch, ze moeten de tactiek voor de competitie oefenen.
Serieuze vraag: ben jij zwakbegaafd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Serieuze vraag: ben jij zwakbegaafd?
Ja dat zou me toch een raar zijn joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep en ze hebben een hartstikke mooi team, het zou een raar zijn als ze dit jaar geen kampioen gaan worden.
Blijf het vooral tolereren. Als je 1 keer kanker zegt in VBL mag je een week moven maar dagenlang lopen zieken in een topic mag wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Suijk het volgende:
Blijf ook vooral happen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja dat zou me toch een raar zijn joh..
Flikker toch op, dit soort gasten leven op jullie reactie's.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijf het vooral tolereren. Als je 1 keer kanker zegt in VBL mag je een week moven maar dagenlang lopen zieken in een topic mag wel.
Ik ben pas 1 dag in dit topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijf het vooral tolereren. Als je 1 keer kanker zegt in VBL mag je een week moven maar dagenlang lopen zieken in een topic mag wel.
Komt door mods zoals jij hoor. Heel stoer je kleurtje enzo, maar verder steek je nooit geen poot uit. En het dan maar gek vinden dat er zoveel geziekt wordt in allerlei topics.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Suijk het volgende:
Blijf ook vooral happen.
Flutmod.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Flikker toch op, dit soort gasten leven op jullie reactie's.
Als iedereen er ook maar op blijft reageren, dan krijg je dat. Het is idd irritant, maar iedereen hapt ook lekker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Of door users zoals jij die erop reagerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komt door mods zoals jij hoor. Heel stoer je kleurtje enzo, maar verder steek je nooit geen poot uit. En het dan maar gek vinden dat er zoveel geziekt wordt in allerlei topics.
Mag je denken, maar je ziet blijkbaar niet hoeveel er al weg wordt gehaald. Je ziet dus ook niet dat de lol er voor hun af gaat als je niet op ze reageert. Ze maken zichzelf belachelijk genoeg, dat hoef jij niet nog eens te doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komt door mods zoals jij hoor. Heel stoer je kleurtje enzo, maar verder steek je nooit geen poot uit. En het dan maar gek vinden dat er zoveel geziekt wordt in allerlei topics.
Idd waarom kunnen mensen nooit een normale discussie voeren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Als iedereen er ook maar op blijft reageren, dan krijg je dat. Het is idd irritant, maar iedereen hapt ook lekker.
Doe dat lekker in het alles vs. 020 topic waar al die kutusers lopen te rellen, dan kunnen we het hier ontopic houden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Als iedereen er ook maar op blijft reageren, dan krijg je dat. Het is idd irritant, maar iedereen hapt ook lekker.
Jij bent het voorbeeld van iemand die dat dus niet kan hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd waarom kunnen mensen nooit een normale discussie voeren?
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Haruhi het volgende:
Ja, ik wil het best negeren hoor, als het 1 keer in de zoveel tijd gebeurt. Maar het gebeurt de hele godganse tijd, en er wordt fuck-all aan gedaan, ja dan gaat het wel eens irriteren ja.
Zeg je dit nou tegen mij? Ik rel nergens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het alles vs. 020 topic waar al die kutusers lopen te rellen, dan kunnen we het hier ontopic houden.
Het zal mij echt verrotten wat die internetkneusjes allemaal schrijven hoor. Degene die nooit een stadion van binnen zien hebben altijd de grootste bekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Of door users zoals jij die erop reageren
Jij snapt er duidelijk niks van aan je reactie te lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij bent het voorbeeld van iemand die dat dus niet kan he![]()
Dat is dus gewoon onzin. Of moet ik jouw suffe reactie's in het PSV topic nu ook weghalen? Nee, die halen hun schouders op en gaan er verder niet op in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef Haruhi het volgende:
Ja, ik wil het best negeren hoor, als het 1 keer in de zoveel tijd gebeurt. Maar het gebeurt de hele godganse tijd, en er wordt fuck-all aan gedaan, ja dan gaat het wel eens irriteren ja.
Ik zeg de waarheid, komt hard aan he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niks van aan je reactie te lezen![]()
![]()
Jij anders ook maar erg weinig, ga je nog ontopic meeposten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niks van aan je reactie te lezen![]()
![]()
Ja hoor alleen ik moest figuren als jasza de waarheid even zeggen, die denken het altijd beter te weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij anders ook maar erg weinig, ga je nog ontopic meeposten?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja hoor alleen ik moest figuren als jasza de waarheid even zeggen, die denken het altijd beter te weten.
Nee, tegen die josti's in dit topic.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeg je dit nou tegen mij? Ik rel nergens.
IDD een goede constateringquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Cart_man het volgende:
Leuk om te lezen dat het nooit aan de joodjes ligt.
Dat zeg ik in ieder geval niet..Komop man, zelfs jij hebt een hekel aan Dirk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Cart_man het volgende:
Leuk om te lezen dat het nooit aan de joodjes ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |