Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zal ik iemand voor z'n bek in beuke?!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja zeg! Doe es NORMAAL!
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja zeg! Doe es NORMAAL!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Pe-ren-ijs-je.
Het is ook een BBC tv-programma, vriend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
1984 jongens. Room 101, daar gebeurt waar je het allerbangste voor bent.
Duh. Waar denk je dat het programma naar genoemd is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook een BBC tv-programma, vriend.
Je hebt 1984 nooit gelezen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ik mis hier iets.
O, daarom zeg je 'waar heb je het over'. Duidelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Duh. Waar denk je dat het programma naar genoemd is?
Nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef k_man het volgende:
Je hebt 1984 nooit gelezen?
Ik snap echt geen bal van jou, weet je dat? Waar wil je nou heen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, daarom zeg je 'waar heb je het over'. Duidelijk.
naar kamer 101 natuurlijk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap echt geen bal van jou, weet je dat? Waar wil je nou heen?
Jij begint met een cryptisch 'room 101'. Moet je het niet raar vinden als mensen gaan raden naar wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap echt geen bal van jou, weet je dat? Waar wil je nou heen?
Oh, nou daarin komt dus Room 101 voor. Een martelkamer waar je geconfronteerd wordt met je grootste angsten.quote:
We zitten in deel 101. Dan denkt iedereen toch meteen aan Room 101?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij begint met een cryptisch 'room 101'. Moet je het niet raar vinden als mensen gaan raden naar wat je bedoelt.
Nee, ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
We zitten in deel 101. Dan denkt iedereen toch meteen aan Room 101?
Dat zal dan wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef k_man het volgende:
[..]
En als iemand in deel 101 begint over Room 101 leg je de link nog steeds niet? Merkwaardig.
En als ik die niet heb?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
Oh, nou daarin komt dus Room 101 voor. Een martelkamer waar je geconfronteerd wordt met je grootste angsten.
Ik had het ook niet doorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef k_man het volgende:
En als iemand in deel 101 begint over Room 101 leg je de link nog steeds niet? Merkwaardig.
Pff, met jou een gesprek proberen te voeren is erg vermoeiend vanavond.quote:
Ik ben niet chagrijnig. Jij moet gewoon niet zo zeiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Pff, met jou een gesprek proberen te voeren is erg vermoeiend vanavond.
Is er een bepaalde reden dat je zo chagrijnig bent?
"Ik ben verdomme niet chagrijnig!"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig. Jij moet gewoon niet zo zeiken.
Tja, ik ben wel bang voor vogels, honden etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef k_man het volgende:
Iedereen heeft angsten.
Ik bedoel dat ik ook niet doorhad dat we in deel 101 zitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef k_man het volgende:
Nee, maar jij kent het boek niet. Dat verklaart alles.
Ik denk blijmoedig dat je het BBC-programma bedoelt. Mag jij uitleggen wat er mis ging.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef k_man het volgende:
[..]
"Ik ben verdomme niet chagrijnig!"*mept met vuist op tafel*
Nou erg vrolijk ben je ook niet.
Helder, wyccie. Neem nog een perenijsje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
Lienekien denkt bij het zien van 'Room 101' aan het tv-programma, waarop ze vraagt of we die missen (als in: uitzending gemist). K heeft het over het boek, en kent misschien het programma niet. Vraagt zich daarom af wat er aan te missen is.
K denkt wel dat een evt. tv-programma natuurlijk naar het boek vernoemd is (klinkt logisch).... Lien denkt dus dat k het programma kent en vraagt zoch weer af waarom hij dan "Waar heb je het over?" zegt.
Het lijkt hier Babylon wel.
Mijn typefoutje staat nog in je quotequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Helder, wyccie. Neem nog een perenijsje.
Nou, het principe van een forum is nu juist...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Die is al weer weg voordat we wat kunnen zeggen...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:19 schreef Claudia_x het volgende:
‘Never again will you be capable of ordinary human feeling. Everything will be dead inside you. Never again will you be capable of love, or friendship, or joy of living, or laughter, or curiosity, or courage, or integrity. You will be hollow. We shall squeeze you empty, and then we shall fill you with ourselves.’
Gefeliciteerd. Ik had jou toch op een jaartje of 22-24 geschat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben vandaag precies 37,5 jaar.
Verhip.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
De volgende om 10:44?
Rare.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef Augustina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik had jou toch op een jaartje of 22-24 geschat.![]()
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
We zitten in deel 101. Dan denkt iedereen toch meteen aan Room 101?
Ik dacht dat ik zo'n beetje de oudste was hier. Maar je bent gewoon nog stuk-ken ouder dan mij!quote:
Bekende Engelsen vertellen aan presentator Paul Merton aan welke dingen/mensen/dieren ze een hekel hebben. Bij een goede onderbouwing mag datgene Room 101 in. 't Is een grappig programma, zelfs Phil Collins was een leuke gast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Augustina het volgende:
En ik heb nog nooit van Room 101 gehoord trouwens.Wat mis ik?
Kennelijk kom ik dan wel weer over als jong van geest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo'n beetje de oudste was hier. Maar je bent gewoon nog stuk-ken ouder dan mij!![]()
Ja, ik dacht gisteravond nog: 'Waar is dwerg?' Want natuurlijk ken jij het programma.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef dwerg het volgende:
[..]
Bekende Engelsen vertellen aan presentator Paul Merton aan welke dingen/mensen/dieren ze een hekel hebben. Bij een goede onderbouwing mag datgene Room 101 in. 't Is een grappig programma, zelfs Phil Collins was een leuke gast.
Ohja:John Peel
![]()
Ja, het was dan ook een compliment.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kennelijk kom ik dan wel weer over als jong van geest.
Dank je wel. Dan ga ik nu even de krullers uit mijn haar doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, het was dan ook een compliment.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dank je wel. Dan ga ik nu even de krullers uit mijn haar doen.![]()
Ik wist allang dat jij krullen had.quote:
Jij hebt geen krullen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:55 schreef dwerg het volgende:
Ik heb ook gegluurd.Wist niet eens dat je een fotoboek had.
Ja natuurlijk!quote:
Aan het hartje te zien is dat positief.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
En raad eens: je was (bijna) zoals ik me voorgesteld had!![]()
Zeker weten!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:36 schreef Augustina het volgende:
[..]
Aan het hartje te zien is dat positief.![]()
En je ziet er ook nog zo jong uit op die foto's. Of zijn ze al jaren geleden genomen?quote:
Nee, het is vrij recent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
En je ziet er ook nog zo jong uit op die foto's. Of zijn ze al jaren geleden genomen?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet een gezond en gelukkig leven leiden dan!
ja..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:54 schreef Lienekien het volgende:
Ben je al weer terug?
Ja, het is heel erg leuk geweest!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
Maar 't is dus wel heel erg leuk geweest?
Dankjequote:(En welkom terug, natuurlijk!)
proost!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR terug? Daar drink ik op!
Ja, ik kan hier niet bijna 900 foto's plaatsen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dank,.
Wij willen fo-to's! Wij willen fo-to's!
neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
100 moet toch lukken?
Leuke keuze!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Nummer 101, 201, 301, 401, 501, 601, 701, 801, je geluksnummer en het ongeluksnummer.
En ik moet de was ophangen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even was in de droger doen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld dat je hier zat te eten:
[afbeelding]
En dat je toen een geit zag:
[afbeelding]
jij bent een echte vriendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu, dan kan dat ene uurtje er ook nog wel bij.
Foto's!
Die foto hou je dan nog van me te goed Claudia, want ik heb zelf nog niet goed alle foto's bekeken...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou dolgraag de foto's zien waar jij het beste vakantiegevoel bij hebt, AR.![]()
Ja en??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit hier wel bier op jou te drinken, ja!
Ik bijvoorbeeld. Wat een geweldige krullen! En wat een geweldige geit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:30 schreef broer het volgende:
Aan de stijging van het aantal views in het fotoboek van Augustina kun je zien hoeveel mensen hier lurken.
Je bent een bink! Weet je dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
nee nee, wachten jullie!! ik ben bijna klaar!!!!
Alleen nr 801 houden jullie tegoed, want de digitale foto's gaan niet verder dan nr 743.
Ik heb nog +/-120 analoge foto's, maar die komen later![]()
nee, vertel!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bent een bink! Weet je dat?
...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik hoor het ook veel te weinig.
Nu??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga daar ook naar toe.
De broer van m'nquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet echt goede getallen gekozen, geen mensen (die we kennen). Ik zal maar geen staatslot halen morgen.
Als het ooit tot een trouwerij komt dan bij je bij deze alvast uitgenodigt. Heb je meteen een goed excuus om daadwerkelijk eens naar Brazilië te komenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ooit, AR.
Maar die kenden we niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
De broer van m'nstaat er op (in de auto)
Tja.., maar wie kennen jullie wel??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar die kenden we niet.
Ik dacht dat hij de taxichauffeur was.
Ik zou jou en je vriendin kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tja.., maar wie kennen jullie wel??
jawel, bier kennen ze daar ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind trouwerijen wel eng, overigens...
Maar, ze schenken daar ook alcohol, he?
dat denk jij....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou jou en je vriendin kunnen herkennen.
Ik hou ook van foto's AR. In FOT zijn ze verzot op me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is Claudia in slaap gevallen??
Moet ik nu ook naar bed zonder enkele woorden van de mede-fotoliefhebber??
Ik bedoelde het getal op zich. Maar als het chronologisch staat, dan is het die met de 'taxichauffeur'.quote:
Je moet het ook op z'n portugees uitspreken he!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nova Schin. Het smaakt beter dan dat het klinkt, hoop ik.
Met mijn welnemen, slaap zacht!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mensen, met of zonder uw welnemen; ik ga slapen
Goeden nacht, en gegroet
"Oooh, heeft 'ie kanker!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en toch...Het zou zomaar een terminale ziekte kunnen zijn.
Dat snapte ik, maar ik vroeg me af of er ook nog iets toepasselijks bij zou horen. Ik kan me niet goed voorstellen dat een taxirit in Brazilië de grootste angst van iemand is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het getal op zich. Maar als het chronologisch staat, dan is het die met de 'taxichauffeur'.
Vliegveld, autorit, landschappen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, thema's heb ik zo snel niet kunnen ontdekken, eigenlijk.
Ik kom niet veel verder als 'vakantie'.
Het is inderdaad een leuk idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Het is wel een leuk idee, willekeurige nummers posten en niet de meest gelukte. Geeft misschien wel een heel ander beeld van reizen.
Die gooi ik allemaal op 1 hoop, hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vliegveld, autorit, landschappen.
Noem een nummer, en ik post iets uit mijn collectie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Het is wel een leuk idee, willekeurige nummers posten en niet de meest gelukte. Geeft misschien wel een heel ander beeld van reizen.
"Op weg"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
Vliegveld, autorit, landschappen.
28quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:02 schreef LXIV het volgende:
Noem een nummer, en ik post iets uit mijn collectie.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Zelfs niet op je telefoon?
Kijk, dat kan geen toeval zijn!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik eerder op de avond ook al gezegd....
Over GPRS op de telefoon.
Dat weet ik ook niet. Hij kijkt er wél een beetje boos op. Misschien als vervanger voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
En wanneer gebruiken we die?
Nee, daarom juist. Als boos kuikentje, zeg maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Kijkt dat kuikentje dan boos?
Nou, als jj je tong uitsteekt vind ik het ook niet leuk hier!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ga 'm niet gebruiken. Zelfs niet om te testen. Die is gewoon niet leuk
Stoer. Nu nog een Stalin-smiley en een Mao-smiley. De Fidel-smiley was er al:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
Verhip, nu is er ook al een [afbeelding] smilie!
Dat is natuurlijk vér voor jouw tijd, wyccie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef broer het volgende:
"I love it when a plan comes together"
Heb ik!!quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:03 schreef dwerg het volgende:
Grappig icoontje, DaMart.
Is hij alweer terug dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
Bupa heeft zich nog steeds niet hier gemeld.
Ik dacht dat jij toch regelmatig de SHO slow chats bezocht?quote:
De laatste dagen niet hoor... ik ben eigenlijk maar heel beperkt aanwezig op Fok! de laatste tijd. De algehele interesse voor het forum (behalve TTK) is een beetje weg, en ik wil ook niet mijn hele vakantie verfokken natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toch regelmatig de SHO slow chats bezocht?
Wat lief dat je aan me denkt/dacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
Bupa heeft zich nog steeds niet hier gemeld.
Volgende keer wel zelf ook stemmen he!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
OMG!Ik kreeg gewoon 2 punten van Lien, 3 punten van DM, Augustina en dwerg, 1 punt van wyccie voor mijn in tien seconden in elkaar geflanst gedichtje!
Hoi, Boepiewoepie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan me denkt/dacht.
Hoi.
Dat was ik vergeten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer wel zelf ook stemmen he!![]()
Uhuh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
Leuke vakantie gehad, trouwens?
Geweldige uitspraak dit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig. Jij moet gewoon niet zo zeiken.
Hè, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geweldige uitspraak dit.Of het nou zo bedoeld was of niet.
Ja, dat had ik dus ook toen ik je reply las!quote:
Hij gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook toen ik je reply las!
En ik zeg het niet vaak, maar wat heb ík genoten van een boek, zeg.! 'Andy Kaufman Revealed: Best Friend Tells All' is echt een geweldig boek.
En da's ook het eerste boek waarbij ik het gevoel had 'Nou, moe. Waarom heb ik het boek nu al uit? Ik wil er meer over lezen!'
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je van de humor van Kaufman houdt, hè.quote:
Dat komt misschien ook wel, omdat ik al een aantal jaar geen fatsoenlijk boek heb gelezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
En ik zeg het niet vaak, maar wat heb ík genoten van een boek, zeg.!
Daar heb je een punt. Maar ik ken - jammer genoeg - voldoende mensen die me stom aankijken als ik het over Andy Kaufman heb (DaMart?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:43 schreef Lienekien het volgende:
Weet ik niet, is dat een voorwaarde? Biografieën zijn sowieso wel boeiend. Ook als iemand je misschien irriteert.
Ik heb de biografie van Carmiggelt liggen.
Wacht maar tot je wat ouder wordt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Biografieën over die twee lijken me dan weer níét interessant.Maar dat komt meer door wat zij deden en wat Andy Kaufman deed.
Mwoah, ik betwijfel of mijn voorkeuren (wat dat soort dingen betreft) zullen veranderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht maar tot je wat ouder wordt.![]()
Haaaaai!quote:
En vergeet mijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupa'sAndy
Kaufman
Adoratie
.
Mind the PI, Bupatih![]()
Ja, maar ergens vind ik Jim Carrey soms wel tofquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En vergeet mijnJim
Carrey
Adoratie
niet!
En dat maakt jou ook weer een stukje toffer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ergens vind ik Jim Carrey soms wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |