Helder, wyccie. Neem nog een perenijsje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
Lienekien denkt bij het zien van 'Room 101' aan het tv-programma, waarop ze vraagt of we die missen (als in: uitzending gemist). K heeft het over het boek, en kent misschien het programma niet. Vraagt zich daarom af wat er aan te missen is.
K denkt wel dat een evt. tv-programma natuurlijk naar het boek vernoemd is (klinkt logisch).... Lien denkt dus dat k het programma kent en vraagt zoch weer af waarom hij dan "Waar heb je het over?" zegt.
Het lijkt hier Babylon wel.
Mijn typefoutje staat nog in je quotequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Helder, wyccie. Neem nog een perenijsje.
Nou, het principe van een forum is nu juist...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Die is al weer weg voordat we wat kunnen zeggen...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:19 schreef Claudia_x het volgende:
‘Never again will you be capable of ordinary human feeling. Everything will be dead inside you. Never again will you be capable of love, or friendship, or joy of living, or laughter, or curiosity, or courage, or integrity. You will be hollow. We shall squeeze you empty, and then we shall fill you with ourselves.’
Gefeliciteerd. Ik had jou toch op een jaartje of 22-24 geschat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben vandaag precies 37,5 jaar.
Verhip.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
De volgende om 10:44?
Rare.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef Augustina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik had jou toch op een jaartje of 22-24 geschat.![]()
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
We zitten in deel 101. Dan denkt iedereen toch meteen aan Room 101?
Ik dacht dat ik zo'n beetje de oudste was hier. Maar je bent gewoon nog stuk-ken ouder dan mij!quote:
Bekende Engelsen vertellen aan presentator Paul Merton aan welke dingen/mensen/dieren ze een hekel hebben. Bij een goede onderbouwing mag datgene Room 101 in. 't Is een grappig programma, zelfs Phil Collins was een leuke gast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Augustina het volgende:
En ik heb nog nooit van Room 101 gehoord trouwens.Wat mis ik?
Kennelijk kom ik dan wel weer over als jong van geest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo'n beetje de oudste was hier. Maar je bent gewoon nog stuk-ken ouder dan mij!![]()
Ja, ik dacht gisteravond nog: 'Waar is dwerg?' Want natuurlijk ken jij het programma.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef dwerg het volgende:
[..]
Bekende Engelsen vertellen aan presentator Paul Merton aan welke dingen/mensen/dieren ze een hekel hebben. Bij een goede onderbouwing mag datgene Room 101 in. 't Is een grappig programma, zelfs Phil Collins was een leuke gast.
Ohja:John Peel
![]()
Ja, het was dan ook een compliment.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kennelijk kom ik dan wel weer over als jong van geest.
Dank je wel. Dan ga ik nu even de krullers uit mijn haar doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, het was dan ook een compliment.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dank je wel. Dan ga ik nu even de krullers uit mijn haar doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |