Ah, waarom specifiek de donderdagen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Druk, vermoeiend. Zoals alle andere donderdagen eigenlijk.
Wie zeurt er nou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kom...Iedereen zeurt dat het rustig is...En vervolgens blijft het stil.
Heb jij nooit dingen die je op een vaste dag in de week moet doen?quote:
Ha, betrapt! Ik zet Winamp ook even aan.quote:
Ja. Gefeliciteerd nog,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef Lienekien het volgende:
Ben ik jarig?!
Jawel. Ik heb bijvoorbeeld op donderdagochtend om 08.00 uur een vergadering, zodat ik veel te vroeg m'n bed uit moet. Wat heb jij dan op donderdag dat het zo enerverend maakt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Heb jij nooit dingen die je op een vaste dag in de week moet doen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben vandaag precies 37,5 jaar.
Enerverend is het niet. Ik moet ook werken op donderdagavond.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef k_man het volgende:
Jawel. Ik heb bijvoorbeeld op donderdagochtend om 08.00 uur een vergadering, zodat ik veel te vroeg m'n bed uit moet. Wat heb jij dan op donderdag dat het zo enerverend maakt?
Wie moest ik nou trakteren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je getrakteerd?
Mijn achtereenvolgende gedachten toen ik dit las? Komen ze:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben vandaag precies 37,5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |