quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld dat je hier zat te eten:
[afbeelding]
En dat je toen een geit zag:
[afbeelding]
jij bent een echte vriendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu, dan kan dat ene uurtje er ook nog wel bij.
Foto's!
Die foto hou je dan nog van me te goed Claudia, want ik heb zelf nog niet goed alle foto's bekeken...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou dolgraag de foto's zien waar jij het beste vakantiegevoel bij hebt, AR.![]()
Ja en??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit hier wel bier op jou te drinken, ja!
Ik bijvoorbeeld. Wat een geweldige krullen! En wat een geweldige geit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:30 schreef broer het volgende:
Aan de stijging van het aantal views in het fotoboek van Augustina kun je zien hoeveel mensen hier lurken.
Je bent een bink! Weet je dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
nee nee, wachten jullie!! ik ben bijna klaar!!!!
Alleen nr 801 houden jullie tegoed, want de digitale foto's gaan niet verder dan nr 743.
Ik heb nog +/-120 analoge foto's, maar die komen later![]()
nee, vertel!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bent een bink! Weet je dat?
...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik hoor het ook veel te weinig.
Nu??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga daar ook naar toe.
De broer van m'nquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet echt goede getallen gekozen, geen mensen (die we kennen). Ik zal maar geen staatslot halen morgen.
Als het ooit tot een trouwerij komt dan bij je bij deze alvast uitgenodigt. Heb je meteen een goed excuus om daadwerkelijk eens naar Brazilië te komenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ooit, AR.
Maar die kenden we niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
De broer van m'nstaat er op (in de auto)
Tja.., maar wie kennen jullie wel??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar die kenden we niet.
Ik dacht dat hij de taxichauffeur was.
Ik zou jou en je vriendin kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tja.., maar wie kennen jullie wel??
jawel, bier kennen ze daar ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind trouwerijen wel eng, overigens...
Maar, ze schenken daar ook alcohol, he?
dat denk jij....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou jou en je vriendin kunnen herkennen.
Ik hou ook van foto's AR. In FOT zijn ze verzot op me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is Claudia in slaap gevallen??
Moet ik nu ook naar bed zonder enkele woorden van de mede-fotoliefhebber??
Ik bedoelde het getal op zich. Maar als het chronologisch staat, dan is het die met de 'taxichauffeur'.quote:
Je moet het ook op z'n portugees uitspreken he!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nova Schin. Het smaakt beter dan dat het klinkt, hoop ik.
Met mijn welnemen, slaap zacht!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mensen, met of zonder uw welnemen; ik ga slapen
Goeden nacht, en gegroet
"Oooh, heeft 'ie kanker!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en toch...Het zou zomaar een terminale ziekte kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |