Die gooi ik allemaal op 1 hoop, hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vliegveld, autorit, landschappen.
Noem een nummer, en ik post iets uit mijn collectie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Het is wel een leuk idee, willekeurige nummers posten en niet de meest gelukte. Geeft misschien wel een heel ander beeld van reizen.
"Op weg"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
Vliegveld, autorit, landschappen.
28quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:02 schreef LXIV het volgende:
Noem een nummer, en ik post iets uit mijn collectie.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Zelfs niet op je telefoon?
Kijk, dat kan geen toeval zijn!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik eerder op de avond ook al gezegd....
Over GPRS op de telefoon.
Dat weet ik ook niet. Hij kijkt er wél een beetje boos op. Misschien als vervanger voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
En wanneer gebruiken we die?
Nee, daarom juist. Als boos kuikentje, zeg maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Kijkt dat kuikentje dan boos?
Nou, als jj je tong uitsteekt vind ik het ook niet leuk hier!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ga 'm niet gebruiken. Zelfs niet om te testen. Die is gewoon niet leuk
Stoer. Nu nog een Stalin-smiley en een Mao-smiley. De Fidel-smiley was er al:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
Verhip, nu is er ook al een [afbeelding] smilie!
Dat is natuurlijk vér voor jouw tijd, wyccie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef broer het volgende:
"I love it when a plan comes together"
Heb ik!!quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:03 schreef dwerg het volgende:
Grappig icoontje, DaMart.
Is hij alweer terug dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
Bupa heeft zich nog steeds niet hier gemeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |