Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Hieronder nog wat leuke vergelijkingen van Nawienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
als je zo slim bent als je denkt, zou je me tog de mond kunnen snoeren met die "goede" argumenten van je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben veel slimmer dan jij ooit zult zijn ! Dus wees toch eens stil !![]()
Gewoon op de achterbank, van die lekkere ikeakussens, in het rood, fuchsia en rozequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef BoukeF het volgende:
Zeg Furia,
Hoe krijg jij in je aygo nog de ruimte om kussentjes op je achterbank te leggen,
In mijn schattige groene citroen C2 past dat al amper
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe komt het toch dat alle glazenwassers zo extreem aantrekkelijk zijn? Die van ons is zon lekkere ,,foute" doch aantrekkelijke jongen, ik zit altijd ( stiekem ) te kijken als hij zo mannelijk met zijn trekker rondzwiept over het raam![]()
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan jou, ga alsjeblieft wegShoo !
![]()
Ik krijg steeds een hartverlamming als ik die posts van jou lees !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
Yvana, ben je van mening dat masturberen ook afdoet aan de puurheid van de vrouw?.
Nope, een Nissan Sunny uit 1987 (wel in topstaat trouwensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Vast niet zo'n lieve als mijn![]()
![]()
![]()
rode Toyota Aygo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja logisch, nu is er iemand die dezelde opleiding heeft gedaan, alleen met het verschil dat zij niet is blijven zitten. Nu kan je niet meer zeggen dat jij zo slim bent, want Furia is sowieso net *understatement* wat slimmerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan jou, ga alsjeblieft wegShoo !
![]()
dat scheelt,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef Furia het volgende:
[..]
Gewoon op de achterbank, van die lekkere ikeakussens, in het rood, fuchsia en rozeMaar ik moet er wel bij zeggen dat ze lekker zacht (dus makkelijk in te drukken) zijn én er zit zelden iemand op de achterbank. Daar ligt het dus ook niet in de weg zeg maar.
Raar, mijn hart gaat juist sneller kloppen als ik een post van jou lees.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een hartverlamming als ik die posts van jou lees !![]()
en mijn antwoord is NEE
Enige wat zij kan doen, als er met argumenten naar haar toe worden geslingerd, comeback maken met "rot jij is even op, ik ben beter, luister naar mij, ik heb gelijk"..quote:
Ga zo door Chris en haar hart begeeft het nog esquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en mijn antwoord is NEE
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Raar, mijn hart gaat juist sneller kloppen als ik een post van jou lees.
Kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Mooie OP
[..]
Nope, een Nissan Sunny uit 1987 (wel in topstaat trouwensen vanaf zaterdag waarschijnlijk een Mercury Monarch uit 1976 of een Chevrolet Impala uit 1965
Oude amerikanen
Ik zie dat 1 ding in de OP mist...ze zei net ook iets over dat mensen die een opleiding hebben < VWO het verdienen om een kutbaan te hebben en in een rothuis te wonen
Hoe verzin je het...
<50% van de wereldbevolking doet een opleiding van HAVO of VWO...het meerendeel is allemaal lager dan VWO...
Dat wil niet zeggen dat je uitzonderlijk slim bent als je havo of vwo doet, maar je hoort wel tot de minderderheid..
En meisje...Als je nou eens normaal leert denken: Mensen verdienen het om in een rothuis te wonen als ze geen flikker uitvoeren, niet werken voor hun centen (zoals JIJ dus). Mensen die te lui zijn om de handen uit de mouwen te steken.
Een havenarbeider zonder opleiding die zich een rib uit z'n lijf werkt en zo in een redelijk huis kan wonen en een auto kan rijden...DAAR moet je respect voor hebben!
Je mag heus wel van je vader zeggen dat je met jezelf speelt hoor...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en mijn antwoord is NEE
Inderdaad, de enige oplossingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ga zo door Chris en haar hart begeeft het nog es![]()
Ik hoef meestal alleen een koffer of wat doosjes mee te nemen en daarvoor gebruik ik de achterklep (voor zover het door het raampje past) en gewoon de passagiersstoel en die ruimte daarvoor. Ideaal, want ik vind het altijd een crime om mijn stoel te verzetten: moet ik mezelf elke keer weer helemaal naar voren duwen vanwege mijn niet al te grote lengte.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dat scheelt,
ik was altijd gewend vrij veel spullen in de auto te gooien,
dus nu moeten mijn achterstoelen heel vaak plat
In het 1e topic stond ze nog bovenaan de ladder, nu is ze al gedegradeerd tot de 3e trede van bovenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Boeman het volgende:
Ik heb mijn VWO papiertje al, ik sta boven Yvana.
Kom eens koffie zetten meid.
pwned!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Boeman het volgende:
Ik heb mijn VWO papiertje al, ik sta boven Yvana.
Kom eens koffie zetten meid.
En zo hoort'tquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Furia het volgende:
[..]
Kan ik het alleen maar mee eens zijnDaarnaast, ik mag dan wel een mooie opleiding gehad hebben, mijn vader had die kans bijvoorbeeld niet. Toch heeft hij keihard gewerkt en woont hij nu in een prachtig huis en heeft hij centjes genoeg om mij die Aygo te geven. (Hoewel ik voor het idee zelf ook wel mee heb betaald, ik werk tenslotte uiteraard ook nog genoeg naast mijn studie)
Ik heb het niet zo op beethoven, ik vind chaikovski beter. Ook kan ik genieten van Debussy. ik ben een tijdje geleden nog naar debussy's ,,trois images poir orchestre" geweest in het koninklijk concertgebouw. dat was leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Boeman het volgende:
Yvana wat voor muziek luister je eigenlijk? En luister je ook alleen naar elitaire composities van Beethoven, of kun je de mindere stukken ook nog uitstaan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar nu luister ik gewoon naar leuke muziek hoor .
Yannicke , schat ! Je moest eens weten wat ze over JOU zeggen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Zijn jullie nog steeds Yvana aan het pesten? :p
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Waarom komt jouw foto me zo verrekte bekend voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Daar heb ik dus echt een hekel aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op beethoven, ik vind chaikovski beter. Ook kan ik genieten van Debussy. ik ben een tijdje geleden nog naar debussy's ,,trois images poir orchestre" geweest in het koninklijk concertgebouw. dat was leuk![]()
Jij was juist degene die zei dat je jezelf veel lekkerder vond dan Yannickequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke , schat ! Je moest eens weten wat ze over JOU zeggen !
Niets slechts, me dunktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt een hekel aan.
Ja, lees vooral even door hoe je door je grote vriendin Yvana achtereenvolgens jong, naief, dom, lang niet zo knap en spelend op een gebocheld instrument (oid) genoemd wordtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Actrice uit GTST, alleen die ene hoofdfoto lijkt er dan op, de rest nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom komt jouw foto me zo verrekte bekend voor![]()
En nee, dit is geen versiertruc, a la, 'hey ken ik jou niet ergens van?'![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Nouja, ik neem aan dat jullie klassiek niet weten te waarderen....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt een hekel aan.
Dat zij lekkerder en beter dan jou isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
OMFG ! Jij bent echt walgelijk. Zomaar je nichtje proberen op te stoken, omdat jij niet gemogen wordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb mijn gymnasiumpapiertje al (hoger dan atheneum)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op beethoven, ik vind chaikovski beter. Ook kan ik genieten van Debussy. ik ben een tijdje geleden nog naar debussy's ,,trois images poir orchestre" geweest in het koninklijk concertgebouw. dat was leuk![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zij lekkerder en beter dan jou is
En wel neukbaar is, terwijl jij haar nog als een kind ziet?
En waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat jullie klassiek niet weten te waarderen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |