Inderdaad, de enige oplossingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ga zo door Chris en haar hart begeeft het nog es![]()
Ik hoef meestal alleen een koffer of wat doosjes mee te nemen en daarvoor gebruik ik de achterklep (voor zover het door het raampje past) en gewoon de passagiersstoel en die ruimte daarvoor. Ideaal, want ik vind het altijd een crime om mijn stoel te verzetten: moet ik mezelf elke keer weer helemaal naar voren duwen vanwege mijn niet al te grote lengte.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dat scheelt,
ik was altijd gewend vrij veel spullen in de auto te gooien,
dus nu moeten mijn achterstoelen heel vaak plat
In het 1e topic stond ze nog bovenaan de ladder, nu is ze al gedegradeerd tot de 3e trede van bovenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Boeman het volgende:
Ik heb mijn VWO papiertje al, ik sta boven Yvana.
Kom eens koffie zetten meid.
pwned!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Boeman het volgende:
Ik heb mijn VWO papiertje al, ik sta boven Yvana.
Kom eens koffie zetten meid.
En zo hoort'tquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Furia het volgende:
[..]
Kan ik het alleen maar mee eens zijnDaarnaast, ik mag dan wel een mooie opleiding gehad hebben, mijn vader had die kans bijvoorbeeld niet. Toch heeft hij keihard gewerkt en woont hij nu in een prachtig huis en heeft hij centjes genoeg om mij die Aygo te geven. (Hoewel ik voor het idee zelf ook wel mee heb betaald, ik werk tenslotte uiteraard ook nog genoeg naast mijn studie)
Ik heb het niet zo op beethoven, ik vind chaikovski beter. Ook kan ik genieten van Debussy. ik ben een tijdje geleden nog naar debussy's ,,trois images poir orchestre" geweest in het koninklijk concertgebouw. dat was leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Boeman het volgende:
Yvana wat voor muziek luister je eigenlijk? En luister je ook alleen naar elitaire composities van Beethoven, of kun je de mindere stukken ook nog uitstaan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar nu luister ik gewoon naar leuke muziek hoor .
Yannicke , schat ! Je moest eens weten wat ze over JOU zeggen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Zijn jullie nog steeds Yvana aan het pesten? :p
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Waarom komt jouw foto me zo verrekte bekend voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Daar heb ik dus echt een hekel aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op beethoven, ik vind chaikovski beter. Ook kan ik genieten van Debussy. ik ben een tijdje geleden nog naar debussy's ,,trois images poir orchestre" geweest in het koninklijk concertgebouw. dat was leuk![]()
Jij was juist degene die zei dat je jezelf veel lekkerder vond dan Yannickequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke , schat ! Je moest eens weten wat ze over JOU zeggen !
Niets slechts, me dunktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt een hekel aan.
Ja, lees vooral even door hoe je door je grote vriendin Yvana achtereenvolgens jong, naief, dom, lang niet zo knap en spelend op een gebocheld instrument (oid) genoemd wordtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Actrice uit GTST, alleen die ene hoofdfoto lijkt er dan op, de rest nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom komt jouw foto me zo verrekte bekend voor![]()
En nee, dit is geen versiertruc, a la, 'hey ken ik jou niet ergens van?'![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef YanniiCke het volgende:
Hey ik ben er ook weer
Nouja, ik neem aan dat jullie klassiek niet weten te waarderen....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt een hekel aan.
Dat zij lekkerder en beter dan jou isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
OMFG ! Jij bent echt walgelijk. Zomaar je nichtje proberen op te stoken, omdat jij niet gemogen wordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb mijn gymnasiumpapiertje al (hoger dan atheneum)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op beethoven, ik vind chaikovski beter. Ook kan ik genieten van Debussy. ik ben een tijdje geleden nog naar debussy's ,,trois images poir orchestre" geweest in het koninklijk concertgebouw. dat was leuk![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zij lekkerder en beter dan jou is
En wel neukbaar is, terwijl jij haar nog als een kind ziet?
En waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat jullie klassiek niet weten te waarderen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |