24 kijken is ten alle tijden niet triestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coolnog ffies volhouden mensen
ik wacht ook al lang!
t was zelfs zo triest dat ik seisoen 1 en 2 van "24" zelfs ben gaan kijken
Hier in Engeland wordt seizoen 1 herhaald.Weer lekker genieten voordat seizoen 2 begintquote:
Iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ah een nieuwe.
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ah een nieuwe.
Veel haha 20 topics ongeveerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Crazykill het volgende:
Hoeveel topics hebben jullie al vol gemaakt sinds het einde van season 1
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:03 schreef Suerte het volgende:
Ik las in een Amerikaans tijdschrift dat het geen Prison Break meer heet, maar Manhunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Nee hoor, het stond er echtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.
Iemand zin in een spoiler??Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke mod verwijdert mijn bericht telkens
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Iemand zin in een spoiler??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt een internetcafe voor mij opzoeken in Spanje danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Game_Error het volgende:
21 augustus als ik me niet vergis is de eerste uitzending op fox
..................................................................................................................................................
Vette film he, V for Vendetta..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
Wanneer begint het weer?
Vond hem zwaar tegenvallenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Vette film he, V for Vendetta..
Ik volgde 'm niet helemaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Vond hem zwaar tegenvallen![]()
Jij volgt me ook overal..quote:
Yes, sirquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus 22 augustus is de eerste torrent beschikbaar
[..]
Iemand zin in een spoiler??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GIMME MY SHOTGUN!
Ik kan niet tellenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:27 schreef Thieske het volgende:
Afteltopic.
Stargate is toch met MacGyverquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:41 schreef Karina het volgende:
Eindelijk weer wat leuks om te kijken (behalve Stargate dan).
Jaaaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Stargate is toch met MacGyver![]()
Ik krijg:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef janjosti het volgende:
nog een promo met wat spoilers:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=62BB4BB4797B5090
(tussen de bannershit zit ergens een downloadknop)
vet tranga spang gquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Zozo. Dus ze komen de nacht door, gaan in gevangeniskleding op de trein en komen later stylish weer terug. Dat pak van Michael is wel blits
Duurt het wachten op de week daarop weer een dagje minderquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:01 schreef Plumz het volgende:
Echt supermooi die foto's![]()
Alleen vind ik wel dat die kale Tweener duidelijk op 'de oude' Tweener lijkt hoor![]()
.. & Nog maar 15/16 dagen!
Klote dat het tegelijk met m'n school begint though![]()
neejjoh, totaal niet..seizoen 2 gaat ownenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ben benieuwd. Ik denk dat het 2e seizoen enorm gaat tegenvallen. Het coole aan seizoen 1 was dat Michael zichzelf een onmogelijke opdracht gaf en je vervolgens zag hoe hij stukje bij beetje tot de uitbraak kwam. Seizoen 2 lijkt me gewoon een duffe opvolger.
Het wordt weer spannend !!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neejjoh, totaal niet..seizoen 2 gaat ownen!
Bekijk deze promo van 3 minuten maar even. Zitten veel beelden tussen van s2![]()
Scofieldddddddddddddd![]()
Ziet er wel goed uit, die nieuwe FBI-agent is wel stoer denk ik. Een nieuw personage kan geen kwaad, Bellick die Scofield achterna gaat is een beetje onrealistisch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Bekijk deze promo van 3 minuten maar even. Zitten veel beelden tussen van s2![]()
"What money"quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wie dat is?'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:49 schreef crossover het volgende:
In dat filmpje zie je een grafsteen, maar heeel eventjes, er staat op:
RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wie dat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.001000010100001001001001010001010101001000100001
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef janjosti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
mooie promo, ik heb er zin inquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
quote:14 days, 14 hours, 8 minutes, 36 seconds til Season 2 of Prison Break Returns
edit -lama-quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef juules het volgende:
Oehh geweldige promo! Ik heb er echt zin in![]()
oja die laatste promotrailerquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:57 schreef sjeppert het volgende:
kijk gewoon in die twee weken seizoen 1 nog een keer
elke dag 1 of 2 afleveringen will do it
dacht dat de US release 8 augustus was en die in NL 11 oktober, maar dat weet ik niet zeker..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef miss-scofield het volgende:
Ben nieuw hier, ik volg jullie al een tijdje! Kon me nooit registreren, nu eindelijk mn login gevonden van mn provider. Kan iemand mij helpen met een plaatje?? Die van mij zijn te groot en te zwaar, hoe verander ik dat? Thanks!
Gaaf die promo's!
Linc, bedankt voor al je spoilers!!![]()
![]()
Ik las net alleen dat de DVDbox pas 11 oktober uitkomt..en hier heb ik al een paar keer gelezen dat ie al 6 september uitkomt.. hoe zit dat nou?![]()
Misschien kan je via photobucket o.i.d je plaatjes erop zetten en dan een linkje hier plaatsen! En het zal wel 11 oktober uitkomen denk ik. Als het al op bol.com enzo staat zal het wel zo zijn...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef miss-scofield het volgende:
Ben nieuw hier, ik volg jullie al een tijdje! Kon me nooit registreren, nu eindelijk mn login gevonden van mn provider. Kan iemand mij helpen met een plaatje?? Die van mij zijn te groot en te zwaar, hoe verander ik dat? Thanks!
Gaaf die promo's!
![]()
Ik las net alleen dat de DVDbox pas 11 oktober uitkomt..en hier heb ik al een paar keer gelezen dat ie al 6 september uitkomt.. hoe zit dat nou?![]()
Dat denk ik jammer genoeg ook idd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ben benieuwd. Ik denk dat het 2e seizoen enorm gaat tegenvallen. Het coole aan seizoen 1 was dat Michael zichzelf een onmogelijke opdracht gaf en je vervolgens zag hoe hij stukje bij beetje tot de uitbraak kwam. Seizoen 2 lijkt me gewoon een duffe opvolger.
Na wat ik heb gezien.. gaat het gewoon verder met die tattoos!! In één van de promo's zie je Lincoln en Michael zitten en praten over ze hoe ze verder gaan. Dan zie je Michael zn tattoos op z'n pols bekijken.. Het wordt dus nog erg leuk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lijkt me ook. Die gare tattoo-trucjes waren het leukste aan de serie. We wachten af..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha!
I ♥ PB
Die rol speelt hij overigens goed !!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol zit Blade trinity te kijken ... speelt Dominic Purcell (Linc the Sink) daar gewoon een bad ass vampire
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Die rol speelt hij overigens goed !!
Dank u, dank uquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Die rol speelt hij overigens goed !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door janjosti op 07-08-2006 22:25:21 ]001000010100001001001001010001010101001000100001
Mirror:quote:
Haha. Misschien is het wel zo dat de tijd sneller gaatquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Duurt het wachten op de week daarop weer een dagje minder![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:07 schreef janjosti het volgende:
weer nieuws over sarah:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dit was natuurlijk te verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 weekies... Spannend!!
edit: Zeg, denk eens aan de spoilers!
[ Bericht 34% gewijzigd door Mike op 08-08-2006 12:46:03 ]I ♥ PB
Ik ook...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik mis volgens mij de grap.
Die is er niet eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik mis volgens mij de grap.
http://www.magrurkalp.com(...)Break-seizoen-2.htmlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef miss-scofield het volgende:
Zeg Linc, heb jij niet nog wat mooie foto's van seizoen 2? Als ik ga surfen kom ik op de standaard foto's uit :S
Thanks!
Ik heb nog een hele hoop foto's van de crew (season 2).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:20 schreef miss-scofield het volgende:
Zeg Linc, heb jij niet nog wat mooie foto's van seizoen 2? Als ik ga surfen kom ik op de standaard foto's uit :S
Thanks!
IS ZE NIET DOOD??????????quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06322/sarah_promo.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06322/kalegabgerakatweener.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Of waren die hier al te zien
Wow, en ik dacht dat ik niks beters te doen had.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef miss-scofield het volgende:
Heb gister en vandaag nog even seizoen opnieuw gezien..
Jij bent wel een mega-uber-grote fanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:50 schreef miss-scofield het volgende:
Thanks voor de foto's!! Hoe meer hoe beter!!Heb gister en vandaag nog even seizoen opnieuw gezien.. heerlijk! Ik wil seizoen 2!!!!!! Nog 13 nachtjes!
Dudequote:
Ja, je hebt vakantie of je hebt het niet...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:03 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Wow, en ik dacht dat ik niks beters te doen had.![]()
Weet je ook waar in Engeland?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef biggetje het volgende:
Er schijnt een Prison Break convention te komen volgend jaar Mei. In Engeland. Nieuws op de message boards van http://www.starfury.co.uk
![]()
Robert Knepper (T-Bag) schijnt al bevestigd te zijn als gast!
Heb net even een topic doorgespit over de mogelijke locatie, maar er moet nog een locatie gevonden worden (geregel met contracten etc). Volgens velen wordt het waarschijnlijk een hotel (The Thistle) dat 20 minuten van Heathrow airport af ligt. Maar niks is nog zeker dus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:05 schreef Suerte het volgende:
[..]
Weet je ook waar in Engeland?
T-Bag![]()
Hier in NLquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zag vanavond een trailer op rtl 5! Nieuwe aleveringen vanaf 24 augustus![]()
Ja, van seizoen 1..daar zitten wij op te w8enquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef IkWilbert het volgende:
Ooo. Dacht al. Gelukkig doet Linc_Te_Sink aan F5-enquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, van seizoen 1..daar zitten wij op te w8en![]()
Achja, beetje laat. Als het goed is heb ik dan ep 1 van seizoen 2 gezien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef IkWilbert het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze dan gebleven? Kan niet wachten op season 2quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, van seizoen 1..daar zitten wij op te w8en![]()
Daar biij 12 of 13 ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zijn ze dan gebleven? Kan niet wachten op season 2![]()
Geen dank, dudequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ooo. Dacht al. Gelukkig doet Linc_Te_Sink aan F5-en
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:49 schreef matthijst het volgende:
Prison.Break.S02E1.Manhunt.HDTV.XviD-LOL.avi
Dat is natuurlijk hartstikke fakequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:49 schreef matthijst het volgende:
heeft iemand deze al gedownload, of is hij zeker het proberen niet waard?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:49 schreef matthijst het volgende:
Over een paar dagenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk hartstikke fake![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:23 schreef men_in_red het volgende:
[..]
heeft iemand deze al gedownload, of is hij zeker het proberen niet waard?
Die kwaliteit was standaard kut...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:57 schreef matthijst het volgende:
Yep, fake blijkt ie...
Had natuurlijk best gekund; vorig seizoen waren er ook een paar afleveringen ruim vor uitzending te downloaden....
Dude, i'm going to bedquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:16 schreef spoonkiller het volgende:
iemand nog promo's om ons effe flink opgewonden te maken?.. linc heeft er vast wel:P
Thank you!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef matthijst het volgende:
Als het om 2100 wordt uitgezonden, NY tijd, is het hier van 03:00-04:00... Weet niet of die zooi on the fly gecodeerd wordt, maar tussen 04:00 en 08:00 gok ik
Yeahquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:08 schreef Mikkie het volgende:
En zijn er trouwens nog meer Sara-liefhebbers hier?
Ja, jijquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wie... ik?
Is deze hier al gepost?
http://www.youtube.com/watch?v=tP1kQW7fIYE
Nouja, het lijkt me wat logischer oimdat je hier vaker rondhangt dan in het Lost-topicquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Moet ik een Prison Break icon nemen
Nouu, Lost klaart em ook hoor. Het is totaal anders dan Prison Break en 24. Ik denk dat dat er toch mensen zijn die Lost beter vinden dan PB en 24quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
Hmm, 24 is natuurlijk beter dan PB en Lost.
Sommige kinderen gaan het nooit lerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef revvie het volgende:
zou die vrouwelijke gevangenis arts echt dood zijn... zo ja: snif
Hmmm nee, je moet ze even copy pasten zie ik..quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De links werken volgens mij niet echt lekker, maar toch thx
Seizoen 1 heeft 22 afleveringen. In Nederland zijn er 13 uitgezonden. Vanaf 24 augustus begint het weer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:19 schreef D.Rose het volgende:
zonder naar boven te hoeven lezen en alle spoilers mee te pikken
Hoeveel afleveringen zijn er gemaakt, en hoeveel seizoenen inmiddels?
ah, ok, dank jequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Seizoen 1 heeft 22 afleveringen. In Nederland zijn er 13 uitgezonden. Vanaf 24 augustus begint het weer.
In Amerika begint 21 augustus seizoen 2!
Nog één week!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef GewoneMan het volgende:
FTDers check this!!!!!!! 165964Had ik al gezien, maar 't is gewoon een preview op S2. Interview, trailers, dat soort sjit. 't Is niet de eerste aflevering. Waarom het dan in godsnaam "premiere" heet snap ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
vage shit jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had ik al gezien, maar 't is gewoon een preview op S2. Interview, trailers, dat soort sjit. 't Is niet de eerste aflevering. Waarom het dan in godsnaam "premiere" heet snap ik ook niet.
Ik ga zo ook weer aan de gang.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef Gelderland het volgende:
ik ben nu bezig alle afleveringen van Seizoen 1 weer terug te kijken, ik hoopte dan zo rond 22 augustus klaar te zijn, maar 't ziet er naar uit dat ik overmorgen alles al weer gezien heb;')
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:27 schreef miss-scofield het volgende:
IK HEB DE DVD BOX!!!!!!!!!!!! Hehe, mn vriendje heeft m toch meegenomen uit Amerika!!!!!!!
ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Besef me net pas dat ik op vakantie ben als het weer begint.. briljant getimed
Fox begint met alle nieuwe afleveringen veel eerder dan de andere grote networks...heel slim, want de rest zendt alleen maar herhalingen uit.quote:
Als ze dat nou ook met 24 deden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Fox begint met alle nieuwe afleveringen veel eerder dan de andere grote networks...heel slim, want de rest zendt alleen maar herhalingen uit.
Veel spoilers in het 24 topic zegt iemand uit het PB topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer start S6 van 24Ik heb geen zin om dat topic te openen, veel te veel spoilers
De dvdbox van deel 1 moet hier nog uitkomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:37 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of ik de 22 afleveringen met NL ondertiteling kan 'kopen' ? Heb ze nu alle 22 zonder ondertiteling maar zou dat toch wel graag willen.
jazeker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:37 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of ik de 22 afleveringen met NL ondertiteling kan 'kopen' ? Heb ze nu alle 22 zonder ondertiteling maar zou dat toch wel graag willen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Veel spoilers in het 24 topic zegt iemand uit het PB topic.
Mag niet, daar berust ook Copyright op.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Veel spoilers in het 24 topic zegt iemand uit het PB topic.
Iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Lief-visje het volgende:
ik zie net dat de site van PB vernieuwd is ! look good !
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit het eigenlijk met -edit- ? Is het ook 'illegaal' om zelfgemaakte ondertiteling te downloaden voor een film/tv-serie?
*deleted scenes per afleveringquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat voor extra's zitten erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puurheid zonder vergankelijkheid
bron?quote:
Het is in ieder geval op Fok niet toegestaan..daar hebben diverse feedbacktopics over gelopen. Op ondertitels zitten gewoon copyrights. Brein heeft daarom ook een paar jaar geleden Ondertitels.nl uit de lucht laten halen.quote:
Ooo geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef magnifor het volgende:
51 seconden durende preview van zeer waarschijnlijk episode 1:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1491064625802284096&q=prison+break
Holy crap..ik zit er al helemaal inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef magnifor het volgende:
Zelfde preview die ik dus had gepost een paar posts hierbovenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef magnifor het volgende:
Nee, alleen Tweener en die gestoorde kerel gingen hun eigen weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Even voor de record, ze hadden zich toch in teams opgeslitst? Morgen ofzo toch nog ff de laatste twee eps bekijken.
Gaaf!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef magnifor het volgende:
Is meer wat voor Welke buitenlandse series/shows volg je?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zo vet dat het nu alweer begint. Wat kunnen we nog meer verwachten dit seizoen aan nieuwe seizoenen? The Wire, de laatste acht afleveringen Sopranos, in januari Rome?
Was me even ontgaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef biggetje het volgende:
[..]
Zelfde preview die ik dus had gepost een paar posts hierboven![]()
Aflevering 1-13 is al verkrijgbaar gewoon bij mediamarkt. Vond alleen 45 euro voor 13 afleveringen te veel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De dvdbox van deel 1 moet hier nog uitkomen![]()
Omdat de rest nog niet is uitgezonden in NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef Merovingian het volgende:
waarom brengen ze een half seizoen op dvd uit?
Heb hem toch echt zien liggen... Dus weet niet wie het nou over onzin heeft...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef miss-scofield het volgende:
Sorry, maar dat is grote onzin!! In Nederland is er nog geen enkele Prison Break dvd box verkrijgbaar.
In Amerika sinds 8 augustus...
In Nederland verschijnt PB op 11 oktober.
Van mij kom je niet zomaar af, dudequote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:47 schreef Crane. het volgende:
Prisonbreak begint over 4 dagen weer. dat betekent dat ik weer de komende tijd actief ben hiero, yo linc the sink jij ook nog hier![]()
Hmmz, ik vind Veronica wel wat hebben met dat pijplipje van haar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Robin Tunney (Veronica) speelt zo om 21:30 de eerste patiënt van House (geniale serie) op SBS6.
Lol die drukt al op f5 hier sinds het bestaan van PBquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:47 schreef Crane. het volgende:
Prisonbreak begint over 4 dagen weer. dat betekent dat ik weer de komende tijd actief ben hiero, yo linc the sink jij ook nog hier![]()
Heb de hele box hier liggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik heb de box bij de MediaMarkt zien liggen!
Was alleen maar een halve season
Jij ook al? Ook in HDTV kwaliteit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef dragao het volgende:
[..]
Heb de hele box hier liggen, zelf gemaakt!
![]()
Ikke ook al, alleen op mijn HD. Kost me wel 16 gig per seizoen, maar achquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij ook al? Ook in HDTV kwaliteit?![]()
[pats modus]Ach met 3 schijven van 200 gig is dat voor mij niet zo'n probleem, het past nog wel naast 7 seizoenen Star Trek Voyager en Buffy the vampire slayer, 5 seizoenen Angel en 1 seizoen Battlestar Galacticaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ikke ook al, alleen op mijn HD. Kost me wel 16 gig per seizoen, maar ach.
Ik ook, alleen geen extra'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef dragao het volgende:
[..]
![]()
hier ook.... alle 6 de DVD's incl. menu in 1 box (passen 6 dvd's in)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef dragao het volgende:
[..]
![]()
best leuk om te zien:O.. thanxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:14 schreef Bhai het volgende:
Prison Break: Making a scene
Van seizoen 1 dus, van de DVD-box
Klopt. Boeie, nu kan je tenminste normaal slapen en de volgende dag de aflevering gewoon in supergoede kwaliteit met 5.1 geluid downloadenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef Bhai het volgende:
Klopt het dat je FOX niet op satelliet kunt ontvangen
Wel Fox News en sports volgens mij...
Helemaal vergeten dat het dan hier snachts isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Boeie, nu kan je tenminste normaal slapen en de volgende dag de aflevering gewoon in supergoede kwaliteit met 5.1 geluid downloaden.
Heb jíj het even verpest, wisten wij helemaal niets van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:18 schreef nightdaughter het volgende:
lol heb al gezien dat ze zijn ontsnapt..
Godverdomme!! Gebruik die spoiler tags dan!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:18 schreef nightdaughter het volgende:
lol heb al gezien dat ze zijn ontsnapt..
"I want my hand back". Hehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:55 schreef magnifor het volgende:
Een trailer die ik nog niet gezien had:
http://www.youtube.com/watch?v=S8AzJbO-SHc
Geweldigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:55 schreef magnifor het volgende:
thx, die is nieuwquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:55 schreef magnifor het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier een artikel over PB: http://www.ifmagazine.com/review.asp?article=1365
Een stukje eruit:OMFG, nog 2 dagen. Ik kan niet wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen net zo goed retards zijn die gewoon stemmen zonder het gezien te hebben...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef magnifor het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die Manhunt al gezien hebben:
http://www.imdb.com/title/tt0839360/
Een 9.1. 19 stemmen.
Aflevering 2 genaamd Otis heeft anders geen genoeg stemmen (5):quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed retards zijn die gewoon stemmen zonder het gezien te hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |