24 kijken is ten alle tijden niet triestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coolnog ffies volhouden mensen
ik wacht ook al lang!
t was zelfs zo triest dat ik seisoen 1 en 2 van "24" zelfs ben gaan kijken
Hier in Engeland wordt seizoen 1 herhaald.Weer lekker genieten voordat seizoen 2 begintquote:
Iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ah een nieuwe.
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ah een nieuwe.
Veel haha 20 topics ongeveerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Crazykill het volgende:
Hoeveel topics hebben jullie al vol gemaakt sinds het einde van season 1
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:03 schreef Suerte het volgende:
Ik las in een Amerikaans tijdschrift dat het geen Prison Break meer heet, maar Manhunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Nee hoor, het stond er echtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan heb je dat verkeerd gelezen. Aflevering 1 van seizoen 2 heet namelijk Manhunt. Voor de rest heet de serie gewoon 'Prison Break'.
Iemand zin in een spoiler??Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke mod verwijdert mijn bericht telkens
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Iemand zin in een spoiler??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt een internetcafe voor mij opzoeken in Spanje danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Game_Error het volgende:
21 augustus als ik me niet vergis is de eerste uitzending op fox
..................................................................................................................................................
Vette film he, V for Vendetta..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
Wanneer begint het weer?
Vond hem zwaar tegenvallenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Vette film he, V for Vendetta..
Ik volgde 'm niet helemaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Vond hem zwaar tegenvallen![]()
Jij volgt me ook overal..quote:
Yes, sirquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus 22 augustus is de eerste torrent beschikbaar
[..]
Iemand zin in een spoiler??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GIMME MY SHOTGUN!
Ik kan niet tellenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:27 schreef Thieske het volgende:
Afteltopic.
Stargate is toch met MacGyverquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:41 schreef Karina het volgende:
Eindelijk weer wat leuks om te kijken (behalve Stargate dan).
Jaaaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Stargate is toch met MacGyver![]()
Ik krijg:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef janjosti het volgende:
nog een promo met wat spoilers:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=62BB4BB4797B5090
(tussen de bannershit zit ergens een downloadknop)
vet tranga spang gquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Zozo. Dus ze komen de nacht door, gaan in gevangeniskleding op de trein en komen later stylish weer terug. Dat pak van Michael is wel blits
Duurt het wachten op de week daarop weer een dagje minderquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:01 schreef Plumz het volgende:
Echt supermooi die foto's![]()
Alleen vind ik wel dat die kale Tweener duidelijk op 'de oude' Tweener lijkt hoor![]()
.. & Nog maar 15/16 dagen!
Klote dat het tegelijk met m'n school begint though![]()
neejjoh, totaal niet..seizoen 2 gaat ownenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ben benieuwd. Ik denk dat het 2e seizoen enorm gaat tegenvallen. Het coole aan seizoen 1 was dat Michael zichzelf een onmogelijke opdracht gaf en je vervolgens zag hoe hij stukje bij beetje tot de uitbraak kwam. Seizoen 2 lijkt me gewoon een duffe opvolger.
Het wordt weer spannend !!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neejjoh, totaal niet..seizoen 2 gaat ownen!
Bekijk deze promo van 3 minuten maar even. Zitten veel beelden tussen van s2![]()
Scofieldddddddddddddd![]()
Ziet er wel goed uit, die nieuwe FBI-agent is wel stoer denk ik. Een nieuw personage kan geen kwaad, Bellick die Scofield achterna gaat is een beetje onrealistisch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Bekijk deze promo van 3 minuten maar even. Zitten veel beelden tussen van s2![]()
"What money"quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wie dat is?'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:49 schreef crossover het volgende:
In dat filmpje zie je een grafsteen, maar heeel eventjes, er staat op:
RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wie dat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.001000010100001001001001010001010101001000100001
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef janjosti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
mooie promo, ik heb er zin inquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
quote:14 days, 14 hours, 8 minutes, 36 seconds til Season 2 of Prison Break Returns
edit -lama-quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef juules het volgende:
Oehh geweldige promo! Ik heb er echt zin in![]()
oja die laatste promotrailerquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:57 schreef sjeppert het volgende:
kijk gewoon in die twee weken seizoen 1 nog een keer
elke dag 1 of 2 afleveringen will do it
dacht dat de US release 8 augustus was en die in NL 11 oktober, maar dat weet ik niet zeker..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef miss-scofield het volgende:
Ben nieuw hier, ik volg jullie al een tijdje! Kon me nooit registreren, nu eindelijk mn login gevonden van mn provider. Kan iemand mij helpen met een plaatje?? Die van mij zijn te groot en te zwaar, hoe verander ik dat? Thanks!
Gaaf die promo's!
Linc, bedankt voor al je spoilers!!![]()
![]()
Ik las net alleen dat de DVDbox pas 11 oktober uitkomt..en hier heb ik al een paar keer gelezen dat ie al 6 september uitkomt.. hoe zit dat nou?![]()
Misschien kan je via photobucket o.i.d je plaatjes erop zetten en dan een linkje hier plaatsen! En het zal wel 11 oktober uitkomen denk ik. Als het al op bol.com enzo staat zal het wel zo zijn...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef miss-scofield het volgende:
Ben nieuw hier, ik volg jullie al een tijdje! Kon me nooit registreren, nu eindelijk mn login gevonden van mn provider. Kan iemand mij helpen met een plaatje?? Die van mij zijn te groot en te zwaar, hoe verander ik dat? Thanks!
Gaaf die promo's!
![]()
Ik las net alleen dat de DVDbox pas 11 oktober uitkomt..en hier heb ik al een paar keer gelezen dat ie al 6 september uitkomt.. hoe zit dat nou?![]()
Dat denk ik jammer genoeg ook idd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ben benieuwd. Ik denk dat het 2e seizoen enorm gaat tegenvallen. Het coole aan seizoen 1 was dat Michael zichzelf een onmogelijke opdracht gaf en je vervolgens zag hoe hij stukje bij beetje tot de uitbraak kwam. Seizoen 2 lijkt me gewoon een duffe opvolger.
Na wat ik heb gezien.. gaat het gewoon verder met die tattoos!! In één van de promo's zie je Lincoln en Michael zitten en praten over ze hoe ze verder gaan. Dan zie je Michael zn tattoos op z'n pols bekijken.. Het wordt dus nog erg leuk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lijkt me ook. Die gare tattoo-trucjes waren het leukste aan de serie. We wachten af..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha!
I ♥ PB
Die rol speelt hij overigens goed !!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol zit Blade trinity te kijken ... speelt Dominic Purcell (Linc the Sink) daar gewoon een bad ass vampire
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Die rol speelt hij overigens goed !!
Dank u, dank uquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:30 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Die rol speelt hij overigens goed !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door janjosti op 07-08-2006 22:25:21 ]001000010100001001001001010001010101001000100001
Mirror:quote:
Haha. Misschien is het wel zo dat de tijd sneller gaatquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Duurt het wachten op de week daarop weer een dagje minder![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:07 schreef janjosti het volgende:
weer nieuws over sarah:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dit was natuurlijk te verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 weekies... Spannend!!
edit: Zeg, denk eens aan de spoilers!
[ Bericht 34% gewijzigd door Mike op 08-08-2006 12:46:03 ]I ♥ PB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |