Dude, i'm going to bedquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:16 schreef spoonkiller het volgende:
iemand nog promo's om ons effe flink opgewonden te maken?.. linc heeft er vast wel:P
Thank you!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef matthijst het volgende:
Als het om 2100 wordt uitgezonden, NY tijd, is het hier van 03:00-04:00... Weet niet of die zooi on the fly gecodeerd wordt, maar tussen 04:00 en 08:00 gok ik
Yeahquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:08 schreef Mikkie het volgende:
En zijn er trouwens nog meer Sara-liefhebbers hier?
Ja, jijquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wie... ik?
Is deze hier al gepost?
http://www.youtube.com/watch?v=tP1kQW7fIYE
Nouja, het lijkt me wat logischer oimdat je hier vaker rondhangt dan in het Lost-topicquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Moet ik een Prison Break icon nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouu, Lost klaart em ook hoor. Het is totaal anders dan Prison Break en 24. Ik denk dat dat er toch mensen zijn die Lost beter vinden dan PB en 24quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
Hmm, 24 is natuurlijk beter dan PB en Lost.
Sommige kinderen gaan het nooit lerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef revvie het volgende:
zou die vrouwelijke gevangenis arts echt dood zijn... zo ja: snif
Hmmm nee, je moet ze even copy pasten zie ik..quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De links werken volgens mij niet echt lekker, maar toch thx
Seizoen 1 heeft 22 afleveringen. In Nederland zijn er 13 uitgezonden. Vanaf 24 augustus begint het weer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:19 schreef D.Rose het volgende:
zonder naar boven te hoeven lezen en alle spoilers mee te pikken
Hoeveel afleveringen zijn er gemaakt, en hoeveel seizoenen inmiddels?
ah, ok, dank jequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Seizoen 1 heeft 22 afleveringen. In Nederland zijn er 13 uitgezonden. Vanaf 24 augustus begint het weer.
In Amerika begint 21 augustus seizoen 2!
Nog één week!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef GewoneMan het volgende:
FTDers check this!!!!!!! 165964Had ik al gezien, maar 't is gewoon een preview op S2. Interview, trailers, dat soort sjit. 't Is niet de eerste aflevering. Waarom het dan in godsnaam "premiere" heet snap ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
vage shit jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had ik al gezien, maar 't is gewoon een preview op S2. Interview, trailers, dat soort sjit. 't Is niet de eerste aflevering. Waarom het dan in godsnaam "premiere" heet snap ik ook niet.
Ik ga zo ook weer aan de gang.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef Gelderland het volgende:
ik ben nu bezig alle afleveringen van Seizoen 1 weer terug te kijken, ik hoopte dan zo rond 22 augustus klaar te zijn, maar 't ziet er naar uit dat ik overmorgen alles al weer gezien heb;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |