En als je er probeert er van af te komen krijg je steeds last van terug vallen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Pas maar op, straks raak je verslaafd.
Naaah, na een maand of drie ben je er wel op uitgekekenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Pas maar op, straks raak je verslaafd.
quote:
Die rechter zou idd heel goed Terry Bozzio kunnen zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef Mark het volgende:
Het zou Bozzio Levin Stevens kunnen zijn
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef Mark het volgende:
Het zou Bozzio Levin Stevens kunnen zijn
quote:After an extensive search for a guitar player, the band could not decide between the final two candidates, AP and TT. P suggested that they try both guitar players "just to see what it sounds like". Unbeknownst to P, he was helping to pioneer a brand new technique in rock: the "twin lead" harmonizing guitar sound
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:39 schreef Mark het volgende:
He, een speer ipv een lichtsabel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
Ah, Wishbone Ash!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Berkery het volgende:
Roky Erickson Lyrics
Helemaal goed gegoogled!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Berkery het volgende:
Roky Erickson Lyrics
Hij is ongeveer net zo knots als Syd Barett was, daar issie vooral bekend om.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de hele man niet, maar weet wel dat die de laatste tijd (inclusief dezelfde foto) regelmatig voorbij komt...
En net als bij Syd Barrett, was zijn eerste album geniaal.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hij is ongeveer net zo knots als Syd Barett was, daar issie vooral bekend om.
After Erickson was arrested for the possession of one lone joint in 1969, he pleaded insanity to avoid a prison term. A three-and-a-half year stint in the state's Hospital for the Criminally Insane followed; Erickson was diagnosed as a schizophrenic, and subjected to extensive electroshock therapy, Thorazine, and other psychoactive treatments.
Though released from the hospital in 1973, Erickson was never the same person.
enzo..
Betrapt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de hele man niet, maar weet wel dat die de laatste tijd (inclusief dezelfde foto) regelmatig voorbij komt...
Heuh, nee. Ik ken die man ook alleen van Muz-trivia. Ik bedoelde dat ik me betrapt voeldequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Op het feit dat ik de man niet ken ondanks dat hij hier regelmatig gevraagd wordt (en ik de naam dus niet kan onthouden)
Ja, een beetje in de war, zegmaar...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het net de broer van Björk en daarnaast heeft 'ie een Charles Manson-uitdrukking in z'n gezicht. Die krankzinnigheid kan ik dus wel verklaren...
Ik speel echt te weinig trivia volgens mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef Berkery het volgende:
Heuh, nee. Ik ken die man ook alleen van Muz-trivia. Ik bedoelde dat ik me betrapt voelde![]()
Dat was Culture Club met Do You Really Want To Hurt Me, volgens mij...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef Berkery het volgende:
Welk nummer?This was the first #1 in the UK for Richard Branson's Virgin label.
1982... ik dacht dat mtv al in 1981 begon.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat was Culture Club met Do You Really Want To Hurt Me, volgens mij...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:36 schreef ranja het volgende:
Human League - Don't you want me?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:05 schreef MadMaster het volgende:
- Wat is haar telefoonnummer?
Beide weet ik namelijk niet en lijken me leuk om wel te weten...
Dus deze dame is ook actrice.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:21 schreef ranja het volgende:
Hm imdb heeft misschien wel een fout gemaakt
Nee, de vraag was: ken je die vrouw (en een van haar bands)...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
ken ik die film?
en die heet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Die van Rilo Kiley?
Geen idee. Zij zat met nog zo'n oud-kindsterretje in Rilo Kiley toch? Naam weet ik echt niet.quote:
Inkoppertje hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef peaceman het volgende:
Jenny Lewis?
http://www.imdb.com/name/nm0742328/quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:25 schreef MadMaster het volgende:
He, zie net dat de 1e foto niet juist was. Nou kom ik dus nooit te weten wie dat is...
Sack Blabla -70quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is de eerste uitgave ooit van REM waar meer dan 2 interessante nummers op staan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is de eerste uitgave ooit van REM waar meer dan 2 interessante nummers op staan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef ranja het volgende:
zowel irs als warner muziek er op?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef ranja het volgende:
de eerste bij een nieuwe maatschappij?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:22 schreef knars het volgende:
een collectie van het beste van hun eerste 4 jaar, 83-87 geloof ik?
Juist!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The IRS years video's?
Spinvis heeft toch al een dubbelaar uitgebracht met 'Nieuwegein aan zee'?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef belsen het volgende:
Ik ken het nummer dan ook niet.
Excelsior brengt binnenkort hun eerste dubbelaar uit. Welke band gaat hiervoor zorgen?
Dit is een echte dubbel-CD (NAZ is een CD/DVD; Caesar heeft ook al eens iets met een bonusdisc gedaan).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Spinvis heeft toch al een dubbelaar uitgebracht met 'Nieuwegein aan zee'?
Wat mij betreft wel dan!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Snelle tussendoorvraag doen dan?
Ah geen wonder dat ik dat niet meer wistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:31 schreef Z het volgende:
Okereke.
De artiest en het betreffende nummer, graag trouwens...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef schaap001 het volgende:
In 1984 is MTV begonnen met de MTV Music Awards. Wie won dat jaar -en dus als eerste in de geschiedenis- de award voor Best Video of the Year?
Geen George. Amerikaans.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:22 schreef ranja het volgende:
Amerikaans of Europees trouwens?
George Michael - Careless Whisper?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef ranja het volgende:
of Cars - You might think?
Het is natuurlijk maar MTVquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:30 schreef peaceman het volgende:
Zitten wel een paar opmerkelijke keuzes tussen...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dan... "Krijgt Ranja zijn punt nog.... "![]()
Ik vond haar redelijk onherkenbaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gloria Estefan?
Ik ben voor Boy From School van Hot Chip..beats all of 'emquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar MTV![]()
Genomineerden voor dit jaar (maak je borst dus maar weer nat):
Christina Aguilera - Ain't No Other Man
Madonna - Hung Up
Panic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies
Red Hot Chili Peppers - Dani California
Shakira - Hips Don't Lie
Wordt lastig![]()
Correct, SACK + 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lacuna Coil - Karmacode
quote:En over 5 minuten is mijn pauze om en ga ik weer richting werk, dus ik doe geen nieuwe vraag
Dat is een leuke clip inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben voor Boy From School van Hot Chip..beats all of 'em
http://www.youtube.com/watch?v=MtxAou8c28k
quote:may be the most renowned 1960s Japanese vocal rock group, certainly among collectors outside of Japan. Like many non-English-speaking nations, Japan generated many bands playing in the British Invasion style, and
were among the first and foremost.
Hoe weet je dat nou weer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van 'open deur'. Ze zijn met 7 gok ik?
quote:' story began in 2000, when Nick Zammuto and Paul de Jong met through a friend in New York City. Sharing similar interests but different backgrounds in acoustic music and found sound, Zammuto and de Jong experimented and plunked away with sound. Eventually, with some urging by Tom Steinle of Tomlab Records, they created what would become their debut record, Thought for Food, in 2002.
Z +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Z het volgende:
The Books?
quote:The ... was something I'd known about since I was really young. If you're familiar with the first book of the Bible, Genesis, you see the sons of God seduce some of the women on the earth and they produce a race of people known as the .... According to legend they taught man about war, astrology, and magic." - Carl McCoy in Cornerstone Magazine, 1989. Most of the original Biblical references to the ... were taken out of the Bible by the Catholic Councils of 633 and 637.
Aangezien het niet John Zorn is zal het dan wel over Fields of the Nephilim gaan.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:01 schreef Z het volgende:
Een van Seborik's favorieten.
Je herkent ze ook zonder hem ze afro? Knapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:15 schreef Neleos het volgende:
Wolfmother?
Hij heeft toch wel een typisch hoofd. En jasje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je herkent ze ook zonder hem ze afro? Knap![]()
Neleos+1
Maar het was vooral een gok.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een typisch hoofd. En jasje.
Maar je krijgt wel een punt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Z het volgende:
Ik ben overigens weg nu ...
Nee, de band zou The Good, the Bad and the Queen moeten gaan heten, maar er zit wel een lid van de Gorillaz in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:06 schreef Neleos het volgende:
Je bedoelt niet The Gorillaz toch?
De andere zijnde Dangermouse (producer van The Gorillaz' tweede album) en Simon Tong (van The Gorillaz en The Verve en invalgitarist van Blur)...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:30 schreef bartrid het volgende:
Paul Simonon en Tony Allen.
quote:And would it pay you more to walk on water
Then to wear a crown of thorns
It wouldn't pain me more to bury you rich
Then to bury you poor
goed gokje. knars +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:46 schreef knars het volgende:
gokje op Soundgarden - Jesus Christ Pose?
Zou je denken?quote:
Nee, dit is dus een Excelsiorband, die onlangs een verzamelaar met oud singlemateriaal hebben uitgebracht op dat label. De stijl van de band is orgelrock, maar in tegenstelling van de rock 'n' roll van zZz haalt deze band zijn invloeden uit bands als The Meters en Booker T. & the MG's. Op de pas uitgekomen plaat staat onder andere een cover van DJ Shadow's organdonor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
charlatans hadden t, maar die zijn t niet dacht ik zo
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
blues brother castro ?
Op Castro na goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef jerver73 het volgende:
castro soul connection?
Je krijgt hem: Lefties Soul Connection.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef jerver73 het volgende:
left-soul connection
Kijk, toch nog weer iemand mee blij gemaakt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:52 schreef jerver73 het volgende:
thx ... trouwens erg vet dat lefties soul connection....
dat is inderdaad de vraag ja, de namen zijn vast goed...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Climie Fisher en Aretha Franklin
Relatie ???
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:00 schreef Berkery het volgende:
George Michael had ooit een duet met Aretha en dat is door Climie en Fisher geschreven?
Nope, maar niet zo'n slechte gok, want er staat wel een plaat in uit het disco-tijdperk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef schaap001 het volgende:
Karen Young?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:16 schreef schaap001 het volgende:
Saturday Night Fever of Grease misschien?
quote:
quote:1. Scissor Sisters - Scissor Sisters (2004)
2. ABBA - Arrival (1976)
3. Morrissey - Vauxhall And I (1994)
4. Kylie Minogue - Light Years (2000)
5. George Michael - Older (1996)
6. Frankie Goes To Hollywood - Welcome To The Pleasuredome (1984)
7. Madonna - Erotica (1992)
8. Anthony And The Johnsons - I Am A Bird Now (2005)
9. Donna Summer - Bad Girls (1979)
10. David Bowie - The Man Who Sold The World (1970)
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:10 schreef bartrid het volgende:
Spinal Tap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |