quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:39 schreef Mark het volgende:
He, een speer ipv een lichtsabel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
Ah, Wishbone Ash!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Berkery het volgende:
Roky Erickson Lyrics
Helemaal goed gegoogled!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Berkery het volgende:
Roky Erickson Lyrics
Hij is ongeveer net zo knots als Syd Barett was, daar issie vooral bekend om.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de hele man niet, maar weet wel dat die de laatste tijd (inclusief dezelfde foto) regelmatig voorbij komt...
En net als bij Syd Barrett, was zijn eerste album geniaal.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hij is ongeveer net zo knots als Syd Barett was, daar issie vooral bekend om.
After Erickson was arrested for the possession of one lone joint in 1969, he pleaded insanity to avoid a prison term. A three-and-a-half year stint in the state's Hospital for the Criminally Insane followed; Erickson was diagnosed as a schizophrenic, and subjected to extensive electroshock therapy, Thorazine, and other psychoactive treatments.
Though released from the hospital in 1973, Erickson was never the same person.
enzo..
Betrapt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de hele man niet, maar weet wel dat die de laatste tijd (inclusief dezelfde foto) regelmatig voorbij komt...
Heuh, nee. Ik ken die man ook alleen van Muz-trivia. Ik bedoelde dat ik me betrapt voeldequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Op het feit dat ik de man niet ken ondanks dat hij hier regelmatig gevraagd wordt (en ik de naam dus niet kan onthouden)
Ja, een beetje in de war, zegmaar...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het net de broer van Björk en daarnaast heeft 'ie een Charles Manson-uitdrukking in z'n gezicht. Die krankzinnigheid kan ik dus wel verklaren...
Ik speel echt te weinig trivia volgens mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef Berkery het volgende:
Heuh, nee. Ik ken die man ook alleen van Muz-trivia. Ik bedoelde dat ik me betrapt voelde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |