joa vandaag verlof van werk. vanmiddag eenquote:
gewoon of met een smaakje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
mag ik een thee?
Erger als mijn bruiloft kan het weer niet worden..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:18 schreef egg-bird het volgende:
[..]
joa vandaag verlof van werk. vanmiddag eenvan men zuster dus op t weer na wordt wel leuk vandaag.
en mijn zus is 21/07/2006 getrouwd, ook niet leuk hoor 35+ met je smokingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Erger als mijn bruiloft kan het weer niet worden..![]()
Zoek maar terug naar 25 november 2005..![]()
Heb ik 2 jaar geleden ook gehad.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en mijn zus is 21/07/2006 getrouwd, ook niet leuk hoor 35+ met je smoking![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik 2 jaar geleden ook gehad.![]()
Zat toen in de raad van 11 van de carnaval en ging er eentje trouwen. Kwam er eentje op het geniale idee om in stijl en vol ornaat erheen te gaan. Wij met de bus, smoking aan. Bij onze binnenkomst dus ook gezellig een cape om, steek op onze knar en maar blijven lachen dat je het leuk vind en geen last van de warmte. Was die dag toen ook rond de 30 graden.![]()
uberhaupt nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik neem lekker een bakje koud water. Drink geen warme drankjes.
Echt zelden, misschien een paar keer per jaar.quote:
Gefeliciteerd met de 2 jaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:07 schreef escape_nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteravond naar Heather Nova geweest in Het Paard van Troje in Den Haag.
Dat vrouwtje kan echt goed zingen en ziet er ook nog eens lekker uit. Wij gingen er heen naar aanleiding van ons 2 jarig samenzijn![]()
Was een geslaagde avond.
Nu eerst een senseo extra dark roast![]()
[afbeelding]
gefeliciteerd met je jubileum!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:07 schreef escape_nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteravond naar Heather Nova geweest in Het Paard van Troje in Den Haag.
Dat vrouwtje kan echt goed zingen en ziet er ook nog eens lekker uit. Wij gingen er heen naar aanleiding van ons 2 jarig samenzijn![]()
Was een geslaagde avond.
Nu eerst een senseo extra dark roast![]()
[afbeelding]
quote:Echt zelden, misschien een paar keer per jaar.
Water, melk bier en af en toe een sapje.
Mijn betaling al ontvangen eigenlijk??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef escape_nl het volgende:
De server is afgelopen dinsdag betaald, iedereen bedankt voor de donatie
De volgende mensen hebben nog een toezegging gedaan
Bravo
Timminater
Diamond
Stefan
Henkus (rudy????)
waar gaat dit over, is dit ook voor newbies?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:42 schreef BattleLies het volgende:
Even een herinnering ten aanzien van de Jubileumdag:
Wil iedereen die nog geen foto heeft gemaild aan Raffie dat NU doen! Ik wil alle foto's nu echt binnen hebben anders heb je gewoon pech en krijg je geen exemplaar van wat we aan het maken zijn! Dus .. MAILEN! NU!!!
We gaan ons 1 jarig bestaan vieren en we krijgen een verrassing, van de feestcommissie. Daarvoor moesten alle leden een pasfoto opsturen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waar gaat dit over, is dit ook voor newbies?
Mijne komt er ook nog aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef escape_nl het volgende:
De volgende mensen hebben nog een toezegging gedaan
Bravo
Timminater
Diamond
Stefan
Henkus (rudy????)
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, dat heb je als er geen discussie meer is.
[Discussie startmodus aan]
Wake is een kut map en die moeten we nooit in de maproutatie zetten!
[Discussie startmodus uit]
nou wat ik altijd opper, op zo'n map maar mensen blijkbaar niet snappen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
USA heeft gewoon een heel goed team nodig om het interessant te maken. Als je geen voertuig hebt kun je echt het hele potje uit je neus gaan zitten eten als china zijnde. En die potjes duren meestal ook nog eens eindeloos lang.
Het spawnen van voertuigen duurt ook mega lang. Het enige wat je op die maps ziet is snipers, planes en heli's.
Van een pro-wake iemand had ik wel een iets uitgebreidere reactie verwachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef jpjedi het volgende:
tvp
ik zeg WAKE maand!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mn eerste potjes op wake gespeeld en vind het nog steeds een supermap!!
enige niet city map die te pruimen is, ik zeg opnemen in de roulatie
nee, ik zeg WAKE WEEK op de server![]()
![]()
![]()
Kijk da's beter. Nu nog met argumenten komenquote:
ik heb vette battles meegemaakt hoor op Wake. Ceker als de US carrier niet geraped wordt, zoals bij ons is afgesproken. zodra US 1 flag heeft, kan je die mooi vasthouden en hoef je je als infanterie echt niet te vervelen. ook de vorm van de map kan echt mooie gevechten opleveren met oprukkende legers etcquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
USA heeft gewoon een heel goed team nodig om het interessant te maken. Als je geen voertuig hebt kun je echt het hele potje uit je neus gaan zitten eten als china zijnde. En die potjes duren meestal ook nog eens eindeloos lang.
Het spawnen van voertuigen duurt ook mega lang. Het enige wat je op die maps ziet is snipers, planes en heli's.
bestaat karkand ook echtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Karkand![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bestaat karkand ook echt![]()
lijkt wel veel op een BF plaatje trouwens
Ff snel dan want er zijn mensen die ook nog echt moeten werken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk da's beter. Nu nog met argumenten komen
dat zei ik ook netquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ff snel dan want er zijn mensen die ook nog echt moeten werken.![]()
Aantal punten waarom Wake me persoonlijk erg aanstaat.
-Vliegen![]()
-door vorm van het eiland zijn er vaak echte fronten oorlogen zoals er soms zijn op Karkand bij de brug. Dit soort van strijd spreekt me erg aan.
-Leuke creatieve strijd welke elke keer weer anders is in mijn beleving.
niet zoveel claymores planten dan he? op sharqi struikelde ik over die klote dingen van jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef BattleLies het volgende:
Ik vind dat wake zeker in de roulatie mag terug komen! Niet 24/7 wake maar gewoon regelmatig spelen is wel leuk!
Jij hebt echt geluk gehad dat je er niet bij was tijdens pathc 1.21. Dat waren de top dagen van Lies. Je kon geen stoeptegel vinden over erg stond wel een claymore opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
niet zoveel claymores planten dan he? op sharqi struikelde ik over die klote dingen van je![]()
Denk je echt dat dat nodig is, tot nu toe nog geen tegenstanders gevonden.quote:wie kan er ff een wake pol inzetten![]()
nee niet nodig, maar zit momenteel zwaar in SOX en dan moet je natuurlijk evidence hebben!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt echt geluk gehad dat je er niet bij was tijdens pathc 1.21. Dat waren de top dagen van Lies. Je kon geen stoeptegel vinden over erg stond wel een claymore op![]()
[..]
Denk je echt dat dat nodig is, tot nu toe nog geen tegenstanders gevonden.
Okee ik was tegenstander, maar dat is voornamelijk omdat een discussie met alleen maar voorstanders geen discussie is
Ach ik leg me toch neer bij de meerderheid en ik zou het niet erg vinden om Wake te spelen. Tuurlijk heb ik wel eens slechte potjes gehad op Wake, vooral als je bij de US zit en die komen niet van het schip, of als je bij China zit en de USA komen niet van het schip en jij bent te voet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:33 schreef staticdata het volgende:
postman, je bent geen tegenstander, maar een twijfelaar. je heb slechte ervaringen met wake, maar die kunnen we tijdens een sessie proberen om te buigen
Wel als ik in een J-10 zitquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bestaat karkand ook echt![]()
lijkt wel veel op een BF plaatje trouwens
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef staticdata het volgende:
ik zou wake in de plaats van daqain zetten en het zo laten dan
*Meld*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar zijn al die mensen gebleven die wake niet in de roulatie willen hebben?
Ach boeien. Het doel is bereikt
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
niet zoveel claymores planten dan he? op sharqi struikelde ik over die klote dingen van je![]()
Mee eens is!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef staticdata het volgende:
ik zou wake in de plaats van daqain zetten en het zo laten dan
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
Wake staat erin en er is geen map uit
JAFARX!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gaan er nog wat luitjes vanavond de sever op want ik ga weer eens eindelijk spelen ...![]()
![]()
Dankje! Wat extra uurtjes bij de Chinezen kunnen voor mij geen kwaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
fenomeen kan ook kut zijn hoor!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef staticdata het volgende:
claymores van lies een fenomeen? ik vind ze gewoon kut
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
fe·no·meen
het fenomeen, de fenomenen
1
waarneembaar verschijnsel
betekenisverwante termen
hyperoniem:
verschijnsel
hyponiem(en):
natuurverschijnsel
2
uniek verschijnsel
betekenisverwante termen
hyperoniem:
verschijnsel
3
buitengewoon persoon
betekenisverwante termen
hyperoniem:
persoon
lies is een uniek verschijnsel
En ik heb geen eigen ding..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben duidelijk DE claymore-hoer van BoF!
En voor de mensen die steeds de dupe zijn van mijn claymores: Jullie balen net zoveel van mijn claymores als ik wanneer ik WEER door Henkus wordt gesniperd of door Escape in zijn APC verrot wordt geschoten .. ieder zijn eigen ding! Ja toch niet dan?!
Jij bent toch eikel in BF2?? zo ja; dan is jouw ding: medic!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij bent toch eikel in BF2?? zo ja; dan is jouw ding: medic!Daar kan je ook veel punten mee halen!
Dood gaan is ook een dingquote:
Nou geweldig..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dood gaan is ook een ding![]()
Nee maar jij hebt Frank, die telkens het forum onderuit haalt en dat kun jij fixen.
Plus jij hebt de radio operator van BoF (jij levert TS)
nou dan heb je mazzel, escape heeft hem net in de roulatie geproptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
van mij mag wake ook wel weer eens...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou dan heb je mazzel, escape heeft hem net in de roulatie gepropt![]()
verdorie, wordt de hele dag al gedisdtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
waarom denk je dat rudy reageert![]()
o je dacht dat ik elke blabla reactie lees... nee ik scan gewoon en zie ineens wake en ik denk ja... dat is een goede...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
waarom denk je dat rudy reageert![]()
@staticdata: PWND!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
o je dacht dat ik elke blabla reactie lees... nee ik scan gewoon en zie ineens wake en ik denk ja... dat is een goede...
Thee ? Echte mannen drinken koffie en bier ! ow en senseo want echte koffie ben ik geen fan vanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
mag ik een thee?
Hoezo ? Gaan we nu mensen aanwijzen die nog nooit betaald hebben ? Er zijn mensen die nog nooit betaald hebben en er zijn mensen die uit eigen zak extra hebben bijgedragen. Die dingen hoeven niet publiek te worden wat mij betreft, anders gezegd ze hoeven geen extra nadruk te krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:
heeft de nr 2 van ons team ooit een donatie gedaan?
Top manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef escape_nl het volgende:
De enige pech die je had was dat Lies online wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef IJsmuts het volgende:
Die claymores van Lies zijn echt een fenomeenik dacht dat ik gewoon onwijs veel pech had
![]()
Ik ben nu een nog grotere fan van je Nielsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
Ga eens leren luie flikker ! Al dat studieontwijkend gedrag is maar voor 1 ding goed: Onvoldoendes. Ow nee twee dingen; kanonnenvoerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gaan er nog wat luitjes vanavond de sever op want ik ga weer eens eindelijk spelen ...![]()
![]()
Wel duidelijk wie de lafbekken zijn he. Lies wil wel doden maar durft een man to man gevecht niet aan en Henkus gaat van afstand iemand neer knallen omdat ie niet dichtbij durft te komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben duidelijk DE claymore-hoer van BoF!
1) ben ik blij dat ik geen echte man benquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Thee ? Echte mannen drinken koffie en bier ! ow en senseo want echte koffie ben ik geen fan van
[..]
Hoezo ? Gaan we nu mensen aanwijzen die nog nooit betaald hebben ? Er zijn mensen die nog nooit betaald hebben en er zijn mensen die uit eigen zak extra hebben bijgedragen. Die dingen hoeven niet publiek te worden wat mij betreft, anders gezegd ze hoeven geen extra nadruk te krijgen.
[..]
Top manFijn dat we het weer zo snel gehaald hebben. BoF owned je weet toch
[..]
De enige pech die je had was dat Lies online wasEerst was het nog erger. Liep ze met Raffie als support gewoon heel het level vol te spammen met claymores
en die krengen bleven allemaal liggen natuurlijk.
[..]
Ik ben nu een nog grotere fan van je Niels![]()
[..]
Ga eens leren luie flikker ! Al dat studieontwijkend gedrag is maar voor 1 ding goed: Onvoldoendes. Ow nee twee dingen; kanonnenvoerZal m zo ook weer eens even aanzwengelen
[..]
Wel duidelijk wie de lafbekken zijn he. Lies wil wel doden maar durft een man to man gevecht niet aan en Henkus gaat van afstand iemand neer knallen omdat ie niet dichtbij durft te komen![]()
Zo en nu ga ik pizza maken
Het is je vergeven. Omdat je zo lief lachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef staticdata het volgende:
1) ben ik blij dat ik geen echte man ben
Voor de echt nieuwsgierigen is het zo terug te vinden in oude topics. Voor de rest is geen enkel nut om dit soort informatie te verspreiden.quote:2) Het is gewoon puur niewsgierigheid, en ik weet niet of hij nog nooit betaald heeft. dat vraag ik juist!![]()
Met het extra benadrukken doel ik dus op het maken van uiteindelijke lijstjes en het op grote(re) schaal bekend maken van die gegevens. De mensen worden allemaal persoonlijk bedankt maar om nu namen te gaan noemen van personen die niet betaald hebben gaat me echt te ver en dat zal dan ook niet gebeuren.quote:en ten tweede klopt het niet wat je zegt, want de mensen die wel betaald hebben die worden op dit forum bedankt, dan zou je dat ook niet extra moeten benadrukken.
Eensch. Dan laat je maar 1 biertje per stap avond staan, ben je er ook zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef staticdata het volgende:
reden dat ik het ook vroeg is dat domo nooit hier op het forum post. je ziet nooit iets van hem, daarom kan het ook zijn dat er niets bekend wordt gemaakt als hij betaald.
voor het zelfde geld heeft hij de eerste 3 maanden in zijn eentje de server betaald. dus is het alleen maar.
(trouwens ik ben wel van mening dat iedereen die regelmatig op de server speelt een bijdrage kan doen. ook al kan je voor die 3 maanden maar 5 euro spenderen.)
zelfs jij als armzalige student betaald voor de server![]()
Ja dat vind ik ook, al is het inderdaad maar 5 euries per 3 maanden!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef staticdata het volgende:
(trouwens ik ben wel van mening dat iedereen die regelmatig op de server speelt een bijdrage kan doen. ook al kan je voor die 3 maanden maar 5 euro spenderen.)
zelfs jij als armzalige student betaald voor de server![]()
Wat een tijden waren dat. Vroegahquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Suikermais het volgende:
Domo Tours...
Mijn god..wat was dat toch veschrikkelijk lachen met z'n allen !!!
Zo ken ik ook een Boffer..die vloog in z'n choppertje...knalt er ineens iemand in z'n chopper()..BAM....stond hij zonder dat hij er wat aan kon doen op -22 punten !!
En vloeken en tieren en schelden op TS.
Man , dat waren nog eens tijden !!
Google is your Friend?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:
Dames ff een vraagje weet 1 van jullie toevallig een programma waarmee je verwijderde bestanden dus ook uit de prullenbak waarmee je die terug kan halen?
zit als volgt dude heeft bestanden verwijderd en daarna de pc geherstart... zijn deze dan nog terug te krijgen?
Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:
Dames ff een vraagje weet 1 van jullie toevallig een programma waarmee je verwijderde bestanden dus ook uit de prullenbak waarmee je die terug kan halen?
zit als volgt dude heeft bestanden verwijderd en daarna de pc geherstart... zijn deze dan nog terug te krijgen?
En je hebt me niet eens even lekker af kunnen knallen vandaag, wat een rotdag heb jij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag heeft een VROUW mijn auto vol van voren geraaktIk zag haar zo recht op me afkomen en ze remde nog, maar toen gleed ze van haar rem af en reed vrolijk in mijn auto, gelukkig niet zo hard en kan ik gewoon rijden met mijn auto, maar mijn mooie neusje is wel scheef
![]()
danke het lijkt te werkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Google is your Friend?
http://www.aumha.org/a/recover.php
Luie zak
daar was ik door die link van frank al achterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje dan
Reden is heel eenvoudig. Iets verwijderen is niets meer dan de entry uit de TOC van je HD verwijderd. Het bestand staat er nog wel maar je HD denkt dat dat plaatsje leeg is. Op het moment dat je nieuwe data toevoegd kan het gebeuren dat de HD het op dat plaatsje zet waarvan ie denkt dat het leeg is.
Overigens is het dan ook wel weer terug te halen maar dat is dan weer lastiger geloof ik
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef BattleLies het volgende:
RTL5! Vast intressant voor jullie mannen!!!!!!!!!!!!!
erger nog, daarna heb je precies dezelfde als ik al had vanaf m'n geboortequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe ziek om je plasser te laten perfectioneren bij de chirurg
Ach ik heb het vandaag met reviven moeten doen. Ook leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En je hebt me niet eens even lekker af kunnen knallen vandaag, wat een rotdag heb jij.![]()
edit;
je bent nog aan het knallen misschien lukt het je vandaag nog![]()
TWEAKER ALERT!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje dan
Reden is heel eenvoudig. Iets verwijderen is niets meer dan de entry uit de TOC van je HD verwijderd. Het bestand staat er nog wel maar je HD denkt dat dat plaatsje leeg is. Op het moment dat je nieuwe data toevoegd kan het gebeuren dat de HD het op dat plaatsje zet waarvan ie denkt dat het leeg is.
Overigens is het dan ook wel weer terug te halen maar dat is dan weer lastiger geloof ik
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
erger nog, daarna heb je precies dezelfde als ik al had vanaf m'n geboorte![]()
ik zit in de droge/flauwe modus
quote:
Ik heb al bijna een week vakantie, ik zou met de boot weg maar er valt net zoveel water op als dat eronder ligt!quote:
Dat was [BoF] SickMyDuck, ik had screens maar had ik verwijderd helaasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Suikermais het volgende:
Domo Tours...
Mijn god..wat was dat toch veschrikkelijk lachen met z'n allen !!!
Zo ken ik ook een Boffer..die vloog in z'n choppertje...knalt er ineens iemand in z'n chopper()..BAM....stond hij zonder dat hij er wat aan kon doen op -22 punten !!
En vloeken en tieren en schelden op TS.
Man , dat waren nog eens tijden !!
Thanks!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een week vakantie, ik zou met de boot weg maar er valt net zoveel water op als dat eronder ligt!![]()
![]()
![]()
Evengoed een fijne vakantie![]()
![]()
thanks, maar wat is dat directx10 precies? is dat software/hardware/drivers? hetzelfde alsdat ik met een spelletje "lates direct9" ofzo moet installeren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef ursel het volgende:
DirectX10 kaarten komen naar verwachting eind van het jaar uit. Echter alleen windows Vista zal compatible zijn met DirectX10. Windows XP zal X10 ge-emuleerd draaien geloof ik. (Dit gaat dan wel te kosten van de snelheid).
Persoonlijk denk ik wel de moeite waard om te wachten. DirectX10 zal toch een behoorlijk nieuwe generatie gaan worden op gebied van graphics.
Een troost.. Ik wacht gezellig met je mee..![]()
die wiki tochquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:54 schreef ursel het volgende:
DirectX Wiki NL
DirectX Wiki ENG
Windows DirectX pagina
Lag had ik ook, mijn broer die de upload heel hoog had staan maar dat was snel genoeg verholpen toen ik die upload drastisch heb verlaagdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:goedemorgen.
Razor, het laat reageren komt dat niet door de lag? hoor inco er ook wel eens over en dan vliegt hij ook volop een heli in
Dus aan mijn mega videokaart heb ik als DirectX10 uitkomt ook niks meer aan, tot weinigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef ursel het volgende:
DirectX10 kaarten komen naar verwachting eind van het jaar uit. Echter alleen windows Vista zal compatible zijn met DirectX10. Windows XP zal X10 ge-emuleerd draaien geloof ik. (Dit gaat dan wel te kosten van de snelheid).
Persoonlijk denk ik wel de moeite waard om te wachten. DirectX10 zal toch een behoorlijk nieuwe generatie gaan worden op gebied van graphics.
Een troost.. Ik wacht gezellig met je mee..![]()
Dan maar gaan vista voor mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef staticdata het volgende:
als je dan vista gaat draaien niet nee
zou me niets verbazen. goede sales voor de pc communityquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
en gaat vista wel gewoon werken met AMD939 meuk of kan je gelijk al je zooi gaan vervangen met vista?
iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
zou me niets verbazen. goede sales voor de pc community
Tuurlijk heb je er nog wel wat aan. Net zoveel als nu. Het zal niet minder worden. Alleen er zullen wel betere komen welke in combinatie met Vista en DirectX10 beter zullen performen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef staticdata het volgende:
als je dan vista gaat draaien niet nee
afgezien van die eerder genoemde pc community ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
ik hou het wel bij xp. wie weet de voordelen van vista?
Maar als ik niet optimaal van Vista gebruik kan maken kan ik toch beter bij XP blijvenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je er nog wel wat aan. Net zoveel als nu. Het zal niet minder worden. Alleen er zullen wel betere komen welke in combinatie met Vista en DirectX10 beter zullen performen.
Als je optimaal gebruik van Vista wil maken is DirectX10 aangeraden.
Overigens heb ik iets horen vallen dat de kaarten van de afgelopen 18 maanden wel te upgraden zouden zijn, maar hier durf ik verder geen uitspraken over te doen of dat idd zo is.
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Als ik nu een betere videokaart had gehad dan had ik hem ook niet verkocht.
Zeer verslavend, aangezien je in rang omhoog kan gaan en dus ook andere wapens kan krijgen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nee, tis echt een kutspel
Nah, tis zeker cool, omdat je ook verschillende 'rollen' hebt, zoals medic of engineer. Daarbij is het puntenmodel netjes opgebouwd, kun je als 'commander' van de hele club orders geven en artillery inroepen en kun je met je eigen squad aanvallen uitvoeren op posities van de vijand.
Tis alleen jammer dat veel lui het idee achter teamwork na al die jaren nog niet snappen![]()
Als het alleen/vooral de veiligheid is blijf ik bij XPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voordelen van Vista zijn oa. betere veiligheid en .NET framework 3.0 (Presentation Foundation, Communication Foundation, WinFS + .Net 2.0)
Voor mij als ontwikkelaar wordt het allemaal wel interessant.
Voor de eindgebruiker zou een betere user experience kunnen/moeten krijgen door Vista.
leukequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen heren...
gisteren computer helemaal naar de tering gegaan... wou niet meer normaal opstarten![]()
vanmorgen comp geformatteerd en alles er op en eraan. BF2 weer geinstalleerd. wil ik SF er bij op knallen. kan hij BF2 niet patchen naar 1.1. iemand bekend met dit probleem?![]()
maargoed. wel blij dat ik iig weer op fok kan enzo![]()
![]()
SF patched BF2 naar 1.1 ongeacht de huidige patch die je geinstalleerd hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef IJsmuts het volgende:
maaruh, als je je kompjoeter hebt geformatteerd, windows er nieuw opstaat etc kun je toch gewoon BF2 installeren, vervolgens SF en daarna patchen naar 1.3 of ben ik nou gek?
terugpatchen naar 1.1 is dan toch helemaal niet relevant![]()
runtime error,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:05 schreef staticdata het volgende:
met welke medling komt ie dan aanzetten?
kun jij ff kijken aangezien ik tot 10 uur moet werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef staticdata het volgende:
wat je nog kan proberen is om te zoeken of op filefront.com of zo'n site nog de 1.1 full patch staat. die installeer je voordat je sf installeert. als het goed is detecteert ie dat en hoef je niet meer te patchen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
ik weet nog een keer dat BMH telkens op een potje c4 neergooide toen er mensen op een chopper ana het wachten waren. die liet ze ook exploderen.
toen had escape friendly fire uit gezet en stond ie gelijk op -20![]()
ik zal vanavond iig ff bf enz. er af gooien. daarna opnieuw installeren. comp opnieuw opstarten en daarna SF doen. kijken wat die dan doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef staticdata het volgende:
wat je nog kan proberen is om te zoeken of op filefront.com of zo'n site nog de 1.1 full patch staat. die installeer je voordat je sf installeert. als het goed is detecteert ie dat en hoef je niet meer te patchen
Ik heb dan het geluk dat ik bij china zat er ergens tegen een hekwerk aan werd geschoten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
eens met razorback. er zjin van die sjonnies die inderdaad c4 neerleggen zodat jij de lucht in schiet en hun ene plane kunnen pakken. als het tegen zit pleur je ook nog van de carrier af.
die gasten doen puur het spel voor andere mensen bederven en kunnen dan gekickt worden. echter hebben we wel eerst dat we ze waarschuwen en dan pas kicken. (je weet nooit of ze luisteren).
maar misschien kunnen we zulke gasten sneller kicken
ik weet nog een keer dat BMH telkens op een potje c4 neergooide toen er mensen op een chopper ana het wachten waren. die liet ze ook exploderen.
toen had escape friendly fire uit gezet en stond ie gelijk op -20![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
Weinig nieuws te melden behalve dat me ex vannacht bij me heeft geslapen..
wel op een aparte slaapkamer mag ik hopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
Dat is alles. Meer niet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
Was het break-up-sex of make-up-sexquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
ligt bij mij meer aan de pc, zodra ik raketten afschiet of bommen drop begint de pc tegen te sputteren, en een seconde later lig ik tegen de chopperquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:goedemorgen.
Razor, het laat reageren komt dat niet door de lag? hoor inco er ook wel eens over en dan vliegt hij ook volop een heli in
Waarschuw ff als ze ook weer op je msn en xfire zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
vista draait daar gewoon goed op hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dus aan mijn mega videokaart heb ik als DirectX10 uitkomt ook niks meer aan, tot weinig![]()
Ja daarom kwam ze ff uit Frieslandquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:51 schreef staticdata het volgende:
zal vanuit haar wel sympathie sex zijn.
ach die jongen is zo zielig
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waarschuw ff als ze ook weer op je msn en xfire zit.![]()
..en nu willie alleen nog gunnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
veel leden tegenop keken in die tijd. Toen wij nog bezig waren een jet in de lucht te houden haalde hij al goud met vliegen.![]()
Gunnen hoeft niet moeilijk te zijn, behalve de tv-guided onder de knie krijgen da's even wennen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef egg-bird het volgende:
ik ben ook ZOOOO slecht in helicopter vliegen en gunnen... echt niet gezond. moet gewoon een keer 4 uur in een lege server oefenen zeg maar
God weet toch allesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
Dit is misschien niet helemaal het goede topic, maar aangezien jullie nogal battlefield freaks zijn bij deze:
Ik heb aantal daagjes geleden bf2 gekocht alleen krijg telkens de melding met opstarten dat hij een .dll mist (dat dll zou te maken hebben met directx9c), alleen weet ik zeker dat ik het goed heb geinstalleerd.
Iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt.
als jij nou jezelf ff aanmeld als rustige piloot. dan wil ik wel instappen als gunner. zal ongetwijfeld ruk gaan maar goed. moet t toch een keer onder de knie krijgen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gunnen hoeft niet moeilijk te zijn, behalve de tv-guided onder de knie krijgen da's even wennen.
Gewoon bij een beetje rustige piloot instappen en je schiet jezelf zo naar goud op sharqi (als MEC zijnde)
ha, nu weet ik hoe jij je steeds moet voelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahaje hebt een vervanger met vage quotes
![]()
dat snap ik, maar er staat toch I'm God onder zn naamquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zoek maar eens op zwarte kousen. Staat gelijk aan de Die hard gelovige
Egg-bird, jij mag wel een keer met mij meevliegen als het zover komt, dan nodig ik je ook meteen uit in mijn squadje
Oh ja da's waar ook. Ach ja het is vast maar een kloontje, dus ik denk dat hij dat alweer was vergeten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat snap ik, maar er staat toch I'm God onder zn naam![]()
ik dacht, ik maak ff een scherpe opmerking en .....ach fuk it![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Ach ja het is vast maar een kloontje, dus ik denk dat hij dat alweer was vergeten.
Ik wilde nog reageren met:Vraag het anders aan dada.![]()
* PoSTMaN zucht nog eens diep en gaat weer verder met zijn werk
Daboy?? heb jij het spel soms van marktplaats van ene wzza gekocht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
Dit is misschien niet helemaal het goede topic, maar aangezien jullie nogal battlefield freaks zijn bij deze:
Ik heb aantal daagjes geleden bf2 gekocht alleen krijg telkens de melding met opstarten dat hij een .dll mist (dat dll zou te maken hebben met directx9c), alleen weet ik zeker dat ik het goed heb geinstalleerd.
Iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha, nu weet ik hoe jij je steeds moet voelen![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zoek maar eens op zwarte kousen. Staat gelijk aan de Die hard gelovige
Egg-bird, jij mag wel een keer met mij meevliegen als het zover komt, dan nodig ik je ook meteen uit in mijn squadje
Ik had al zo'n vermoeden, daarom postte ik hem niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:00 schreef IJsmuts het volgende:
ik snap hem niet![]()
ijsmuts zucht ook en gaat maar eens beginnen met afsluiten
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef Daboy het volgende:
Nee heb het origineel gekocht bij dynabyte in Tilburg.
Trouwens dat I'm god heeft een betekenis ..
Lang geleden heb ik ooit gebeden richting god... alleen naar een paar minuten kwam ik erachter dat ik gewoon in mezelf aan het praten was... dus de conclusie van dat ik god ben is redelijk op feiten gebaseerd.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef Daboy het volgende:
Nee heb het origineel gekocht bij dynabyte in Tilburg.
Trouwens dat I'm god heeft een betekenis ..
Lang geleden heb ik ooit gebeden richting god... alleen naar een paar minuten kwam ik erachter dat ik gewoon in mezelf aan het praten was... dus de conclusie van dat ik god ben is redelijk op feiten gebaseerd.
Ja, we hebben er nu zelfs 1 die denkt dat ie god is!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:49 schreef Daboy het volgende:
hehe nice topic dit een hoop leipos hier
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nu zelfs 1 die denkt dat ie god is!![]()
We hebben er ook 1 die denkt dat ie een gans is... wat heb je liever..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nu zelfs 1 die denkt dat ie god is!![]()
haha vergeet mij niet. ei-vogel zeg maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
We hebben er ook 1 die denkt dat ie een gans is... wat heb je liever..![]()
Speciaal voor m'n grootste want enigse fan:quote:
Wat heb je nu en wat wil je uitgeven ? Als je toch geen high-end kaarten wil kopen dan heeft het geen nut om te wachten, of je moet twee jaar willen wachten. Ben je een normale gamer met een normaal budget (om en nabij de 200,-) dan zoek je gewoon de duurste binnen je budget en ga je die opzoeken in prestatievergelijkingen op internetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
iemand hier verstand van videoplanken? wil eigenlijk mijne gaan vervangen (nvidea) maar ik meen ergens vernomen te hebben dat er eind dit jaar nieuwe dingen gaan gebeuren die het zonde maken om nu te gaan vervangen (dat gebeuren met direct 10 ofzo en vista)
Ik twijfel. Ben er op dit moment nog niet helemaal weg van. Het loopt veels te traag, de letters zijn om de een of andere reden erg vaag en nog meer van die achterlijke dingen. Een OS wat traag loopt op een 3500+ met 1gb geheugen mag naar mijn mening niet. Ik weet dat het geen high-end PC is maar het is een redelijk PCtje en dat zou zo'n OS best moeten kunnen trekken. Als ze het zo achterlijk groot en zwaar maken dat dat niet kan dan heb ik hevige twijfels bij de kwaliteit van Vista.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:51 schreef staticdata het volgende:
maar goed gaat iedereen gelijk over naar vista dan als dat uitkomt?
Family battlequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:05 schreef Razorback het volgende:
Lag had ik ook, mijn broer die de upload heel hoog had staan maar dat was snel genoeg verholpen toen ik die upload drastisch heb verlaagd
Er is niemand die optimaal gebruik kan maken van Vista, simpelweg omdat het Windows isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:51 schreef Razorback het volgende:
Maar als ik niet optimaal van Vista gebruik kan maken kan ik toch beter bij XP blijven
Jij hebt duidelijk geen de EA-mindquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef IJsmuts het volgende:
maaruh, als je je kompjoeter hebt geformatteerd, windows er nieuw opstaat etc kun je toch gewoon BF2 installeren, vervolgens SF en daarna patchen naar 1.3 of ben ik nou gek?
terugpatchen naar 1.1 is dan toch helemaal niet relevant![]()
Peuter-ski (video)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iemand nog een beetje vrijdagmiddag nieuws te melden?
MaxWes don't have sex with your exquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ach join the clubquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef jpjedi het volgende:
Gisteren trouwens de meest dramatische avond in mijn carriere gehad..niks wilde lukken.Blij dat mijn pieper ging..
![]()
You took the red pillquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:20 schreef staticdata het volgende:
ik kon het ook nooit, maar van de ene op de andere dag kon ik vliegen in een chopper. dat was echt heel vaag
Wat liefquote:
Lijkt me idd het meest verstandigequote:
Whehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef Daboy het volgende:
hier in enschede dus ook. jezus man haha hoop dat t om 10 uur droog is aangezien ik te sportief was om de fiets te pakkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef Suikermais het volgende:
oh my god....Een uurtje geleden is hier in Hengelo de hel losgebroken wat regen betreft. Alles wat zeg maar onder 't maaiveld ligt staat blank. De regen die we vorige maand tekort zijn gekomen is nu in zeg ruim 20 minuten naar beneden gekomen....
Ik doe al die moeite om speciaal voor jou een een dergelijke reply te posten. Ik ben een half uur bezig met het tikken van tekst, het invullen van de linkjes en het verzinnen van antwoorden en vervolgens pak je er een spelfout uit en gaat daar over lopen zeiken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
![]()
groeps-reply
![]()
![]()
![]()
mn weekend is goed begonnen!
just for the records, het is wel "enige" fan![]()
hierbij verwijs ik u door naar Daboyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef Suikermais het volgende:
oh my god....Een uurtje geleden is hier in Hengelo de hel losgebroken wat regen betreft. Alles wat zeg maar onder 't maaiveld ligt staat blank. De regen die we vorige maand tekort zijn gekomen is nu in zeg ruim 20 minuten naar beneden gekomen....
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik doe al die moeite om speciaal voor jou een een dergelijke reply te posten. Ik ben een half uur bezig met het tikken van tekst, het invullen van de linkjes en het verzinnen van antwoorden en vervolgens pak je er een spelfout uit en gaat daar over lopen zeiken..
Vrouw![]()
quote:
haha sorry maar ik snap m alweer niet...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hierbij verwijs ik u door naar Daboy
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef Suikermais het volgende:
Effe de beelden van de wateroverlast
mms://media.rtvoost.nl/videoondemand/nieuws/63666_VID1.asf
hehe ik denk niet dat ik vandaag via de prinsessentunnel naar huis ga... (die tunnel onder t spoor bij t stationquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef Suikermais het volgende:
En u bent niet bang dat het water u winkel binnen komt,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef Suikermais het volgende:
same here in almeloquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hier in enschede dus ook. jezus man haha hoop dat t om 10 uur droog is aangezien ik te sportief was om de fiets te pakken![]()
Hebben ze die daar dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Incolumis het volgende:
ik woon in de enige goede buurt in Almelo, WMB![]()
Dan doen we iig nog iets...In Almelo doen ze nietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ga jij maar staal bewerken in je staaldorpje
heb maar 4 jaar op school gezeten in almelo. welke? geen commentaar. maar defineer WMB?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Incolumis het volgende:
De Riet? ik ben geen pauper!![]()
![]()
ik woon in de enige goede buurt in Almelo, WMB![]()
Windmolenbroek, de eerste wijk links als je van de snelweg komtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef egg-bird het volgende:
[..]
heb maar 4 jaar op school gezeten in almelo. welke? geen commentaar. maar defineer WMB?
ben geen held in afkortingen
HEY!, wel de sportiefste stad in Nederland he? iedereen loopt in trainingspakquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dan doen we iig nog iets...In Almelo doen ze niets
't nijrees.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Windmolenbroek, de eerste wijk links als je van de snelweg komt
en welke school?
zij was ook niet zo lief?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Incolumis het volgende:
Nijrees heeft mijn zusje ook een tijdje op gezeten dacht ik
oohja dat kan natuurlijk ook nogquote:
22quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef egg-bird het volgende:
maar hoe oud is ze dan? misschien dat ik dr nog wel ken, of misschien ook niet
hm ben dus blijkbaar niet goed in namen. haha kan wel zeggen post ff een foto maar dat lijkt me ook geen goed plan hahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Incolumis het volgende:
Linda Dijkstra
Die is simpel!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha sorry maar ik snap m alweer niet...![]()
lelijk, dikke lippen (boven), en luiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:39 schreef egg-bird het volgende:
begin nu trouwens wel nieuwschierig te worden hoe je zus eruit ziet... benieuwd of ik nog iemand kan herinneren zeg maar.
HAHAHAquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lelijk, dikke lippen (boven), en lui
haha ja prcs. je weet wat ze zeggen dat ze in t oosten harder werken. minder lui en VEEEL gezelliger zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:52 schreef Incolumis het volgende:
tukker-wannabe's!!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten de mensen uit het westen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten de mensen uit het westen
ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Patat, hamburgers, bier, top gear (straks dan).
Top avond
Schrijf het dan op z'n minst op z'n Twents. Import-tukkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
Net alsof ik weet hoe je twents schrijftquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:43 schreef egg-bird het volgende:
niet dat mijn twents zo best is maar wat jij nou typt is ook half om half zeg maarecht ECHT twents kan bijna niemand meer schrijven en spreken/verstaan. gister dus de bruiloft van me zus. stadhuis van enschede hebben ze zon bord met een leuk stuk tekst erop in t oale twents zeg maar... heb daar 10 minuten staan lezen voor een verhaal van 10 regels zeg maar. haha
Stond je daar de boel te blussen om er achter te komen dat er wateroverlast wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:44 schreef BattleLies het volgende:
Wij hebben ons deel al gehad hier vannacht.![]()
JEDI
[afbeelding]
haha nee dan is t goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net alsof ik weet hoe je twents schrijftIk zocht gewoon op de uitspraak omdat ik hoopte nog meer van zulke uitspraken te vinden en toen kwam ik deze tegen
Zocht dus eigenlijk gewoon een stok om Inco mee te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |