sjoewe flieft?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
Foto's plaats ik niet, zien er niet uit
Wel nog 1 ter nagedachtenis aan ons SjoeNog voor hij flieft was en z'n kleding nog matchede met m'n oude bank
[afbeelding]
een uur nodig om dat uit te vinden?quote:
en je was nog wel zijn penvriendin toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
quote:
JA WAT IS HET NOU!!??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef murp het volgende:
mooie op!
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
en je was nog wel zijn penvriendin toch?![]()
mja, daar had je wel een goede reden voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ook![]()
Dat zeer zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, daar had je wel een goede reden voor![]()
daar kan ik het wel mee eens zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
het is een kuttopic met een mooie o.p!![]()
3 minuten. Ben net onlinequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef vlad het volgende:
[..]
een uur nodig om dat uit te vinden?![]()
Heel erg geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
oe wat leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
huisje af las ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?quote:
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef vlad het volgende:
[..]
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?
Bijna, bijnaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
huisje af las ik?lekker snel gedaan
![]()
Nee gek, kijken kijken niet kopen is verdomd van toepassing op deze gozerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?![]()
Nee, nu wil ie een BMW-tje. Eergisteren nog een schakelkart. De dag dáárvoor wilde ie een porsche.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?![]()
mooi manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna, bijna2 halve daagjes ofzo
![]()
Maja, mijn hokkie is IETS kleiner dan dat van jou en ik heb momenteel IETS meer tijd
Werken je ouders een beetje door?
Op de teller misschien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb autoweek.nl afgetroefdVolgens hun is de topsnelheid 130 van mn soes, maar ik had dr net 140 voor
Help je zelf btw ook mee offehquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi man![]()
slaapkamer is gister voor de eerste keer geverfd en het behang zit er voor een deel op. Nu is pa voor de tweede keer aan het verven en vanavond verder met behangen plus morgen de hele dag. Dan gaan ze naar huis en is de slaapkamer af![]()
daarna is de woonkamer pas aan de beurt![]()
Ach, als je er maar kunt slapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi man![]()
slaapkamer is gister voor de eerste keer geverfd en het behang zit er voor een deel op. Nu is pa voor de tweede keer aan het verven en vanavond verder met behangen plus morgen de hele dag. Dan gaan ze naar huis en is de slaapkamer af![]()
daarna is de woonkamer pas aan de beurt![]()
ik lever het commentaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Help je zelf btw ook mee offeh?
eentjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met handen in je zakken?
Zo heeft m'n broertje echt gestaan toen m'n pa en ik z'n kamer aan het fatsoeneren waren jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef vlad het volgende:
[..]
eentjede ander is gevuld met een heerlijk koud biertje
![]()
nee hoor, ik doe zelf ook mee natuurlijk![]()
heb ik goddomme speciaal voor jou maandag een fotoboek aangemaakt, kijk je niet eensquote:
heerlijk, en toch moe worden van het niets doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo heeft m'n broertje echt gestaan toen m'n pa en ik z'n kamer aan het fatsoeneren waren jaMede omdat hij al z'n hele leven alles kapot maakt en zo onhandig is als een blind varken
Wat?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat best goed zit.
Inderdaad, zei hij gister ook nog, had weken zitten leren voor z'n hertentamens, stond hij om 09h30 op, ff ontbijten, 10h30 leren, tot 17h00, dan tv kijken, eten, chillen met vrienden, en om 23h00 naar bed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk, en toch moe worden van het niets doen![]()
[bibberende opastem]quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, zei hij gister ook nog, had weken zitten leren voor z'n hertentamens, stond hij om 09h30 op, ff ontbijten, 10h30 leren, tot 17h00, dan tv kijken, eten, chillen met vrienden, en om 23h00 naar bed.
"Je wil niet weten hoe moe je wordt van dat leren gek" Op de vraag hoe hij in GODSNAAM zoveel kon slapen wekenlang
Ach jochie tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef vlad het volgende:
[..]
[bibberende opastem]
wij waren niet veel anders in onze studententijd![]()
[/bibberende opastem]
![]()
BMW vs de sterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zie dat je een klassiek reltopic hebt geopent
Ik ook niet, maar dan nog hap je altijd zo leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt!
Kutwijfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nog hap je altijd zo leuk
277 views tegen 10 reply'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Mucedus is natuurlijk tha best
Nee hoor dat nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, volgens mij heeft Bara die T-5 ook gekocht op aanraden van X en mij ofzo èh
Toch wel handig ja, zo'n Q.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef Nolius het volgende:
Kijk nou! Een PTA slowchat.
Handige zoekfuncties!
Een prius is voor groen links leden onlyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef Nolius het volgende:
Ow, ik ben overigens aan het overwegen een nieuwe benzineslurper te kopen.
En vanwege dat slurpen dacht ik aan de prius, maar het is nogal een grote bak en tevens ook niet geheel onomstreden geloof ik...
Een Prius wil je allen rijden als je een extreme boomknuffelaar bent of als je al 100 auto's hebt en aan de wereld wil laten zien dat je best met het milieu begaan bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef Nolius het volgende:
En vanwege dat slurpen dacht ik aan de prius, maar het is nogal een grote bak en tevens ook niet geheel onomstreden geloof ik...
Kies voor een chevroletquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef Nolius het volgende:
En vanwege dat slurpen dacht ik aan de prius, maar het is nogal een grote lelijke bak en tevens ook niet geheel onomstreden geloof ik...
Hoe lang heb je hem nu eigenlijk...? Een jaar en ...? maanden...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor dat niet
850 sedan vond en vind ik nog steeds puike bak, 't wil alleen de bocht niet door
Elke keer als ik hem rij en op trek en de turbo voel ben ik weer verliefd![]()
al zou een pk of 50 extra niks mis mee zijn
halsensnijder reed toch lange tijd in een ster?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een prius is voor groen links leden only
¤950,00 dacht ik...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef vlad het volgende:
[..]
Kies voor een chevroletkrijg je een gratis LPG systeem bij
en anders is het de op 1 na goedkoopste optie op die auto
![]()
Mja, ze is ook hypocriet genoeg om een gratis auto niet af te slaan natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
halsensnijder reed toch lange tijd in een ster?
metallic lak is paar tientjes goedkoopr, en het gassysteem kost iets van 1250 euro zo uit m'n blote hoofdquote:
Jaar en 2 maanden geloof ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem nu eigenlijk...? Een jaar en ...? maanden...?
Uhuhquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jaar en 2 maanden geloof ik.
Maar als me broer hem niet wil dan koop ik er gewoon een auto bij om aan te sleutelen.
onder het excuus:"ïk rijd niet zelf, ik wordt gereden"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ze is ook hypocriet genoeg om een gratis auto niet af te slaan natuurlijk
AAAAAAAH, MIJN OGEN, WAT DOE JE.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef vlad het volgende:
[..]
onder het excuus:"ïk rijd niet zelf, ik wordt gereden"
Dacht op de radio te horen gisteren n.l. ¤950,00... Dan is het inderdaad wel een te overwegen optie ja. Gewoon een G3-installatie neem ik aan...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef vlad het volgende:
[..]
metallic lak is paar tientjes goedkoopr, en het gassysteem kost iets van 1250 euro zo uit m'n blote hoofd![]()
doe mij zo'n bankrekeningquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar als me broer hem niet wil dan koop ik er gewoon een auto bij om aan te sleutelen.
Vind je het heel erg als ik deze opmerking naast me neer leg en wacht tot morgen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
kan hoor, ze zijn er de laatste tijd mee aan het stuntenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dacht op de radio te horen gisteren n.l. ¤950,00... Dan is het inderdaad wel een te overwegen optie ja. Gewoon een G3-installatie neem ik aan...?
op dit moment wonen m'n ouders bij mij, telt dat ook?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je maar gelijk moeten gaan werken vanaf je 16e en nog thuis moeten blijven wonen
Lekker toch, beetje omzet makenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
kan hoor, ze zijn er de laatste tijd mee aan het stunten![]()
en het is ons GSI systeem met G3 verklaring![]()
Ja, ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Prius wil je allen rijden als je een extreme boomknuffelaar bent of als je al 100 auto's hebt en aan de wereld wil laten zien dat je best met het milieu begaan bent
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
op dit moment wonen m'n ouders bij mij, telt dat ook?![]()
eist foto'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna, bijna2 halve daagjes ofzo
![]()
Maja, mijn hokkie is IETS kleiner dan dat van jou en ik heb momenteel IETS meer tijd
Werken je ouders een beetje door?
Dat moet je sowieso zo lang mogelijk uitstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets
Maar zijn er alternatieven dan? Een grote auto zoek ik eigenlijk ook al niet. Was niet van plan aan gezinsuitbreiding te doen
chevrolet escalade een optie? op LPG uiteraardquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets
Maar zijn er alternatieven dan? Een grote auto zoek ik eigenlijk ook al niet. Was niet van plan aan gezinsuitbreiding te doen
Als jij het zegt kan ik er niet onderuit he...quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
[..]
chevrolet escalade een optie? op LPG uiteraard![]()
we hebben het eerste deel van dit jaar een record omzet gehaaldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker toch, beetje omzet maken
een verkeerd woord over gas en hij krijgt met mij aan de stokquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso zo lang mogelijk uitstellen
Maar wat wil je? Een nieuwe (lease) auto of een 2e hands? Niet al te groot dus...? En zuinig? Heb je een hekel aan diesel/gas? Budget?
Heel verstandigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik deze opmerking naast me neer leg en wacht tot morgen?
Mag allebei.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
Maar wat wil je? Een nieuwe (lease) auto of een 2e hands?
Nee, hoe kleiner hoe beter. Al hoef ik ook geen Smartquote:Niet al te groot dus...?
Ik heb nergens een hekel aan, buiten dat ik best wel minder fosiele brandstoffen zou willen souperen.quote:En zuinig? Heb je een hekel aan diesel/gas?
Tja... het hoeft echt niet het goedkoopste van het goedkoopste te zijn. Maar ik ga dus ook geen 30.000 euro neerleggenquote:Budget?
we hebben er net gister een afgeleverdquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef vlad het volgende:
[..]
we hebben het eerste deel van dit jaar een record omzet gehaaldde Volvo bi-fuel verkoopt steeds beter en Opel levert nu ook fabriek-af bi fuel auto's met ons systeem. Renault levert al langer ons LPG systeem fabriek af.
en we hebben grote klanten als PSA,Subaru en chevrolet
och, ons CNG systeem zit ook zeker in de lift, dus we maken ons niet drukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ovloV
Die leveren echt al extreem lang bi-fuel eh
![]()
Maar wel gaar dat veel gas-stations gesloten zijn... (of gaan sluiten...?)
Wat rijd je nu....? Hoeveel km's maak je per jaar...? Een Audi A3 diesel iets voor je....?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mag allebei.
[..]
Nee, hoe kleiner hoe beter. Al hoef ik ook geen Smart![]()
[..]
Ik heb nergens een hekel aan, buiten dat ik best wel minder fosiele brandstoffen zou willen souperen.
[..]
Tja... het hoeft echt niet het goedkoopste van het goedkoopste te zijn. Maar ik ga dus ook geen 30.000 euro neerleggen
Da's mooiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:22 schreef vlad het volgende:
[..]
och, ons CNG systeem zit ook zeker in de lift, dus we maken ons niet druk![]()
dat wordt op dit moment nog lastig. Al heeft lexus een SUV V8 hybride met het verbruik van een V6quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef Nolius het volgende:
Ik heb nergens een hekel aan, buiten dat ik best wel minder fosiele brandstoffen zou willen souperen.
nekschot verdientquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef BaraCuda het volgende:
Gas is om op te koken![]()
Als een dikke chevy koopt en je laat er gas in bouwen ben je gewoon een watje
Zo da's knap zegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef vlad het volgende:
[..]
dat wordt op dit moment nog lastig. Al heeft lexus een SUV V8 hybride met het verbruik van een V6![]()
anders zou ik als ik jou was lekker op zoek naar een LPG, CNG of LNG auto![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:25 schreef vlad het volgende:
[..]
nekschot verdient![]()
gassysteem krijg je er gratis bij![]()
En diesel om op te stoken. hahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef BaraCuda het volgende:
Pontiac Firebird op gasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef BaraCuda het volgende:
daar denken ze op onze service afdeling heel anders overquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb gewoon het idee van gas net zoals mensen over alfa's uit jaren 70 a 80 denken
Het zal tegenwoordig allemaal wel goed zijn, maar van mij hoeft het niet
Ford KA, redelijk wat (weet het niet precies)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat rijd je nu....? Hoeveel km's maak je per jaar...? Een Audi A3 diesel iets voor je....?
Ben je homo of is 'ie van je moeder?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ford KA, redelijk wat (weet het niet precies)
Diesel weet ik niet. Rij ik net te weinig voor denk ik...
Preciesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij het zegt kan ik er niet onderuit he...Komen morgen denk ik
Moet nog een paar dingetjes doen
Je
kalender
hangt al wel
![]()
Rijden bij mij om de hoek een stuk of 20 vanquote:
dus een diesel met LPG is geen optie voor jouquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ford KA, redelijk wat (weet het niet precies)
Diesel weet ik niet. Rij ik net te weinig voor denk ik...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:25 schreef vlad het volgende:
[..]
nekschot verdient![]()
gassysteem krijg je er gratis bij![]()
muren niets aan gedaan, want komen straks toch kratten tegen gestapeld tot aan het plafond?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is niet super speciaal ofzo hoor, gewoon een studentenkamer
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:42 schreef vlad het volgende:
[..]
muren niets aan gedaan, want komen straks toch kratten tegen gestapeld tot aan het plafond?![]()
het is jouw stekkie toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is niet super speciaal ofzo hoor, gewoon een studentenkamer
iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:42 schreef BaraCuda het volgende:
Chevy matizHoe help je je merknaam om zeep
Iedereen denkt bij chevy aan dikke brullende V8's staat er ineens zo'n prul matiz ter grote van een band van een chevy pickup
True, en ik voel me er al thuis ook nogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is jouw stekkie toch?
Dan dus wel degelijk belangrijk![]()
Jemig, wat een beeldvorming.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je homo of is 'ie van je moeder?
Goede tipquote:Maar omslagpunt van diesel ligt geloof ik bij 30.000 km. Maar als je nu Ka rijdt, kun je best overstappen naar een fiesta van 2 jaar oud ofzo. en dan met een fatsoenlijk motortje... als je onder de 1.4 blijft is het verbruik meestal goed te overzienOok omdat het dan niet zo leuk is om te gaan planken
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
True, en ik voel me er al thuis ook nog![]()
ook met een 1.4tje is dat best leuk hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je homo of is 'ie van je moeder?
Maar omslagpunt van diesel ligt geloof ik bij 30.000 km. Maar als je nu Ka rijdt, kun je best overstappen naar een fiesta van 2 jaar oud ofzo. en dan met een fatsoenlijk motortje... als je onder de 1.4 blijft is het verbruik meestal goed te overzienOok omdat het dan niet zo leuk is om te gaan planken
en dan doe ik moeilijk met allemaal verschillene kleuren op de muren enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alles keurig gewit jongeman, de kratten staan buiten
![]()
Dat ligt vooral aan het mooie eindhoven in het mooie oh zo aardige brabantquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
True, en ik voel me er al thuis ook nog![]()
En zo heeft iedere auto/merk wel een imagoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jemig, wat een beeldvorming.
Nee, ik moest in 3 minuten beslissen of ik hem zou kopen. Anders kon ik al niet naar m'n werk
You're welcomequote:[..]
Goede tip
Nou nou nou, zo aardig zijn ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan het mooie eindhoven in het mooie oh zo aardige brabant![]()
Dankjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
das snel dan.
Wat heerlijk voor je
Ja, maar je bent het zo snel zatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook met een 1.4tje is dat best leuk hoor
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo aardig zijn ze nou ook weer niet.
Snap jij 'm wel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
de lift gaat bij jou niet heel erg hoog he?![]()
Dan schilder je het gewoon nog een keer tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan doe ik moeilijk met allemaal verschillene kleuren op de muren enzowaarvan ik niet eens weet of het straks wel mooi zal staan
![]()
en wanneer trek je er permanent in? of woon je er al?is het eigenlijk een zelfstandige woonruimte of een gedeeld iets?
Wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo aardig zijn ze nou ook weer niet.
Je verwart Til met Lim.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel.
Al is Tilburg aardiger natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
de lift gaat bij jou niet heel erg hoog he?![]()
Ik vind mannen in van die grote patserbakken die ze eigenlijk niet kunnen betalen veel zieligerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vind mannen in een Ka altijd een beetje zieligMaar, ieder z'n afwijking natuurlijk
een Ka is duidelijk ergerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik vind mannen in van die grote patserbakken die ze eigenlijk niet kunnen betalen veel zieliger
jij rijdt in een grote patserbak?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Ka is duidelijk erger
Nou ehh, hier in Brabant over de Brabantse grens (quote:
iemand moet het toch doen, want jij doet het nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had al wel zo'n reactie weer verwacht. Kontelikker.
ik vind mensen die met een zachte g praten engquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ehh, hier in Brabant over de Brabantse grens () ook hoor
.
En ik praat ook meer Brabants dan Limburgs.
Nouja, als ze heel knap is welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, zo'n Amsterdams huppelkutje met rollende r en keiharde g. Daar krijg je een harde van
Boe!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind mensen die met een zachte g praten eng![]()
Echt thuis nog niet. Ik woon dan ook pas 2 dagen "echt" in het huisje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DankjeBen er ook erg blij mee ja
Voel jij je al thuis, een paar straten verderop?En heb je vakantie genomen om op te knappen of niet...?
dat is waarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar je bent het zo snel zat
watjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
Heb jij al ooit een harde gekregen dan van zo iemand?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, als ze heel knap is wel.
om een harde te krijgen moet ik de dames zien, niet horenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, zo'n Amsterdams huppelkutje met rollende r en keiharde g. Daar krijg je een harde van
Volgens mij ben je in dit topic omringd door enge mensen danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
quote:
Ik krijg al een harde van een zuchtje wind.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heb jij al ooit een harde gekregen dan van zo iemand?
jij rijdt in iets veel mooiersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij zou beter moeten weten![]()
ik hoorde dat necrofilie weer in is idd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
om een harde te krijgen moet ik de dames zien, niet horenen tijdens het spel der liefde moeten ze gewoon hun mond houden
![]()
Maar jij bent toch homo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
om een harde te krijgen moet ik de dames zien, niet horenen tijdens het spel der liefde moeten ze gewoon hun mond houden
![]()
nou rijden, dat is een groot woord hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
jij rijdt in iets veel mooiersmet LPG
![]()
![]()
mja, daarom leg ik mijn woorden over limbo's eerst op de weegschaal voordat ik ze hier neerplempquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in dit topic omringd door enge mensen dan![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg al een harde van een zuchtje wind.![]()
.
Ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar goed. Ik zou na verloop van tijd gek worden van zo'n accentje.
die zijn tenminste wel gewilligquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoorde dat necrofilie weer in is idd.![]()
Ja, gezeik over Limburg hoor je ook nooit en is ook totaal niet cliché inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, daarom leg ik mijn woorden over limbo's eerst op de weegschaal voordat ik ze hier neerplemp![]()
Accenten vallen weg naarmate je er voortdurend mee wordt geconfronteerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
En als de ogen wit worden, neem je de volgendequote:
Jochies van 18 in de auto van hun vader die doen alsof hij van ze zelf isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik vind mannen in van die grote patserbakken die ze eigenlijk niet kunnen betalen veel zieliger
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had al wel zo'n reactie weer verwacht. Kontelikker.
Volvoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jochies van 18 in de auto van hun vader die doen alsof hij van ze zelf is![]()
Da's nog een gradatie erger jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals ik dat doe volgens PNGquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dêja Vuquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee!
Bijzonder Opmerkelijk Enzo.
mja, moet ze wel eerst even op de verwarming leggen om ze een beetje soepel te krijgenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
En als de ogen wit worden, neem je de volgende![]()
Echt fucking veel werk heb je verricht jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Echt thuis nog niet. Ik woon dan ook pas 2 dagen "echt" in het huisje.
Nog meer vakantie opnemen?In anderhalve week hebben we zoveel werk verricht dat we het nu ff rustig aan doen. En nog maar iets van 3 dagen in de week tot 23u doorwerken aan de kleine dingen. We moeten nu echt even bijkomen van dat gestress van de afgelopen 2 maanden en dan die hyperspeed-mode van het opknappen.
![]()
[..]
dat is waar
niet, dan bedoelen ze dat ze hoofdpijn hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar als vrouwen nee zeggen bedoel ze ja.
Ach, het went.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
Geile bakkenquote:
Dat doet hij goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geile bakkenMaar niemand die ook maar op z'n 22e een nieuwe Volvo koop natuurlijk
Al heeft een maatje van me wel full-time de beschikking over een V70 D5
Z'n pa is voor 3/4 jaar naar Zuid-Afrika, en nu mag hij gewoon in de V70 rijden van de lease-maatschappij, incl tanken enzo
En SNOEIHARDE muziek draaienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Da's nog een gradatie erger ja
En dan met de linker arm heel stoer op het stuur hangend![]()
![]()
Ja heeft 'ie netjes geflikt jaquote:
Mijn vriend is er sinds gisteren mee begonnen, maar ik ben ermee opgehouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt fucking veel werk heb je verricht ja![]()
Kan me voorstellen dat je wil bijkomen ja, fucking hell wat een gestress was dat zeg... Het tandenknarsen is wel over hoop ik....?
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar als vrouwen nee zeggen bedoel ze ja.
Z'n vader zit voor zaken in ZA ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja heeft 'ie netjes geflikt jaHelemaal omdat hij zeer onverwachts vertrok, waardoor de auto 3 weken oud was toen hij vertrok
Wat weer indirect impliceert dat ze sex willen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:07 schreef vlad het volgende:
[..]
niet, dan bedoelen ze dat ze hoofdpijn hebben![]()
Oi, probeer hem er snel af te helpen danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn vriend is er sinds gisteren mee begonnen, maar ik ben ermee opgehouden.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Z'n vader zit voor zaken in ZA ofzo?
dus ik moet ze dan dwingen ipv me tot de doden richten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat weer indirect impliceert dat ze sex willen.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
dus ik moet ze dan dwingen ipv me tot de doden richten?![]()
![]()
rood schijnt trouwens een actieve kleur te zijnquote:
ik hoop het voor jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:25 schreef vlad het volgende:
[..]
rood schijnt trouwens een actieve kleur te zijnen laat ik nou net mijn slaapkamer voor een deel rood hebben
![]()
kom niet meer aan slapen toe straks![]()
Een duw geven, zoals hij dat bij mij deedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi, probeer hem er snel af te helpen dan
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
dus ik moet ze dan dwingen ipv me tot de doden richten?![]()
![]()
ja hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik hoop het voor je
lukt het allemaal een beetje in je nieuwe home?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Nolius het volgende:
Ik heb gisteren mijn olie maar eens aangevuld. Hij zat al ver onder het minimum
Ik kan je aanraden om eerst even de hendel in je auto te activeren zodat de klep los gaatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:57 schreef Intelligence het volgende:
Het kan erger idd, ik kan de motorkap van mn alto niet eens los krijgen om de olie te checkenDing zit muurvast :S Vanavond maar eens mee aan t knutsele
Mijn auto gaat vandaag naar de sloop omdat ik mijn koelvloeistof ben vergetenquote:
'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef vlad het volgende:
zolang het olielampje nog niet gebrand heeft, zal het allemaal wel loslopen![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om eerst even de hendel in je auto te activeren zodat de klep los gaat
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn auto gaat vandaag naar de sloop omdat ik mijn koelvloeistof ben vergeten.
Eigenlijk niet eens vergeten, in het bakje was een gat gebrand waardoor het er allemaal is uitgelopen.
Is daar geen waarschuwingslampje voor ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn auto gaat vandaag naar de sloop omdat ik mijn koelvloeistof ben vergeten.
Eigenlijk niet eens vergeten, in het bakje was een gat gebrand waardoor het er allemaal is uitgelopen.
geeft niets. Het is een Ford met stoterstangenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
'
dan ben je meestal wel te laat.
zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is daar geen waarschuwingslampje voor ofzo?
Wat een eikel, die broer van mij bedoel jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een troep die Honda's
Maar dan gaat ie toch ff koken en kan je weer verder rijden, je had het trouwens ook op je dash kunnen zien.. Wijzertje mag niet op H (van hot) staan![]()
die H staat voor hoog koelwater niveauquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie toch ff koken en kan je weer verder rijden, je had het trouwens ook op je dash kunnen zien.. Wijzertje mag niet op H (van hot) staan![]()
Lul niet!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef vlad het volgende:
[..]
zekermaar die had ze eruit gedraaid, omdat ze hem niet uit kon krijgen
![]()
Dat heeft eerder iets met de gebruiker te maken dan met het merk auto heur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon de kop vlakken en nieuwe koppakking erin gooien... hoeft ie niet naar de sloopquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een eikel, die broer van mij bedoel je.
Ik hoorde hem zachtjes zeggen van "Dat bakje was eruit gesprongen trouwens".
Mijn vader hoorde het niet, maar ik wel!
Had dat godsiedomme eerder gezegd.
Jaja, maar ik moet toch thuis komen![]()
. Maar boeiend, nu ben ik wel van het ding af
![]()
.
Nou, ik vind Honda ook maar troep.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heeft eerder iets met de gebruiker te maken dan met het merk auto heur.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hoe durf je je nog hier te vertonen?![]()
![]()
zolang het olielampje nog niet gebrand heeft, zal het allemaal wel loslopen![]()
je bent geen tientjes tanker toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lul niet!
Er is geen lampje.
Ik heb er nu trouwens wel een ergere zuipschuit voor terug. Ik heb eergisteren getankt, een kwart vol. En ik heb volgens mij maar rond de 20 km gereden en hij is nu al bijna leeg.
Ben benieuwd hoe lang je volgende auto leeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vind Honda ook maar troep.
Dat is ie al niet waard meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef Intelligence het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon de kop vlakken en nieuwe koppakking erin gooien... hoeft ie niet naar de sloop
Wel relaxed om meteen als je je rijbewijs hebt ook een auto te hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heeft mijn vader er stiekem in gereden![]()
.
daarvoor gaan al je controlelampjes aan op het moment dat je het contact aanzet. Opdat je kan controleren of alle lampjes werkenquote:
Nou, deze auto zal ik niet lang hebben. Ik wil er zo snel mogelijk vanafquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je volgende auto leeft.![]()
Ik had de auto eerder dan m'n rijbewijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel relaxed om meteen als je je rijbewijs hebt ook een auto te hebben
mja, ik vind drie auto's toch wel wat overdrevenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel relaxed om meteen als je je rijbewijs hebt ook een auto te hebben
Morgen zijn het er nog maar 2quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik vind drie auto's toch wel wat overdreven![]()
Ik heb binnenkort nog een Ford KA te koopquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, deze auto zal ik niet lang hebben. Ik wil er zo snel mogelijk vanaf![]()
.
Nouja, wat vlad zegtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort nog een Ford KA te koop![]()
Erm, nee hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
daarvoor gaan al je controlelampjes aan op het moment dat je het contact aanzet. Opdat je kan controleren of alle lampjes werken![]()
slim van die techneuten he?![]()
Een Ka is Klein, Kut om in de te rijden, met een te Kleine Kofferbak.quote:
Ik niet. Prima in te parkeren, rijdt als een trein en ook nog wat ruimte erin.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Prima in te parkeren, rijdt klinkt als een trein en ook nog wat ruimte erin.
Al zou ik als ik de mogelijkheid had gehad uitgebreid een auto te kopen, ook nooit bij deze uitgekomen zijn
hij heeft wel meer haar dan ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Op zich kan je daar niet zeggen of het een man of vrouw is
quote:
Ruimte? waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Prima in te parkeren, rijdt als een trein en ook nog wat ruimte erin.
Al zou ik als ik de mogelijkheid had gehad uitgebreid een auto te kopen, ook nooit bij deze uitgekomen zijn
Je kan hem gewoon weer op slot gooien hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef vlad het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon op z'n hoofd, niet op z'n rug
![]()
had beter geen fotoboek kunnen nemen, nu heb ik nog meer in de gaten te houden![]()
Luister eens goed wat ie zegt, een kwart vol .... dus, of hij is een kwart gevuld, of hij heeft m vol gedaan door er nog een kwart in te doen.... woordkeuzes/zinsopbouwquote:
ik heb eerst een dag uit moeten vogelen hoe ik hem aan het werk kreegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon weer op slot gooien hoor.
Ik ben geen "ie".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Luister eens goed wat ie zegt, een kwart vol .... dus, of hij is een kwart gevuld, of hij heeft m vol gedaan door er nog een kwart in te doen.... woordkeuzes/zinsopbouw![]()
en ijsmeis is mannelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Luister eens goed wat ie zegt, een kwart vol .... dus, of hij is een kwart gevuld, of hij heeft m vol gedaan door er nog een kwart in te doen.... woordkeuzes/zinsopbouw![]()
Fotoboekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon weer op slot gooien hoor.
Ik weet het! Een Twingo!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Oh shit, wat had jij ook weer?
Overigens is de alltime kut auto wmb de Alto
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed, ik ga boodschapjes doen met mijn zuipschuit.
Boodschappen doen met je vader?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed, ik ga boodschapjes doen met mijn zuipschuit.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:46 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Boodschappen doen met je vader?![]()
Ziejewel dat je een kloon bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:46 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Boodschappen doen met je vader?![]()
Kloon van wie? Je bent volgens mij al de zoveelste die dat zegt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ziejewel dat je een kloon bent.
Ik heb geen idee van wie, maar je bent er wel eentje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kloon van wie? Je bent volgens mij al de zoveelste die dat zegt...![]()
had je ze nat moeten spuiten:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:49 schreef BaraCuda het volgende:
Was ik met m'n kart bezig vliegen er ineens 2 apaches over van de luchtbasis woensdrecht hier verderop.
Die hingen stil in de lucht in de buurt van een auto. Daarna kwam een "vracht" helicopter die landen op de weg hier achter, stuk of 6 special forces stapte uit en rende richting die auto![]()
Die heli steeg weer op en vloog echt vlak over me heen(toen besloot ik maar een camera te gaan halen
)
Die apaches vlogen een beetje rondjes en na minuut of 3 landen die grote heli weer om die mensen op te pikken.
Geweldig om zo'n oefening te zien![]()
Ik ben een kloon van de zoon van mn oudersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wie, maar je bent er wel eentje.
wat zielig voor zequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van de zoon van mn ouders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |