sjoewe flieft?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
Foto's plaats ik niet, zien er niet uit
Wel nog 1 ter nagedachtenis aan ons SjoeNog voor hij flieft was en z'n kleding nog matchede met m'n oude bank
[afbeelding]
een uur nodig om dat uit te vinden?quote:
en je was nog wel zijn penvriendin toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
quote:
JA WAT IS HET NOU!!??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef murp het volgende:
mooie op!
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
en je was nog wel zijn penvriendin toch?![]()
mja, daar had je wel een goede reden voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ook![]()
Dat zeer zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, daar had je wel een goede reden voor![]()
daar kan ik het wel mee eens zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
het is een kuttopic met een mooie o.p!![]()
3 minuten. Ben net onlinequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef vlad het volgende:
[..]
een uur nodig om dat uit te vinden?![]()
Heel erg geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
oe wat leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
huisje af las ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?quote:
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef vlad het volgende:
[..]
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?
Bijna, bijnaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
huisje af las ik?lekker snel gedaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |