sjoewe flieft?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
Foto's plaats ik niet, zien er niet uit
Wel nog 1 ter nagedachtenis aan ons SjoeNog voor hij flieft was en z'n kleding nog matchede met m'n oude bank
[afbeelding]
een uur nodig om dat uit te vinden?quote:
en je was nog wel zijn penvriendin toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
quote:
JA WAT IS HET NOU!!??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef murp het volgende:
mooie op!
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
en je was nog wel zijn penvriendin toch?![]()
mja, daar had je wel een goede reden voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ook![]()
Dat zeer zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, daar had je wel een goede reden voor![]()
daar kan ik het wel mee eens zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
het is een kuttopic met een mooie o.p!![]()
3 minuten. Ben net onlinequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef vlad het volgende:
[..]
een uur nodig om dat uit te vinden?![]()
Heel erg geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
oe wat leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
huisje af las ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?quote:
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef vlad het volgende:
[..]
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?
Bijna, bijnaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
huisje af las ik?lekker snel gedaan
![]()
Nee gek, kijken kijken niet kopen is verdomd van toepassing op deze gozerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?![]()
Nee, nu wil ie een BMW-tje. Eergisteren nog een schakelkart. De dag dáárvoor wilde ie een porsche.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?![]()
mooi manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna, bijna2 halve daagjes ofzo
![]()
Maja, mijn hokkie is IETS kleiner dan dat van jou en ik heb momenteel IETS meer tijd
Werken je ouders een beetje door?
Op de teller misschien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb autoweek.nl afgetroefdVolgens hun is de topsnelheid 130 van mn soes, maar ik had dr net 140 voor
Help je zelf btw ook mee offehquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi man![]()
slaapkamer is gister voor de eerste keer geverfd en het behang zit er voor een deel op. Nu is pa voor de tweede keer aan het verven en vanavond verder met behangen plus morgen de hele dag. Dan gaan ze naar huis en is de slaapkamer af![]()
daarna is de woonkamer pas aan de beurt![]()
Ach, als je er maar kunt slapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi man![]()
slaapkamer is gister voor de eerste keer geverfd en het behang zit er voor een deel op. Nu is pa voor de tweede keer aan het verven en vanavond verder met behangen plus morgen de hele dag. Dan gaan ze naar huis en is de slaapkamer af![]()
daarna is de woonkamer pas aan de beurt![]()
ik lever het commentaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Help je zelf btw ook mee offeh?
eentjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met handen in je zakken?
Zo heeft m'n broertje echt gestaan toen m'n pa en ik z'n kamer aan het fatsoeneren waren jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef vlad het volgende:
[..]
eentjede ander is gevuld met een heerlijk koud biertje
![]()
nee hoor, ik doe zelf ook mee natuurlijk![]()
heb ik goddomme speciaal voor jou maandag een fotoboek aangemaakt, kijk je niet eensquote:
heerlijk, en toch moe worden van het niets doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo heeft m'n broertje echt gestaan toen m'n pa en ik z'n kamer aan het fatsoeneren waren jaMede omdat hij al z'n hele leven alles kapot maakt en zo onhandig is als een blind varken
Wat?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat best goed zit.
Inderdaad, zei hij gister ook nog, had weken zitten leren voor z'n hertentamens, stond hij om 09h30 op, ff ontbijten, 10h30 leren, tot 17h00, dan tv kijken, eten, chillen met vrienden, en om 23h00 naar bed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk, en toch moe worden van het niets doen![]()
[bibberende opastem]quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, zei hij gister ook nog, had weken zitten leren voor z'n hertentamens, stond hij om 09h30 op, ff ontbijten, 10h30 leren, tot 17h00, dan tv kijken, eten, chillen met vrienden, en om 23h00 naar bed.
"Je wil niet weten hoe moe je wordt van dat leren gek" Op de vraag hoe hij in GODSNAAM zoveel kon slapen wekenlang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |