sjoewe flieft?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
Foto's plaats ik niet, zien er niet uit
Wel nog 1 ter nagedachtenis aan ons SjoeNog voor hij flieft was en z'n kleding nog matchede met m'n oude bank
[afbeelding]
een uur nodig om dat uit te vinden?quote:
en je was nog wel zijn penvriendin toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
quote:
JA WAT IS HET NOU!!??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef murp het volgende:
mooie op!
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef vlad het volgende:
[..]
en je was nog wel zijn penvriendin toch?![]()
mja, daar had je wel een goede reden voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb bijna niet meer achter de pc gezeten of wat dan ook![]()
Dat zeer zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, daar had je wel een goede reden voor![]()
daar kan ik het wel mee eens zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
het is een kuttopic met een mooie o.p!![]()
3 minuten. Ben net onlinequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:39 schreef vlad het volgende:
[..]
een uur nodig om dat uit te vinden?![]()
Heel erg geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
sjoewe flieft?
Damn ik heb echt wat gemist
oe wat leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
huisje af las ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel erg geloof ik![]()
Bedankt vlad, kon gisteravond niets vinden....
Moggen
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?quote:
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef vlad het volgende:
[..]
al naar de uitgedeukte porsche wezen kijken?
Bijna, bijnaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
huisje af las ik?lekker snel gedaan
![]()
Nee gek, kijken kijken niet kopen is verdomd van toepassing op deze gozerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?![]()
Nee, nu wil ie een BMW-tje. Eergisteren nog een schakelkart. De dag dáárvoor wilde ie een porsche.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie eindelijk besloten wat ie gaat kopen?![]()
mooi manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna, bijna2 halve daagjes ofzo
![]()
Maja, mijn hokkie is IETS kleiner dan dat van jou en ik heb momenteel IETS meer tijd
Werken je ouders een beetje door?
Op de teller misschien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb autoweek.nl afgetroefdVolgens hun is de topsnelheid 130 van mn soes, maar ik had dr net 140 voor
Help je zelf btw ook mee offehquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi man![]()
slaapkamer is gister voor de eerste keer geverfd en het behang zit er voor een deel op. Nu is pa voor de tweede keer aan het verven en vanavond verder met behangen plus morgen de hele dag. Dan gaan ze naar huis en is de slaapkamer af![]()
daarna is de woonkamer pas aan de beurt![]()
Ach, als je er maar kunt slapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi man![]()
slaapkamer is gister voor de eerste keer geverfd en het behang zit er voor een deel op. Nu is pa voor de tweede keer aan het verven en vanavond verder met behangen plus morgen de hele dag. Dan gaan ze naar huis en is de slaapkamer af![]()
daarna is de woonkamer pas aan de beurt![]()
ik lever het commentaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Help je zelf btw ook mee offeh?
eentjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met handen in je zakken?
Zo heeft m'n broertje echt gestaan toen m'n pa en ik z'n kamer aan het fatsoeneren waren jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef vlad het volgende:
[..]
eentjede ander is gevuld met een heerlijk koud biertje
![]()
nee hoor, ik doe zelf ook mee natuurlijk![]()
heb ik goddomme speciaal voor jou maandag een fotoboek aangemaakt, kijk je niet eensquote:
heerlijk, en toch moe worden van het niets doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo heeft m'n broertje echt gestaan toen m'n pa en ik z'n kamer aan het fatsoeneren waren jaMede omdat hij al z'n hele leven alles kapot maakt en zo onhandig is als een blind varken
Wat?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat best goed zit.
Inderdaad, zei hij gister ook nog, had weken zitten leren voor z'n hertentamens, stond hij om 09h30 op, ff ontbijten, 10h30 leren, tot 17h00, dan tv kijken, eten, chillen met vrienden, en om 23h00 naar bed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk, en toch moe worden van het niets doen![]()
[bibberende opastem]quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, zei hij gister ook nog, had weken zitten leren voor z'n hertentamens, stond hij om 09h30 op, ff ontbijten, 10h30 leren, tot 17h00, dan tv kijken, eten, chillen met vrienden, en om 23h00 naar bed.
"Je wil niet weten hoe moe je wordt van dat leren gek" Op de vraag hoe hij in GODSNAAM zoveel kon slapen wekenlang
Ach jochie tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef vlad het volgende:
[..]
[bibberende opastem]
wij waren niet veel anders in onze studententijd![]()
[/bibberende opastem]
![]()
BMW vs de sterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zie dat je een klassiek reltopic hebt geopent
Ik ook niet, maar dan nog hap je altijd zo leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt!
Kutwijfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nog hap je altijd zo leuk
277 views tegen 10 reply'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Mucedus is natuurlijk tha best
Nee hoor dat nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, volgens mij heeft Bara die T-5 ook gekocht op aanraden van X en mij ofzo èh
Toch wel handig ja, zo'n Q.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef Nolius het volgende:
Kijk nou! Een PTA slowchat.
Handige zoekfuncties!
Een prius is voor groen links leden onlyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef Nolius het volgende:
Ow, ik ben overigens aan het overwegen een nieuwe benzineslurper te kopen.
En vanwege dat slurpen dacht ik aan de prius, maar het is nogal een grote bak en tevens ook niet geheel onomstreden geloof ik...
Een Prius wil je allen rijden als je een extreme boomknuffelaar bent of als je al 100 auto's hebt en aan de wereld wil laten zien dat je best met het milieu begaan bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef Nolius het volgende:
En vanwege dat slurpen dacht ik aan de prius, maar het is nogal een grote bak en tevens ook niet geheel onomstreden geloof ik...
Kies voor een chevroletquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef Nolius het volgende:
En vanwege dat slurpen dacht ik aan de prius, maar het is nogal een grote lelijke bak en tevens ook niet geheel onomstreden geloof ik...
Hoe lang heb je hem nu eigenlijk...? Een jaar en ...? maanden...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor dat niet
850 sedan vond en vind ik nog steeds puike bak, 't wil alleen de bocht niet door
Elke keer als ik hem rij en op trek en de turbo voel ben ik weer verliefd![]()
al zou een pk of 50 extra niks mis mee zijn
halsensnijder reed toch lange tijd in een ster?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een prius is voor groen links leden only
¤950,00 dacht ik...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef vlad het volgende:
[..]
Kies voor een chevroletkrijg je een gratis LPG systeem bij
en anders is het de op 1 na goedkoopste optie op die auto
![]()
Mja, ze is ook hypocriet genoeg om een gratis auto niet af te slaan natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
halsensnijder reed toch lange tijd in een ster?
metallic lak is paar tientjes goedkoopr, en het gassysteem kost iets van 1250 euro zo uit m'n blote hoofdquote:
Jaar en 2 maanden geloof ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem nu eigenlijk...? Een jaar en ...? maanden...?
Uhuhquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jaar en 2 maanden geloof ik.
Maar als me broer hem niet wil dan koop ik er gewoon een auto bij om aan te sleutelen.
onder het excuus:"ïk rijd niet zelf, ik wordt gereden"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ze is ook hypocriet genoeg om een gratis auto niet af te slaan natuurlijk
AAAAAAAH, MIJN OGEN, WAT DOE JE.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef vlad het volgende:
[..]
onder het excuus:"ïk rijd niet zelf, ik wordt gereden"
Dacht op de radio te horen gisteren n.l. ¤950,00... Dan is het inderdaad wel een te overwegen optie ja. Gewoon een G3-installatie neem ik aan...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef vlad het volgende:
[..]
metallic lak is paar tientjes goedkoopr, en het gassysteem kost iets van 1250 euro zo uit m'n blote hoofd![]()
doe mij zo'n bankrekeningquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar als me broer hem niet wil dan koop ik er gewoon een auto bij om aan te sleutelen.
Vind je het heel erg als ik deze opmerking naast me neer leg en wacht tot morgen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
kan hoor, ze zijn er de laatste tijd mee aan het stuntenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dacht op de radio te horen gisteren n.l. ¤950,00... Dan is het inderdaad wel een te overwegen optie ja. Gewoon een G3-installatie neem ik aan...?
op dit moment wonen m'n ouders bij mij, telt dat ook?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je maar gelijk moeten gaan werken vanaf je 16e en nog thuis moeten blijven wonen
Lekker toch, beetje omzet makenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
kan hoor, ze zijn er de laatste tijd mee aan het stunten![]()
en het is ons GSI systeem met G3 verklaring![]()
Ja, ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Prius wil je allen rijden als je een extreme boomknuffelaar bent of als je al 100 auto's hebt en aan de wereld wil laten zien dat je best met het milieu begaan bent
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
op dit moment wonen m'n ouders bij mij, telt dat ook?![]()
eist foto'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna, bijna2 halve daagjes ofzo
![]()
Maja, mijn hokkie is IETS kleiner dan dat van jou en ik heb momenteel IETS meer tijd
Werken je ouders een beetje door?
Dat moet je sowieso zo lang mogelijk uitstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets
Maar zijn er alternatieven dan? Een grote auto zoek ik eigenlijk ook al niet. Was niet van plan aan gezinsuitbreiding te doen
chevrolet escalade een optie? op LPG uiteraardquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets
Maar zijn er alternatieven dan? Een grote auto zoek ik eigenlijk ook al niet. Was niet van plan aan gezinsuitbreiding te doen
Als jij het zegt kan ik er niet onderuit he...quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
[..]
chevrolet escalade een optie? op LPG uiteraard![]()
we hebben het eerste deel van dit jaar een record omzet gehaaldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker toch, beetje omzet maken
een verkeerd woord over gas en hij krijgt met mij aan de stokquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso zo lang mogelijk uitstellen
Maar wat wil je? Een nieuwe (lease) auto of een 2e hands? Niet al te groot dus...? En zuinig? Heb je een hekel aan diesel/gas? Budget?
Heel verstandigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik deze opmerking naast me neer leg en wacht tot morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |