Vervelend he die vrije markt,ouwe communist. Je bent duidelijk geen echte Nederlander, die grijpt namelijk alles aan als er handel in zit en het zal hem worst zijn waarom die vraag er is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Maar wel waar het hier over gaat dus.
Ja, ik volg je echt overal. Al weet ik eerlijk weer niet hoe ik in vredesnaam weer daar terecht kwamquote:
WTF : Daar kun je maar 1 keer intrappen.........Ik verwachtte daar jouw program. Maar ja, zo kan ik ook wel de verkiezingen winnen hoor. Maar ik denk wel dat jij op deze manier wel MP gaat worden. Maar willen alle stemmer dit ookquote:Nu je er toch bent, klik ff hier
2 trojan dingen en iets van adware. Niet schokkend maar wel verwijderd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De eerste doorloop duurt het langste omdat alles geindexeerd moet worden. Daarna is het redelijk stealth. En heb je er geen omkijken naar.
Virussen gevonden![]()
Hij is al die tijd niet meer dan een deurmat geweest, dus logisch dat-ie dan een keer wat terug wilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
http://nu.nl/news/795763/11/Bakker_gaat_door_voor_D66.html
Die foto.
1 keer is genoeg. Bovendien stemt het volk al jaren op de pvda dus keer op keer is best mogelijk..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
WTF : Daar kun je maar 1 keer intrappen.........
Nerver assume. it makes an ASS out of U and ME.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik verwachtte daar jouw program.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, zo kan ik ook wel de verkiezingen winnen hoor. Maar ik denk wel dat jij op deze manier wel MP gaat worden. Maar willen alle stemmer dit ookOf heb ik echt geen reet van begrepen. ( ik heb allemaal het idee dat jij net zo uitziet als Fortuyn
) Denk het vast.....
Program, waar is dat goed voor? Je hebt keuze genoeg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
En ik wil mijn stem weer van je terugIk wil eerst je prgram lezen. En dan pas stemmen.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wie mag SC topic 1000 openen?
» Napalm
» Die aardige Napalm!
» Nou doe Napalm maar.
» Ik ben een homo
» Ik stem op Napalm
Afghanistan was ook een verrassing.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ies verrassing, kan nie, mag nie van verkiezingscommissie.
Mooi dat is al iets.... heb je al eens een registry clean uitgevoerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef du_ke het volgende:
deleted: adware not-a-virus:AdWare.Win32.MyWebSearch.o File: C:\System Volume Information\_restore{44BB6FE5-9D89-4005-B55E-CF6132CE223E}\RP233\A0067931.dll
deleted: Trojan program Trojan-Dropper.Win32.WinAD.h File: L:\System Volume Information\_restore{44BB6FE5-9D89-4005-B55E-CF6132CE223E}\RP233\A0067930.exe
deleted: Trojan program Backdoor.Win32.VB.awg File: C:\Documents and Settings\...\mhh.exe/FSG/EXE-file
not found: Trojan program Trojan.Win32.StartPage.oz File: L:\ Map\spellen etc\Mario\spmario.exe/data
not found: Trojan program Trojan.Win32.StartPage.oz File: L:\ Map\spellen etc\Mario\spmario.zip\spmario.exe
Dit vond ie dus.
Uiteraard. Mogen er wel stille meisjes in de bediening?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een herenclub oprichten? Afgeschut van het vrouwen gekwebbel?
Nah, ik bedank voor de eerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zullen we eens echt gaan vergelijken? Ik durf die vergelijking wel aan hoor. En niet allen met christenen, maar met zo'n beetje elke andere religieuze gemeenschap. Er is momenteel slechts 1 religie die OVERAL op aarde in de clinch ligt met de rest.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah, ik bedank voor de eer. Ik ben vrij fanatiek atheist en kan niet goed uit de voeten als verdediger van een religie.
Kom je nog even hier langs? : VVD Den Haag pleit voor Halal Hypotheek
Ik moet je wel ff feliciteren, je hebt immers glansrijk gewonnen van jezelf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:39 schreef Napalm het volgende:
1 keer is genoeg. Bovendien stemt het volk al jaren op de pvda dus keer op keer is best mogelijk..
Maar heb je ook zo'n mooi hondje (he, da rijmtquote:
Ik heb meer haar dan Pim en mijn sterretje is geen rondje.
Nou ech, ik wil wel voortaan wel ff een beetje weten waar je staat (voorbeeld herinvoering doodstraf etc) , voordat ik weer eens per ongeluk op een Napalm lanceerknop douw (ik had eigenlijk een saluerende Fortuyn verwacht als dank voor het uitbrengen van mijn stem.... )quote:Program, waar is dat goed voor? Je hebt keuze genoeg.
Nog een verassing: EchtGaaf is lijsttrekker en kandidaat MP voor de PvFPquote:Afghanistan was ook een verrassing.
zag laatst wel wat interessante getalletjes in een filmpje. Uit een fbi-onderzoek bleek dat het percentage christenen onder de gevangenen populatie exact overeenkwam met het percentage christenen in de VS. beide 75 %.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah, ik bedank voor de eer. Ik ben vrij fanatiek atheist en kan niet goed uit de voeten als verdediger van een religie.
Kom je nog even hier langs? : VVD Den Haag pleit voor Halal Hypotheek
Van die JV16 Powertools krijg ik een beetje de bibbers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef Drugshond het volgende:
Qua PC dichttimmeren.Router Linksys. Firewall ZoneAlarm , beetje controversieel maar ik heb echt 10-tallen firewalls getest, geprobeerd, vervloekt. Ben toch altijd bij ZoneAlarm Pro blijven hangen bij gebrek aan beter. En het is een firewall die ik door en door ken. Kan soms heerlijk zeuren, maar dat neem ik maar even voor lief. Virusscanner, Kaspersky (vroeger McAfee maar die heb ik vervloekt omdat ze webbased verder gingen). Spyware Scanners : AdWare, SpyBot en PestPatrol. Laast genoemde is een vrij krachtige omdat hij ook online kan monitoren. En qua scans is hij volledig handmatig, zodat je zelf de uiteindelijke keuzes moet bepalen (van wat wel of niet weg moet).
Qua reviews schijnt CounterSpy erg goed te zijn... ook getest (is ook damn goed). Maar die krijg ik niet gecracked.Registry Cleaners..... JV16 Powertools all the way. Niet echt een noob-tooltje maar wel een die lekker diep kan graven. En HijjackThis natuurlijk voor een quick scan. Browser, FF met tabbed control. Ben alleen nog wel bij W2k blijven steken. Maar dat komt omdat ik een NT achtergrond heb. XP sla ik maar over. Vista wordt pas leuk na 2 of 3 service packs.
En ik draai nog steeds op dezelfde install als 1,5 jr geleden. Wel met een ghost image natuurlijk. Mijn oude PC heeft zelfs een install van 5 jr terug, ook nooit meer opnieuw te hoeven formatteren.
ja, maar da's vrij primitief, volgens mij kun je zelfs alleen maar een logical volume aan maken als je al een primaire partitie hebt. Linux fdisk is wat uitgebreider.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:33 schreef Autodidact het volgende:
Weet iemand of je met DOS (Fdisk), van de vrije ruimte op de schijf, een nieuwe partitie kan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |